Sari la conținut

La Cererea Poporului...honda Xr 650 R


Postări Recomandate

p.s: ieri am dat peste cap kilometrajul pe autostrada...a trecut de 180 si s-a blocat, nu avea unde sa se mai duca

 

 

d-nu achile .. zimi si mie ce raport de pinioane ai . eu la 120 km/h am 5- 6000 rpm si vobleaza fata la greu (prb din cauza aripii).

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
p.s: ieri am dat peste cap kilometrajul pe autostrada...a trecut de 180 si s-a blocat, nu avea unde sa se mai duca

 

Laku noci...

In warp speed nu a intrat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, da inrosesti si radiatoru la motoru asta. la 180 cred ca esti cu turometru pe roshu de 5 km!

:bounce: n-am asa-ceva

 

Ce XR e ala care scrie pe el suzuki!?:D)

nu, bre...scrie MOBRA

 

Laku noci...

In warp speed nu a intrat?

te oftici? :P

tinand cont ca e aceeasi viteza atinsa cu Super Tenere-ul, am fost cam uimit.

Warp speed? nu, mi-a luat deja carnetul o data tot cu xr-ul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, pai d'aia iti permiti nene sa ii rupi mufa in halu asta :bounce: Daca aveai turometru ti se facea mila pe la 160 :D

 

Oricum, e XR nene. Pentru asta-i facut :D Numa' vezi sa-l intretii ca pentru competitie, desi cred ca e de prisos sfatul :P

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pe o roata ...cum mere treaba :bounce: se schimba vitezele..???

daca schimbi uleiul cand trebe nu ai nici o treaba cu motorasul asta ca doar e HONDA :D pe rosu sa tot intre ca intrerupe el singur cand trebuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pe o roata ...cum mere treaba :bounce: se schimba vitezele..???

daca schimbi uleiul cand trebe nu ai nici o treaba cu motorasul asta ca doar e HONDA :D pe rosu sa tot intre ca intrerupe el singur cand trebuie :D

Daaa.... se caleaza motoru de stii cum se intrerupe? Ma rog, fiind foarte tzapan motorul, ma astept sa se deformeze chiulasa si sa rupa vreo supapa inainte de a se cala :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, pai d'aia iti permiti nene sa ii rupi mufa in halu asta :D Daca aveai turometru ti se facea mila pe la 160

 

Oricum, e XR nene. Pentru asta-i facut. Numa' vezi sa-l intretii ca pentru competitie, desi cred ca e de prisos sfatul :)

 

:D ce-i aia intretinere de competitie?

 

:bounce:

-ulei schimbat la 1000 km(filtru la 2 schimburi de ulei)

-verificat joc la supape la 3000 km

-cablaraie de gresat si verificat e deja cosmar

....sunt mai tot timpul cu vaselina, cheia si lera pe ea.

 

Altfel nu se poate, deh :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce scrii zici ca ai EXC si nu Honda ! :P Vezi ca si la ,,altii" e' la fel ? :baubau:

 

 

nu comentez, s-ar putea sa tulbur masele populare :D

 

p.s: poti sa ai fiabilitatea pamantului, dar daca nu intretii fierul, praful se alege

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai idee cu un lant original,dar doresc sa schimb de pe 12-48 original pe 13-50 sau 13-52,ar merge?

tu in momentul de fata ce rapoarte ai?

 

13-52 este identic cu 12-48. doar ca iti va trebui lant mai lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai idee cu un lant original,dar doresc sa schimb de pe 12-48 original pe 13-50 sau 13-52,ar merge?

tu in momentul de fata ce rapoarte ai?

 

 

15/45 uz mixt(strada, macadam. Viteza de mers relaxat 120 km/h, maxim atins, sarit la 180)

13/48 la enduro, nerecomandat pe strada....ramai rapid fara anvelopa de spate si nu te intelegi cu ea

ma gandesc la 15/43 pt strada....am inceput un proiect low-budget pentru roti stradale.

O sa arat rezulatele la sfarsit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult mai simplu sa ai un 14 la pinion si sa lucrezi din foi: 40-42 pentru strada si 48-50 pentru off-road. Asa iti permiti un raport de strada de ~3 si unul de offroad de ~3.6.

 

Daca nu ma insel 14-48 e standard pentru un XR in teren. Pentru uz stradal, Honda foloseste 15-46 la Dominator (care e un XR650 mult mai cuminte). Deci un 14-43 ar fi numai bun, 14-42 pentru ceva spre touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si eu o intrebare....

Am si eu un xr 600 r mai recent achizitionat si... imi mananca 10% de mers in ritm de bun simt.... am vazut la domnu achile ca ii consuma 6 la 160 km/h, mie miar lua 35% cred in ritmul ala.... :laugh:

Vreun sfat?? cat e de nromal?? si ce bai ar putea fii?? ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, la filtru ma gandeam si eu, si la carburatie ce ar putea fii mai exact?? trebuie umblat la ce anume???

Daca intrebi la ce trebuie umblat,mai bine du-te la un mecanic,nu este vorba de un reglaj prea simplu,si totusi ar trebui verificat carburatorul de uzura si curatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...