giovan Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 p.s: ieri am dat peste cap kilometrajul pe autostrada...a trecut de 180 si s-a blocat, nu avea unde sa se mai duca d-nu achile .. zimi si mie ce raport de pinioane ai . eu la 120 km/h am 5- 6000 rpm si vobleaza fata la greu (prb din cauza aripii). merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 12, 2009 Autor Share Postat Iunie 12, 2009 15/45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Mama, da inrosesti si radiatoru la motoru asta. la 180 cred ca esti cu turometru pe roshu de 5 km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 p.s: ieri am dat peste cap kilometrajul pe autostrada...a trecut de 180 si s-a blocat, nu avea unde sa se mai duca Laku noci... In warp speed nu a intrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 xr 650 r 2006urca oriunde,putere endless,consum bataie de joc de putin. Ce XR e ala care scrie pe el suzuki!?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 13, 2009 Autor Share Postat Iunie 13, 2009 Mama, da inrosesti si radiatoru la motoru asta. la 180 cred ca esti cu turometru pe roshu de 5 km! n-am asa-ceva Ce XR e ala care scrie pe el suzuki!?) nu, bre...scrie MOBRA Laku noci...In warp speed nu a intrat? te oftici? tinand cont ca e aceeasi viteza atinsa cu Super Tenere-ul, am fost cam uimit. Warp speed? nu, mi-a luat deja carnetul o data tot cu xr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) Ah, pai d'aia iti permiti nene sa ii rupi mufa in halu asta Daca aveai turometru ti se facea mila pe la 160 Oricum, e XR nene. Pentru asta-i facut Numa' vezi sa-l intretii ca pentru competitie, desi cred ca e de prisos sfatul Editat Iunie 13, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 da pe o roata ...cum mere treaba se schimba vitezele..??? daca schimbi uleiul cand trebe nu ai nici o treaba cu motorasul asta ca doar e HONDA pe rosu sa tot intre ca intrerupe el singur cand trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 da pe o roata ...cum mere treaba se schimba vitezele..???daca schimbi uleiul cand trebe nu ai nici o treaba cu motorasul asta ca doar e HONDA pe rosu sa tot intre ca intrerupe el singur cand trebuie Daaa.... se caleaza motoru de stii cum se intrerupe? Ma rog, fiind foarte tzapan motorul, ma astept sa se deformeze chiulasa si sa rupa vreo supapa inainte de a se cala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 14, 2009 Autor Share Postat Iunie 14, 2009 Ah, pai d'aia iti permiti nene sa ii rupi mufa in halu asta Daca aveai turometru ti se facea mila pe la 160 Oricum, e XR nene. Pentru asta-i facut. Numa' vezi sa-l intretii ca pentru competitie, desi cred ca e de prisos sfatul ce-i aia intretinere de competitie? -ulei schimbat la 1000 km(filtru la 2 schimburi de ulei) -verificat joc la supape la 3000 km -cablaraie de gresat si verificat e deja cosmar ....sunt mai tot timpul cu vaselina, cheia si lera pe ea. Altfel nu se poate, deh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Din ce scrii zici ca ai EXC si nu Honda ! Vezi ca si la ,,altii" e' la fel ? nu comentez, s-ar putea sa tulbur masele populare p.s: poti sa ai fiabilitatea pamantului, dar daca nu intretii fierul, praful se alege Editat Iunie 17, 2009 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 ai idee cu un lant original,dar doresc sa schimb de pe 12-48 original pe 13-50 sau 13-52,ar merge? tu in momentul de fata ce rapoarte ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 ai idee cu un lant original,dar doresc sa schimb de pe 12-48 original pe 13-50 sau 13-52,ar merge?tu in momentul de fata ce rapoarte ai? 13-52 este identic cu 12-48. doar ca iti va trebui lant mai lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 13-52 este identic cu 12-48. doar ca iti va trebui lant mai lung ok eu intrebat cu lantul original,adica 14-48,daca merge. Mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 27, 2009 Autor Share Postat Iunie 27, 2009 ai idee cu un lant original,dar doresc sa schimb de pe 12-48 original pe 13-50 sau 13-52,ar merge?tu in momentul de fata ce rapoarte ai? 15/45 uz mixt(strada, macadam. Viteza de mers relaxat 120 km/h, maxim atins, sarit la 180) 13/48 la enduro, nerecomandat pe strada....ramai rapid fara anvelopa de spate si nu te intelegi cu ea ma gandesc la 15/43 pt strada....am inceput un proiect low-budget pentru roti stradale. O sa arat rezulatele la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Mult mai simplu sa ai un 14 la pinion si sa lucrezi din foi: 40-42 pentru strada si 48-50 pentru off-road. Asa iti permiti un raport de strada de ~3 si unul de offroad de ~3.6. Daca nu ma insel 14-48 e standard pentru un XR in teren. Pentru uz stradal, Honda foloseste 15-46 la Dominator (care e un XR650 mult mai cuminte). Deci un 14-43 ar fi numai bun, 14-42 pentru ceva spre touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 multam de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndR13 Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 salut, am si eu o intrebare.... Am si eu un xr 600 r mai recent achizitionat si... imi mananca 10% de mers in ritm de bun simt.... am vazut la domnu achile ca ii consuma 6 la 160 km/h, mie miar lua 35% cred in ritmul ala.... Vreun sfat?? cat e de nromal?? si ce bai ar putea fii?? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Carburatia foarte probabil, eventual filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndR13 Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 hmm, la filtru ma gandeam si eu, si la carburatie ce ar putea fii mai exact?? trebuie umblat la ce anume??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 hmm, la filtru ma gandeam si eu, si la carburatie ce ar putea fii mai exact?? trebuie umblat la ce anume??? Daca intrebi la ce trebuie umblat,mai bine du-te la un mecanic,nu este vorba de un reglaj prea simplu,si totusi ar trebui verificat carburatorul de uzura si curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndR13 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 mersi baieti de raspunsuri, daca mai are cineva ceva ideei sunt bineprimite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.