Sari la conținut

Vreau enduro


Postări Recomandate

Salutare.

De ceva timp ma incearca un gand sa imi achizitionez un al 2-lea motor tip enduro.

Bugetul meu se limiteaza undeva in jurul sumei de 1500 euro. Daca ar fi sa imi vand hondita probabil ar fi pe la 2500 dar parca as vrea sa o pastrez.

In suma aia de 1500 am gasit niste motoare ...o honda XL din 85 cu 47 000 km, dar cu ceva batai ciudate la motor...nu stiu exact ce ar fi...si am gasit si o Gilera RC 600 model 1990 care din spusele proprietarului "merge brici". Cica ar fi 18000 km la bord.

As vrea daca se poate niste idei despre Gilera daca stie cineva. Cum se comporta pe strada, off-road, ce fiabilitate, care ar fi bubele ei in general etc.

 

atasez si o poza cu motorul asta.

Va multumesc anticipat.

:crack:

gilera.bmp

Editat de joee_cretz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Joe mama, din poza atasata reiese ca nu e chiar brici motocicleta.. poate motoru caci nu-l vad prea bine.. insa am vazut ceva rugina pe la surubele si alte prinderi...

 

Ionut are dreptate! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza neaparat hard enduro...

Mi-ar placea sa se comporte bine pe strada si sa nu faca nazuri daca o bag pe forestiere sau ma duc pana la Babele cu ea.. :crack:

Ideea este ca as vrea ceva soft enduro.

Dar daca spuneti voi ca asta se rupe-n doua pe chestii soft...pana mea la ce dreaq au mai scos'o pe piata italienii?

Doctoril are o Gilera RC 125 cu care cica nu a avut probleme si e multumit de ea...si a mers destul pe coclauri..

Sigur ca mi-ar placea o japoneza tinand cont si de fiabilitate...dar in 1500 de euroi ma indoiesc sa gasesc ceva in firea ei si parca nu mi-as da cb'ul.

:crack:

Editat de joee_cretz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joe, .. e foarte buna hondita ta! Mai hatan-o ceva vreme, mai strangi un ban, apoi o vinzi pentru ca in final sa reusesti compromisul de care ai nevoie!

Nu-ti recomand sa te grabesti si nici s-o lasi balta! :crack:

Cauta in functie de sfaturile primite sa-ti dai seama ce vrei de la motor si ce poti sa-i dai!!

:crack:

Probeaza , butoneaza, etc... si asa vei reusi sa te hotarasti... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joe,  .. e foarte buna hondita ta! Mai hatan-o ceva vreme, mai strangi un ban, apoi o vinzi pentru ca in final sa reusesti compromisul de care ai nevoie!

Nu-ti recomand sa te grabesti si nici s-o lasi balta!  :moron:

Cauta in functie de sfaturile primite sa-ti dai seama ce vrei de la motor si ce poti sa-i dai!!

:crack:

Probeaza , butoneaza, etc... si asa vei reusi sa te hotarasti... :wink:

235147[/snapback]

 

Multzam fain DDU. Nu ma grabesc nicicum. Cand aveam bicicleta imi placea extrem de tare sa merg prin paduri...coclauri etc.

Ma atrage stilul si vreau musai sa-mi iau un motor care sa nu ma lase balta sa zicem la Padina :friends:

Nu cred sa-mi doresc sa ma urc pe stanci cu ea... mai degraba plimbari prin tara, sosele, drumuri neasfaltate...forestiere.. etc.

Poate ca totusi am sa mai astept pana in iarna cand scad preturile si sa incerc sa gasesc ceva.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna varianta - vinde CB-ul si cu 2500 E gasesti un Dominator sau un DR de 650 si nu te doare capul - ai si tu o motocicleta ca lumea. Mergi mai bine decat cu CB-ul la drum si prin oras si pe forestiere esti tatic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guzzzu rules!

235143[/snapback]

 

Guzzu rulz pe naiba, nu ai vazut ce rapid a lesinat cand

ai vrut sa urci panta aia blanda ?

 

:crack: :crack:

 

 

@ joee_cretz asculta sfatul lui ionut73 ca ceea ce a recomandat el sunt cele mai potrivite la raportul calitate/pret pentru ceea ce vrei tu... parerea mea... nu ca as sti prea multe :moron:

Editat de djidji_duru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guzzu rulz pe naiba, nu ai vazut ce rapid a lesinat cand

ai vrut sa urci panta aia blanda ?

 

:crack:  :crack:

@ joee_cretz  asculta sfatul lui ionut73 ca ceea ce a recomandat el sunt cele mai potrivite la raportul calitate/pret pentru ceea ce vrei tu...  parerea mea... nu ca as sti prea multe  :moron:

235225[/snapback]

 

 

djidji_duru nu-ti vinzi Transalpu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

djidji_duru nu-ti vinzi Transalpu?

235228[/snapback]

 

 

ba da, ai bani ? :crack:

dar sa sti ca am o jawa endurizata care a urcat pe carari unde nici nu-ti poti imagina...

 

:crack:

Editat de djidji_duru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu te pacalesti cu asteptatul pana mai scad preturile.

235404[/snapback]

mdap...s-ar putea cat mai astepti sa mai cresca preturile....tocmai am auzit un zvon precum ca cele aduse pe bucatzi(adica majoritatea) nu se mai pot inmatricula-omologa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e zvon.

 

de aia vand si eu viraga, vreau enduro.

am pus viraga la vanzare deja, cum am banu, cum sar la dominator, DR, transalp, sau altceva enduro touring. adica mai spre soft.

 

înca nu mă atrag boscheții, dar pe viitor, cine Âştie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cam aceeasi problema ca Joee..... am nevoie de sfaturi....Stiu ca e greu sa trec de la chopper la enduro cross....dar sunt f hotarata.....Ma tot chinui sa gasesc ceva si pt mine...Adica un model la care sa ajung macar cu varfurile jos...apoi urmeaza si capitolul pret...

Va multumesc... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cam aceeasi problema ca Joee..... am nevoie de sfaturi....Stiu ca e greu sa trec de la chopper la enduro cross....dar sunt f hotarata.....Ma tot chinui sa gasesc ceva si pt mine...Adica un model la care sa ajung macar cu varfurile jos...apoi urmeaza si capitolul pret...

Va multumesc... :crack:

235426[/snapback]

da o geana in posturile aceasteas, sigur o sa te lamuresti ce anume sa iti iei.

/index.php?showtopic=20070

 

Am si eu o intrebare pt cei ce au fie Dr 650 RSE fie Dominator NX 650. Cam care e consumul (si urban si la drum intins)? Asta e unu si 2:

Care sunt costurile de intretine si care e intervalul la care acestea se fac? Aici vorbes de ulei placute frana, fitru aer, si eu stiu ce alte chestii se fac. Nu de alta dar inca nu sunt posesor de motor si orscilez intre DR si Dominator, dar pana sa le calaresc sa vad care imi e bun spuneti-mi si mie care e mai subtrire la intretinere.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti zic ce acte am avut eu (din amintiri) :

 

actul de proprietate - reprezentat de - factura de la firma care a facut importul (factura emisa catre mine) - in cazul tau va fi un contract de vanzare cumparare. In cazul meu, pe factura scria - motocicleta - deci firma a facut importul, vamuirea pieselor, omologarea, etc. etc... - mie mi-a vandut o motocicleta, nu piese. De asemenea, tot la capitolul "act de proprietate" se inscria si contractul de vanzare cumparare intre vanzatorul (italian) si cumparator (firma care a intermediat practic) - deci si tu trebuie sa ai acest act de proprietate.

 

declaratzia vamala de import - aici au fost practic doua declaratzii - pe una era motorul, pe alta cadrul - deci ca piese... - ei bine atunci cand am inmatriculat eu, a fost ok. Acum se pare ca nu mai este.

 

documentul de transport - e un act ce insotzeste o marfa transportata/importata.

cartea de identitate

certificatul de omologare

 

Asa.. astea ar cam fi actele "critice". Restul se fac in tzara, dupa procedura clasica.

Asa.. cu toate actele astea, eu am avut surpriza neplacuta sa mi se solicite la ghiseu ceva de genul : "certificatul de radiere a motocicletei din Italia" - se pare ca asta insa nu era necesar in cazul meu (cu omologarea ) (am mers la alt ghiseu si am dat de alt politist care nu mi-a cerut asta).

 

In concluzie, se poate ajunge teoretic in situatia sa mergi la vama, sa platesti vama pe intreaga motocicleta (desi nu stiu cum ar fi posibil asta, din moment ce nu s-a declarat la intrarea in tzara importul unei motociclete, ci al unor piese), insa ulterior sa ajungi iar la politie si sa fii blocat de lipsa acestui certificat de radiere...

 

In concluzie, in romania cel mai bine lasi "oamenii specializati" = "spagarii" sa se ocupe de inmatriculare si iei motorul cu numerul si talonul de-a gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moshule, un enduro nu merge la drum intins cun merge CB-ul. Sistemul de rulare e cu totul altul. Ia-ti enduro ca a doua varianta, vezi dc iti place intr-adevar.... Ceva in 4T oricum; 2T enduro e prea brutal si are si viata mai scurta..... Un DR sau NX sunt excelente....... Multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...