zaha.ionel Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 Frate drobule,cu lacrimi am ras.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 (editat) Lasand mistoul indreptatit la o parte, seturile de garnituri cauciuc cu semeringuri daca au pe repere un P si P intors sunt bune, din experienta mea. Nu or arata grozav dar orice am schimbat ( de obicei pentru ca era vechi ) a tinut la drum. Arcul ala oricum nu sare cand e totul montat.Una peste alta mi se pare mai sigura o garnitura ciuperca cu flansa aia mare decat un semering simplu acolo. Asa li s-a parut si nemtilor cand l-au proiectat. Editat Ianuarie 13, 2017 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 nu are nici un p dartamite pepe ,doar niste cifre,si daca nipru e nemtesc inseamna ca si mazda mea e romaneasca.faptul ca au copiat ceva dupa altceva care a fost copiat dupa o copie a unei copi dupa ceva german nu inseamna ca e ceva bine gandit si proiectat,plus de asta eu m-am vaitat doar de calitatea semeringului nou de rahat nu de proiectarea in sine.daca sti alta sursa sa iau unul mai bun,astept............. » Post actualizat in 17 Jan 2017 13:34sfaturile lui drobu sunt de luat in calcul mai ales ca am si experienta franari din buci,cand am mi sa rupt cablul frana fata la ij ,spatele nu functionase niciodata si eu mai aveam zece metri pana la poarta si vreo 30 km la ora .vreau sa spun pentru cine nu a trecut prin asa ceva ca frana (lui drobu)chiar a functionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 nu are nici un p dartamite pepe ,doar niste cifre,si daca nipru e nemtesc inseamna ca si mazda mea e romaneasca.faptul ca au copiat ceva dupa altceva care a fost copiat dupa o copie a unei copi dupa ceva german nu inseamna ca e ceva bine gandit si proiectat,plus de asta eu m-am vaitat doar de calitatea semeringului nou de rahat nu de proiectarea in sine.daca sti alta sursa sa iau unul mai bun,astept............. » Post actualizat in 17 Jan 2017 13:34sfaturile lui drobu sunt de luat in calcul mai ales ca am si experienta franari din buci,cand am mi sa rupt cablul frana fata la ij ,spatele nu functionase niciodata si eu mai aveam zece metri pana la poarta si vreo 30 km la ora .vreau sa spun pentru cine nu a trecut prin asa ceva ca frana (lui drobu)chiar a functionat Asta a fost bună !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbk350 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Am cumparat de curind un dnepr MT10 fabricat in 1976 .Ma puteti ajuta cu un sfat de unde pot cumpara chituri reparatie chiuloase pentru MT10[supape,arcuri,ghiduri supape,scaune]si un pret aproximativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 ... pai, in primul rand, Buna seara, noroc, salut sau alta forma de salut si introducere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Începem surubaritul: -Etapa 1-a: instalația electrică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Începem surubaritul: -Etapa 1-a: instalația electrică Frumoasa.sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 e ok si rezervorul original... merci de pont-urile cu pistoane, chiulase etc sper sa nu fie nevoie inca, vedem dupa ce gat instalatia cum gafaie la drum, nu l-as desface inca, pe principiul "if it works, don`t fix it" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 are cineva o poza cu sistemul de franare cu frana pe atas? imi dau cu virgula piesulicile alea acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Work in progress, puțin frig, lumina slabă dar n-am încotro . Pozele nu-s foarte calitative, fie de la frig, fie de la cafele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Vezi ca zgarii atasul! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 intradevar motoreta mergea foarte frumos cu doua carburatoare mikuni de bmw desi pornea cam greoi pentru ca nu le facusem shocul chiar nu credeam ca asa frumos poate merge un nipru si demaraj, tragea bine in toate turatiile din pacate carburatoarele erau de la alta moto asa ca nu le-am putut da ,ca sfaturi nu pot sa fiu de acord cu "225 b "nipra ca sa te bucuri de ea fara mari incidente trebuie sa ai pui mana pe fiecare surubel si sa cheltui ceva banuti.eu am avut surprize la fiecare piesulica desfacuta si motorul nu l-am putut face asa cum am vrut decat cu costuri foarte mari rabdare si multa alergaturi pe la tot felul de ateliare .oricum desi nu o credeam la inceput niprul nu este un motor nici pentru saraci nici pentru zgarciti nici pentru tot felul de visatori mobra asta chiar mananca bani, ......................muuulti » Post actualizat in 24 Feb 2017 18:10de fapt am vrut sa spun"nu pot decat sa fiu de acord cu 225 b" sory de greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Eu tind să fiu încrezător,că și colegul 255b, dacă nu-i foarte copt motorul și nu au meșterit prea mulți prin el de face ușor. Depinde, oricum e loto, sper că n-am mare ghinion cu alegerea făcută...Rămâne de văzut » Post actualizat in 01 Mar 2017 17:28 Am rezolvat și instalația electrică, totul bine și frumos dar nu încarcă. Măsor rotor, e in grafic, măsor releu/regulator deși l-am cumpărat nou dar deh, e de nipra, orice se poate... Pun mâna pe telefon și-l sun pe colegu' 255b și cumpăr alternator de la el, mă pun să-l dau jos al meu și ghici ce surpriză am??? Cine ghicește de ce nu am eu încărcare? » Post actualizat in 14 Mar 2017 18:52 Avansam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Posted 17 September 2008 - 12:49 PM Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma gandesc la intersezon, sper sa fie cat mai scurt.Cand te mananca in fund sa mergi cu motorul si nu poti te agati de toate chestiile ca sa te mai amagesti, asa ca multi dintrenoi isi vor intensifica prezenta pe acest forum. Ma gandesc ca am putea face ceva folositor decat sa trancanim, de cele maimulte ori fara folos, si anume sa facem o culegere a topic-urilor/post-urilor valoroase pentru un detinator de dnepr,sistematizandu-le pe sectiuni: motor, transmisie, up-grade, reglaje, etc. Ce ziceti? Se mai baga cineva? Ma intreb ce mai faci, fondatorule! Da-ne un semn de viata! Te salut Cristi57! Ce mai zici? Cum mai sunt veteranii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Alo...! Centrala...! » Post actualizat in 16 Mar 2017 18:01 ... prietene, nu mai poate da nici un semn de viata pentru ca nu mai e in viata. Din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Are cineva notat pe unde cotele sau codurile pentru rulmentii/semeringuri din motorul de MT11? Zilele astea ma apuc de reconditionarea motorului de pe motocicleta mea si mi-ar fi util pentru comandarea noilor piese. Multumesc anticipat! Editat Martie 20, 2017 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 (editat) efortul cognitiv care trece de nivelul unui click (sau a 'citirii' pozelor din reviste cu acelasi nume...) poate produce epuizare severa .....stiu din proprie experienta... /index.php?/topic/82186-manual-nipru-mt11/?hl=%2Bmanual+%2Bnipru Blocul motor are doar doua simeringuri , si nu am mai auzit pana acum sa fi fost necesar cuiva sa rectifice ceva p-acolo....Unul este la iesire spre volanta , cota lui exterioara (85) fiind si cota rulmentului ...o rectificare a ei trimitandu-ne in universul rulmentilot in inch...Iar celalalt simering e intr-o bucata de tabla ambutisata , de 2 grivne , unde nu ai ce rectifica.... mai un post , mai o lacrima, mai un cantec.... Editat Martie 21, 2017 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Merci Drobu, intrebarea am pus-o pentru ca eram sigur ca cineva le stie din cap toate cotele si sa-mi comand in avans piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 rulment fata 6209,si spate nj 209,pentru arbore ,axa cu scame6205 si 6204 ,semeringurile nu mai tin minte ,dar treaba cu refacerea cotei la semering e de pe alta lume » Post actualizat in 21 Mar 2017 13:276207 la grup daca ajungi si pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Merci de info » Post actualizat in 21 Mar 2017 14:46Merci de info Cum ai montat rulmenti? La cald, la rece, ai trusa de montat rulmenti pe ax? Sau traditional cu teava + ciocan. Am vazut ceva trusa profi de la SKF dar nu cred ca merita irositi banii pt o singura utilizare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Poze cu mortul zilei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 rulmenti in principiu ies si intra destul de usur,(ca nu mai e fata mare)insa la pinionul de pe volanta si cel de pe axa cu came trebuie neaparat sa incalzesti si la desfacere si la montare ca altfel strici cota de presare si eu am mai incalzit si capacul mare unde vine rulmentul fata de volanta ,ca nu a vrut sa iasa nici cum si parca asi la montaj ca opunea ceva rezistenta si dupa incalzirea capacului a intrat cu mana si foarte usor » Post actualizat in 22 Mar 2017 05:26stie cineva ce fel de etansare este la parghia de marsalier la cutia de nipra?este singurul loc pe unde mai plange cu ceva ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Un adevărat meseriaș cel ce a lucrat în motor. Model de cârpeală 100% românească. Merge? Mergeee!!! Că un Harley sună ...)) » Post actualizat in 23 Mar 2017 09:52 Dinte de pinion pompă de ulei, șurub și șaibă mestecate bine de distribuție. Pistoane diferite, unul tronconic altul bombat. Silicon la garnitura de chiulasa, joc in bolțuri... Poate și tablă de conservă in loc de cuzineți, cine știe... » Post actualizat in 23 Mar 2017 10:11 Mai multe surprize... Segment de ungere lipsă, șuruburile bielei fara siguranțe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Salut.Bine că a pus silicon,că dacă punea dulceața de prune să vezi tu chef și petrecere.....Glumesc și eu....,să ai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.