cristi 57 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 da am intels mesajul... Mai mas-ule, de ce nu apelezi tu la @rocknroll?? este un tip de treaba! De ce te chinui tu sa descoperi "roata"? Risti ca o data, la o accelerare puternica(datorita unei proaste echilibrari) sa se faca totul praf. Si atunci tine-te bine... sa nu te aud ca nipra-i proasta! Eu am preferat sa trimit alternatorul (la sus numitul)si sa-l iau gata facut, cu toate ca stiam exact cum trebuie facuta adaptarea, n-am vrut sa risc inutil. Apoi din principiu eu nu apelez la improvizatii, vreau cand plec la un drum, sa-l duc la bun sfarsit fara incidente de tot felul. Improvizatiile sunt bune la drum, sa ajungi acasa, dar atat! Cine ma cunoaste si a mers la drum cu mine, stie ca nu car traista de scule dupa mine, am doar un minim necesar(bujii, carburatie, ulei). Eu mi-am facut prese si dispozitive pt tot ce inseamna demontare la motor(pinioane, bolturi pistoane, ghiduri de supape, rulmenti, volanta, etc..). Acum totul este foarte simplu. Am vrut chiar sa fac un dispozitiv de echilibrare dinamica a vilbrochenului, dar m-a apucat "marea lehamite"si am renuntat, viata-i prea scurta sa le poti face pe toate... Asfalt intins si km multi pe soselele patriei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Eu mi-am facut prese si dispozitive pt tot ce inseamna demontare la motor(pinioane, bolturi pistoane, ghiduri de supape, rulmenti, volanta, etc..). Acum totul este foarte simplu. Cat te-au costat toate dispozitivele? Ai putea scoate niste bani! De pilda pe mine m-ar interesa! Ai face comanda pentru inca un rand, ti-ai pune si tu niste bani si ai vinde printre noi! Decat sa o iau si eu de la inceput cand desfac ceva... sa vad ce fel de presa imi trebuie... sa ma duc sa comand la un strungar sa imi faca nu stiu ce chestie...Eu am vazut niste dispozitive din fabrica pe un site parca spaniol, dar pe aici prin Romania nu am vazut niciodata! Ai dreptate ... devine totul foarte simplu! Poate reusesti sa faci un calcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Mai mas-ule, de ce nu apelezi tu la @rocknroll?? este un tip de treaba! De ce te chinui tu sa descoperi "roata"? Risti ca o data, la o accelerare puternica(datorita unei proaste echilibrari) sa se faca totul praf. Si atunci tine-te bine... sa nu te aud ca nipra-i proasta! Eu am preferat sa trimit alternatorul (la sus numitul)si sa-l iau gata facut, cu toate ca stiam exact cum trebuie facuta adaptarea, n-am vrut sa risc inutil. Apoi din principiu eu nu apelez la improvizatii, vreau cand plec la un drum, sa-l duc la bun sfarsit fara incidente de tot felul. Improvizatiile sunt bune la drum, sa ajungi acasa, dar atat! Cine ma cunoaste si a mers la drum cu mine, stie ca nu car traista de scule dupa mine, am doar un minim necesar(bujii, carburatie, ulei). Eu mi-am facut prese si dispozitive pt tot ce inseamna demontare la motor(pinioane, bolturi pistoane, ghiduri de supape, rulmenti, volanta, etc..). Acum totul este foarte simplu. Am vrut chiar sa fac un dispozitiv de echilibrare dinamica a vilbrochenului, dar m-a apucat "marea lehamite"si am renuntat, viata-i prea scurta sa le poti face pe toate... Asfalt intins si km multi pe soselele patriei! eu am riscat! si raul nu vine nicodata singur,nici nu stiam ce am de facut. pina la urma astai framecul! sa descoper noul, pentru mine!era mai usor sa-l trimit e drept! dar.........pierdeam "distractia" partea cu colectorul e mai "stirba" decat pare, pare spus usor adaugarea cu inele de cupru, strunjit la cota si adaugatri da nui tumna asa, ne va informa RockNroll de treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 c-o tuica, slana si ceapa rosie, no, horinca nu tuica, sigur de 55 de grade... nu intreba... Mesaj completat cine se apuca sa inventeze alternatorul antrenat pe curea pentru rusesti? dar antrenat ca la BMW, nu lateral. aaaa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salut. Pai ce rost are sa-l antrenezi cu o curea cind el vine la fix asa cum l-am adaptat eu, atit la Dnepr cit si la Ural. A, sa adaptezi la un M72, K 750. OK. Poti sa apelezi la montare laterala (asa cum ai tu Vali) antrenat pe curea, s-au sa faci strungarie, lacatuserie, mecanica si s-al montezi la locul lui pe blocul motor. Dar asta implica cel putin demontarea capacului din fata, de la distributie. E de munca... dar si cind iese ce vrei... atunci satisfactie. Asa ca sa faci ceva numai de dragul de a face...parca nu-si are rostul. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Stiu ca vine la fix cum il faci tu, nu asta e problema. Antrenat pe curea nu mai streseaza pinioanele de distributie asa tare, ele rezista mai mult. Nu mai face zgomot, si altele. Sa invatam de la BMW, nu-i asa? Sunt de parere ca ar fi un mare pas inainte pentru mobrele astea. Din pacate modificarea implica niste costuri mai mari decat valoarea motoretei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Stiu ca vine la fix cum il faci tu, nu asta e problema. Antrenat pe curea nu mai streseaza pinioanele de distributie asa tare, ele rezista mai mult. Nu mai face zgomot, si altele. Sa invatam de la BMW, nu-i asa? Sunt de parere ca ar fi un mare pas inainte pentru mobrele astea. Din pacate modificarea implica niste costuri mai mari decat valoarea motoretei... /index.php?...86070&st=30 din unghiurle din care au fost facute imaginile nu se vede mecanismul in sine? ne poti atasa niste imagini cu mecanismul in sine? sa omori curiozitatea unora,par exemplo ..a mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Nu am poze pentru ca nu este motocicleta mea (cea din linkul dat de tine) Uite insa ceva adaptat la un M72, cu ajutorul unui un dinam "fals". (si din ciclul "nu incercati asta acasa" te rog sa remarci profesionalismul care a stat la baza realizarii intinzatorului de curea). Culmea e ca functioneaza perfect, daca iti vine sa crezi!! Mesaj completat Totusi, nu asta recomandam eu. Visam la un alternator asezat exact acolo unde este el pus de fabrica pe motor, dar antrenat pe curea si nu pe pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Nu am poze pentru ca nu este motocicleta mea (cea din linkul dat de tine) Uite insa ceva adaptat la un M72, cu ajutorul unui un dinam "fals". (si din ciclul "nu incercati asta acasa" te rog sa remarci profesionalismul care a stat la baza realizarii intinzatorului de curea). Culmea e ca functioneaza perfect, daca iti vine sa crezi!! Mesaj completat Totusi, nu asta recomandam eu. Visam la un alternator asezat exact acolo unde este el pus de fabrica pe motor, dar antrenat pe curea si nu pe pinioane. am inteles ideea! faina lucrarea, desi da urat atirnat pe afara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Salut. Mai Vali, da' tu chiar vrei sa furi totul de la BMW? Am si eu un alternator de pe la un Suzuki, ceva asemanator cu asta din poza ta, numai ca este cu vreo 4-5mm mai mare in diametru si nu merge facuta adaptarea la el. Nu incape la locul lui. Daca-mi aduc eu bine aminte parca la Ford Taunus exista un pinion intermediar intre pinioanele de distributie facut din ceva textolit, tocmai ptr. a reduce zgomotul si uzura dintre pinioane. Si al dracului pinion rezista sute de mii de kilometri. Asa cum este montat la M-ul ala si la Nipru celalalt, cu "dinam fals" cum ai spus tu, tot nu scapi de pinionul de antrenare. A-r fi o chestie de incercat niste pinioane din textolit "amestecate" in distributia de la Nipru. Aaa... sa stii ca-mi place la nebunie "intinzatorul profesional" . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Ă??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Ă??? magnetou+ dinam... mai rare... se vede un kit de Ural cu cilidrii qiuloase de Dnepr si aprindere cu magnetou....era de vanzare...42 de cai....e folosit de rusi la motoare preparate de ie pentru enduro cu atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 e prea ingesuit acolo sub rezervor cea mai buna metoda este sa desfaci cele 2 prezoane de sus de pe chiuloasa si sa montezi unele cu hexagon la mijloc si filete in capete pentru strangere chiloasa si la exterioar se prinde o placa cu 2 urechi sudate in care prinzi alternatorul cu 1 surub dinamul se remodeleaza , se scoate statorul, si in spate pe monteaza fulia curea de antrenare se gaseste la orice magazin, nu mai stiu exact de care foloseam eu la mine, ca aveam un alternator de aro problema este urmatorea, trebuie sa montezi un alternator cu fulie mica, altfel nu produce curent suficient din cauza lipsei de turatie, mai ales la un motor tractorist-motopompist gen M72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ă??? tare, am si eu un magnetou ca ala, da scanteie de rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 GATAI flansa intermediara, cam grasa da asta e, aliniat si prelungitorul, am mers pe varianta prin presare si puncte de sudura pentru fixare,am schimbat si rulmentul fata (cred c ala demontare l-am crispat), l-am montat azi, da unde trebuie, maine legaturile si verificare...... sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) ...maine legaturile si verificare...... Presare si sudare? Pai au trecut mai mute zile, l-ai testat, mai traiesti? I-ai facut o verificare, echilibrare si centrare(daca era cazul)? Pe pinul transversal se pune un fir ce duce la un bec de control(1-3W/12v) alimentat la +15(+contact). Cand pui contactul se aprinde becul, apoi cand incepe incarcarea, becul se stinge. Editat Februarie 2, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Presare si sudare? Pai au trecut mai mute zile, l-ai testat, mai traiesti? I-ai facut o verificare, echilibrare si centrare(daca era cazul)?Pe pinul transversal se pune un fir ce duce la un bec de control(1-3W/12v) alimentat la +15(+contact). Cand pui contactul se aprinde becul, apoi cand incepe incarcarea, becul se stinge. alternatorul pus la pozitie , voltmetru urmarit cu ochii vigilenti de urs, montat pe acumulator, i s-a dat pedala si citim.... 13.7-13.8 V in relanti, urc un pic turatia si indica usor peste 14V, blochez acceleratia sa am constant 14 V, dau drumul la faza scurta si citim iar 13.8 volti, dau drumul la primul proiector 13.8, apoi la cel de-al doilea proiector to 13.8 V consumul e de 55x3 W=165 w doar lumina. acel prelungitor "s-a tras" peste axul original de Tico, desigur! cu cota interior sa intre fortat, pe capatul prelungitorului la marginea lui si ax s-a dat 3 puncte de sudura. colectorul s-a rectificat usor pe strung cu hartie de smirghel fina. noroc cu Rocknrol ca m-a sunat si mi-a spus cum sa leg matele la el, altfel il h'ateam!(cu toate ca Olimpiux mia dat schita mura-n gura, trimisa si ea de Rocknrol, insa eu am neglijat unele detalii, cautam defapt doar borna excitatiei de la alternator, restul l-am neglijat cu incapatinare) il pornisem cu legaturile existente, si nu stiam de ce nu urca mai sus de 13.6.... si da!,se aprinde becul si se stinge, dau contact se aprinde becul cu o oarecare intirziere si mocneste" slab in momnetul cind motorul porneste becul se stinge(insemnand ca incarca), cind opresc motorul se reaprinde... as vrea sa cred ca am facut o treaba buna. asta doar multumita unora dintre voi, si se stiu ei bine care! urmatorul proiect- supraalimentare Mesaj completat flnsa a iesit mai mare, s-a mai dat un rind de gauri findca primul s-a gresit..... Mesaj completat flansa a iesit mai mare.... Editat Februarie 2, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 noroc cu Rocknrol ca m-a sunat si mi-a spus cum sa leg matele la el, altfel il h'ateam!(cu toate ca Olimpiux mia dat schita mura-n gura, trimisa si ea de Rocknrol, insa eu am neglijat unele detalii, cautam defapt doar borna excitatiei de la alternator, restul l-am neglijat cu incapatinare) Daca mai vrea cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 ...denso... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 mi-a fost de mare ajutor schema aia! arata el urat alternatorul de la M dar am curent asa de mult incat pot sa dau si la altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 O mai pleca niprul usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 O mai pleca niprul usor? Tu ce crezi? ..ineci carburile, tragi socurile, pui contactul, se aprinde led-urile galben si cel verde, apesi pedala pana simti compresia, apoi cu o miscare mai energica continui apasarea... porneste, te uiti in jur sa vezi daca te-a vazut cineva, nu te-a vazut nimeni, nu conteaza, parerea ta ramane neschimbata: niprul nu se desminte... ramane nipru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 http://www.motosrusas.es/accesorios.html Nu stiu daca ati intrat vreodata pe acest site! E din Spania! Ma uitam cu mirare la cate accesorii au in Spania pentru Dnepr si noi care suntem mai aproape de Ucraina nu avem asa ceva! Ma intreb daca sunt fabricate in Spania sau in Ucraina! Carburatoare, canele, cabluri de toate felurile, embleme, cutii de viteza etc. Dati-va si voi cu parerea! Poate pana la urma vine primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) Nu se fabrica nici o piesa de comuniste in Spania. Piesele sunt aduse din Polonia de un baiat super de treaba care sta in Barcelona, Piotr. Pe langa piese mai aduce si moto restaurate sau nu in general cu atas. Preturile sunt in general mai mari ca la Dani (transportul si toate alea...). Ajuta foart mult comunitatea motociclistilor cu atas. Editat Februarie 20, 2010 de erc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Sunt mai mari ca la Dany! Dar sunt accesorii gen capac de rezervor mai haios sau ma gandeam la discutiile de pe forumuri unde se vaitau baietii ca piesele din Ucraina nu mai au calitate rezonabila! Asadar ca o varianta la anumite piese di Ucraina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.