Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

klingerit, marsit , cu sau fara azbest, de 2-3 mm....nu textolit!

daca e valabila informatia din semnatura , adica Bucuresti , atunci te rezolva obositii de la Baza Tehnica Alfa

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

klingerit cred ca e prea moale cele vechi erau turtite pana aproape de disparitie,totusi ar fi cea mai rapida si usoara prelucrare,o alta intrebare;cum se depreseaza pinionul de pe arborele cotit sa ajung la rulment fara sa apelez la metode ciobanesti tinand cont ca in presa hidraulica nu prea ai cum sa al prinzi


» Post actualizat in 19 Dec 2016 16:06

gata am reusit cu doua leviere si flacara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitatea acelor saibe nu este pufosenia , ci conductivitatea termica...ajung tari si casante din cauza uleiului si a temperaturii la care sunt supuse...

o presa cu trei gheare., simetrica, este suficienta pentru extragerea pinionului.Scos muncitoreste se poate fisura pentru este din fonta....iar dupa montare niprul devine un motor prost de doi bani (doua ruble , sau doua grivne...)

klingerit cred ca e prea moale cele vechi erau turtite pana aproape de disparitie,totusi ar fi cea mai rapida si usoara prelucrare,o alta intrebare;cum se depreseaza pinionul de pe arborele cotit sa ajung la rulment fara sa apelez la metode ciobanesti tinand cont ca in presa hidraulica nu prea ai cum sa al prinzi


» Post actualizat in 19 Dec 2016 16:06

gata am reusit cu doua leviere si flacara

 

post-3884-0-26488600-1482174193_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am doua grupuri pe care le-am desfacut pentru reconditionare,unul are 35 de dinti la pinionul mare si altul 37 .are cineva o lista cu marimile le pinioanele de grup si pt ce ar fi fiecare?


» Post actualizat in 21 Dec 2016 12:19

ms (ubord) de sfaturi,niprul meu devine in curand un motor de doi bani,adica vrea 2000 de euro pe,motor piese vopsele si ce-o mai trebui la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am doua grupuri pe care le-am desfacut pentru reconditionare,unul are 35 de dinti la pinionul mare si altul 37 .are cineva o lista cu marimile le pinioanele de grup si pt ce ar fi fiecare?

» Post actualizat in 21 Dec 2016 12:19

 

... era undeva pe aici lista cu rapoartele din grupurile de atas/solo de BMW/ Ural &Co. Poate stie cineva pe unde e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta intrebare de baraj,se poate pune semering normal la grup in locul celui cu flansa mare de cauciuc?am luat nou de la "botosani" dar nu sunt prea incantat cum arata si daca da cam ce dimensiune ar trebui.bine inteles ca si crucea de cardan a fost varzalita ,asta de la ce altceva ar potrivi sau ce cote are ca eu am masurat 19/44.5 si nu prea am gasit pe nicaieri. botosani ramane ultima varianta...........


» Post actualizat in 04 Jan 2017 18:33

am rezolvat cu saibele izolatoare de sub arcurile la supape,le-am confectionat dintro garnitura de chiuloasa de camion ifa ,materialul semana destul de mult cu cel original si cred ca rezista chiar mai bine la compresia arcurilor.ramane valabila intrebarea cu semeringul la grup .chiar nu ati pus nimeni decat orijinale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

alta intrebare de baraj,se poate pune semering normal la grup in locul celui cu flansa mare de cauciuc?am luat nou de la "botosani" dar nu sunt prea incantat cum arata si daca da cam ce dimensiune ar trebui.bine inteles ca si crucea de cardan a fost varzalita ,asta de la ce altceva ar potrivi sau ce cote are ca eu am masurat 19/44.5 si nu prea am gasit pe nicaieri. botosani ramane ultima varianta...........

» Post actualizat in 04 Jan 2017 18:33

am rezolvat cu saibele izolatoare de sub arcurile la supape,le-am confectionat dintro garnitura de chiuloasa de camion ifa ,materialul semana destul de mult cu cel original si cred ca rezista chiar mai bine la compresia arcurilor.ramane valabila intrebarea cu semeringul la grup .chiar nu ati pus nimeni decat orijinale?

post-3884-0-35185200-1483614576_thumb.jpg

post-3884-0-59154900-1483614587_thumb.jpg

post-3884-0-98245600-1483615165_thumb.jpg

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bunicel semeringul ala cu flanșă mare, chiar daca arata nasol. Oricum daca ai unul la tine il schimbi ușor in drum după ce observi ca ai unsa bine roata spate si nu mai ține frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba din contra e varza ,am doua noi deabia sta arcul de semering pe locasul lui cauciucul pare ciupit in zona de etansare si experienta sabotilor plini de ulei am capatato deja,chiar vreau ceva care sa tina ceva mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la reconditionarea acestui motor ,cutie ,grup ,pe langa multe alte piese semeringurile si rulmenti sunt toate noi.camasa aceia pe care vine rolele in cauza nu am pus noua ca e de doi lei dar nu e uzata ,ciobita si nu are joc.ulei pe saboti am gasit la niprul despre care am mai vorbit(ca nu mai tinea frana )..sunt convins ca tin si cele originale dar foarte putin.acuma nu ca vreau eu sa fac avion din nepra dar nici sa ma gaseasca nevasta pe unde am umblat dupa petele de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bunicel semeringul ala cu flanșă mare, chiar daca arata nasol. Oricum daca ai unul la tine il schimbi ușor in drum după ce observi ca ai unsa bine roata spate si nu mai ține frana.

Ai dreptate, imi amintesc ca la Nipra mea, cand a crapat semeringul puneai frana cu piciorul pe asfalt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, imi amintesc ca la Nipra mea, cand a crapat semeringul puneai frana cu piciorul pe asfalt. :)

Asa patesc incepatorii!

Cunoscatorii , la cumparararea semeringului cu pricina , comanda setul complet la badea gasparovich semering+ bocancii cu talpa ferodo(ФЄРОДО)...

 

Iar un motor in stare buna ar trebui sa aiba celelalte frane in stare buna ,adica, frana de mana , frana de motor si restectiv , frana de buci in situatia cand primele cedeaza.....

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

Lasand mistoul indreptatit la o parte, seturile de garnituri cauciuc cu semeringuri daca au pe repere un P si P intors sunt bune, din experienta mea. Nu or arata grozav dar orice am schimbat ( de obicei pentru ca era vechi ) a tinut la drum. Arcul ala oricum nu sare cand e totul montat.
Una peste alta mi se pare mai sigura o garnitura ciuperca cu flansa aia mare decat un semering simplu acolo. Asa li s-a parut si nemtilor cand l-au proiectat.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici un p dartamite pepe ,doar niste cifre,si daca nipru e nemtesc inseamna ca si mazda mea e romaneasca.faptul ca au copiat ceva dupa altceva care a fost copiat dupa o copie a unei copi dupa ceva german nu inseamna ca e ceva bine gandit si proiectat,plus de asta eu m-am vaitat doar de calitatea semeringului nou de rahat nu de proiectarea in sine.daca sti alta sursa sa iau unul mai bun,astept.............


» Post actualizat in 17 Jan 2017 13:34

sfaturile lui drobu sunt de luat in calcul mai ales ca am si experienta franari din buci,cand am mi sa rupt cablul frana fata la ij ,spatele nu functionase niciodata si eu mai aveam zece metri pana la poarta si vreo 30 km la ora .vreau sa spun pentru cine nu a trecut prin asa ceva ca frana (lui drobu)chiar a functionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici un p dartamite pepe ,doar niste cifre,si daca nipru e nemtesc inseamna ca si mazda mea e romaneasca.faptul ca au copiat ceva dupa altceva care a fost copiat dupa o copie a unei copi dupa ceva german nu inseamna ca e ceva bine gandit si proiectat,plus de asta eu m-am vaitat doar de calitatea semeringului nou de rahat nu de proiectarea in sine.daca sti alta sursa sa iau unul mai bun,astept.............

» Post actualizat in 17 Jan 2017 13:34sfaturile lui drobu sunt de luat in calcul mai ales ca am si experienta franari din buci,cand am mi sa rupt cablul frana fata la ij ,spatele nu functionase niciodata si eu mai aveam zece metri pana la poarta si vreo 30 km la ora .vreau sa spun pentru cine nu a trecut prin asa ceva ca frana (lui drobu)chiar a functionat

Asta a fost bună !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

e ok si rezervorul original...

 

merci de pont-urile cu pistoane, chiulase etc

sper sa nu fie nevoie inca, vedem dupa ce gat instalatia cum gafaie la drum, nu l-as desface inca, pe principiul "if it works, don`t fix it"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...