simson simson Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Un An Nou plin de impliniri marete... La multi ani, tuturor comunistilor si capitalistilor! Acum speram sa se faca martie mai repede sa putem pune motoarele in functiune. Sper sa avem un an in care ploile sa nu ne sacaie si cu cat mai putine incidente... Si, de asemenea doresc din toata inima sa ajunga benzina la 2 ron. Am zis! Mult noroc in toate... La multi ani!Pacat ca nu ti se aude si glasul,ala cu care daramai copaci pe la Mizil.Anul asta cred ca o punem de un cenaclu,ca ne-am acordat chitarele din vreme.Nimic nu ne mai poate sta in cale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La multi ani!Pacat ca nu ti se aude si glasul,ala cu care daramai copaci pe la Mizil.Anul asta cred ca o punem de un cenaclu,ca ne-am acordat chitarele din vreme.Nimic nu ne mai poate sta in cale! poate prin Austria!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) Simson, ai fost bun rau. daca tot a disparut Adrian Paunescu sunt de acord sa initiem un cenaclu. In Austria nu cred Mas... E criza! Si mai vreau sa vad pe aici prin Romania cate ceva... Inca fac trasee in minte... Nu stiu unde sa ma duc anul asta... As sta prin Dobrogea o saptamana in vara... Dar m-as duce si prin Bucovina... Sau pe la manastiri in Moldova... Mai am un planuletz cu un prieten... sa ajungem la Odessa... Om vedea... Sper sa avem un an bun... Mesaj completat Si intrebare de inceput de an... Nu a fost total lamurita anul trecut... De ce ies pastilele de la supape, daca tijele nu sunt indoite, tachetii nu sunt deformati... toate sunt la locul lor si in stare perfecta? Jocul reglat perfect... Va intreb daca se pot decali arcurile de la supape si sa isi piarda elasticitatea astfel incat sa capete o intarziere inertiala prea mare ceea ce conduce la marirea distantei si alunecarea pastilelor. Retineti ca numai pe partea dreapta face asa. Adica acolo unde din cauza sensului de rotatie a motorului uleiul ajunge mai deficitar(Cristi 57 citire), mai ales daca a ramas la un nivel mai scazut. Editat Ianuarie 2, 2011 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Simson, ai fost bun rau. daca tot a disparut Adrian Paunescu sunt de acord sa initiem un cenaclu. In Austria nu cred Mas... E criza! Si mai vreau sa vad pe aici prin Romania cate ceva... Inca fac trasee in minte... Nu stiu unde sa ma duc anul asta... As sta prin Dobrogea o saptamana in vara... Dar m-as duce si prin Bucovina... Sau pe la manastiri in Moldova... Mai am un planuletz cu un prieten... sa ajungem la Odessa... Om vedea... Sper sa avem un an bun...Mesaj completat Si intrebare de inceput de an... Nu a fost total lamurita anul trecut... De ce ies pastilele de la supape, daca tijele nu sunt indoite, tachetii nu sunt deformati... toate sunt la locul lor si in stare perfecta? Jocul reglat perfect... Va intreb daca se pot decali arcurile de la supape si sa isi piarda elasticitatea astfel incat sa capete o intarziere inertiala prea mare ceea ce conduce la marirea distantei si alunecarea pastilelor. Retineti ca numai pe partea dreapta face asa. Adica acolo unde din cauza sensului de rotatie a motorului uleiul ajunge mai deficitar(Cristi 57 citire), mai ales daca a ramas la un nivel mai scazut. pastilelel au suficient umar incat sa stea pe coada supapei?adica stau suficient de adinc pe coada supapei? coada supapei nu e cumva rotunjita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red biker Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) Este posibil ca supapa sa ramana blocat in ghid pt. scurt timp,am patit de mai multe ori si nu am gasit nimic,am observat doar cand am dat jos capacul la cald,cu motorul rece mergea perfect. Editat Ianuarie 2, 2011 de red biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 De ce ies pastilele de la supape, daca tijele nu sunt indoite, tachetii nu sunt deformati... toate sunt la locul lor si in stare perfecta? Jocul reglat perfect... Va intreb daca se pot decali arcurile de la supape si sa isi piarda elasticitatea astfel incat sa capete o intarziere inertiala prea mare ceea ce conduce la marirea distantei si alunecarea pastilelor. Salutare maestre si La Multi Ani! Problema cu pastile e unul din misterele niprei.Cind am venit spre Mizil, anul trecut, tovarasul meu Alex a facut cel puti 100km cu ambele arcuri la una dintre supape rupte (puteai apasa supapa cu un singur deget) si totusi pastila nu a cazut.Altadata i-a cazut pastila cind s-a incins motorul mai tare.Eu personal am renuntat complet la pastile si nu am observat nici un dezavantaj. LA MULTI ANI tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) ...puteai apasa supapa cu un singur deget... si totusi pastila nu a cazut... Asa-i, si eu am avut arcurile tasate, la fel apasam talerele arcurilor cu degetul dar pastilele n-au sarit niciodata. Cand am avut tachetul evacuarii blocat(cilindrul dreapta) am gasit tija indoita si pastila sarita in capacul chiulasei. Este posibil ca si explicatia lui @red biker sa fie o cauza logica in cazul pastilei, dar nu inteleg cauza blocarii supapei la cald(oare din ce material o fii facut ghidul respectiv?)!!. ===== ss mihai, fa o poza cu talpa culbutorului respectiv(este posibil sa calce descentrat), apoi mai vedem... Mesaj completat Practic merge si fara pasila respectiva, dar rolul pasilei este de a proteja de uzura(prim marirea suprafetei de contact) talpa culbutorului. Editat Ianuarie 3, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 as vrea sa-mi iau niste segmenti de rezerva. dar nu imi mai aduc bine aminte ce cota erau cei de pe motor si nici nu am chef acum sa desfac motorul sa ma uit. daca iau de cota 4 ii pot ajusta pentru cota 2 de exemplu? adica sa mai polizez din ei pana ajung la fanta care imi trebuie. inafara de cei rusesti se mai potrivesc si altii mai de calitate de la vreo masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 as vrea sa-mi iau niste segmenti de rezerva.dar nu imi mai aduc bine aminte ce cota erau cei de pe motor si nici nu am chef acum sa desfac motorul sa ma uit. daca iau de cota 4 ii pot ajusta pentru cota 2 de exemplu? adica sa mai polizez din ei pana ajung la fanta care imi trebuie. inafara de cei rusesti se mai potrivesc si altii mai de calitate de la vreo masina? merge daca pilesti din capete.... cu mare grija insa cind pilesti, o pila fina si faci verificare pe cilindru dupa fiecare tragere cu pila.... de masina as vrea sa stiu si eu care merg cu precarede pistoanele. segmentii se pot executa la comanda(este un atelier specializat in Oradea) insa le trebuie neapart pistonul pentru masuratori,meseriasului. la MT nu merita executate fiindca sunt mult mai eftine originalele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 @grex... pentru segmenti ai putea sa pui segmenti de cote mai mari singura treaba ar fii sa-i ''uzinezi'' bine. la pistoane totul incepe de la cota de 77,95 care vrea sa fie o cota -0,adica doar pentru RODAJ.apoi ar fii 77,98 ca si cota 0,a se citii zero,cu recomnadarea sa se schimbe segmentii folositi la 7795 in momentul introducerii pistoanelor de 7798! recunosc nu am alezat cilindrii niciodata am preferat sa pun noi ca sa nu doara capul, nu avea rost sa ma apuc sa caut ovalitati si uzuri. segmentii -i probezi direct pe cilindru cu una bucata piston vechi....probezi pe fiecare pe rand pina esti multumit de rezultat. cauta o carte in care scrie exact fanta minima si fanta maxima admisa..ar fii culmea sa faci de la zero un motor care consuma ulei in exces din primii zece km.nu ai nevooie decat de un set de lamele lera. de 'masina' nu am incercat nimic cum spuneam mai devreme am preferat sa nu ma doara capul.acuma nu ca nu sfatuiesc pe nimeni cine stie ce se poate intampla ...dar chiar cine stie? Va salut cu respect si sa ne vedem sanatosi prin martie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 exista 77.98? va fi greu de observat fanta de lumina in cazul in care ai segment deformat sau cilindru ovalizat,daca introduci si pistonul cu semgent cu tot in cilindru! introduci cite un segment in cilindru pe rind, cu un subler, de pe marginea cilindrului ajustezi ca adincimea segmetului in cilindru sa fie aceeasi, verifici daca e sau nu fanta de lumina intre peretele cilindrului si segment(cu fata catre un bec), verifici fanta intre capetele segmentilor cu lera de nivel 0.10-0.15. daca e ok,cobori segmentul mai jos in cilindru....cu fiecare segment in parte repeti procedeul,segemntii verificati in cilindru drepata si apoi stinga fara ai amesteca, ca mari sunt minunile Niprei....s-a intimplat ca intr-un set de segmenti unul daca nu doi sa fie deformati, asa ca iati doua seturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Exsista sigur! segmentul il ''inpingi'' cat ai nevoie cu un piston fara segmenti pe el. hai ca o sa ajunga tutorial de mecanica fina pe genunchi topicul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Exsista sigur! segmentul il ''inpingi'' cat ai nevoie cu un piston fara segmenti pe el. hai ca o sa ajunga tutorial de mecanica fina pe genunchi topicul asta! Bravo!!! L-ai invatat pe @mas sa redescopere roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 ...sa redescopere roata. Daca nu-i rotunda, tot degeaba. Inseamna ca n-a invatat nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Fetelor, are cineva in plus un capacel din ala mic de cauciuc care acopera vizorul de la volanta? Ala unde ne chiombim sa coincida semnele cand reglam supapele sau aprinderea? L-am pierdut si ma oftic. Daca are cineva si este dornic sa-mi trimita va rog frumos sa o faceti fara intarziere. Daca aveti mai multe in stoc puteti sa imi trimiteti chiar 2 (pe sistemul "da-mi un deget ca iti iau toata mana")! Va multumesc cu cele mai mari sperante. Un clasic spunea ca atunci cand te indragostesti de un rohat stai langa el si il aperi de mushte, asa si eu vreau sa am toate pe el de parca ar fi minim Triumph. Mesaj completat Am pornit Niprul dupa 3 luni. Mare minune. A plecat saracul. Cata bucurie poate crea simpaticul tanculet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Pornitul e cum e, mersul solo e mai greu - mare minune e să nu te bage-n Âşanț Pe fundal "victima" ieÂşirii pe zăpadă.... înțelegere amiabilă - eu Âşi cu mine, i-am mătuit nițel vopseaua cu bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Tot făceam miÂşto că alde cehii s-au chinuit Âşi ei cumva să pună o cutie de scule în hăul ăla liber deasupra basculei, pe când rusocrainenii ne prezintă gaura în toată splendoarea ei . Din poziția asta mi se pare miÂşto aÂşezată cutia, care-i de... Simson? HĂĄili castămĂĄizăbăl, vorba englezului! Revin: nu mai ai niÂşte poze? Editat Ianuarie 9, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Adriane mi-ai luat vorba din gura,si io vroiam sa aflu daca-i de Simson cutia,ca arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Un clasic spunea ca atunci cand te indragostesti de un rohat stai langa el si il aperi de mushte, asa si eu vreau sa am toate pe el de parca ar fi minim Triumph. E vorba cumva de Triumph- ul asta? Mie imi dau lacrimile de fiecaredata cind il privesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 wooooow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Fetelor, v-am rugat si eu de capacel d-ala de la vizorul de la volanta! Are cineva vreunul in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 nu gasesti! nici eu nu-l am si nici nu am gasit, desi azi am gasit o varianta..oarecum la un magazin de metalo-chimice am vazut un dop de cauciuc conic, care taiat zic ca ar potrivi..nu m-am sinchisit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Ti-ai pierdut speranta, Mas! Si nu e bine! Trebuie sa gasim! Eu am pus un scotch mai lat! Nu intra mizerie si pot vedea si semnele! Dar voiam sa am capacelul ala! Ma duc la Moscova, Kiev, Kursk si tot gasesc unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Ma duc la Moscova, Kiev, Kursk si tot gasesc unul! si eu as face la fel dar inainte as confectiona unul din bronz,alama sau aur si in functie de ce gasesc acolo poate l-as monta pe cel original. Mesaj completat Ma duc la Moscova, Kiev, Kursk si tot gasesc unul! si eu as face la fel dar inainte as confectiona unul din bronz,alama sau aur si in functie de ce gasesc acolo poate l-as monta pe cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) turometru! nu are nimeni nici o idee aplicabila, pentru un turometru analog ori digital? Editat Ianuarie 14, 2011 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.