Sari la conținut

dintre comuniste... care sa fie?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fratilor.. fi-ne-ar comunistele..am bagat vreo 5milioane in planeta mea pe care am luat-o de buna (bine, am dat ca orbu 20milioane pe ea-nu radeti pls-) si abia merge.. Sfatul meu, cel putin pt un necunoscator,--------------- NU IJ!!!!!!!--------- (bine, eu mi-am luat tzeapa mare, nu doresc nici celui mare enemy)Oricum, uitativa de 9ori si plimbati-va de 6ori inainte de a cumpara o comunista...

Sfatul unui om chinuit... :P

 

Eu am facut scoala pe Jupi4 si vreau sa zic ca-l killereau elevii de dimineata pana seara si cu mici surubareli la el mergea,mai intr-un cilindru mai in doi dar mergea.Depinde in ce ai bagat alea 5 bulioane...daca au tras bajetzii dupa tine, nu-i vina Ijului.Sunt o gramada de pseudomecanici in ziua de azi, ca deh...foamea-i mare!Eu pot spune ca-s multumit de nipranul meu si oricum stie ca daca nu merge ia :blink: :banana: :crack: :banana: .Asta e!Trebuie sa te stie de jupan. :huh: Oricum nu o sa dau niciodata lovele la mecanici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, cand e vorba de comuniste monocilindrice Cz 175 rulz, la al meu a ramas motorul d Cz 175 sport, restul e d cross(amortizoare pe aer d cross, plastice de suzuki dr), motorul mananca potecile, p asfalt mere cu 80 la drum lung, poate ia si 120 dc te dai la ea.....depinde de preferinte. Problema mare e cu piesele originale....e dureroasa treaba(bine ca am gasit destule) :banana: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kingu: sa stii ca ce zici despre IJ nu e asa cum zici tu, pot sa ti-o spuna altii care au IJ de mult timp, nu eu, poate ai avut ghinion, who knows?! :banana:

 

@Slick: metre, in mare masura ai tu dreptate pe-acolo, dar una la mana, 2T are clar randament mai prost decat 4T (te poti convinge consultand niste publicatii de rigoare) si nu e neaparat ca motocicleta sa fie mai usoara daca e in 2T, iar treaba cu Harley-ul: or folosi ei motoare care functioneaza overall dupa tehnologie mai veche dar asta n-are treaba tata cu motoarele in 2T.

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am spus k are greutate mai mica m-am referit la greutatea motorului in sine, nu a motocicletei, iar faptul k Harley a folosit tehnologia 2T f mult timp l-am citit intr-o revista....(nu mai stiu exact in care, dar avea legatura cu lumea moto). Inca nu am avut ocazia sa studiez un Harley de aproape.... :P

Imi cer scuze dak am facut afirmatii eronate si orice corectare este binevenita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Lupu, Slick a avut mare dreptate cand a vorbit de Harley 2T.

A fost o perioada nefasta a anilor 70 cand in Italia o firma a cumparat numele Harley Davidson si a produs niste Harley in 2T.

Aratau bine, mergeau bine pt 2T, dar nu au acu o faima buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2T vs 4T :

 

Avantaje 2T :

-randament mare (la fiecare 2 curse complete 1 este utila)

 

Dezavantaje 4T :

- randament scazut (la fiecare 4 curse complete doar 1 este utila)

 

Esti tu sigur? Ia mai numara o data ca ti-a dat cu virgula :P

 

Daca e totusi cum zici tu, inseamna ca ai probleme cu aprinderea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

randamentul este raportul dintre puterea produsa fata de benzina consumata! motoarele 4t au un randament mai bun decat 2t pentru ca au arderea mai completa!

 

acum ca un motor 2t este(cateodata) aproape de 2 ori mai puternic decat unul in 4t este alta chestie :P de obicei e odata si jumatate mai puternic (exceptie facand motoarele 2t cu tobe, muzicute, power-valve, etc. care au un randament ridicat, relativ apropiat de cel al unui motor in 4t dar cu muuuuuuuuult mai multi cai putere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin "cursa completa" m-am referit la distanta parcursa de catre piston din PMS pana in PMI !

La 4T :

1 cursa = admisia - pistonul coboara

2 cursa = compresia - pistonul urca

3 cursa = destinderea (explozia) - pistonul coboara (singura cursa utila)

4 cursa = evacuarea - pistonul urca

 

La 2T :

1 cursa = admisie si evacuare - pistonul coboara

2 cursa = compresie si destindere - pistonul urca (cursa utila)

 

Mai da cu virgula?

Editat de Slick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin "cursa completa" m-am referit la distanta parcursa de catre piston din PMS pana in PMI !

La 4T :

 

La 2T :

1 cursa = admisie si evacuare - pistonul coboara

2 cursa = compresie si destindere - pistonul urca (cursa utila)

 

Mai da cu virgula?

DA

1 pistonul coboara = detenta si evacuare = singura in care obtii lucru mecanic sau cursa utila um spui tu

2 pistonul urca = admisie si compresie

 

o cursa completa a pistonului este de tipul sus-jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

iar ti-a dat cu virgula! :P

 

in primul caz ai dat chix cand ai vorbit de randament, ti-am explicat diferenta dintre randament si putere

 

in al doilea ai dovedit ca nu stii timpii unui motor in 2t :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ti-a dat cu virgula! :banana:

 

in primul caz ai dat chix cand ai vorbit de randament, ti-am explicat diferenta dintre randament si putere

 

in al doilea ai dovedit ca nu stii timpii unui motor in 2t :banana:

 

:P

Corect! Corectarile au fost binevenite!

Draga Alekule, se vorbea la modul general despre Harley-Davidson si cu precadere de ce exista astazi, nu de un caz particular din anii '70! Omul presupunea ca Harley foloseste tehnologia 2T. A inteles ca nu, si gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ceea ce am scris pana acum am citit dint-ro carte veche "Motocicleta"...asa k nu stiu cat de adevarat e deoarece nu sunt mecanic de profesie.

Tot e acolo am invatat ca atunci cand pistonul coboara, explozia deja a avut loc (pe portiunea de urcare cu un anumit numar de mm inainte de PMI, in functie de avansul fiecarui motor) si in timp ce coboara deschide mai intai orificiul de evacuare si apoi deschide canalul de transfer, prin care urca amestecul carburant din carterul motorului(de sub piston) deasupra acestuia. Datorita presiunii create in carter de coborarea pistonului, amestecul carburant este impins deasupra pistonului, prin canalul de transfer, impingand la randul lui gazele rezultate in urma arderii precedente, catre exterior, prin orificiul de evacuare.

Deci :

- cand pistonul coboara are loc evacuarea si admisia

- cand pistonul urca( inchide canalul de transfer, apoi orificiul de evacuare), are loc compresia amestecului carburant si inainte de a incepe coborarea are loc aprinderea amestecului, urmata de destindere (explozie), datorita careia pistonul este impins in jos cu forta si astfel incepe un nou ciclu.

Asa vad eu functionarea unui motor in 2 timpi!! (fara sa fiu mecanic sau sa am vreo legatura cu aceasta meserie).............doar pasiune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a invatat instructorul: cit esti incepator si ca sa nu ai probleme de mecanica, ia-ti un motor in 2 t, cu un cilindru si aprindere electronica (sau ceva nou)... Asa ceva gasesti la Voshod (175), Minsk (125)...

Nipru=Dnepr este un motor complicat cu supape, tacheti, pompa ulei, etc... La un serviciu unde am lucrat erau M-uri ca Niprele, care folosite intens nu au tinut mai mult de 30.000Km si motoarele desfacute sunt ca de masina, il ridica 2 oameni, etc... Piese mai rar si numai in tirg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu, admisia e in carter :P

 

cand pistonul coboara gazele arse ies si are loc si cursa utila (detenta) ca urmare a arderii gazelor :banana:

 

cand pistonul urca ai admisie si compresie!

 

ce spui tu nu este admisie! admisia este atunci cand gazele intra in motor, nu in camera de ardere la 2t! gazele (amestecul) intra in carter cand pistonul urca si ajung in camera de ardere cand coboara prin baleiaje :banana: ai inteles? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....pai atunci la 2T au loc doua "admisii".........in carter si in camera de ardere...... Ca nespecialist credeam k admisia "reala" este cea din camera de ardere!

De exemplu la 4T admisia are loc atunci cand se eschide supapa de admisie iar amestecul carburant patrunde in camera de ardere.....si NU cand acesta se scurge din carburator in galeria de admisie.

De fapt carterul motorului in 2t este un fel de galerie de admisie, nu ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ slick si stress amandoi faceti confuzii si aveti informatii incomplete

In orice motor unele lucruri se intampla anumite lucruri simultan sau sunt devansate fata de momentul teoretic

 

avansul(aprinderea amestecului inainte de pms, pe partea de compresie) are rolul de a asigura o aprundere completa a amestecului a.i. cand pistonul va incepe sa coboare el sa fie aprins in toata masa lui si sa degaje energie portiunea din cursa pistonului se numeste COMPRESIE si decalajul ala se numeste avans tocmai pt ca da scanteia i inainte de momentul ei pur teoretic

La 2t admisia e cea in piston, carterul are rol de supraalimentare, de asistare a admisiei,. De aia nu exist motoare in 2t cu carter si turbo. Exista 2t turbo la motoare foarte mari(nave) la care rolul carterului e luat de niste compresoare

Pe cursa pistonului este un moment (cand pistonul e in partea inferioara a cursei) in care porturile de evacuare si de admisie sunt deschise simultan. Aici intervine rolul tobelor de care am vorbit atat, acela de a crea o suctiune in momentul evacuarii si o suprapresiune in momentul admisiei, a.i. carburantul proaspat sa nu iasa afara. E ceea ce se intampla cu ecoul sau cu valurile produse in cada cind misti mana in apa: strigi sau pleaca valul - ai depresiune, mai poate sa plece gaz, cand se intoarce sunetul sau valul ai presiune crescuta in zona aia si nu iese nimic pe acolo. Asta se intampla din cauza conurilor din tobe si de aia la 2 t tre sa ai tobe etanse si negaurite. Conurile au rolul de a produce un ecou la diferite frecvente ale undei sonore din toba corespunzatoare unei plaje mai largi de ture ale motorului. De aia tobele sport au plamanul ala vezi la cross, pt a obtine conuri cat mai lungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....eh, vad k am dat-o rau de tot in off topic, dar macar sa invatam ceva util si sa scapam de rationamentele eronate!

Eu am la MZ-ul meu toba de CZ sport dar nu prea e etansa pe cotul care iese din motor, tre sa-i schimb colierul......crezi k d-aia porneste greu ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....eh, vad k am dat-o rau de tot in off topic, dar macar sa invatam ceva util si sa scapam de rationamentele eronate!

Eu am la MZ-ul meu toba de CZ sport dar nu prea e etansa pe cotul care iese din motor, tre sa-i schimb colierul......crezi k d-aia porneste greu ??

nu prea, dar e posibil. In mod sigur din cauza asta ai niste anomalii in functionare

Oricum tobele se calculeaza pentru fiecare motor in parte, nu prea merge sa le pui de la un motor la altul decat daca ai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...