asklepios Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 va rog sa ma ajutati cu un sfat.am observat in ultimul timp ca imi moare motorul la relanti cand tin ambreiajul strans si motorul e in viteza.strans la maxim si tot are tendinta de a se misca de pe loc. cablul e intins la maxim nici macar nu mai are jocul care trebuie la maneta.daca il intind mai tare am impresia ca nu mai prinde ca lumea.motorul e Honda cb 500 din 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) va rog sa ma ajutati cu un sfat.am observat in ultimul timp ca imi moare motorul la relanti cand tin ambreiajul strans si motorul e in viteza.strans la maxim si tot are tendinta de a se misca de pe loc. cablul e intins la maxim nici macar nu mai are jocul care trebuie la maneta.daca il intind mai tare am impresia ca nu mai prinde ca lumea.motorul e Honda cb 500 din 94. te-ai gandit sa schimbi si tu discurile de ambreiaj? cati km au? din cate se stie si alea sunt consumabile..... Editat August 27, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Pai si daca-s duse discurile n-ar trebui sa fie pe dos, adica sa nu cupleze ca lumea? Mai ales ca are cablul intins la maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) Pai si daca-s duse discurile n-ar trebui sa fie pe dos, adica sa nu cupleze ca lumea? Mai ales ca are cablul intins la maxim? cam ai si tu dreptate....... se pare ca nu am citit prea bine...... catre initiator.....ia controleaza rulmentul de presiune, tija..... sau poate o fi cablul ancrasat si nu il lasa sa revina? Editat August 27, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 sau poate o fi cablul ancrasat si nu il lasa sa revina? cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 La mine de ex se vad discurile prin gaura de bagat ulei, poate se aplica si la alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 va rog sa ma ajutati cu un sfat.am observat in ultimul timp ca imi moare motorul la relanti cand tin ambreiajul strans si motorul e in viteza.strans la maxim si tot are tendinta de a se misca de pe loc. cablul e intins la maxim nici macar nu mai are jocul care trebuie la maneta.daca il intind mai tare am impresia ca nu mai prinde ca lumea.motorul e Honda cb 500 din 94. Placutele de ambreaj si/sau arcurile uzate fac ca cursa ambreajului sa scada asa de mult incat ori nu debraiaza bine (daca reglezi cablul la limita "slaba"), ori patineaza in mers (daca reglezi cablul la limita "tensionata"). Schimba placutele, verifica arcurile si totul va fi OK. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 va rog sa ma ajutati cu un sfat.am observat in ultimul timp ca imi moare motorul la relanti cand tin ambreiajul strans si motorul e in viteza.strans la maxim si tot are tendinta de a se misca de pe loc. cablul e intins la maxim nici macar nu mai are jocul care trebuie la maneta.daca il intind mai tare am impresia ca nu mai prinde ca lumea.motorul e Honda cb 500 din 94. In primul rand controleaza cablul, adica sa fie in buna stare, sa nu aiba rugina, murdarie, daca e cablul bun treci mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) va rog sa ma ajutati cu un sfat.am observat in ultimul timp ca imi moare motorul la relanti cand tin ambreiajul strans si motorul e in viteza.strans la maxim si tot are tendinta de a se misca de pe loc. cablul e intins la maxim nici macar nu mai are jocul care trebuie la maneta.daca il intind mai tare am impresia ca nu mai prinde ca lumea.motorul e Honda cb 500 din 94. Da motorul in 2 si apoi pune-l la loc, daca iti mai raman piese e totul ok! Editat August 27, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 In primul rand controleaza cablul, adica sa fie in buna stare, sa nu aiba rugina, murdarie, daca e cablul bun treci mai departe. cablul nu e nou dar aluneca destul de bine deorece l-am desfacut acu o luna ,l-am uns cu ulei si l-am ajustat deoarece era cam lung.stiu cum arata ambreiajul din poze dar nu stiu exact cum functioneaza si ma gandeam la cele 4 arcuri care probabil sunt slabite.nu am sesizat vreo scapare la plecarea de pe loc ca sa zic ca ar fi uzate discurile.probabil ca sunt ca are 35 000 de km.oricum nu cred ca poti cumpara doar arcurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Se pot cumpara numai arcurile, nici o problema, dar si discurile sunt uzate, si daca tot desfaci de ce sa nu schimbi si discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 Da motorul in 2 si apoi pune-l la loc, daca iti mai raman piese e totul ok! ai putea fi mai explicit sa inteleg si eu ceva? Se pot cumpara numai arcurile, nici o problema, dar si discurile sunt uzate, si daca tot desfaci de ce sa nu schimbi si discurile. normal.dar am vrut sa stiu sigur care e problema.cel mai bine e sa le defac si sa le masor grosimea nu?nu am facut asta deoarece nu am gasit inca garnitura pt capacul motorului si am sperat ca ma ma pot plimba cu el macar o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) ai putea fi mai explicit sa inteleg si eu ceva? normal.dar am vrut sa stiu sigur care e problema.cel mai bine e sa le defac si sa le masor grosimea nu?nu am facut asta deoarece nu am gasit inca garnitura pt capacul motorului si am sperat ca ma ma pot plimba cu el macar o luna. Capacul de la ambreaj merge inchis si cu silicon "special" de garnituri (gasesti la orice magazin auto). Ride Safe! LE: Daca desfaci si constati uzura la placute/arcuri si totusi vrei neaparat sa te "plimbi" cu motorul pana iti vin placutele noi (si/sau arcurile), poti pune niste saibe pe post de distantiere sub arcuri - nu e o solutie tocmai ortodoxa insa merge pentru o perioada scurta in care nu bruschezi comenzile. Editat August 28, 2008 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Sau daca are noroc poate demonta fara sa strice deloc garnitura veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Sau daca are noroc poate demonta fara sa strice deloc garnitura veche. Si asta e adevarat... insa chiar n'are rost sa te chiuni, siliconul ala chiar isi merita banii, ca sa nu mai spun ca si motoarele noi vin incheiate tot cu silicon de temperatura. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 O garnitura se poate face daca nu gasesti, iti trebuie un carton de la cutia unui filtru de aer si sa fie destul de mare sa o poti face dintr-o bucata si dai cu "ermetic" pe ea, exista si carton special pt garnituri (are adeziv pe el) dar nu stiu daca se gaseste in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 O garnitura se poate face daca nu gasesti, iti trebuie un carton de la cutia unui filtru de aer si sa fie destul de mare sa o poti face dintr-o bucata si dai cu "ermetic" pe ea, exista si carton special pt garnituri (are adeziv pe el) dar nu stiu daca se gaseste in Romania. carton de doar, ma, e cel mai bun, are cam 0,4 mm grosime, exact cat trebuie.... io numai din carton din asta fac garnituri si nu am avut niciodata probleme. decat sa dau o groaza de bani pe mizeriile alea de garnituri saito, care sunt net inferioare "cartonului meu rudimentar", prefer sa m a chinui putin si sa-mi iasa treaba beton! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 carton de doar, ma, e cel mai bun, are cam 0,4 mm grosime, exact cat trebuie....io numai din carton din asta fac garnituri si nu am avut niciodata probleme. decat sa dau o groaza de bani pe mizeriile alea de garnituri saito, care sunt net inferioare "cartonului meu rudimentar", prefer sa m a chinui putin si sa-mi iasa treaba beton! ce -i ala "doar"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 DOSAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) carton de doar, ma, e cel mai bun, are cam 0,4 mm grosime, exact cat trebuie....io numai din carton din asta fac garnituri si nu am avut niciodata probleme. decat sa dau o groaza de bani pe mizeriile alea de garnituri saito, care sunt net inferioare "cartonului meu rudimentar", prefer sa m a chinui putin si sa-mi iasa treaba beton! mie imi ramaneau o gramada de cutii de filtre, piese asa ca n-am stat sa caut alte solutii, deviza mea este RRR Editat August 28, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Si asta e adevarat... insa chiar n'are rost sa te chiuni, siliconul ala chiar isi merita banii, ca sa nu mai spun ca si motoarele noi vin incheiate tot cu silicon de temperatura. Ride Safe! De regula daca era garnitura cand ai demontat trebuie sa pui un fel de garnitura cand montezi la loc. 1. Siliconul nu tine ca o garnitura. 2. Anumite piese aflate pe cele doua parti care se unesc sunt calculate tinand cont si de grosimea garniturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Siliconul este foarte "versatil", mie personal imi vine sa borasc cand vad siliconu' cum iese din toate partile. Il folosesc doar cand nu am incotro, prefer sa folosesc garnitura si ermetic. Editat August 28, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 Siliconul este foarte "versatil", mie personal imi vine sa borasc cand vad siliconu' cum iese din toate partile. Il folosesc doar cand nu am incotro, prefer sa folosesc garnitura si ermetic. cartonul nu ar fi o problema ca se gaseste peste tot.as putea gasi si de calitate superioara.am sa incerc si asta daca spuneti voi ca merge.mie mi se pare totusi ca e alt material cel din care sunt cunfectionate garniturile.probabil irudit cu cartonul dar mult mai dens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 cartonul nu ar fi o problema ca se gaseste peste tot.as putea gasi si de calitate superioara.am sa incerc si asta daca spuneti voi ca merge.mie mi se pare totusi ca e alt material cel din care sunt cunfectionate garniturile.probabil irudit cu cartonul dar mult mai dens. Nu e mare diferenta, etanseaza foarte bine si cartonul. Forma garniturii o obtii imediat, manjind cu ulei murdar marginea capacului apoi presand capacul pe bucata de carton. Iti ramane un sablon de nota 10. Gaurile de suruburi le dai cu o tevusca ascutita bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu e mare diferenta, etanseaza foarte bine si cartonul.Forma garniturii o obtii imediat, manjind cu ulei murdar marginea capacului apoi presand capacul pe bucata de carton. Iti ramane un sablon de nota 10. Gaurile de suruburi le dai cu o tevusca ascutita bine. M-ar interesa si pe mine daca se poate un capac . As vrea sa stiu un pret pentru un capac de diametru maxim 1 metru, si sub 10 kile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.