Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

da am intels mesajul...

Mai mas-ule, de ce nu apelezi tu la @rocknroll?? este un tip de treaba! De ce te chinui tu sa descoperi "roata"?

Risti ca o data, la o accelerare puternica(datorita unei proaste echilibrari) sa se faca totul praf. Si atunci tine-te bine... sa nu te aud ca nipra-i proasta!

Eu am preferat sa trimit alternatorul (la sus numitul)si sa-l iau gata facut, cu toate ca stiam exact cum trebuie facuta adaptarea, n-am vrut sa risc inutil. Apoi din principiu eu nu apelez la improvizatii, vreau cand plec la un drum, sa-l duc la bun sfarsit fara incidente de tot felul. Improvizatiile sunt bune la drum, sa ajungi acasa, dar atat! Cine ma cunoaste si a mers la drum cu mine, stie ca nu car traista de scule dupa mine, am doar un minim necesar(bujii, carburatie, ulei).

Eu mi-am facut prese si dispozitive pt tot ce inseamna demontare la motor(pinioane, bolturi pistoane, ghiduri de supape, rulmenti, volanta, etc..). Acum totul este foarte simplu. Am vrut chiar sa fac un dispozitiv de echilibrare dinamica a vilbrochenului, dar m-a apucat "marea lehamite"si am renuntat, viata-i prea scurta sa le poti face pe toate...

Asfalt intins si km multi pe soselele patriei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu mi-am facut prese si dispozitive pt tot ce inseamna demontare la motor(pinioane, bolturi pistoane, ghiduri de supape, rulmenti, volanta, etc..). Acum totul este foarte simplu.

 

Cat te-au costat toate dispozitivele? Ai putea scoate niste bani! De pilda pe mine m-ar interesa! Ai face comanda pentru inca un rand, ti-ai pune si tu niste bani si ai vinde printre noi! Decat sa o iau si eu de la inceput cand desfac ceva... sa vad ce fel de presa imi trebuie... sa ma duc sa comand la un strungar sa imi faca nu stiu ce chestie...Eu am vazut niste dispozitive din fabrica pe un site parca spaniol, dar pe aici prin Romania nu am vazut niciodata! Ai dreptate ... devine totul foarte simplu! Poate reusesti sa faci un calcul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mas-ule, de ce nu apelezi tu la @rocknroll?? este un tip de treaba! De ce te chinui tu sa descoperi "roata"?

Risti ca o data, la o accelerare puternica(datorita unei proaste echilibrari) sa se faca totul praf. Si atunci tine-te bine... sa nu te aud ca nipra-i proasta!

Eu am preferat sa trimit alternatorul (la sus numitul)si sa-l iau gata facut, cu toate ca stiam exact cum trebuie facuta adaptarea, n-am vrut sa risc inutil. Apoi din principiu eu nu apelez la improvizatii, vreau cand plec la un drum, sa-l duc la bun sfarsit fara incidente de tot felul. Improvizatiile sunt bune la drum, sa ajungi acasa, dar atat! Cine ma cunoaste si a mers la drum cu mine, stie ca nu car traista de scule dupa mine, am doar un minim necesar(bujii, carburatie, ulei).

Eu mi-am facut prese si dispozitive pt tot ce inseamna demontare la motor(pinioane, bolturi pistoane, ghiduri de supape, rulmenti, volanta, etc..). Acum totul este foarte simplu. Am vrut chiar sa fac un dispozitiv de echilibrare dinamica a vilbrochenului, dar m-a apucat "marea lehamite"si am renuntat, viata-i prea scurta sa le poti face pe toate...

Asfalt intins si km multi pe soselele patriei!

eu am riscat! si raul nu vine nicodata singur,nici nu stiam ce am de facut. :(

pina la urma astai framecul! sa descoper noul, pentru mine!era mai usor sa-l trimit e drept! dar.........pierdeam "distractia"

partea cu colectorul e mai "stirba" decat pare, pare spus usor adaugarea cu inele de cupru, strunjit la cota si adaugatri da nui tumna asa, ne va informa RockNroll de treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pai ce rost are sa-l antrenezi cu o curea cind el vine la fix asa cum l-am adaptat eu, atit la Dnepr cit si la Ural.

A, sa adaptezi la un M72, K 750. OK. Poti sa apelezi la montare laterala (asa cum ai tu Vali) antrenat pe curea, s-au sa faci strungarie, lacatuserie, mecanica si s-al montezi la locul lui pe blocul motor. Dar asta implica cel putin demontarea capacului din fata, de la distributie. E de munca... dar si cind iese ce vrei... atunci satisfactie. Asa ca sa faci ceva numai de dragul de a face...parca nu-si are rostul. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca vine la fix cum il faci tu, nu asta e problema.

 

Antrenat pe curea nu mai streseaza pinioanele de distributie asa tare, ele rezista mai mult. Nu mai face zgomot, si altele. Sa invatam de la BMW, nu-i asa? Sunt de parere ca ar fi un mare pas inainte pentru mobrele astea. Din pacate modificarea implica niste costuri mai mari decat valoarea motoretei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca vine la fix cum il faci tu, nu asta e problema.

 

Antrenat pe curea nu mai streseaza pinioanele de distributie asa tare, ele rezista mai mult. Nu mai face zgomot, si altele. Sa invatam de la BMW, nu-i asa? Sunt de parere ca ar fi un mare pas inainte pentru mobrele astea. Din pacate modificarea implica niste costuri mai mari decat valoarea motoretei...

/index.php?...86070&st=30

din unghiurle din care au fost facute imaginile nu se vede mecanismul in sine? ne poti atasa niste imagini cu mecanismul in sine?

sa omori curiozitatea unora,par exemplo ..a mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am poze pentru ca nu este motocicleta mea (cea din linkul dat de tine)

 

Uite insa ceva adaptat la un M72, cu ajutorul unui un dinam "fals".

 

(si din ciclul "nu incercati asta acasa" te rog sa remarci profesionalismul care a stat la baza realizarii intinzatorului de curea).

 

 

Culmea e ca functioneaza perfect, daca iti vine sa crezi!!

Mesaj completat

Totusi, nu asta recomandam eu. Visam la un alternator asezat exact acolo unde este el pus de fabrica pe motor, dar antrenat pe curea si nu pe pinioane. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am poze pentru ca nu este motocicleta mea (cea din linkul dat de tine)

 

Uite insa ceva adaptat la un M72, cu ajutorul unui un dinam "fals".

 

(si din ciclul "nu incercati asta acasa" te rog sa remarci profesionalismul care a stat la baza realizarii intinzatorului de curea).

 

 

Culmea e ca functioneaza perfect, daca iti vine sa crezi!!

Mesaj completat

Totusi, nu asta recomandam eu. Visam la un alternator asezat exact acolo unde este el pus de fabrica pe motor, dar antrenat pe curea si nu pe pinioane. :(

am inteles ideea!

faina lucrarea, desi da urat atirnat pe afara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai Vali, da' tu chiar vrei sa furi totul de la BMW? Am si eu un alternator de pe la un Suzuki, ceva asemanator cu asta din poza ta, numai ca este cu vreo 4-5mm mai mare in diametru si nu merge facuta adaptarea la el. Nu incape la locul lui. Daca-mi aduc eu bine aminte parca la Ford Taunus exista un pinion intermediar intre pinioanele de distributie facut din ceva textolit, tocmai ptr. a reduce zgomotul si uzura dintre pinioane. Si al dracului pinion rezista sute de mii de kilometri. Asa cum este montat la M-ul ala si la Nipru celalalt, cu "dinam fals" cum ai spus tu, tot nu scapi de pinionul de antrenare. A-r fi o chestie de incercat niste pinioane din textolit "amestecate" in distributia de la Nipru. Aaa... sa stii ca-mi place la nebunie "intinzatorul profesional" . Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ă???

post-263-1264362506_thumb.jpg

magnetou+ dinam...

mai rare...

se vede un kit de Ural cu cilidrii qiuloase de Dnepr si aprindere cu magnetou....era de vanzare...42 de cai....e folosit de rusi la motoare preparate de ie pentru enduro cu atas...

post-3884-1264364904_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prea ingesuit acolo sub rezervor

cea mai buna metoda este sa desfaci cele 2 prezoane de sus de pe chiuloasa si sa montezi unele cu hexagon la mijloc si filete in capete pentru strangere chiloasa si la exterioar se prinde o placa cu 2 urechi sudate in care prinzi alternatorul cu 1 surub

dinamul se remodeleaza , se scoate statorul, si in spate pe monteaza fulia

curea de antrenare se gaseste la orice magazin, nu mai stiu exact de care foloseam eu la mine, ca aveam un alternator de aro

problema este urmatorea, trebuie sa montezi un alternator cu fulie mica, altfel nu produce curent suficient din cauza lipsei de turatie, mai ales la un motor tractorist-motopompist gen M72

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATAI flansa intermediara, cam grasa da asta e, aliniat si prelungitorul, am mers pe varianta prin presare si puncte de sudura pentru fixare,am schimbat si rulmentul fata (cred c ala demontare l-am crispat), l-am montat azi, da unde trebuie, maine legaturile si verificare......

sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...maine legaturile si verificare......

Presare si sudare? Pai au trecut mai mute zile, l-ai testat, mai traiesti? I-ai facut o verificare, echilibrare si centrare(daca era cazul)?

Pe pinul transversal se pune un fir ce duce la un bec de control(1-3W/12v) alimentat la +15(+contact). Cand pui contactul se aprinde becul, apoi cand incepe incarcarea, becul se stinge.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presare si sudare? Pai au trecut mai mute zile, l-ai testat, mai traiesti? I-ai facut o verificare, echilibrare si centrare(daca era cazul)?

Pe pinul transversal se pune un fir ce duce la un bec de control(1-3W/12v) alimentat la +15(+contact). Cand pui contactul se aprinde becul, apoi cand incepe incarcarea, becul se stinge.

 

alternatorul pus la pozitie , voltmetru urmarit cu ochii vigilenti de urs, montat pe acumulator, i s-a dat pedala si citim....

13.7-13.8 V in relanti, urc un pic turatia si indica usor peste 14V, blochez acceleratia sa am constant 14 V, dau drumul la faza scurta si citim iar 13.8 volti, dau drumul la primul proiector 13.8, apoi la cel de-al doilea proiector to 13.8 V consumul e de 55x3 W=165 w doar lumina.

 

 

acel prelungitor "s-a tras" peste axul original de Tico, desigur! cu cota interior sa intre fortat, pe capatul prelungitorului la marginea lui si ax s-a dat 3 puncte de sudura.

colectorul s-a rectificat usor pe strung cu hartie de smirghel fina.

noroc cu Rocknrol ca m-a sunat si mi-a spus cum sa leg matele la el, altfel il h'ateam!(cu toate ca Olimpiux mia dat schita mura-n gura, trimisa si ea de Rocknrol, insa eu am neglijat unele detalii, cautam defapt doar borna excitatiei de la alternator, restul l-am neglijat cu incapatinare)

il pornisem cu legaturile existente, si nu stiam de ce nu urca mai sus de 13.6.... :lol:

 

si da!,se aprinde becul si se stinge, dau contact se aprinde becul cu o oarecare intirziere si mocneste" slab in momnetul cind motorul porneste becul se stinge(insemnand ca incarca), cind opresc motorul se reaprinde...

as vrea sa cred ca am facut o treaba buna. :disappointed:

asta doar multumita unora dintre voi, si se stiu ei bine care! :lol:

 

urmatorul proiect- supraalimentare :lol:

Mesaj completat

flnsa a iesit mai mare, s-a mai dat un rind de gauri findca primul s-a gresit.....

Mesaj completat

flansa a iesit mai mare....

post-9005-1265122545_thumb.jpg

post-9005-1265123817_thumb.jpg

post-9005-1265123928_thumb.jpg

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc cu Rocknrol ca m-a sunat si mi-a spus cum sa leg matele la el, altfel il h'ateam!(cu toate ca Olimpiux mia dat schita mura-n gura, trimisa si ea de Rocknrol, insa eu am neglijat unele detalii, cautam defapt doar borna excitatiei de la alternator, restul l-am neglijat cu incapatinare)

Daca mai vrea cineva...

post-51591-1265373754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mai pleca niprul usor?

post-263-1265888503_thumb.jpg

Tu ce crezi? ..ineci carburile, tragi socurile, pui contactul, se aprinde led-urile galben si cel verde, apesi pedala pana simti compresia, apoi cu o miscare mai energica continui apasarea... porneste, te uiti in jur sa vezi daca te-a vazut cineva, nu te-a vazut nimeni, nu conteaza, parerea ta ramane neschimbata: niprul nu se desminte... ramane nipru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://www.motosrusas.es/accesorios.html

 

Nu stiu daca ati intrat vreodata pe acest site! E din Spania! Ma uitam cu mirare la cate accesorii au in Spania pentru Dnepr si noi care suntem mai aproape de Ucraina nu avem asa ceva! Ma intreb daca sunt fabricate in Spania sau in Ucraina! Carburatoare, canele, cabluri de toate felurile, embleme, cutii de viteza etc.

 

Dati-va si voi cu parerea!

 

Poate pana la urma vine primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se fabrica nici o piesa de comuniste in Spania. Piesele sunt aduse din Polonia de un baiat super de treaba care sta in Barcelona, Piotr. Pe langa piese mai aduce si moto restaurate sau nu in general cu atas. Preturile sunt in general mai mari ca la Dani (transportul si toate alea...). Ajuta foart mult comunitatea motociclistilor cu atas.

Editat de erc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai mari ca la Dany! Dar sunt accesorii gen capac de rezervor mai haios sau ma gandeam la discutiile de pe forumuri unde se vaitau baietii ca piesele din Ucraina nu mai au calitate rezonabila! Asadar ca o varianta la anumite piese di Ucraina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...