noro Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 salutare am si eu nevoie de un sfat sa incep cu inceputul cu ce sa-a intamplat: am fost weekendu asta la intrunirea de la hunedoara si intr-o balaceala prin apa imbracat mi-am pierdut cheia de la mobra.evident apa fiind prea tulbure si cu mal pe fund nu am putut sa o gasesc. asa ca neavand ce face i-am spart contactu cu toporu si i-am legat firele ca sa pot pleca. am mers asa fara probleme si la prima oprire cand a trebuit sa plec am incercat sa leg firele din nou si am atins din greseala firele de furca de la motoreta. moment in care mi-a facut o scanteie si a murit totu in motoreta. nu are nici o reactie cand dau sa o pornesc, nu merge claxon, lumini, nimic. mentionez ca am incercat sa ii schimb din sigurante, intradevar nu pe toate, dar nici una nu parea arsa. nu m-a ajutat cu nimic acum sunt blocat in hunedoara neputand pleca si sa las mobra aici e vorba de o honda cb500 daca imi poate da cineva un sfat mi-ar fii de foarte mult ajutor multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) salutare am si eu nevoie de un sfat sa incep cu inceputul cu ce sa-a intamplat: am fost weekendu asta la intrunirea de la hunedoara si intr-o balaceala prin apa imbracat mi-am pierdut cheia de la mobra.evident apa fiind prea tulbure si cu mal pe fund nu am putut sa o gasesc. asa ca neavand ce face i-am spart contactu cu toporu si i-am legat firele ca sa pot pleca. am mers asa fara probleme si la prima oprire cand a trebuit sa plec am incercat sa leg firele din nou si am atins din greseala firele de furca de la motoreta. moment in care mi-a facut o scanteie si a murit totu in motoreta. nu are nici o reactie cand dau sa o pornesc, nu merge claxon, lumini, nimic. mentionez ca am incercat sa ii schimb din sigurante, intradevar nu pe toate, dar nici una nu parea arsa. nu m-a ajutat cu nimic acum sunt blocat in hunedoara neputand pleca si sa las mobra aici e vorba de o honda cb500 daca imi poate da cineva un sfat mi-ar fii de foarte mult ajutor multumesc anticipat! deci: In poza e "siguranta principala " la un CB diferita de cutia de sigurante care e alaturi. Nu are 25 ci 30 mA. Asta e cutia la cre ai umblat tu si era totul ok http://www.cb500.com/index.php?dir=mecaniq...fiches_meca.htm Editat August 26, 2008 de ITS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 deci: In poza e "siguranta principala " la un CB diferita de cutia de sigurante care e alaturi. Nu are 25 ci 30 mA. Asta e cutia la cre ai umblat tu si era totul ok http://www.cb500.com/index.php?dir=mecaniq...fiches_meca.htm de acord intru totul, numai ca acea siguranta nu are cum sa fie de ordinul mA, are 30 A. dar, este clar o greseala facuta din graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 clar trebuie sa gasesti siguranta principala. Am vazut la mai multe honde ca nu e plasata in cutia de sigurante ci e undeva sub plastice in zona bateriei. ca o regula de baza - daca faci scurt si nu iese fum dar nu mai merge ceva inseamna ca e dusa doar o siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 clar trebuie sa gasesti siguranta principala. Am vazut la mai multe honde ca nu e plasata in cutia de sigurante ci e undeva sub plastice in zona bateriei. ca o regula de baza - daca faci scurt si nu iese fum dar nu mai merge ceva inseamna ca e dusa doar o siguranta exact! la mine la cx, siguranta principala este tot intr-un cauciuc rosu si plasata in vecinatatea bateriei, langa releul de comanda al electromotorului. am facut si eu la fel scurt pe fire si s-a scrumat siguranta aia. la fel, nimic nu a mai mers. prin ea se alimenteaza totul in instalatie. am impresia ca doar firul de la electromotor pleaca direct din baterie, prin contactul releului, fara sa treaca prin siguranta, dar, si asa, tot nu porneste pentru ca bobina acestui releu este alimentata tot dupa siguranta de 30A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 de acord intru totul, numai ca acea siguranta nu are cum sa fie de ordinul mA, are 30 A.dar, este clar o greseala facuta din graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Si eu am ramas cu ea in parcare la real. Am parcat-o, nimic neobisnuit, cand ma intorc sa ii dau cheie totul mort. Incerc sa o imping, nimic. Am desfacut carena de spate si am gasit releul de care zice Bogdan cu siguranta principala. Era topita putin dar functionala, dupa ce am curatat plasticul de la contacte am pus-o la loc si a pornit. Ce sa fi cauzat topirea, trebuie sa mai verific ceva? P.S. Acum m-am prins ca ar fi bine sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Si eu am ramas cu ea in parcare la real. Am parcat-o, nimic neobisnuit, cand ma intorc sa ii dau cheie totul mort. Incerc sa o imping, nimic. Am desfacut carena de spate si am gasit releul de care zice Bogdan cu siguranta principala. Era topita putin dar functionala, dupa ce am curatat plasticul de la contacte am pus-o la loc si a pornit. Ce sa fi cauzat topirea, trebuie sa mai verific ceva? P.S. Acum m-am prins ca ar fi bine sa o schimb. incalzirea a fost cauzata de contactul imperfect dintre papucii care intra pe picioarele sigurantei si picioarele sigurantei. curata bine acolo si mai strange acei papuci cu un patent. ar trebui sa nu se mai incalzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 gata, facut cum mi-ai spus nenea ITS si a functionat, deja sunt in bucuresti, adica de ieri urmeaza berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Si eu am ramas cu ea in parcare la real. Am parcat-o, nimic neobisnuit, cand ma intorc sa ii dau cheie totul mort. Incerc sa o imping, nimic. Am desfacut carena de spate si am gasit releul de care zice Bogdan cu siguranta principala. Era topita putin dar functionala, dupa ce am curatat plasticul de la contacte am pus-o la loc si a pornit. Ce sa fi cauzat topirea, trebuie sa mai verific ceva? P.S. Acum m-am prins ca ar fi bine sa o schimb. probabil ai vreun scurtcircuit.inseriaza un ampermetru intre minusul bateriei si caroseria motorului.tre sa arete cam 1mA daca arata mai mult sigur e scurt.pune-l pe 10 amperi lainceput sa nu il arzi sau dute la un electrician ca oricum trebuie si rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) probabil ai vreun scurtcircuit.inseriaza un ampermetru intre minusul bateriei si caroseria motorului.tre sa arete cam 1mA daca arata mai mult sigur e scurt.pune-l pe 10 amperi lainceput sa nu il arzi sau dute la un electrician ca oricum trebuie si rezolvat si unde e relevanta masuratorii? ca io nu prea ma prind..... daca vrei sa vezi ceva, mai bine masori caderea de tensiune dintre masa si baterie, dar, trebuie sa ai consum cat mai mare, adica cat mai multi consumatori cuplati pentru ca masuratoarea sa fie relevanta. Editat August 29, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.