lordofchoppers Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 salut. nu stiu prea multe despre nepra deaia am sipostat aici. si nici la electrica nu ma prea pricep. am o nepra si i-a luat foc instalatia de 3 sau 4 ori. acum am dat jos toate firele posibile,si vreau sa refac instalatia de la 0. am schimbat (cauza problemelor) releul de incarcare ,cu unul de dacia. daca este cineva binevoitor sa imi explice cum sa fac legaturile,as pune de doua beri si-o bere rece. pun poze cu releul si schema de montaj a acestiua care am gasit-o in punguta. multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 pai daca ai schema ce mai este neclar? - este pe sasiu , cand montezi releul sa ai grija sa faca bine masa cu cadrul. firul rosu il legi la iesirea de + a alternatorului alaturi de firul care duce la borna + a bateriei. A+ il legi la un plus de la contact.(e borna cu papuc de pe releu) DF il duci la excitatia alternatorului.(e borna cu surub de pe releu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 pai daca ai schema ce mai este neclar? - este pe sasiu , cand montezi releul sa ai grija sa faca bine masa cu cadrul. firul rosu il legi la iesirea de + a alternatorului alaturi de firul care duce la borna + a bateriei. A+ il legi la un plus de la contact.(e borna cu papuc de pe releu) DF il duci la excitatia alternatorului.(e borna cu surub de pe releu) ms mult ptr raspuns.speram mai degarba la o schita pe hartie sau un desen. si bornele alternatorului de nepr care si cum sunt? am precizat ca nu prea stiu electrica.. si schema aia e una generala... eu vream sa stiu cum si unde pun firele pe o nepra. ad literam. scuze daca enervez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 ...cu unul de dacia... Sefu' daca folosesti alternatorul original de nipru, trebe fauta o adaptare pt a merge cu regulatorul de dacia. Schema postata de tine nu-i gresita dar este incompleta. Daca vrei pot revenii cu detalii, poate si foto explicativ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Sefu' daca folosesti alternatorul original de nipru, trebe fauta o adaptare pt a merge cu regulatorul de dacia. Schema postata de tine nu-i gresita dar este incompleta.Daca vrei pot revenii cu detalii, poate si foto explicativ.. sunt curios ce adaptare trebuie facuta. acum multi ani am pus pe nipru un releu asemanator si fara nici o adaptare suplimentara(din cate imi aduc aminte, poate am uitat). singurul lucru ce nu mergea era ca nu mai aveam martorul de bord pt incarcare. poate aici sa fie vreo modificare, in rest incarcarea mergea ff bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 ..poate aici sa fie vreo modificare, in rest incarcarea mergea ff bine. Asa-i! La punerea contactului, becul de control se aprinde, se stinge in momentul in care alternatorul produce curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 asta era si intrebarea mea "de la ce model de nipra provine?!?!" deci nu stiu, inelul n-am idee dar mai toate japonezele ce au cerc pe 17" sunt pe 36 de spite deci ar potrivii de la multe modele inclusiv cercuri de aluminiu de pe DR 650 transalp etcMesaj completat Azi fiind Marti 13 am avut noroc cu carul , am rupt bascula la nipra in mers si am simtit cum e sa franezi brusc cu spatele, noroc ca nu l-am culcat pe o parte. Sa rupt chiar pe partea cu prezoanele ce tin grupul (cele 2 din fata), merita sa o sudez sa mai adaug o platbanda peste tot sudata in care sa dau gaurile pt ax si prezoane si sa fac alte prezoane mai lungi?!?! Intreb mai degraba daca va tine sudura sau nu, si daca merita sa o fac sau sa caut alta bascula? mai bine schimba bascula mai lasa si tu susp pe 1 pers ca e prea rigida pe 2 si rupi de la spite pana la bascule,casete cu bile si alte acareturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Buna seara, as dori cateva piese de Dnepr Mt11 sper sa le aveti la vanzare :pedala pornire,cablu ambreiaj,oglinzi stanga -dreapta si suportul manetei de ambreiaj ce vine prins pe cadru.Am vorbit si cu domnul Dany dar imi poate aduce piesele cam in doua saptamani , de aceea apelez la dumneavostra sperand ca aveti aceste piese.Multumesc mult si o seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 fumega! fum alb inecacios...clar minca oloi! da pe unde? doar pe partea dreapta problema de care ma lovesc de ceva vreme si nui dau de cap,de mers merge de lasa guma in asfalt insa fumega si e enervanta rau treaba scaunele supapelor corectate, supapele rectificate, ghiduri de supape noi de aro si tot fumaga! am trecut apoi la schimbarea segmentilor care aveau fanta de 0.35-0.40 am pus segmenti noi si tot fumega! jocul colbutorilor in coada supapelor se deregleaza periodic. din ce am dedus eu(azi! dupa lupte seculare) s-ar putea sa se fi ovalizat cilindru, forma de butoi, (nu am ceas comparator si nici micrometru sa constat sigur) si asta din cauza ca e joc destul de mare in mecanismul biela-arbore. are facuti doar 5000 de km, partea stinga merge bine mersi care poate fi cauza fumegari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 fumega! fum alb inecacios...clar minca oloi! da pe unde? doar pe partea dreapta problema de care ma lovesc de ceva vreme si nui dau de cap,de mers merge de lasa guma in asfalt insa fumega si e enervanta rau treaba scaunele supapelor corectate, supapele rectificate, ghiduri de supape noi de aro si tot fumaga! am trecut apoi la schimbarea segmentilor care aveau fanta de 0.35-0.40 am pus segmenti noi si tot fumega! jocul colbutorilor in coada supapelor se deregleaza periodic. din ce am dedus eu(azi! dupa lupte seculare) s-ar putea sa se fi ovalizat cilindru, forma de butoi, (nu am ceas comparator si nici micrometru sa constat sigur) si asta din cauza ca e joc destul de mare in mecanismul biela-arbore. are facuti doar 5000 de km, partea stinga merge bine mersi care poate fi cauza fumegari? sta un pitic in toba si arunca fum pune alta toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 sta un pitic in toba si arunca fum pune alta toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) ...jocul colbutorilor in coada supapelor se deregleaza periodic... Rectificare scaune, inlocuire ghiduri, asezare talere si celelalte operatii le faci daca indeplinesti cele 4 conditii de mai jos, altfel muncesti inutil, la nesfarsit! 1. Verifica uzura cozii supapelor - inlocuieste daca sunt ovalizate sau uzate in zona de lucru a ghidurilor 2. Verifica lumgimea arcurilor sa fi egale(in special perechile) - se pot intinde spirele 3. Verifica cozile de supape ca sunt drepte - se pot indrepta 4. Verifica perpendicularitatea arcurilor - produc dereglari rapide a jocului termic in functionare - cu o surubelnita lata, departezi spirele pana le faci perfect perpendiculare la ambele capete Sunt convins ca din toate astea nu ai verificat nimic. Spor la treaba! Editat Mai 3, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Rectificare scaune, inlocuire ghiduri, asezare talere si celelalte operatii le faci daca indeplinesti cele 4 conditii de mai jos, altfel muncesti inutil, la nesfarsit!1. Verifica uzura cozii supapelor - inlocuieste daca sunt ovalizate sau uzate in zona de lucru a ghidurilor 2. Verifica lumgimea arcurilor sa fi egale(in special perechile) - se pot intinde spirele 3. Verifica cozile de supape ca sunt drepte - se pot indrepta 4. Verifica perpendicularitatea arcurilor - produc dereglari rapide a jocului termic in functionare - cu o surubelnita lata, departezi spirele pana le faci perfect perpendiculare la ambele capete Sunt convins ca din toate astea nu ai verificat nimic. Spor la treaba! Ghiduri noi supape ARO scaune corectate, subpapele noi, verificate cu benzina, verificat cu fanta de lumina ;i asta fara arcuri puse si inchid perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Ghiduri noi supape ARO scaune corectate, subpapele noi, verificate cu benzina, verificat cu fanta de lumina ;i asta fara arcuri puse si inchid perfect. ....fanta de lumina noua, tăte, tăte , bune , faine , noi...oloi nou , că ăla vechi se tot duce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 ...fara arcuri puse si inchid perfect. Aha, si daca pui arcuri strambe ce se intampla? Tu faci ce vrei, eu am scris ce am facut si a mers. Anul trecut nu am umblat la supape si nici anul acesta. Apoi nu am inlocuit nimic, toate piesele sunt aceleasi, doar ca inainte trebuia sa reglez mereu jocul termic, bujiile vesnic afumate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) epuratorul in ce stare se afla? ai filtrul de aer original cred daca zici ca scoate numai pe dreapta!mergi 10 km fara furtunul de ceata de ulei din epurator in filtru si vezi daca mai scoate daca nu umbla la epurator... ala ar fii usor da sa nu fie orificilul uzat cauta si vezi ce cote sunt acolo. ''reglajele'' recomandate de cristi sunt mai mult decat necesare! obligatorii chiar pentru o functionare fara cusur. Editat Mai 5, 2010 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 care ati pus carburi de japoneza pe nipra si cum se comporta? Se comporta superb!Ca si cum ar fi o jafoneza!Dispar toate probleme de proiectare , de uzinare a pieselor , defectele de turnare, uzurile , calitatea trista a materialelor... Ii creste puterea , intinereste, consuma putin , porneste la sfert... Daca mai pui si niste piese de alea de harleu, si eventual ceva flacari , atunci e de nerecunoscut... Nici nu are importanta ce carburatoare , doar sa fie de japoneza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 drobule, esti, din fericire irecuperabil; keep up the good work! hahahahahahahahhahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Rectificare scaune, inlocuire ghiduri, asezare talere si celelalte operatii le faci daca indeplinesti cele 4 conditii de mai jos, altfel muncesti inutil, la nesfarsit!1. Verifica uzura cozii supapelor - inlocuieste daca sunt ovalizate sau uzate in zona de lucru a ghidurilor 2. Verifica lumgimea arcurilor sa fi egale(in special perechile) - se pot intinde spirele 3. Verifica cozile de supape ca sunt drepte - se pot indrepta 4. Verifica perpendicularitatea arcurilor - produc dereglari rapide a jocului termic in functionare - cu o surubelnita lata, departezi spirele pana le faci perfect perpendiculare la ambele capete Sunt convins ca din toate astea nu ai verificat nimic. Spor la treaba! e drept ca nu am verificat perpendicularitatea arcurilor, dar e singura operatiune dintre toate, restul sunt verificate...... nu e de vina chiuloasa! am lasat-o sa mearga , un pic turata nu in sarcina, cu capacul scos de la chiuloasa,si tot fumega! mai o treaba! bujiile scoase, sa pot da mai usor la pedala(in prealabil a mers citeva minute)am descoperit si auzit minunea incercand sa reglez jocurile la supape, la revenirea supapei de admisie si aude, dar se aude asa de fumos cum suge dinsa oloi, de zici cal trage cu paiul. Mesaj completat epuratorul in ce stare se afla? ai filtrul de aer original cred daca zici ca scoate numai pe dreapta!mergi 10 km fara furtunul de ceata de ulei din epurator in filtru si vezi daca mai scoate daca nu umbla la epurator... ala ar fii usor da sa nu fie orificilul uzat cauta si vezi ce cote sunt acolo. ''reglajele'' recomandate de cristi sunt mai mult decat necesare! obligatorii chiar pentru o functionare fara cusur. nu are filtru original. epuratorul nici nu l-am vazut la fata! Mesaj completat drobule, esti, din fericire irecuperabil; keep up the good work! hahahahahahahahhahahaha pai da e sociopat! nu?! nu ai leac pentru asa ceva! Mesaj completat Aha, si daca pui arcuri strambe ce se intampla? Tu faci ce vrei, eu am scris ce am facut si a mers. Anul trecut nu am umblat la supape si nici anul acesta. Apoi nu am inlocuit nimic, toate piesele sunt aceleasi, doar ca inainte trebuia sa reglez mereu jocul termic, bujiile vesnic afumate, etc. hai domne.....arcuri strimbe! eu m-am referit la faptul ca am scos arcurile cind am facut verificarea inchiderii supapelor pe scaune. voi mai verifica inca o data cele scrise de matale,verific si perpendicularitatea arcurilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 ..mai o treaba!bujiile scoase, sa pot da mai usor la pedala(in prealabil a mers citeva minute)am descoperit si auzit minunea incercand sa reglez jocurile la supape, la revenirea supapei de admisie si aude, dar se aude asa de fumos cum suge dinsa oloi, de zici cal trage cu paiul... Ce faci sefu', ne prostesti? Pai cu bujiile scoase, nu ai nici admisie si nici evacuare, totul este "0"! Singurul loc in care se intampla ceva, este in interiorul motorului (este normal si logic), iar ce auzi tu se produce in circuitul epuratorului, unde intradevar este ulei. Menirea epuratorului este de a separa uleiul de gazele arse din motor, gaze ce scapa pe langa segmenti(ulterior sunt retrimise in cililindrii pt a fii arse, contin si vapori de ulei). Mesaj completat ...hai domne.....arcuri strimbe!...verific si perpendicularitatea arcurilor! ...exact la perpendicularitate m-am referit! Si gata... ma pregatesc de 3 brazi cu prietenii care "stiu de ce" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 pe cilindrul drept, la nivelul segmentului de ungere 2 cel de sub boltul pistonului, imi apare fanta de lumina, segmentul montat pe cilindru,doar in acel punct la nivelul segmentului 2, daca duc segementul mai jos mai sus pe cilindru nu mai apare fanta de lumina. nu e longitudinala aceea fanta ci doar locala, intr-un punct si doar pe o parte.al naibi de ciudata mi-am zis ca-mi face farse segmentul, fiind prost fabricat ,insa a fost schimbat inlocuit cu alti doi segmenti si tot aceeasi faza. ale naibi taine mecanice! ale dracu piese si meseriasi care le fac.......... trec la cota 0, set nou! offfffffffffff! Mesaj completat am zis ca poate ma imbat cu apa rece (am pus ansamblu la loc) nu mi-a mers! a trebuit sa iau tuica daca chiar am vrut sa ma imbat! urme de oloi prelinse prin cilindru , vizare prin gaura bujiei cu o lanterna mica de bricheta, in comparatie cu cel de pe stinga care e curat fara urme de oloi e si mai clara situatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 ...poate ca ai pusu-ai pistonul invers!Si se chinuie sa sape in cilindru.... ...ele nu sunt simetrice.... nici bielele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 ...poate ca ai pusu-ai pistonul invers!Si se chinuie sa sape in cilindru.... ...ele nu sunt simetrice.... nici bielele.... pistonul are gravat aceea sageata pe el si cota pistonului vazut din fata , sageata a fost si este orientata cu virful spre partea de evacuare. e bine asa montat? sa-l pun invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) ...sagetile si marcarile sunt in toate directiile....trebuie masurata excentricitatea la bolt.... Editat Mai 9, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Mesaj completat astai buna! saracu piston cite o indurat!of istenem! Mesaj completat care modalitate e mai buna de masurat! masurat din capul pistonului sau din marginea fustei in bolt? Editat Mai 9, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.