Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Cum recent am trecut de la MT 11 la K750 mi-am luat si un accesoriu potrivit, o masca de camuflaj pt care mi-am facut timp sa o reconditionez. Eu zic ca a iesit bine si ma gandesc sa vopsesc negru si farul care acum este verde militar ca tot restul motocicletei.

 

 

...tzipla man, ce ai!

 

Farul musai negru indiferent de culoarea mobrei ca asa e trend ul de...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Original, era negru indiferent de culoare, pentru ca asa venea ca accesoriu. Acum e la alegera fiecaruia daca sa fie negru sau in culoarea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Are cineva vreo ideie despre carburatoarele acestea de pus pe un k 750 ... ? nu sint prea chinezesti ?

http://olx.ro/oferta/carburator-k65-ij-nipru-ural-stangu-dreptu-ID5biOu.html

sau acestea

http://olx.ro/oferta/carburator-k68-ij-nipru-ural-stangu-dreptu-ID5aEOs.html ....

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa fugi de ele. Dacă vrei fiabilitate si sa scapi de bătaia de cap pune vacuumatice. Dacă vrei neaparat k-uri ia-i 68 dar nu așa la plesneala ca te trezești cu niște chinezisme care au șuruburi de reglaj de forma si te-ai fericit! Mai bine SH de la cineva de încredere. Totuși vezi mai sus ca zicea Ursu de ceva de ATV, poate e mai ok sa te plimbi decât sa repari. Oricum nu lua ceva ce nu poți verifica ochiometric. "Stângu si dreptu" nu prezintă încredere.

» Post actualizat in 21 Jan 2016 21:09

Răsfoind printre anunțurile utilizatorului am văzut ca are mai multe piese. Calitatea nu o pot ghicii dar exista posibilitatea sa fie ok. Totuși recomand upgrade pe vacuumatice. Dacă ai de ales doar dintre k68 si k65 mergi pe k68. Parca se dereglau o leaca mai greu...

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma cred ca am sa ajung la asa ceva .. http://olx.ro/oferta/carburator-de-atv-oferta-ID5aWCc.html#f1e5f098c9 , doar ca-mi trebuie doua la fel . X-(

Nu stiu cum o sa fac cu socul electric , am gasit carburatoare in mintile lor de la scutere de 250 /300 doar ca ma lovesc de aceeiasi problema , socul electic .

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma cred ca am sa ajung la asa ceva .. http://olx.ro/oferta/carburator-de-atv-oferta-ID5aWCc.html#f1e5f098c9 , doar ca-mi trebuie doua la fel . X-(

Nu stiu cum o sa fac cu socul electric , am gasit carburatoare in mintile lor de la scutere de 250 /300 doar ca ma lovesc de aceeiasi problema , socul electic .

 

Socul ala electric e o lamela bimetal (de regula). El se leaga pe plus prin contact si in functie de temperatura de afara inchide sau nu. Daca nu-ti place ca tine motorul prea mult cu socul, poti sa-i legi pe fir un intrerupator si-l decuplezi cand vrei. A nu se lega direct pe baterie pt ca e un consumator permanent cand e rece. Dezavantajul este ca la pornire are putina inertie (cam 2 minute). Adica pui contactul si astepti vreo doua minute sa inchida, dupa care poti da pedala. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare , fiind un bimetal , in momentul cind a fost decuplat , el tinde sa se raceasca , asta nu inseamna ca tinde sa se inchida ? asta inseamna ca ar trebui sa fie sub tensiune in permanenta , asta cind este disponibil 12 volt ... dar eu inca merg pe 6 ...

Tot ceva cu soc manual trebuie ... un atv de 300 ... doua carburatoare la fel este cam greu de gasit , doar luat ceva chinezesc cum se spunea mai sus .

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu Cosminx11,merge bine, perfect cu carburi originale eu prefer la nipru k65,am mers și am reglat și k68... Cine se vaită ca nu merge carburatia nu are de fapt chiulase... Bine, perfect și identic nu o sa meargă niciodată. Nici nu trebuie. Dar vorba aia niciodată nu spune niciolata! Puneți japoneze dacă nu aveți altceva dar k_ul merge bine pe boxere sovietice, pornesc bine la rece,se repara pe drum la nevoie,permit puțin ulei în benzina,se întretin ușor...da sunt mare fan. Cei care au japo,sunt mulțumiți merg cu ele, e și un efect placebo. Sunt în totalitate deacord și cu ei. Singura problema e ca nimic nu e perfect și nici nu trebuie mai ales nipru. Nici ural.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, costa cat o garsoniera,utilata. Știu, dacă nu muncim nu avem bani. Cunosc oameni care cară spalieri de vie cu atasul,cu nipru sa fim pe topic. E un vehicul ok, dar trebuie sa le ținem pe drum și pe astea vechi și mai ieftine. Noi ăștia vechi și ieftini...Gen

» Post actualizat in 24 Jan 2016 20:56

Când zic vehicul ok ma refer la uralul de750 ca al tău...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare , fiind un bimetal , in momentul cind a fost decuplat , el tinde sa se raceasca , asta nu inseamna ca tinde sa se inchida ? asta inseamna ca ar trebui sa fie sub tensiune in permanenta , asta cind este disponibil 12 volt ... dar eu inca merg pe 6 ...

Tot ceva cu soc manual trebuie ... un atv de 300 ... doua carburatoare la fel este cam greu de gasit , doar luat ceva chinezesc cum se spunea mai sus .

De regula sunt pe deschis , iar la alimentare cu curent, daca-i frig se cupleaza socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, costa cat o garsoniera,utilata. Știu, dacă nu muncim nu avem bani. Cunosc oameni care cară spalieri de vie cu atasul,cu nipru sa fim pe topic. E un vehicul ok, dar trebuie sa le ținem pe drum și pe astea vechi și mai ieftine. Noi ăștia vechi și ieftini...Gen

» Post actualizat in 24 Jan 2016 20:56

Când zic vehicul ok ma refer la uralul de750 ca al tău...

 

E, costa un (cuvant urat). Pune atas la Honda si ai terminat povestea. Iei Nipru cu 800 de euro, bagi 2000 de euro in el, nu-l folosesti si la final il vinzi cu 650, negociabil. Been there.

Vrei sa te plimbi, iei nene Ural. P-al meu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de vânzare? Ma gândesc și la Honda cu ataș, momentan pina vine un ataș original o sa fie pe nipru, după...poate o sa fie pe Honda. Am ataș "de cooperativa", ceva copie după un stoie. E ușurel mult mai ușor decât cel de nipru numai bine ca eu merg cu roti 18și grup solo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot asa foloseam la Nipra, Aral 20w50 si dupa ce nu s-a mai fabricat am pus Motul 20w50.

Salut baieti! Stie careva pe unde mai gasim ulei mineral 20W50. Eu am fost saptamana trecuta prin targul de la Vitan Barzesti si nu mai avea nici o pravalie de acolo asa ceva.

Multumesc! Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Stie careva pe unde mai gasim ulei mineral 20W50. Eu am fost saptamana trecuta prin targul de la Vitan Barzesti si nu mai avea nici o pravalie de acolo asa ceva.

Multumesc! Numai bine!

Eu am luat Motul mineral 20W50 bidon de 4 l de la un magazin de pe Calea Vacaresti, dupa Piata Timpuri Noi in lateral la al doilea bloc pe dreapta. Daca vrei ti-l vand pe al meu ca intre timp am dat Nipra si nu am desfacut bidonul.

post-60568-0-62673500-1453837915_thumb.jpg

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...