Sari la conținut

Jawa Ts 350 (638)


kta_bmxpunk
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare ...am revenit cu noi informatii despre jawa mea :scratch: ...astazi am curatat carburatorul pentru ultima oara ...si l-am curatat cu detartrant ...pus in oala tot carburatorul ...demontat ...turnat detartrant ...lasat 6-7 min sa fiarba ....dupa spalat cu apa ...tinut 5 min in aapa sa se curete tot si gata ,uscat cu foenul mamei mele :P) am mai suflat prin jiglere si ce mai era pe acolo ...si gata montat ,cu garnitura tot ce ii trebuie , pus pe motor ,bagat benzina ,4-5 pedale in gol ,1 cu contact ...si a pornit , motorul a fost reglat de un prieten cu comparatorul ,avansul al 2.7 mm ...

acum sa incep cu intrebarile 1: cu avansul la 2.7 mm pedaua de kickstart ma loveste in picior ...ce trebuie sa fac ?

2: dupa ce am mers un pic cu el am constatat ca imi intra foarte greu in viteeze ,treapta 1 trebuie sa apas foarte mult pe ea ca sa intre ...si in timp ce mergeam caraie sau nu stiu cum sa ma exprim mai bine ,ce este de facut ?(desfacut motorul ...dar unde ? ce sa schimb ce sa verific ? (sa de-a domnul sa nu fie nevoie sa desfac motorul :P )

3: pedaua de schimbator imi sta bleaga nu revine absolut deloc dupa ce ma chinui sa bag in viteza sta asa in jos ...de la ce este si ce e de facut ?(presupun ca este un arc ceva )

4:in ce directie trebuie sa rotesc platoul pentru a micsora avansul daca avansul este prea mare din loviturile in picior ale kickstartului

va multumesc si astept raspunsuri ...cine nu are ceva de zis il rog sa se abtina ...chiar am nevoie de informatiile astea ,cu desene cu tot ce se poate :D

P.S. sunt obosit si in extaz ca pentru prima oara de cand ma chinui sa o pornesc a stat si pornita la relanti ...deci ma exprim destul de greu

Noapte Buna :lol:

 

L.E : am pe ea montate aprinderi electronice de la Gotronic ...si isi fac treaba foarte bine ...vi le recomand

Editat de kta_bmxpunk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

1. trebuie sa micsorezi avansul. :scratch: se da in spate. adica spre roata de spate, adica invers acelor de ceas. te sfatuiesc sa o faci tot la comparator daca senzorii nu citesc cama originala. daca o citesc ei bine, poti sa pui si 10 comparatoare ca nu o sa iti mearga aprinderea aia bine in viata ei :lol: pot sa-ti spun cum sa o modifici totusi :P

 

2. ti-am spus mai devreme ca o sa te _caci in el castrol...

 

3. pedala de schimbator e o boala caracteristica jawei. sunt 2 arcuri care o imping in sus sau in jos. le poti schimba dar sa stii ca or sa se duca foarte repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. trebuie sa micsorezi avansul. :) se da in spate. adica spre roata de spate, adica invers acelor de ceas. te sfatuiesc sa o faci tot la comparator daca senzorii nu citesc cama originala. daca o citesc ei bine, poti sa pui si 10 comparatoare ca nu o sa iti mearga aprinderea aia bine in viata ei :) pot sa-ti spun cum sa o modifici totusi :)

 

2. ti-am spus mai devreme ca o sa te _caci in el castrol...

 

3. pedala de schimbator e o boala caracteristica jawei. sunt 2 arcuri care o imping in sus sau in jos. le poti schimba dar sa stii ca or sa se duca foarte repede.

stres merci mult de tot pentru raspunsuri ...pe jawa nu am cama originala e una din alama ...si uleiul il voi schimba ...unde se afla arcurile alea 2 in cutia de viteze? ...daca se afla acolo asta ar insemna sa crap motorul in 2 ...si nu prea vreau ca nu ma descurc deloc cu pinioanele din cutia de viteze (i hate them) ...vad eu ce ii mai fac ...pornesc motorul ii rotesc putin innapoi platoul ,ii schimb uleiul din cutie ,mai reglez un pic ambreiajul si sper sa mearga ...inca odata merci mult

P.S. tocmai mi-am adus aminte ca acu cateva zile un vecin de pe scara mi-a dat un id de mess al unui baiat din galati care se pricepe la motoare ...tocmai m-am uitat pe profilul tau ...si era acelasi id ... :) vecinul asta al meu are un frate cu o yamaha dragstar custom (verde) care te cunoaste :cheers: ,voi posta ce am reusit sa ii mai fac ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu vesti....bune si proaste.... alea bune sunt ca am reusit si am pus la punct motorul....merge foarte bine ....sta la relanti ...problema era in carburator ... vestea proasta este ca nu imi merge incarcarea ...ii voi schimba releul de incarcare ...daca nu va da rezultate bune ...va rog sa imi spuneti si mie ce sa mai verific pe la ea...si cum ...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Inca nu am reusit sa dau de cap la incarcare ...saptamana viitoare cumpar punte de diode , releu de lumini cred ,si o sa cumpar si un releu de incarcare nou ... sper sa rezolv ceva :cheers:

Pot monta pe jawa asta atas ? ...am mers weekendul asta cu o motocicleta cu atas si a inceput sa imi placa destul de mult :rolleyes: e genial ....va rog spuneti-mi si mie daca se poate ....nu cred ca are prinderi de atas sau ceva de genul .

Daca se poate monta atas .... spuneti-mi si mie unde gasesc un atas care sa se potriveasca la jawa si cu tot cu prinderile de pe cadru daca se poate ... si daca exista acel atas sa fie la un pret mai de criza asa ... adica nu exagerat de scump ....va multumesc ....si astept raspunsuri .... :) Salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar alternatorul l-ai masurat? nu de alta dar sa nu schimbi intr-o veselie relee si punti. masoara si puntea de diode, poate si aia e buna. trebuie sa conduca intr-un singur sens.

nu am cu ce sa masor...de ceva timp zic ca imi cumpar un aparat de masura si control ...si uit mereu ...astazi ma duc o fuga sa desfac alternatorul sa verific carbunii ...si vroiam sa mai intreb pe cei cu jawa ....daca au idee cum se leaga puntea de diode de dacie ...ca puntea asta de diode care o am pe motor este cam ruginita ... si zic sa o schimb cu cea de dacie ...dar nu stiu cum se leaga ...ca eu am 3 fire de la alternator care intra in puntea de diode si un B+ care vine de la baterie deci 4 fire intra in puntea ei originala ...eh la asta de dacie am doar pentru 3 fire borne ...si banuiesc ca sunt cele care vin de la alternator ...dar nu stiu ce sa fac cu B+ ala unde sa il pun ...si inca o chestie ...pe puntea de dacie trebuie sa pun si masa ?

sunt cam in ceata :rolleyes: salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puntea de dacie are 3 mufe, la care duci x,y,z. are un surub subtire care e masa si unul gros care e plus :rolleyes:

 

carbunii nu ai cum sa ii verifici cu siguranta fara aparat de masura, ia unul chinezesc, ieftin, 20-25 de lei, e mai mult decat suficient pt. motor. doar nu esti electronist sa ai nevoie de scule profi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puntea de dacie are 3 mufe, la care duci x,y,z. are un surub subtire care e masa si unul gros care e plus :rolleyes:

 

carbunii nu ai cum sa ii verifici cu siguranta fara aparat de masura, ia unul chinezesc, ieftin, 20-25 de lei, e mai mult decat suficient pt. motor. doar nu esti electronist sa ai nevoie de scule profi :cheers:

puntea asta de dacie care o am eu ...are doar 3 borne ...am pus si o poza ...facuta cu webcamul ...cum ai spus tu mai sus are puntea ei originala ,probabil ca exista si alte variante pentru puntea de dacie ....

post-17038-1235901676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu imi incarca bateria ....dar m-am plimbat cu ea....merge excelent....dar am o problema mica .caneaua de la rezervor are o garnitura cu 5 gaurele ....din ce o fac si eu ??am incercat cauciuc de camera de bicicleta si cauciuc de la o masca de gaze ...ambele au fost distruse de benzina.va rog eu mult sa ma ajutati e penultimul lucru care mai am sa il fac si nu reusesc sa ii dau de cap :cheers: .vreau sa merg cu ea la RAR si nu am cum ca nu se alimenteaza din rezervor .de mentionat ca m-am plimbat cu ea avand un bidon legat cu sfoara de cadru :ok: .astept raspunsuri .multumesc

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu imi incarca bateria ....dar m-am plimbat cu ea....merge excelent....dar am o problema mica .caneaua de la rezervor are o garnitura cu 5 gaurele ....din ce o fac si eu ??am incercat cauciuc de camera de bicicleta si cauciuc de la o masca de gaze ...ambele au fost distruse de benzina.va rog eu mult sa ma ajutati e penultimul lucru care mai am sa il fac si nu reusesc sa ii dau de cap :ok: .vreau sa merg cu ea la RAR si nu am cum ca nu se alimenteaza din rezervor .de mentionat ca m-am plimbat cu ea avand un bidon legat cu sfoara de cadru ;) .astept raspunsuri .multumesc

Asfalt uscat!

 

Dacă ai: plută; dacă nu, piele!

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puntea de dacie are 3 mufe, la care duci x,y,z. are un surub subtire care e masa si unul gros care e plus :cheers:

 

carbunii nu ai cum sa ii verifici cu siguranta fara aparat de masura, ia unul chinezesc, ieftin, 20-25 de lei, e mai mult decat suficient pt. motor. doar nu esti electronist sa ai nevoie de scule profi :ok:

 

Apropo de carbuni la alternator de Jawa: Schimbasem vreo trei perechi de carbuni dar ori ii scoteam rupti ori topiti (plasticul din alcatuirea corpului in care erau infipti). S-a dovedit ca acesti carbuni calcau stramb pe rotor. Te sfatuiesc ca si antevorbitorul de mai sus sa verifici prima data acesti carbuni sa nu dai bani care pot fi investiti in altceva. Puntea de diode este cam ultima care pica in cazuri de astea.

 

L.E. Eram sa uit, problema mea am rezolvat-o cu o saiba pe post de distantier montata intre corpul carbunilor si alternator.

Editat de Jorjel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de carbuni la alternator de Jawa: Schimbasem vreo trei perechi de carbuni dar ori ii scoteam rupti ori topiti (plasticul din alcatuirea corpului in care erau infipti). S-a dovedit ca acesti carbuni calcau stramb pe rotor. Te sfatuiesc ca si antevorbitorul de mai sus sa verifici prima data acesti carbuni sa nu dai bani care pot fi investiti in altceva. Puntea de diode este cam ultima care pica in cazuri de astea.

 

L.E. Eram sa uit, problema mea am rezolvat-o cu o saiba pe post de distantier montata intre corpul carbunilor si alternator.

multumesc pentru raspunsuri...piele am incercat sa fac dar nu prea am reusit si cauciuc nu tine ...mi-l topeste benzina ...voi desface zilele astea alternatorul ...sper din tot sufletul sa fie doar carbunii ....multumesc pentru raspunsuri....sper sa fac si un filmulet zilele astea ...daca reusesc cu caneaua aia ...bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca alt robinet cu o garnitura originala sau un robinet de la altceva. si eu am incercat cu cauciuc normal si nu a mers.

in weekend o sa caut alt robinet in targ ca vin niste rusi pe acolo .dar acum incerc cu niste piele care mi se pare ca e tocmai buna ...sa vad .thx anyway

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekend o sa caut alt robinet in targ ca vin niste rusi pe acolo .dar acum incerc cu niste piele care mi se pare ca e tocmai buna ...sa vad .thx anyway

oare pot sa i-au provizorii la motocicleta asta ?...avand in vedere ca am acte cu numar vechi si procura de la propietar ...sper ca da ....as vrea sa incep a iesi cu ea asa plimbarele scurte ...ma duc maine la politie ...dar daca e cineva mai rapid in seara asta si poate sa imi spun ii sunt recunoscator ...nu mai vreau sa chiulesc iar :cheers:

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare pot sa i-au provizorii la motocicleta asta ?...avand in vedere ca am acte cu numar vechi si procura de la propietar ...sper ca da ....as vrea sa incep a iesi cu ea asa plimbarele scurte ...ma duc maine la politie ...dar daca e cineva mai rapid in seara asta si poate sa imi spun ii sunt recunoscator ...nu mai vreau sa chiulesc iar :ok:

Bafta!

am aflat singur raspunsul ;) ...ma intrebau de brief :) ...oricum m-am descurcat :X :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA :) .am terminat cu jawa ...astazi am facut si incarcarea si garnitura de la robinet....garnitura de la robinet am imprumutat-o pe cea de la mz-ul de 125 ...ii fac eu cinste cu 2 garnituri mai incolo ....incarcarea practic nu avea decat o problema la carbuni...dupa cum spunea danutza ....am desfacut alternatorul...scos carbunii m-am uitat lung la ei ,am observat ca mai au ceva ,pus alternatorul la loc ,montat carbunii un pic mai impinsi pe rotor ...si scos din scara ...pornit si am observat ca porneste si se stinge becul la incarcare .m-am plimbat pana acum 15 min cu ea.foarte faina jucaria :D :lol: :D ...cam atat cu topicul asta ...

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...