namaste Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Salutare... Vreau sa trec de la Transalp (cu care nu am facut mai mult de cateva sute de km pentru ca am luat-o de afara fara acte, doar pentru tavaleala) la 1100 GS. Asta e motorul la care visez de foarte multa vreme. Cea mai mare teama (datorata posturilor de pe aici) e ca nu ma voi putea acomoda cu ''monstrul''. datorita greutatii acestuia. Din cate stiu inaltimea seii este aceea si la Transalp si la GS, dar acesta din urma are cu vreo 40 kg mai mult. Am mers cu Transalpul si cu pasager si nu mi s-a parut foarte greu de tinut in frau cu toate ca centrul de greutate ridicat pune probleme uneori. As dori sa stiu ( ii rog doar pe cei care au mers pe ambele sa posteze) daca este mult mai greu de manevrat BMW-ul decat un Transalp, in special la viteza mica si la mutarea de pe loc. Daca il voi alege pe bavarez, imi voi cumpara unul cu ABS si cu bare de protectie pentru ca sunt sigur ca o sa dau cu el de pamant. Precizez ca am 180 si 70 kg, deci, nici macar un pui de Hercules:) Imi doresc BMW in primul rand pentru fiabilitate, consum foarte redus (in comparatie cu Transalpul, mai ales la viteze mari si drum lung) si nu in ultimul rand pentru ABS. Va multumesc anticipat.. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) Cred ca in curand o sa facem clubul 1100GS in ritmul asta Cred ca totul se reduce la cat de mult ti-l doresti si cat de tare ti-e frica de trante. In definitiv, am citit si auzit de la diversi povesti despre urcat din prima pe miar (e drept, majoritatea erau vitezani, dar exemplul tot e valid). Vreau sa cred ca e vorba doar de obisnuita. Nu de alta, dar vreau sa fac acelasi lucru ca si tine, numai ca eu am calarit pana acum o caprita de 130kg la plin Editat Septembrie 12, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 Frica de trante nu imi este pentru simplul fapt ca o ''cadere'' cu acesta motocicleta, fata de o alta mai usoara, se rezuma la a o scapa de pe loc sau la viteza mica. In acelasi timp daca ai protectii pentru cilindrii asta-i viata. Ai scapat-o, o ridici si pleci mai departe:) La viteza mare eu unu ma simt mult mai in siguranta pe un motor greu, mai ales daca e dotat cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Nu am mers niciodata cu R 1200 dar cred ca e mult mai stabil decat alte moto cu aceeasi greutate datorita centrului de greutate foarte jos. PS Unul se lauda ca-l ridica de jos cu o singura mana!!!??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 eu am trecut de la transalp la bmw 12gs si diferenta in bine e mare. poate la manevrarea de pe loc e ceva in favoarea transalpului insa abs-ul ,simplitatea motorului (acces la toate cele, cardanului, racirii) puterea mai mare (nu discut dif de cilindree)consumul(comparat cu cilindreea si puterea)comoditatea seii(mai bune) centrul de greutate mai jos , arata net diferenta in ce priveste acomodarea, ai sa fii surprins in bine domnule dupa numai cativa km.greutatea mai mare e un dezavantaj pe loc si in teren accidentat insa odata pus in miscare poate fi chiar un avantaj(stabilitate marita) in concluzie , consider ca vei fi foarte multumit si vei avea numai cuvinte de lauda la adresa nemtilor SUCCES SI DOAMNE AJUTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 As dori sa stiu ( ii rog doar pe cei care au mers pe ambele sa posteze) daca este mult mai greu de manevrat BMW-ul decat un Transalp, in special la viteza mica si la mutarea de pe loc. Daca il voi alege pe bavarez, imi voi cumpara unul cu ABS si cu bare de protectie pentru ca sunt sigur ca o sa dau cu el de pamant. Precizez ca am 180 si 70 kg, deci, nici macar un pui de Hercules:) Pune mana si ia-l. Eu am 164 cm iar greutate 80, chiar daca unii oameni rai spun ca am mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 am avut si eu un transalp (xl600v) si acum am 1100gs si pot confirma ce s-a zis mai devreme: odata pusa in miscare parca nu ar avea 40kg in plus. pe loc e cam nasol de manevrat dar odata pornita e parfum. e vinoasa de la turatii f mici, stabila ca hopa-mitica, protectie la vint mai buna, injectia e superioara carburatiei, telelever-ul pe fata inghite gropi ca berila, cu pasager si bagaje merge lejer nu chinuit ca transalpul etc. n-am apucat sa merg prea mult cu ea insa fata de transalp ( si f650) pot spune ca e cu totul si cu totul alta clasa, ce e drept si preturile sint altele la bmw-urile seria R ( nu te astepta sa gasesti ceva sub 4000 eur intr-o stare decenta ) probabil ca o sa te abureasca fanii africa twin ca aia e mai tare si mai nu stiu cum insa cel mai bine ar fi sa faci o tura cu un 1100 gs si o sa te convingi singur. daca tot m-am pus pe dat sfaturi: cauta una din ultimii ani de productie 1997-1999, cica ar avea rezolvate cam toate defectele de design ( transmisie, injectie etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) depinde mult pe unde vrei sa mergi eu unul daca ma mananca si o ard mai mult pe off as lua transalpul nou sau tennere nou Editat Septembrie 19, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) fara suparare dar noul transalp xl700v e cu mult mai onroad decit vechiul transalp. oricum daca vrei offroad serios cred ca nici unul din motoarele de peste 160 kg nu au ce cauta acolo. daca imi amintesc bine genul r 1100 gs este adventure touring nu offroad. Editat Septembrie 19, 2008 de SuperHypo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 eu unul daca ma mananca si o ard mai mult pe off as lua transalpul nou sau tennere nou iane lasa baetu'n pace nu-l pacali, lasa sa vada si el ce inseamna bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) Nu contest faptul ca BMW-ul de 1200 cmc este mult mai puternic decat un TA de 600, dar sa ajungi sa spui ca moare TA-ul sub tine cu pasager mi se pare complet deplasat. Eu zic ca 50cp sunt arhisuficienti pentru o motocicleta, si cu acei 50cp poate cara fara sa simta si pasager si mama bagajelor. Hai sa nu exageram. Si matizul tot 50cp are si cara cam de 4 ori mai multa greutate si 4 pasageri. Editat Septembrie 20, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 e mult mai cool un transalp vechi decit un gs de 1200- cmc si nu stiu cite mii de euro si eu cred ca poate cara fara probleme o gramada de bagaje si enspe mii de pasageri e mai cool cind nu ai condus unul,no offence.plus ca era vorba de 1100 gs, care e la un pret super ok. cei care spuneti ca-s suficienti 50cp poate mergeti numai prin oras....eventual solo daca ati fi mers la un drum lung cu pasager si cu bagaje cit cuprinde, nu ati mai spune asta.Eventual sa mergeti cu un amic cu un motor mai mare, sa vedeti cum va chinuiti sa va tineti de el, asta fara sa traga el de motocicleta. conduceti intii un motor mare, nu neaparat bmw, si apoi comentati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Ok, TA-ul de 600 e de kkao la drum lung. Bun asa? E scuter, e bun numa de oras si dus pan' la biserica din sat duminica. e grozav ca esti foarte multumit de transalp insa poate n-ai inteles: omul care a initiat topicul vrea altceva si nu cred ca trebuie sa te superi pe noi ca vrem sa incercam si altceva - imi permit eu sa zic mai bun, de fapt muuult mai bun decit transalpul de 600. Nu intelege gresit, nu contest faptul ca GS-ul de 1100 este mult mai bun, dar asta nu inseamna ca TA-ul este o "jucarica de 2 lei" cum rezulta din afirmatiile voastre. Am fost la drum lung si cu bagaje si cu pasager, si nu mi s-a parut ca "se chinuie" la 130-140 km/h , viteza suficienta de croaziera dupa parerea mea. Si eu as vrea un bmw de 1100, dar asta nu inseamna ca motocicleta pe care o am acum e o panarama. In plus BMW-ul este mult mai scump si nu mi se pare ca avantajele oferite (o viteza de croaziera cu 40km/h mai mare - unde ai loc, si senzatia de "trage de rupe cu bagaje ci 3 pasageri") chiar merita diferenta de bani. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Comparatia dintre cele doua nu-si are rostul, sunt doua mobre diferite cu avantajele si dezavantajele oferite de fiecare. Am fost la un pas sa-mi cumpar o Yamaha FJ1100, ma incanta puterea dar am avut pe mana un Bandit 1200S (mobra comparabila cu FJ1100) si mi-am dat seama ca nu-mi trebuie deoarece eu merg mai mult prin oras iar la drum plec cam o data la 2-3 luni asa ca am ramas la 600-le meu. Deci pana la urma conteaza ce vrei de la o mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 nenea belbody, cand ai sa ai bmw, atunci abia iti poti raspunde. costa niste parale mai multe. cand nu aveam ziceam ca-s nebuni aia dar dupa ce mi-am luat, le-am dat crezare. repet,nu spun ca celelalte moto n-ar fi bune dar ...este un punct de vedere am o rugaminte:nu-mi rastalmaci postarea ca cineva avea nevoie de pareri(nu sfaturi, ca nu-s in masura ,cum dealtfel nici tu)si daca ai sa raspunzi rautacios , nu-ti mai dau "apa la moara". stima si scuze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 N-a fost nici o rautate domnu' Bill, cand o sa fac upgrade o sa-mi dau si eu cu parerea despre BMW. (daca o sa am vreodata bani). Deocamdata spuneam doar ca Transalpul nu e gioarsa, atat, normal ca un motor de 2 ori mai mare e mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Si eu care vreau sa-mi iau Transalp ... you broke my heart .. Nu, nU, NU! You got it wrong! Ia-ti TA si nu vei regreta! TA-ul e deja legenda... dupa 20 de ani, GS-urile sunt doar scumpe! Editat Septembrie 21, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Un motor mai mare? Sper ca nu bagi vitezanele in discutie. Eu zic ca 50 de cai sunt de ajuns si pentru oras si pentru drum lung si pentru drum mai accidentat, un camp un deal, etc. Mai sunt puse niste numere prin talon pe la masa maxima autorizata, adica motocicleta aia in parametri normali face fata la multe kg. Mai depinde si de cine o conduce. ei vitezane, cine dracu vb de astea aici?? nu o mai luati asa personal,nimeni nu se leaga de motocicleta voastra. motocicleta cea mai buna e cea pe care o ai, fie transalp sau bmw sau orice altceva nu despre asta era vorba la o tura lunga e mai comod cu o motocilceta mai puternica si mai mare, ai mai multa putere fara sa o duci la limita, e mai stabila, desi e mai problematic la vint lateral, poti pune muuult mai multe bagaje si mai bine aranjate, sta nevasta mai comod, etc. despre asta vorbeam, nu ca n-ar fi bun transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ariseandwalk Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Salutare, Imi permit si eu sa ma bag in discutia voastra. Recunosc ca m-am amuzat citind post-urile . Eu sunt fericitul posesor al unui TA de 600 din '93. E normal sa ii tin partea TA-ului dar totusi voi incerca sa fiu obiectiv. TA-ul de 600 duce si bagaje si pasager. Eu am mers chiar si pe off-road cu TA-ul cu pasager, pe drum forestier pe care tocmai ce plouase si nu pot sa spun decat ca s-a comportat exemplar. Am facut o tura prin niste noroaie de-ti era mai mare groaza, a fost mai greu, dar a facut fata, nu m-a lasat acolo. Acuma io ma tot gandesc sa-mi iau alt motor, probabil unul mai mare. Iar pe lista mea erau: transalpul nou, Africa Twin, BMW 1100/1200 gs, si pana la urma m-am hotarat la o AT. Totul depinde de ce vrei tu de la motor, pe unde vrei sa te plimbi, etc. Nu exista motor care sa le faca pe toate bine . Cert este ca daca as avea banii (care nu-i am) categoric mi-as lua un GS1200... imi place foarte mult cum arata, e mare (ca si mine), e mai de touring, motor puternic, fiabilitate ridicata etc. Parerea mea este ca in alegerea motocicletei, un factor important este raspunsul la intrebarea "ce vreau sa fac cu motoru?" Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 pina la urma vad ca topicul a fost monopolizat de fanii (sa nu zic fanaticii) transalp. omul intrebase o chestie simpla: care sint parerile celor care s-au dat atit cu transalp cit si cu 1100gs. ce sa zic ... datii inainte si poate il convingeti sa nu isi mai cumpere nimic altceva vreodata decit transalp si ala nu mai nou de 1993 ( ca nu mai e cool nu de alta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperHypo Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Unde dai si unde crapa.... tu doar atat ai inteles din toate post-urile? Mai stai la soare nene ca poate te mai coci si tu putin la tartacutza! Ce-i drept acu' nu prea e soare... dar poate la vara... cine stie. Asfalt uscat bãi pitzifelnicule, cred ca tu ai 2 neuroni in tot creierul si aia care nu mai fac sinapse fiindca treaba era clara: flacaul care a initiat topicul s-a saturat de transalp si vrea 1100 gs dar voi astia cu transalpurile tot ii dati inainte ca e buna si cea mai tare samd. pur si simplu nu intelegeti transalp bye bye. daca n-ai avut ambele motociclete ce te mai bagi in seama pe aici cu mari aere de super specialist in toate motocicletele? duceti-va nene pe forumul transalp.ro si laudati-va transalpurile pina va vine rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) ceea ce pentru TA inseamna mers chinuit la drum lung, pentru GS ii lejer; nu am simtit mare diferenta intre gs simplu si gs cu pasager+bagaje+cort; m-am dat cu amandoua, m-am dat cu AT, m-an dat cu DR, cu XT, DRbig, Super Tenere, dar nu le poti compara, pt ca is motoare diferite, de capacitati cilindrice diferite si putere diferita; poti totusi compara GS1100 cu ktm 990 Adv. Dintre toate de mai sus, gs-ul imi place cel mai mult, si nu pentru ca il detin, ci pur si simplu iti da senzatia de inchegat, nu vibreaza nimic pe el(conteaza enorm la ture lungi pe drum asfaltat), nu bate nimic, intri in depasire fara sa iti faci griji. Nu imi place la el protectia la vant, am 1,97 inaltime si daca nu am pasager, vantul chiar ii o problema, cu parbrizul stock, motiv pentru care acum caut un upgrade. Dupa cum vad eu lucrurile, motorul ii direct proportional cu banii pe care dai pe el - fun-ride-ul costa. cat despre fiabilitate... nu mai stiu acuma unde ii poza cu bordul de 1100GS a lu ala de o facut 400.000 mile, fara sa umble in el, doar schimbat 4 kituri de ambreiaj si vreo 13 randuri de gume parca . Adica 640.000 km Editat Ianuarie 12, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Nu contest faptul ca BMW-ul de 1200 cmc este mult mai puternic decat un TA de 600, dar sa ajungi sa spui ca moare TA-ul sub tine cu pasager mi se pare complet deplasat. Eu zic ca 50cp sunt arhisuficienti pentru o motocicleta, si cu acei 50cp poate cara fara sa simta si pasager si mama bagajelor. Hai sa nu exageram. Si matizul tot 50cp are si cara cam de 4 ori mai multa greutate si 4 pasageri. mda, e un filmuletz p-aci pe undeva pe la cluburile astea de bmvisti, unde moare in culmea gloriei un dacar d-asta laudatu, in buza rigolei, eu nu vreau dovada mai clara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 bãi pitzifelnicule, cred ca tu ai 2 neuroni in tot creierul si aia care nu mai fac sinapse fiindca treaba era clara: flacaul care a initiat topicul s-a saturat de transalp si vrea 1100 gs dar voi astia cu transalpurile tot ii dati inainte ca e buna si cea mai tare samd. pur si simplu nu intelegeti transalp bye bye. daca n-ai avut ambele motociclete ce te mai bagi in seama pe aici cu mari aere de super specialist in toate motocicletele? duceti-va nene pe forumul transalp.ro si laudati-va transalpurile pina va vine rau chiar am ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 pina la urma vad ca topicul a fost monopolizat de fanii (sa nu zic fanaticii) transalp.omul intrebase o chestie simpla: care sint parerile celor care s-au dat atit cu transalp cit si cu 1100gs. ce sa zic ... datii inainte si poate il convingeti sa nu isi mai cumpere nimic altceva vreodata decit transalp si ala nu mai nou de 1993 ( ca nu mai e cool nu de alta ) intre un V japonez si un boxer nemtesc sunt cateva diferente MICI, macar daca aveau aceeasi capacitate. deci nu exista comparatii. bãi pitzifelnicule, cred ca tu ai 2 neuroni in tot creierul si aia care nu mai fac sinapse fiindca treaba era clara: flacaul care a initiat topicul s-a saturat de transalp si vrea 1100 gs dar voi astia cu transalpurile tot ii dati inainte ca e buna si cea mai tare samd. pur si simplu nu intelegeti transalp bye bye. daca n-ai avut ambele motociclete ce te mai bagi in seama pe aici cu mari aere de super specialist in toate motocicletele? duceti-va nene pe forumul transalp.ro si laudati-va transalpurile pina va vine rau ups, ups, cita seriozitate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.