Sari la conținut

Ce Sa Aleg: Exc 450 Vs. Wr450f Vs. Crf450 Vs. Exc 525 Vs. Xr650?


stealthTT
 Share

Postări Recomandate

salut si bine v-am gasit,

 

sunt nou pe forum, cu toate ca merg de ceva timp pe motocicleta, mai exact de prin 94, trecand de atunci mai prin toate etapele, incepand astfel cu socialiste, Jawa 350, Ural 650, CZ 250(cross), Yamaha XT, TT, si terminand cu moto de viteza de pana 1000cc, iar dupa acesta am descoperit enduro. imi plac foarte tare plimbarile iar atunci cand am timp ma bucur de offroad, si din cauza faptului ca vreau sa achizitionez o motocicleta "noua" de enduro vreau sa va dati un pic cu parerea, vis-a-vis de motocicletele mentionate mai sus. asa cum am vazut, marea majoritate folosesc primele 3 tipuri de motoare. am trecut al 4lea model respectiv XR 650(model dupa 2004 parca), pentru ca cea mai mare perioada pe munte pana acum am realizat-o pe un XR600 din 1996, care mi-a placut foarte tare, stiu ca nu este atat de usor ca un WR dar este pe aproape, iar din punctul meu de vedere (sper sa nu se supere nimeni) nu suporta comparatie cu DR, XT, Tenere, etc... nu urmaresc sa merg tot timpul Hard Enduro, dar nici sa merg numai pe drumuri forestiere, totusi as vrea, ca in momentul in care imi doresc acest lucru sa pot sa o fac. pe langa asta, ce imi doresc de la el va fi sa pot merge pe strada, adica sa fie inmatriculat, nu va ganditi la roti de supermoto sau asa ceva, dar vreau sa pot merge la benzinarie linistit, mai mult sunt curios sa stiu cam ce autonomie poti obtine cu unul dintre modele de 450cc, din cate stiu rezervorul de XR este mai mare si pana acum nu am avut probleme sa ramanem in varful muntelui fara gaz, sau mai exact cu un plin am mers mai mult de 6 ore - nu stiu care este timpul maxim. mai mult, am mers de curand cu EXC 450, dupa 2004, care mi-a placut enorm, singura problema este ca motocicleta parea foarte mica sub mine., eu am 1.86 si sunt destul de mare (peste 100kg) - mentionez aici ca era echipata cu roti de supermoto si poate din aceasta cauza era mai joasa. stiu ca poate suna hilar, dar nu stiu la ce sa ma hotarasc si nu vreau sa mai astept, vreau sa imi cumpar motocicleta ideala pentru mine, si din cauza asta as vrea sa aud mai multe pareri, a celor care au aceste modele, stiu despre ele care sunt costurile de intretinere, probleme specifice, etc...

mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut si bine v-am gasit,

 

sunt nou pe forum, cu toate ca merg de ceva timp pe motocicleta, mai exact de prin 94, trecand de atunci mai prin toate etapele, incepand astfel cu socialiste, Jawa 350, Ural 650, CZ 250(cross), Yamaha XT, TT, si terminand cu moto de viteza de pana 1000cc, iar dupa acesta am descoperit enduro. imi plac foarte tare plimbarile iar atunci cand am timp ma bucur de offroad, si din cauza faptului ca vreau sa achizitionez o motocicleta "noua" de enduro vreau sa va dati un pic cu parerea, vis-a-vis de motocicletele mentionate mai sus. asa cum am vazut, marea majoritate folosesc primele 3 tipuri de motoare. am trecut al 4lea model respectiv XR 650(model dupa 2004 parca), pentru ca cea mai mare perioada pe munte pana acum am realizat-o pe un XR600 din 1996, care mi-a placut foarte tare, stiu ca nu este atat de usor ca un WR dar este pe aproape, iar din punctul meu de vedere (sper sa nu se supere nimeni) nu suporta comparatie cu DR, XT, Tenere, etc... nu urmaresc sa merg tot timpul Hard Enduro, dar nici sa merg numai pe drumuri forestiere, totusi as vrea, ca in momentul in care imi doresc acest lucru sa pot sa o fac. pe langa asta, ce imi doresc de la el va fi sa pot merge pe strada, adica sa fie inmatriculat, nu va ganditi la roti de supermoto sau asa ceva, dar vreau sa pot merge la benzinarie linistit, mai mult sunt curios sa stiu cam ce autonomie poti obtine cu unul dintre modele de 450cc, din cate stiu rezervorul de XR este mai mare si pana acum nu am avut probleme sa ramanem in varful muntelui fara gaz, sau mai exact cu un plin am mers mai mult de 6 ore - nu stiu care este timpul maxim. mai mult, am mers de curand cu EXC 450, dupa 2004, care mi-a placut enorm, singura problema este ca motocicleta parea foarte mica sub mine., eu am 1.86 si sunt destul de mare (peste 100kg) - mentionez aici ca era echipata cu roti de supermoto si poate din aceasta cauza era mai joasa. stiu ca poate suna hilar, dar nu stiu la ce sa ma hotarasc si nu vreau sa mai astept, vreau sa imi cumpar motocicleta ideala pentru mine, si din cauza asta as vrea sa aud mai multe pareri, a celor care au aceste modele, stiu despre ele care sunt costurile de intretinere, probleme specifice, etc...

mersi,

 

 

 

dupa mine , ar merge un 450 exc , faptul ca este cam mica sub tine , o iau ca o gluma , urca pe un enduro nu pe supermoto si o sa-ti schimbi parerea

daca iti pui probleme de consum .... cei care vin in gasca cu tine sigur v-or avea si un doi timpi care clacheaza inaintea ta

nu te gandi la motoare de 650 sau 525 sunt prea mari sunt destul de rari cei care folosesc 525 pt enduro ii dedicat mai mult pt rally

nu ma pricep la motoarele yamaha , am inteles ca sunt foarte bune , eu personal nu am reusit , din discutii , sa trag o concluzie daca ii mai bun sau nu decat ktm

 

eu zic sa incerci ceva modele si apoi sa-ti faci o parere

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru plimbarici fara mari pretentii de autonomie oricare e buna, dar vezi ca de la honda te intereseaza modelul crf x, crf e model de motocross.pentru ce vrei tu as alege honda pentru putere si comfort, sau ktm...640 lc4 adventure.525 e din alta liga, nu prea e fun pe forestiere pt plimbare linistita.avand in vedere ca si eu am avut peste 110 kg(tot la 186), iti recomand sa nu te uiti la clasa 400-450, au picioare scurte pt sosea si poate mai vrei si pasager.

de precizat ca am avut wr400 si am exc 525

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre CRF 450X si WR 450F care credeti ca e mai buna din toate punctele de vedere performante, fiabilitate...

MS anticipat :cheers:

 

 

CRF 450X - prima dragoste, nu se uita niciodata.

WR 450F - motorul pe care mi l-am luat. motive: sevice, piese mai la indemana si model mai des intalnit la noi.

nu cred ca simtim noi care este diferenta de fiabilitate si performanta, important este pe ce te simti tu bine.

 

primul meu echipament a fost portocaliu, urma si portocala, dar am cugetat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa mine , ar merge un 450 exc , faptul ca este cam mica sub tine , o iau ca o gluma , urca pe un enduro nu pe supermoto si o sa-ti schimbi parerea

daca iti pui probleme de consum .... cei care vin in gasca cu tine sigur v-or avea si un doi timpi care clacheaza inaintea ta

nu te gandi la motoare de 650 sau 525 sunt prea mari sunt destul de rari cei care folosesc 525 pt enduro ii dedicat mai mult pt rally

nu ma pricep la motoarele yamaha , am inteles ca sunt foarte bune , eu personal nu am reusit , din discutii , sa trag o concluzie daca ii mai bun sau nu decat ktm

 

eu zic sa incerci ceva modele si apoi sa-ti faci o parere

 

succes

 

multam,

asta ma gandeam sa fac in weekend-ul care vine, iau KTM-ul exc450 din nou si ii pun rotile de cross. incep sa cred si eu ca este mai mult decat suficient un 450.

 

 

 

pentru plimbarici fara mari pretentii de autonomie oricare e buna, dar vezi ca de la honda te intereseaza modelul crf x, crf e model de motocross.pentru ce vrei tu as alege honda pentru putere si comfort, sau ktm...640 lc4 adventure.525 e din alta liga, nu prea e fun pe forestiere pt plimbare linistita.avand in vedere ca si eu am avut peste 110 kg(tot la 186), iti recomand sa nu te uiti la clasa 400-450, au picioare scurte pt sosea si poate mai vrei si pasager.

de precizat ca am avut wr400 si am exc 525

 

mersi pentru sfaturi, cum este exc525? am inteles ca 525 de la ktm este un pic cam fiara, cineva care a mers cu un SX(stiu ca este cross) de 525 pe care l-a comparat cu o fosta motocicleta pe care am avut-o CR500(2 timpi :cheers:) si cu care era mai mult decat dificil sa mergi pe munte, din punctul meu de vedere.

nu ma gandesc sa merg cu moto la picnic, adica drumuri forestiere... :banana:

 

..

 

acum sunt la Sibiu, unde se vede treaba ca lumea abia asteapta RedBull Romaniacs sa inceapa. :blbl::)

Editat de stealthTT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum este 525 sx, insa modelele de cross au comportament puternic diferit fata de exc, datorita cutiei si setarilor de carburatie diferite.pentru mine e ok 525, insa cu siguranta nu este o motoreta slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

525 exc ..este dupa parerea mea cel mai agresiv motor de enduro in 4 timpi..de regula il folosesc motociclisti cu greutate mai mare,deoarece un 450 ar obosi relativ repede in timp si ar fierbe foarte des in padure..este destul de greu de stapanit pana te obisnuiesti cu gazul,si asta inseamna ca daca gresesti nu te iarta sub nici o forma,si te oboseste relativ repede fiind asa brutal..in schimb pe urcari s-a dovedit clar ca puterea spune de multe ori cuvantul..rape imposibil sau foarte greu de urcat ptr 450,525-ul le urca fluierand,plusul de 10 cai aratandu-si clar dintii..

scria un coleg mai sus ca motorul este recomandat mai mult ptr curse gen rally raid si clar stia ce spune..motorul are permanent o rezerva de putere ascunsa undeva,cand se deschide gazul la maxim,ajungi instant langa cel din fata ta..totul e sa stii sa te tii de el..

 

parerea mea este sa iti cumperi motorul asta numai daca bati pe la 100 de kile(sau peste)altfel nu se justifica investitia..si spun asta ca nu vei folosi nici 50% din puterea motorului niciodata..sau daca tragi cu adevarat de gaz vei fi un fel de fular legat de geamul trenului.. :cheers: ..daca te hotarasti ptr gama ktm un motor de 450 exc iti va satisface MULT timp necesitatile in enduro..dupa parerea mea din gama ktm este cel mai echilibrat motor de enduro,iti da forta si cuplu suficient,este cat de cat iertator,de dinamica si ciclistica nu mai vorbesc ca s-a mai discutat..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

525 o sa-ti rupa capul si nu o sa inveti nicioadata sa mergi. La fiecare iesire o sa fii rupt.

400/450 te duce peste tot la fel de bine cu 525; in schimb o sa simti ca il conduci tu pe el si nu el pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai omu zice ca are peste 100 kile, ca altfel il trimiteam direct la grupa mica(a se citi 450 cmc)

da-i cu ceai de menta domnu atillas, febra ti-a slabit vederea

mi se impaienjenesc ochii daca citesc mai mult de 4-5 randuri intr-un topic :ph34r: :D cred ca e de la lipsa indelungata de bere si enduro din sange... :D :rolleyes: da ma fac eu bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

525 o sa-ti rupa capul si nu o sa inveti nicioadata sa mergi. La fiecare iesire o sa fii rupt.

400/450 te duce peste tot la fel de bine cu 525; in schimb o sa simti ca il conduci tu pe el si nu el pe tine.

 

salutare,

 

in primul rand felicitari pt. noua ta achizitie !!! s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai mult.

 

doar imi exprim propria mea parere din prorpia experienta. am 70 de kg :D si am avut un 450 din 03 timp de un an (m-am sfatuit si cu tine inainte de al cumpara ca eram incepator daca mai tii minte), si de cateva luni l-am schimbat cu un 525 din 05.

 

pt. mine trecerea la 525 a adus o imbunatatire in cea ce priveste pilotajul. parca 525-ul este mai liniar, cu un cuplu mai mare de jos care ma ajuta de multe ori la pante tehnice mai abrupte si mai lungi. sunt sigur ca 525-ul m-a scos din situatii din care un 400 sau un motor cu cuplu mai mic nu ma ajuta asa mult. nu simt ca ma solicita mai mult ca 450-ul si nu-s un pilot de performanta sau foarte avansat.

 

 

 

525 o sa-ti rupa capul si nu o sa inveti nicioadata sa mergi. La fiecare iesire o sa fii rupt.

400/450 te duce peste tot la fel de bine cu 525; in schimb o sa simti ca il conduci tu pe el si nu el pe tine.

 

salutare,

 

in primul rand felicitari pt. noua ta achizitie !!! s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai mult.

 

doar imi exprim propria mea parere din prorpia experienta. am 70 de kg :rolleyes: si am avut un 450 din 03 timp de un an (m-am sfatuit si cu tine inainte de al cumpara ca eram incepator daca mai tii minte), si de cateva luni l-am schimbat cu un 525 din 05.

 

pt. mine trecerea la 525 a adus o imbunatatire in cea ce priveste pilotajul. parca 525-ul este mai liniar, cu un cuplu mai mare de jos care ma ajuta de multe ori la pante tehnice mai abrupte si mai lungi. sunt sigur ca 525-ul m-a scos din situatii din care un 400 sau un motor cu cuplu mai mic nu ma ajuta asa mult. nu simt ca ma solicita mai mult ca 450-ul si nu-s un pilot de performanta sau foarte avansat.

 

recomand calduros 525

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee, nu e chiar asa, ca 525 te rupe, insa DA, te oboseste mai tare decat un 450 dar e valabil numai daca nu esti in stare sa dozezi gazul, pentur ca te forteaza sa stai mai mult incordat.in schimb, are cuplu NESIMTZIT de mare, urci ca dizelu daca nu poti altfel.

din pct meu de vedere, 525 este mai obositor, insa iti da ceva mai mult fun in schimbul acestui dezavantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau ai putea sa incerci un huski de 450 TE sau TXC. Iti garantez ca are tot ce-ti trebuie.

Din astea doua eu as recomanda TE-ul pentru ca are putere destula, cuplul ti-l da de jos, trage liniar, nu se opreste si nu se ineaca atunci cind cazi sau treci prin rau si nu fierbe in padure. I-am dat 140 pe teren drept si cred ca fuge si mai tare.

Motoreta, noua, este cu injectie, euro 3, vine echipata de strada si se inmatriculeaza. Echipata complet are 124kg. Daca o dezechipezi de cele nefolositoare (bloc optic spate, oglinzi, semnale fata, inlocuit toba sau scos catalizator) ii reduci greutatea cu cel putin 10 kile.

Eu am TE si am 100 de kile.

TXC-ul este un hibrid intre cross si enduro. E pe carburator, este mult mai violent, are vreo 5 cai in plus fata de TE, suspensiile sint de cross, cutia de viteze este de enduro (6 trepte), are demaror, dar nu se inmatriculeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in schimb, are cuplu NESIMTZIT de mare, urci ca dizelu daca nu poti altfel.

:D :rolleyes: exact...cand 450 urca polizor,tu mai ai timp sa dai si cu ochiul la peisaj,mai culegi o ghinda,mai mirosi o floare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jmekerii astia cu 525 - nu stiu ce enduro faceti voi dar as vrea sa va vad intr-o zi :rolleyes: In afara de Soso care a mers cativa ani cu niste gioarse :ph34r: care la-u fortzat sa invetze, cred ca daca va invit la Gheorghieni la Patrick intr-o zi o sa vreti sa le vindeti in padure. Eu am vazut doar cativa oameni care intr-adevar stapanesc 525/550 - Domi, Lorenzo, Mishu, Claudiu de la valcea. In rest am vazut oameni care incercau sa se tina de ele.

 

Ce inseamna ca nu urca 450? Poate au transmisie gresita. Eu cu 13/52 si 100 kile urc peste tot fara probleme. Plec din panta. plec cu a 2-a cu ambreiajul patinat ... Nu-mi trebuie nicaieri mai multa putere si de foarte multe ori, cand intri in lemne sau in bolovani e prea multa putere si la 450. As vrea sa va vad cum mergeti cu 525 2km pe o poteca de oi lata de 25 cm. Sau cum puneti voi roata exact unde vreti intr-o zona mai tehnica.

 

Petrica, datul pe camp la Alexandria nu e enduro. No offence :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jmekerii astia cu 525 - nu stiu ce enduro faceti voi dar as vrea sa va vad intr-o zi :rolleyes: In afara de Soso care a mers cativa ani cu niste gioarse :ph34r: care la-u fortzat sa invetze, cred ca daca va invit la Gheorghieni la Patrick intr-o zi o sa vreti sa le vindeti in padure. Eu am vazut doar cativa oameni care intr-adevar stapanesc 525/550 - Domi, Lorenzo, Mishu, Claudiu de la valcea. In rest am vazut oameni care incercau sa se tina de ele.

 

Ce inseamna ca nu urca 450? Poate au transmisie gresita. Eu cu 13/52 si 100 kile urc peste tot fara probleme. Plec din panta. plec cu a 2-a cu ambreiajul patinat ... Nu-mi trebuie nicaieri mai multa putere si de foarte multe ori, cand intri in lemne sau in bolovani e prea multa putere si la 450. As vrea sa va vad cum mergeti cu 525 2km pe o poteca de oi lata de 25 cm. Sau cum puneti voi roata exact unde vreti intr-o zona mai tehnica.

 

Petrica, datul pe camp la Alexandria nu e enduro. No offence :D

bah nu s ce sa zic ..eu personal ma dau de ani de zile pe 525,si cum mai ziceam nu pot spune ca stapanesc motorul perfect..de multe ori ma lasa cu cracii in luna si cu kuru in namol sau maracini..m-am dat cu multe 450,400.etc etc.diferente clare ar fi odata la plecatul de pe loc in zone cu mult namol..motorul e brutal si nu are o plecare liniara de pe loc si asta inseamna de cele mai multe ori derapaje si culcat motor..pe unele urcari virajate cum zice ionut,cele foarte abrupte motorul iti solicita foarte mult atentia fiindca orice greseala se termina cu el ori in rapa ori in cap..la rally raid motorul este insa imbatabil ca demaraj si putere..deci are avantajele si dezavantajele lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nu s ce sa zic ..eu personal ma dau de ani de zile pe 525,si cum mai ziceam nu pot spune ca stapanesc motorul perfect..de multe ori ma lasa cu cracii in luna si cu kuru in namol sau maracini..m-am dat cu multe 450,400.etc etc.diferente clare ar fi odata la plecatul de pe loc in zone cu mult namol..motorul e brutal si nu are o plecare liniara de pe loc si asta inseamna de cele mai multe ori derapaje si culcat motor..pe unele urcari virajate cum zice ionut,cele foarte abrupte motorul iti solicita foarte mult atentia fiindca orice greseala se termina cu el ori in rapa ori in cap..la rally raid motorul este insa imbatabil ca demaraj si putere..deci are avantajele si dezavantajele lui..

 

Asta cu namolu am tot auzit-o dar in practica nu m-am intalnit deloc cu ea. Eu nu am mai vazut o motocicleta intepenita in namol de vreo 2 ani. Am vazut in schimb oameni obositi de 525-uri carora le amortea mana pe ambreiaj pentru ca trebuiau sa il "potoleasca' din ambreiaj in f multe locuri.

 

Cat despre rally raid - cu 14/48 nu stiu cati au oo ca sa mearga cat merge un 450/400. Acum cativa ani se castiga campionatul cu 400. Many a mers la Dakar series cu 450 - ia intrebati-l daca avea nevoie de mai mult. La rally batalia nu se da pe demaraj ci pe viteza maxima la cei din top 10 si pe anduranta la toata lumea. Dar asta cu rally raidul e alta poveste pentru un alt topic

 

Repet - 400/450 e absolut suficient pentru oricine. 525/550 sunt motociclete pentru cei cu experienta.

 

cat despre cilindree si rapiditate la enduro - o sa va invit sa ne uitam impreuna pe timpii pe probele speciale de la six days-u' care incepe zilele astea in Grecia. O sa vedeti ca la primii nu sunt deloc diferente mari intre E1 (125 2t si 250 4t) si E3 (300 2t si 525/550 4t). Ba unii cu alea mici sunt mai rapizi decat multi cu de-alea mari.

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu namolu am tot auzit-o dar in practica nu m-am intalnit deloc cu ea. Eu nu am mai vazut o motocicleta intepenita in namol de vreo 2 ani. Am vazut in schimb oameni obositi de 525-uri carora le amortea mana pe ambreiaj pentru ca trebuiau sa il "potoleasca' din ambreiaj in f multe locuri.

nu te-ai dat la valcea in sezon ploios..treaba cu abreiajul asa este iti moare mana dar eu mai lucrez cu o guma din cauciuc si ma descurc

 

Cat despre rally raid - cu 14/48 nu stiu cati au oo ca sa mearga cat merge un 450/400. Acum cativa ani se castiga campionatul cu 400. Many a mers la Dakar series cu 450 - ia intrebati-l daca avea nevoie de mai mult. La rally batalia nu se da pe demaraj ci pe viteza maxima la cei din top 10 si pe anduranta la toata lumea. Dar asta cu rally raidul e alta poveste pentru un alt topic

 

Repet - 400/450 e absolut suficient pentru oricine. 525/550 sunt motociclete pentru cei cu experienta.

 

cat despre cilindree si rapiditate la enduro - o sa va invit sa ne uitam impreuna pe timpii pe probele speciale de la six days-u' care incepe zilele astea in Grecia. O sa vedeti ca la primii nu sunt deloc diferente mari intre E1 (125 2t si 250 4t) si E3 (300 2t si 525/550 4t). Ba unii cu alea mici sunt mai rapizi decat multi cu de-alea mari.

definitiv ceva mai usor si mai "stapanibil"favorizeaza la un anumit nivel de experienta timpi mai buni.. si totusi nu renunt la modelul asta mare momentan fiindca dupa 2 ani pe acelasi motor pot spune ca m-am obisnuit cu el si i-am adus setarile acolo unde vreau eu..

apropos ca am adus vorba,s-a mai dat vreunul pe ploaie in ultimele 3 luni?? :D :rolleyes: :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor celor care au avut bunavointa sa arunce o privire aici si sa ma ajute in a alege o motocilceta. in primul rand, inca de la inceput am crezut ca 525exc este ceea ce imi trebuie dar la indemnul multora ma gandeam serios la 450,asa cum amicul meu cu exc-ul de 450, care intamplator participa de ceva timp in campionatul de motocross mi-a spus ca lui i parea aceasta motocicleta (sx-ul de 525) prea puternica - el merge cu un cr 250 -'08. dar asa cum cineva a mentionat mai sus sunt diferente destul de notabile intre sx si exc, la fel cum sunt intre yz si wr. din cauza greutatii mele(am sa trec pe apa plata cu lamaie cat de curand), si incurajat de spusele celor care au asa ceva, voi merge asa cum am spus pentru un 525. mai am cateva intrebari cum ar fi: ce an de fabricatie sa aleg? am inteles ca ar trebui sa ma uit dupa un model de dupa 2004 parca; care sunt problemele specifice? la ce sa ma uit cand il cumpar? si orice informatie care ma poate ajuta sa fac o alegere buna.

multumesc pentru ajutor inca o data,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentrica, pentru curse lungi , solicitante fizic, cu pasaje lungi tehnice, 525 nu este alegerea cea mai buna pentru un endurist de duminica, asa cum ii consider pe cei care au scris pana acum pe acest topic(me included).la nivel avansat e altceva, insa si acolo putini inclina balanta spere cilindrata mai mare, dar din alte motive.

pentru enduro fara mari pretentii competitionale, mai ales la calaretzi xxl, e cu totul alta daravela. nu mai conteaza timpii, nu se merge pe puncte totusi, si aici 525 cere un pilot mai pregatit tehnic decat 450, pentru a putea exploata mai bine avantajele 525(cuplul si p alocuri, puterea).

pt mine e clar ca e mai greu sa merg rapid cu 525 decat cu 450. cu un 250 exc 2t mi-a fost clar ca merg mai repede, insa pur si simpu nu mi-a placut.

pt a continua spusele lui ion, "ragaliile" cu care am mers pana acum m-au fortat sa invat tehnica mai corect.acum ma ajuta mult cele 20 kg "pierdute".

pentru prima motocicleta de hard enduro, dar care sa si fie folosita la hard enduro, NU e cea mai buna alegere 525.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica ..ca sa iti iesi din pareri vino la arges sau la valcea sa facem un traseu mediu cu niste portiuni tehnice mai lungi si mai complicate..imprumuta un motor de 450 si facem schimb pe traseu de motoare..asa iti vei da seama exact ce iti trebuie si cum se conduce..actualmente motorul meu este perfect echilibrat si reglat,asa ca poti sa iti dai seama la adevarata valoare a lui cum functioneaza,sau daca 450 e ceea ce trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...