kerosen Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 are dreptate omu"! hai sa te incurajez: ia-tzi nipru frate ca e beton! o sa-tzi placa! e un motor rebel! arata bine suna bine shi cu atentzie merge shi mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 9, 2005 Share Postat Septembrie 9, 2005 Ia vezi frate , ca am bagat un topic care se numeste URAL SAU NIPRU , intra si acolo pt. informatii. Pe mine raspunsurile baietilor m-au facut sa ma gindesc la un URAL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker_X Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 Io am Nipru de 2 ani si sincer sa fiu l-am vazut si cu bune si rele. Acum il vand ca sa-mi iau un enduro, ca vreau sa ma dau pe munti(desi ma doare sufletul ca nu o sa mai am motor cu atas, le-as vrea pe amandoua daca s-ar putea) De cand mi-am luat moto am citit aproape tot forumul privitor la nipru, am invatat mecanica (pentru ca cel de la care l-am luat nu a fost un mecanic prea bun :-) si am ajuns la cateva concluzii: 1. Motorul e destul de simplu si usor de invatat si reparat; problema e ca sunt multi habarnisti care-si dau cu parerea si informatia utila este destul de greu de extras din poluarea informationala 2. Cred ca peste 70% din problemele de la nipre sunt legate de aprindere. Asadar, daca ai aprindere tranzistorizata nu te mai doare capu' (am constatat asta pe propria piele) 3. O a doua sursa de probleme o constituie carburatoarele si reglajul lor. E destul de dificil de reglat 2 carburatoare. Varianta cu un carburator nu este eficienta. Astea pot sa incinga motorul, pot sa provoace mers defectuos, etc. Solutie este de gasit un mester care ti le regleaza pt 2-3 sute de mii (sunt cativa care stiu dar nu vor sa spuna secretul) sau sa-ti pui carb japoneze. O data reglate nu mai ai probleme. Restul defectelor sunt derivate din astea doua. Odata rezolvate cele 2 probleme (aprindere si carburatie) motorul va functiona impecabil, va porni la prima pedala si te va duce oriunde fara nici o problema (Restul Niprului e foarte fiabil si nu o sa ai probleme - Nipru e practic un TANC). Si pretul la Nipre e mult mai mic decat la japo. Daca e sa cazi cu el (Doamne fereste) nu se va intampla la 200 la h si nici nu te va durea buzunarul ca la o japo. Si decat sa-ti iei o japo "cazuta" pe la 1000 euro(pt care nu o sa ai bani de piese, crede-ma) io zic ca e mai bun un nipru la mult mai putin. Daca vrei sa mergi solo si cu viteza ia-ti o japo dar nu vei gasi japo buna sub 3000 euro (suma care pt multi dintre noi e echivalenta cu mersul pe jos :-). Dezavantaje mai sunt prin faptul ca e destul de greu, si nu se preteaza la urcat pe munti si alte smekeri (mers pe o roata, etc.) Insa cu atasul si cu mersul inapoi poti sa faci smekeri ce nu le poate face nici un alt motor japonez ;-) Depinde de stilul tau si de ce vrei sa faci cu motoreta. Si de bani bineinteles :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 De unde imi iau si io un nipru? (sau ural) In afara de ce gasesc pe net, unde sa caut? Vreau sa imi iau unul pana la 1 oct. Nu tre' sa fie in stare exceptionala... sa mearga doar... si sa nu ma rupa la pretz. As prefera ural da' astea sunt mai rare... nu prea am vazut de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 Biker_X @ :te-ai gandit la un Ural Ranger cu tractiune pe atas si suspensii de teren? ai o motocicleta si un ATV combinate. Depinde acum cat de sus pe munti vrei sa ajungi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Biker_X unde gasesc si eu unu din mesterii aia??? ca as avea si eu de reglat doo bucati K-68, ca acu mi se incinge mai mult cilindrul din stanga, plus ca bujiile sunt tot timpul negre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 plus ca bujiile sunt tot timpul negre... 242280[/snapback] Da asta-i boala la reglajele astea. Eu de exemplu la un cilindru am reusit sa-l aduc la nivel de bujie roze dar la celalalt afuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 si imi spui si mie cum se fac reglajele? am schema de pe net de la carburatoare, da nu stiu ce face fiecare surub... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 bujiile sunt tot timpul negre Nu cred ca spun o noutate, totusi: bujii negre/afumate=amestec prea bogat. Solutie: reglaj fin din surubul de amestec, dupa ce in prealabil s-a verificat starea plutitorului si a garnituriii cuiului + cit de bine sunt infiletate jigloarele in corpul carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 si imi spui si mie cum se fac reglajele? am schema de pe net de la carburatoare, da nu stiu ce face fiecare surub... 242357[/snapback] Iti spun sursa de unde am invatat si eu: are Demostene un manual scanat in pagina Motorlife(vezi in profil la el).Suruburi: vertical=amestec;orizontal=relanti Nu cred ca spun o noutate, totusi: bujii negre/afumate=amestec prea bogat. Solutie: reglaj fin din surubul de amestec, dupa ce in prealabil s-a verificat starea plutitorului si a garnituriii cuiului + cit de bine sunt infiletate jigloarele in corpul carb. 242360[/snapback] Asa este,dar....usor de spus,greu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 15, 2005 Share Postat Septembrie 15, 2005 deci e nasol daca are bujia alba ca se incinge rau de tot si merge aiurea. E mai putin nasol daca o are neagra. Pe termen lung insa o bujie neagra inseamna pe langa consum marit si uzura setului astfel: fiind mai multa benzina in amestecul de aer/benzina (la 4T) va curata peretii cilindrului mai usor si va intra ceva mai multa benzina in ulei , il dilueaza si apoi strica ungerea. Deci amestec prea bogat inseamna inceata distrugere de segmenti , si in cazul Dneprului probabil si uzura cuzinetilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.