mircea_simson Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 O motocicleta Simson sport cu ataj functionala motor f. bun defecte optice numere noi proprietar in viata ITP valabil pana in 2100 modificata 12 V aprindere electronica carb K 68 pornire deosebit de usoara poza la mica leneveala pe forum. Si o motocicleta Simson pregatita pentru restaurare( sablat, grund. spritz chit, slefuit) cu mici lipsuri ambele cu aceleasi serii si foarte multe piese de schimb si scule. As dori in schimb o masina de 50 cc 5 CP viteza maxima 45 Km/h s-au o motocicleta japoneza detalii la tel nr. 0726201123 s-au pe ilies_simson@yahoo.com . Motivul principal este lipsa pieselor originale ( s-au pretul lor mare). Daca este cazul dau si diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 O motocicleta Simson sport cu ataj functionala motor f. bun defecte optice numere noi proprietar in viata ITP valabil pana in 2100 modificata 12 V aprindere electronica carb K 68 pornire deosebit de usoara poza la mica leneveala pe forum. Si o motocicleta Simson pregatita pentru restaurare( sablat, grund. spritz chit, slefuit) cu mici lipsuri ambele cu aceleasi serii si foarte multe piese de schimb si scule. As dori in schimb o masina de 50 cc 5 CP viteza maxima 45 Km/h s-au o motocicleta japoneza detalii la tel nr. 0726201123 s-au pe ilies_simson@yahoo.com . Motivul principal este lipsa pieselor originale ( s-au pretul lor mare). Daca este cazul dau si diferenta. Nea Mircea, musai tre' sa vin in Baia, la lacul Albastru, si sa-mi si explicati confidential , cum ati reusit sa faceti ITP-ul pana in 2100.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 da, da, da, si eu vreau sa aflu, prezinta un interes deosebit informatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Nea Mircea, musai tre' sa vin in Baia, la lacul Albastru, si sa-mi si explicati confidential , cum ati reusit sa faceti ITP-ul pana in 2100.... Iutala de mana si nebagare sama. Daca mai tine timpul cu noi de ce nu. da, da, da, si eu vreau sa aflu, prezinta un interes deosebit informatia asta N-ar fi rau daca ar fi la fel de cascati si cei de la RAR Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 O motocicleta Simson sport cu ataj functionala motor f. bun defecte optice numere noi proprietar in viata ITP valabil pana in 2100 modificata 12 V aprindere electronica carb K 68 pornire deosebit de usoara poza la mica leneveala pe forum. Si o motocicleta Simson pregatita pentru restaurare( sablat, grund. spritz chit, slefuit) cu mici lipsuri ambele cu aceleasi serii si foarte multe piese de schimb si scule. As dori in schimb o masina de 50 cc 5 CP viteza maxima 45 Km/h s-au o motocicleta japoneza detalii la tel nr. 0726201123 s-au pe ilies_simson@yahoo.com . Motivul principal este lipsa pieselor originale ( s-au pretul lor mare). Daca este cazul dau si diferenta. Mircea,care piesa originala de Simson iti trebuie numaidecat ?Fa-ma sa inteleg,care e smecheria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Mircea,care piesa originala de Simson iti trebuie numaidecat ?Fa-ma sa inteleg,care e smecheria ? Fiind singurul meu mijloc de transport il folosesc f. mult si la venerabila lui varsta nu mai face fata cred ca merita o viata mai usoara adica sa fie folosita doar la ocazii. In acest an am schimbat un motor , ( ambielaj uzat la 18000 km), o chiulasa are joc supapa de evacuare ( dupa 10 ani si vreo 20000 km probabil are si dreptul ) cutia de viteza 2 dinti rupti practic fara motiv intemeiat, cu asta ocazie s-a distrus si crucea cardanica si in continuare a cazut siguranta de la pinionul de atac( cele 2 semisaibe) de am facut praf si grupul conic. Am facut tot merge bine din nou dar pt 2700 km in acest an a fost cam mult de lucru. Cam incep sa fiu maniac adica nu fac nimic pana nu merge bine motorul. Aveam de gand sa termin si motocicleta solo in aceasta vacanta dar nu s-a putut ca am lucrat pe motocicleta cu atas si am mai pus pe ea si motor cutie si cardan pregatite pt solo. Ai umblat cu ambielaj refacut cu rulment ? cam cati km rezista nu stii? Eram f. obosit , suparat si era cam tarziu cand am postat dar am vrut sa incerc . noaptea fiind un sfetnic bun a doua zi nu cred ca mai scriam ceva. Multumesc de intrebare mai vorbim Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Fiind singurul meu mijloc de transport il folosesc f. mult si la venerabila lui varsta nu mai face fata cred ca merita o viata mai usoara adica sa fie folosita doar la ocazii. In acest an am schimbat un motor , ( ambielaj uzat la 18000 km), o chiulasa are joc supapa de evacuare ( dupa 10 ani si vreo 20000 km probabil are si dreptul ) cutia de viteza 2 dinti rupti practic fara motiv intemeiat, cu asta ocazie s-a distrus si crucea cardanica si in continuare a cazut siguranta de la pinionul de atac( cele 2 semisaibe) de am facut praf si grupul conic. Am facut tot merge bine din nou dar pt 2700 km in acest an a fost cam mult de lucru. Cam incep sa fiu maniac adica nu fac nimic pana nu merge bine motorul. Aveam de gand sa termin si motocicleta solo in aceasta vacanta dar nu s-a putut ca am lucrat pe motocicleta cu atas si am mai pus pe ea si motor cutie si cardan pregatite pt solo. Ai umblat cu ambielaj refacut cu rulment ? cam cati km rezista nu stii? Eram f. obosit , suparat si era cam tarziu cand am postat dar am vrut sa incerc . noaptea fiind un sfetnic bun a doua zi nu cred ca mai scriam ceva. Multumesc de intrebare mai vorbim Cu respect. Salut.Dupa 1000 km l-am depresat.Am gasit totul impecabil.Normal e ca la fiecare depresare sa adaugi o sutime la diametrul manetonului atunci cand il presezi.Lam refacut si l-am centrat in 3-4 sutimi(corect e maximum 2)La urmatorul deja am rectificat gaurile suncilor.Voi face manetonul cu 3 sutimi mai gros si ii voi face o intrare de 5 grade.Presarea e facuta pe suncile incalzite la 80 de grade.Sper sa il scot sub 2 sutimi.Recomand oricui na 4906,din mai multe motive.Are duritatea gata facuta,iti permite sa modifici manetonul dupa volante rectificate,are carcasa groasa..etc.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 Salut.Dupa 1000 km l-am depresat.Am gasit totul impecabil.Normal e ca la fiecare depresare sa adaugi o sutime la diametrul manetonului atunci cand il presezi.Lam refacut si l-am centrat in 3-4 sutimi(corect e maximum 2)La urmatorul deja am rectificat gaurile suncilor.Voi face manetonul cu 3 sutimi mai gros si ii voi face o intrare de 5 grade.Presarea e facuta pe suncile incalzite la 80 de grade.Sper sa il scot sub 2 sutimi.Recomand oricui na 4906,din mai multe motive.Are duritatea gata facuta,iti permite sa modifici manetonul dupa volante rectificate,are carcasa groasa..etc.Cu respect,Adrian. Adrian cand ai timp imi faci si mie un ambielaj contracost bineinteles. Am avut facut unul cu rulment dar cu strunjit din camasile rulmentului din interior fara orificii de ungere si a tinut exact 175 km strungarul care l-a facut a murit saracul asa ca in Baia Mare deocamdata nu face nimeni. Ceva sursa de role pt. crucea cardanica nu stii? nu se folosesc la alte scule? Toate operatiile de la ambielaj le poti face acasa? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Adrian cand ai timp imi faci si mie un ambielaj contracost bineinteles. Am avut facut unul cu rulment dar cu strunjit din camasile rulmentului din interior fara orificii de ungere si a tinut exact 175 km strungarul care l-a facut a murit saracul asa ca in Baia Mare deocamdata nu face nimeni. Ceva sursa de role pt. crucea cardanica nu stii? nu se folosesc la alte scule? Toate operatiile de la ambielaj le poti face acasa?Numai bine Acele de cardan le poti comanda la orice magazin de rulmenti.Daca spui niste dimensiuni caut si pe la mine.La magazin ai mai putea intreba ce rulmenti cu ace au(daca-s mai lungi le tai)Pentru a face ambielajul de Simson iti trebuie erozimare(e vorba de gaurile de ungere si de blocare)Intamplator am un maneton facut cu rulment skf(59-60 unitati) la cota 25,03.Daca nu te grabesti cumpara un rulment japonez na 4906(are cel putin o unitate peste skf) facut in Japonia si trimite-l impreuna cu biela.In orice caz,un asemenea maneton ar trebui presat numai in niste volante cu gauri perfect cilindrice(rectificate)Eu cred ca la tine ar trebui rectificate volantele mai intai.Rulmentul iti permite sa rectifici pana in 29,99 m.Oricum,daca nu au mai fost rectificate,tu nu te vei duce cu gaura peste 25,7-26,00.De-abia dupa aia vom face boltul cu 2-3 sutimi mai gros.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 14, 2008 Autor Share Postat Septembrie 14, 2008 Acele de cardan le poti comanda la orice magazin de rulmenti.Daca spui niste dimensiuni caut si pe la mine.La magazin ai mai putea intreba ce rulmenti cu ace au(daca-s mai lungi le tai)Pentru a face ambielajul de Simson iti trebuie erozimare(e vorba de gaurile de ungere si de blocare)Intamplator am un maneton facut cu rulment skf(59-60 unitati) la cota 25,03.Daca nu te grabesti cumpara un rulment japonez na 4906(are cel putin o unitate peste skf) facut in Japonia si trimite-l impreuna cu biela.In orice caz,un asemenea maneton ar trebui presat numai in niste volante cu gauri perfect cilindrice(rectificate)Eu cred ca la tine ar trebui rectificate volantele mai intai.Rulmentul iti permite sa rectifici pana in 29,99 m.Oricum,daca nu au mai fost rectificate,tu nu te vei duce cu gaura peste 25,7-26,00.De-abia dupa aia vom face boltul cu 2-3 sutimi mai gros.Cu respect,Adrian. Role pt crucea cardanica am cautat baietii nu aduc decat marfa ce trece repede nu fac stoc de piese care nu se prea se cumpara. Volantele nu au fost rectificate insa doua ambielaje am desfacut tinand in mana si lovind manetonul cu ciocanul deci sunt deformate rau. Voi cauta rulment si trimit pe urma . Cu stima Mircea Role pt crucea cardanica am cautat baietii nu aduc decat marfa ce trece repede nu fac stoc de piese care nu se prea se cumpara. Volantele nu au fost rectificate insa doua ambielaje am desfacut tinand in mana si lovind manetonul cu ciocanul deci sunt deformate rau. Voi cauta rulment si trimit pe urma .Cu stima Mircea Adrian cred ca cel mai bine art fi ca in colet cu amielaj sa pun bani pt rulment si ce mai trebe ca eu am cumparat rulmenti japonezi care nu erau buni de nimic. Probabil au mai multe firem si calitati daca-l poti procura spune-mi te rog cati bani sa pun in colet si adresa . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 14, 2008 Autor Share Postat Septembrie 14, 2008 Mircea, pune cotele rolelor(diametru si lungime), poate te pot ajuta. Si inca ceva, uita de schimbul asta, mai tarziu iti va parerea rau!Simsonul este motocicleta , nu inteleg de ce vrei rasnita daia chinezeasca.Stai potolit si pastreaza Simsonul, repet! Voi masura rolele multumesc. Mi-a parut rau dupa ce am postat dar tot nu se inghesuie nimeni Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 ....................nu inteleg de ce vrei rasnita daia chinezeasca........... daca nu intelegi, ..nu intelegi asta este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Role pt crucea cardanica am cautat baietii nu aduc decat marfa ce trece repede nu fac stoc de piese care nu se prea se cumpara. Volantele nu au fost rectificate insa doua ambielaje am desfacut tinand in mana si lovind manetonul cu ciocanul deci sunt deformate rau. Voi cauta rulment si trimit pe urma .Cu stima Mircea Adrian cred ca cel mai bine art fi ca in colet cu amielaj sa pun bani pt rulment si ce mai trebe ca eu am cumparat rulmenti japonezi care nu erau buni de nimic. Probabil au mai multe firem si calitati daca-l poti procura spune-mi te rog cati bani sa pun in colet si adresa . Numai bine Sunt mai multe probleme.Trebuie sa masori gaura fiecarei volante.Daca sunt ovale atunci trebuiesc rectificate.Ca sa le rectifici trebuie facuta plana pe una din partile pe care tocmai le-ai deformat.Tocmai de aceea volantele vor pierde din greutate diferit si ambielajul se poate descentra.Pe rulment scrie IKO JAPAN RNA 4906 si l-am cumparat din Italia cu 35 euro.El trebuie cautat in orasele mari din tara.In Barlad nu este .In colet pui rulmentul,biela si informatii despre volante.General Naumescu,nr.3,blocD scaraC ap.53,Adrian Rosca,Barlad,Vaslui.0235.413869-0335.415557.Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 Sunt mai multe probleme.Trebuie sa masori gaura fiecarei volante.Daca sunt ovale atunci trebuiesc rectificate.Ca sa le rectifici trebuie facuta plana pe una din partile pe care tocmai le-ai deformat.Tocmai de aceea volantele vor pierde din greutate diferit si ambielajul se poate descentra.Pe rulment scrie IKO JAPAN RNA 4906 si l-am cumparat din Italia cu 35 euro.El trebuie cautat in orasele mari din tara.In Barlad nu este .In colet pui rulmentul,biela si informatii despre volante.General Naumescu,nr.3,blocD scaraC ap.53,Adrian Rosca,Barlad,Vaslui.0235.413869-0335.415557.Cu respect. In regula caut sunci care nu-s deformate rulment si trimit. Cu respect Sunt mai multe probleme.Trebuie sa masori gaura fiecarei volante.Daca sunt ovale atunci trebuiesc rectificate.Ca sa le rectifici trebuie facuta plana pe una din partile pe care tocmai le-ai deformat.Tocmai de aceea volantele vor pierde din greutate diferit si ambielajul se poate descentra.Pe rulment scrie IKO JAPAN RNA 4906 si l-am cumparat din Italia cu 35 euro.El trebuie cautat in orasele mari din tara.In Barlad nu este .In colet pui rulmentul,biela si informatii despre volante.General Naumescu,nr.3,blocD scaraC ap.53,Adrian Rosca,Barlad,Vaslui.0235.413869-0335.415557.Cu respect. Adrian inca n-am reusit sa desfac ambielajul de masurat nu ar fi problema dar de gaurit ( cred ca trebe o masina de gaurit in coordonate) si nu stiu unde este pe la noi. Iarna este lunga este timp. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 In regula caut sunci care nu-s deformate rulment si trimit.Cu respect Adrian inca n-am reusit sa desfac ambielajul de masurat nu ar fi problema dar de gaurit ( cred ca trebe o masina de gaurit in coordonate) si nu stiu unde este pe la noi. Iarna este lunga este timp. Numai bine NA 4906 este o serie curenta si a fost produsa si de Brasov...FAG si SKF de asemenea il au in catalogul de produse...nu trebuie mers pana in italia , si cumparat cu 35 de euro de catre un mare specialist... ADIX sunt distribuitori FAG si SKF in Cluj...0264424994 str,Fabricii nr.9...au magazin si in Baia Mare... ...am cumparat 2 bucati anul trecut cu 470.000 bucata(SKF)... 'regele' da cu fum semidoct si loveste din nou in cei care cauta 'piese originale' de simson... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 NA 4906 este o serie curenta si a fost produsa si de Brasov...FAG si SKF de asemenea il au in catalogul de produse...nu trebuie mers pana in italia , si cumparat cu 35 de euro de catre un mare specialist...ADIX sunt distribuitori FAG si SKF in Cluj...0264424994 str,Fabricii nr.9...au magazin si in Baia Mare... ...am cumparat 2 bucati anul trecut cu 470.000 bucata(SKF)... 'regele' da cu fum semidoct si loveste din nou in cei care cauta 'piese originale' de simson... Saptamana tercuta am desfacut un ambielaj care a fost facut cu rulment ceva RDG ist a tinut f. putin dar nu au dat gauri de ungere este albastru rulmentul deci s-a inrosit inainte de a se sparge. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 NA 4906 este o serie curenta si a fost produsa si de Brasov...FAG si SKF de asemenea il au in catalogul de produse...nu trebuie mers pana in italia , si cumparat cu 35 de euro de catre un mare specialist...ADIX sunt distribuitori FAG si SKF in Cluj...0264424994 str,Fabricii nr.9...au magazin si in Baia Mare... ...am cumparat 2 bucati anul trecut cu 470.000 bucata(SKF)... 'regele' da cu fum semidoct si loveste din nou in cei care cauta 'piese originale' de simson... Imaturitate care duce mereu la ireconciabilitate..Posteaza solutia gasita de dumitale la ambielajul de simson(aia veche) si iti voi arata de ce un asemenea ambielaj nu va merge mai mult de 500-1000.de km.Alaturi voi pune si solutia mea.Simsonistii vor prelua ambele variante si vom vedea care e cea mai buna.Probabil voi fi nevoit sa postez un filmulet in care sa masor duritatea la cinci rulmenti diferiti.Vei vedea ca fag-ul,skf-ul...nu au mai mult de 59-60 de unitati.Pe acelasi aparat rulmentul japonez(nu facut la Alexandria,ci in Japonia)va avea cu cel putin o unitate in plus.Daca te-ai fi uitat in cartea tehnica a sportului ai fi vazut ce clar spun nemtii...Citez..-"Arborele cotit se compune din 3 parti: 2 jumatati de arbore si fusul arborelui.El este impreunat dupa ce s-a montat biela cu lagarul acesteia prin presare.Demontarea si montearea se fac cu mare atentie.Pe fusul arborealui cotit care este prelucrat foarte fin se invartesc pe un singur rand rolele lagarului bielei.Rolele sunt tinute de o carcasa din tabla si sunt bine controlate din punct de vedere dimensional si tratament termic .Dispersia intre ele nu trebuie sa depaseasca 0,001 mm ca dimensiune iar duritatea este de 62-63 unitati ..."De asemenea,daca te-ai fi uitat in cealalta carte tehnica a sportului ai fi observat ca ambielajul de sport avea 12 role.Tourenul avea doua randuri de 14 role.Concluzia?Ambielajele au numar par de role.De ce spun asta?Rulmentii na 4906 facuti la Brasov de romanasi pamfletari ca dumitale au numai 19 role,nu 20 cat au in mod normal.Inca o data induci oamenii pe o pista falsa.Prietenul tau Miculaish de-abia asteapta sa vada ce rezolvare puerila ai gasit dumitale ambielajului de simson.Si inca ceva.Sa inveti un camarad ca supapele de simson pot fi inlocuite cu supape de aro imi spune multe despre dumitale(chiar si numai de evacuare).Nu ma pricep la nipru dar cred ca si acolo te uiti ca broasca la sudura.Asta e unul din motivele pentru care nu am vrut sa vin la intalnirea lui Aleko.care mi s-a parut interesanta si care va creste de la an la an(cu conditia ca dumitale sa apari mai putin).M-as fi gasit cu cel mai mare pamfletar pe doua(sau trei)roti.Si chiar nu am vrut asta.Sanatate si modestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Imaturitate care duce mereu la ireconciabilitate..Posteaza solutia gasita de dumitale la ambielajul de simson(aia veche) si iti voi arata de ce un asemenea ambielaj nu va merge mai mult de 500-1000.de km.Alaturi voi pune si solutia mea.Simsonistii vor prelua ambele variante si vom vedea care e cea mai buna.Probabil voi fi nevoit sa postez un filmulet in care sa masor duritatea la cinci rulmenti diferiti.Vei vedea ca fag-ul,skf-ul...nu au mai mult de 59-60 de unitati.Pe acelasi aparat rulmentul japonez(nu facut la Alexandria,ci in Japonia)va avea cu cel putin o unitate in plus.Daca te-ai fi uitat in cartea tehnica a sportului ai fi vazut ce clar spun nemtii...Citez..-"Arborele cotit se compune din 3 parti: 2 jumatati de arbore si fusul arborelui.El este impreunat dupa ce s-a montat biela cu lagarul acesteia prin presare.Demontarea si montearea se fac cu mare atentie.Pe fusul arborealui cotit care este prelucrat foarte fin se invartesc pe un singur rand rolele lagarului bielei.Rolele sunt tinute de o carcasa din tabla si sunt bine controlate din punct de vedere dimensional si tratament termic .Dispersia intre ele nu trebuie sa depaseasca 0,001 mm ca dimensiune iar duritatea este de 62-63 unitati ..."De asemenea,daca te-ai fi uitat in cealalta carte tehnica a sportului ai fi observat ca ambielajul de sport avea 12 role.Tourenul avea doua randuri de 14 role.Concluzia?Ambielajele au numar par de role.De ce spun asta?Rulmentii na 4906 facuti la Brasov de romanasi pamfletari ca dumitale au numai 19 role,nu 20 cat au in mod normal.Inca o data induci oamenii pe o pista falsa.Prietenul tau Miculaish de-abia asteapta sa vada ce rezolvare puerila ai gasit dumitale ambielajului de simson.Si inca ceva.Sa inveti un camarad ca supapele de simson pot fi inlocuite cu supape de aro imi spune multe despre dumitale(chiar si numai de evacuare).Nu ma pricep la nipru dar cred ca si acolo te uiti ca broasca la sudura.Asta e unul din motivele pentru care nu am vrut sa vin la intalnirea lui Aleko.care mi s-a parut interesanta si care va creste de la an la an(cu conditia ca dumitale sa apari mai putin).M-as fi gasit cu cel mai mare pamfletar pe doua(sau trei)roti.Si chiar nu am vrut asta.Sanatate si modestie. Maiestate, sa nu incepem sa ne jignim. Deocamdata si eu si Mircea Simson mergem fericiti cu ambielaje facute sau partial sau in intregime de mine. Eu personal de 4000 de km cu role facute de " romanasi pamfletari" la brasov. Iti urez si tie la fel de mult. Editat Octombrie 5, 2008 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 ...Nu ma pricep la nipru dar cred ca si acolo te uiti ca broasca la sudura. Asta e unul din motivele pentru care nu am vrut sa vin la intalnirea lui Aleko.care mi s-a parut interesanta si care va creste de la an la an(cu conditia ca dumitale sa apari mai putin).M-as fi gasit cu cel mai mare pamfletar pe doua(sau trei)roti.Si chiar nu am vrut asta.Sanatate si modestie. Asta e cea mai slaba scuza pe care am auzit-o! Pina una alta, si drobu si Mikulaish au venit de la mare distanta cu "ciorsurile" lor, ceea ce tu n-ai facut! Si nu ca ar avea drobu nevoie de avocat, dar nu cred ca stii cit de bine se aud si merg motoarele lor! Eu stiu, am fost acolo. Apoi mai este o treaba: o problema poate avea mai multe rezolvari! De ce crezi ca doar rezolvarea ta e cea valabila? Nu spun ca rezolvarea ta nu e valabila, sa fim bine intelesi, dar de ce nu poti accepta ca pot exista mai multe solutii la o problema, doar pentru ca cel care a formulat-o a fost primul care si-a pus problema, in cazul de fata, neamtul care a facut Simsonul... Eu am convingerea ca nu m-ai inteles gresit, dar n-am nici o dovada palpabila/auzibila din partea ta (la teorie sintem buni toti), dar motoarele celor doi de mai sus le-am vazut si auzit! Toate bune! P.S. Pamfletul este ceva greu de inteles! NU E ATAC LA PERSOANA! "cu conditia ca dumitale sa apari mai putin" ESTE UN ATAC LA PERSOANA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Si inca o chestie.. Ai fi amabil sa pui o poza cu pagina din cartea de Simson in care scrie: "Rolele sunt tinute de o carcasa din tabla si sunt bine controlate din punct de vedere dimensional si tratament termic ". Nici dispersia nu e diferenta. Si de unde ai tras tu concluzia ca AWO ar avea 2 randuri de role? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 opiniile diferite precum si solutiile tehnice diferite se pot dezbate la o bere, prieteneste. unde probabil se va vedea ca nimeni nu e chiar asa pamfletar/majestate cum pare. dar e chiar o exagerare sa spui ca nu mergi la o intrunire pt. ca acolo merge cineva pe care nici macar nu-l cunosti. indiferent de antipatiile create pe forum, si asta doar din vorbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) daca v-ati intalni nu ati putea sa va smecleiti verbal, numa ce auzi laolalta graiu' moldovan cu cel ardelean nu poti sa nu zambesti si scoti tuica. De vanzare ambelaje de Simson, ace si carice la colt, lasati-va rand la coada sau sculati-va la 4. deci daca tot faceti ambielajul faceti-le mai generoase, ca nu ies cum le-a facut neamtul in serie mare, chit ca descentrati motorul, (deja descentrat cu pistoane de altceva). Iar intre 19 si 20 de role si cum prinde explozia rulmentul e irelevant, fiindca axul palier cu axul maneton cu axul boltului la punctul mort superior nu sunt in acelasi plan. ia uite aici manufactura: Editat Octombrie 5, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Imaturitate care....................M-as fi gasit cu cel mai mare pamfletar ....................... In general rulmentii sunt calculati de catre fabrincant functie de destinatie, inainte de achizitionare este bine de verificat in cataloagele lor regimul de lucru(turatie, temperatura, forte etc), dar cine face asta? Faptul ca au bile, role mai multe sau mai putine nu este relevant. Cei cu bile mai multe, in general au bilele mai mici in diametru(poti masura ca sa te convingi) iar daca stai sa te gandesti ca bila cu diametrul mai mic face mai multe rotati in comparatie cu omoloaga sa mai mare... Importanta cea mai mare este ungerea rulmentului, apoi calitatea si duritatea! Un rulment albastru este "no comment", aici fiind vorba de calitatea mecanicului. In alta ordine de idei: pe forum fiecare citeste si scrie ce vrea si nu cred ca au rost polemicile neargumentate si nici jignirile, (ma faci sa-mi schimb parerea despre tine), oamenii de care vorbesti au mers pe motoarele lor zeci de ore, au facut sute de km, au stat 4-5 ore apoi au plecat inapoi, iar asta inseamna mult d-le! E meritul lor, eu ii admir! Puteai venii si tu, nu te-ar fii deranjat nimeni, participantii au fost deosebiti, eu am mers special pt a cunoaste personal pe oamenii cu care comunic pe forum, au fost motoare din toate gamele, ocazie sa demonstrezi ce motor ai, cum si daca merge, cum se aude, ceva concret... mai departe sunt doar vorbe. Te urmaresc de ceva timp, din curiozitate, pt ca am avut si eu un Simson pe vremuri si o cunosc foarte bine, pe vremea acea se faceau tot soiul de adaptari cu piesele pe care le aveai la indemana, (piese originale nu gaseai, bateam talciocurile duminica)si din acest motiv asazi mai exisa asemenea motoare in functiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumy001 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 stiu ca atunci cand se proiecteaza un motor (agregat) se iau in calcul tot felul de consideratii cum ar fii specificatile de ordin tehnic (atunci cand se calculeaza un arbore in urma fortelor care au rezultat acolo , atunci cad se face dimensionarea arborelului se alege rulmentul in functie de solicitari) dar si considerente de ordin economic , privind productia de serie si se alege piesa cu raportul cel mai bun calitate-fiabilitate-pret. Trebuie sa tinem cont de faptul ca nemtzul a proiectat de ceva ani buni simpsonul si ca in timp tehnica a avansat destul de mult pt ca se poata gasii si alte solutii poate mai bune decat cele ale proiectantului. si sa nu uitam ca pana chir si neamtzul este deschis la tot ce este nou si a adoptat soluti tehnice si de la alta natii ( japonezi si altii) , deci asta nu inseamna ca la noi la romanasi nu exista nimeni care sa poata sa discute ca de la egal la egal cu ei, sa nu uitam ca avem multi ingineri capabili care au dezvoltat idei si chiar au brevetat si implementat chiar in fabrici din germania. nu pot sa va spun decat spor la cercetare si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.