Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa! mai departe!

 

Mesaj completat

inca un lucru va rog!

schitat cel mai bine, la aceea Nipra care are legat radiator de racire a uleiului, de unde se leaga si unde se reintoarce uleiul dupa ce a trecut prin radiator.

nu tin neaparat sa leg radiatorul in stadiul de functionare de acum, nu se cere! voi avea neavoie insa pentru ce am de gind sa "improvizez"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca un lucru va rog!

schitat cel mai bine, la aceea Nipra care are legat radiator de racire a uleiului, de unde se leaga si unde se reintoarce uleiul dupa ce a trecut prin radiator.

nu tin neaparat sa leg radiatorul in stadiul de functionare de acum, nu se cere! voi avea neavoie insa pentru ce am de gind sa "improvizez"

 

Poi..!

Care-i rugamintea?Care-i schita?Care-i nipra?Care-i....??? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai imaginile spuneau tot, nu mai erau nevoie de comentarii. La CV, pinionul de a IV-a de la trenul mobil are 25 de dinti, cel normal fiind cu 26. Pe trenul fix a IV-a are un dinte in plus, fata de cel normal(nu mai stiu acum cati anume). Daca vrei neaparat pot sa-i numar maine si-ti spun. Pun foto cu cele doua pinioane si cele doua trenuri fixe.

=====================

Radiatorul este alimentat prin sorbul pompei(sorb-radiator-pompa). Operatia este simplu de executat, insa poate aparea o problema de amorsare cand schimbi uleiul deoarece nivelul radiatorului se afla cu mult deasupra nivelului din baia de ulei.

Personal nu cred ca solutia este necesara, nu am avut niciodata probleme si nu am simtit necesitatea racirii uleiului. Posibilitatea calarii se datoreaza jocurilor prea stranse, a excesului anumitor persoane ce cred ca motorul v-a functiona mai bine daca pistoanele sunt fixe, daca secmentii au fanta mica sau deloc, erori ce produc necazuri.

Daca ai dubii, poti folosi pe timp de vara un W50. Adevarata problema este creata de ungerea deficitara din lipsa de ulei, pentru ca majoritatea cred ca ungerea se face de catre pompa de ulei ceeace nu este adevarat, ea unge doar cuzinetii manetoanelor. In toate motoarele ungerea se face prin balbotare si stropire in procent de 90%. Uralul foloseste pompa doar pentru filtrarea uleiului, nipra a speculat existenta pompei pt a inlocui rolele cu cuzineti(o realizare excelenta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uralul folosete popa pentru ungerea distributiei,in primul rand!si a chiulaselor.nu are presiune de ulei pe linie pentru ca nu are..."linie"si are filtu de ulei care se schimba! nu cum are nipra acel "centrifugal".

nipra din arges am vazut-o la predeal. frumoasa! e bine "Ăźzinata"

e grele cu radiatorul pe nipra eu unu nu sunt de acord cu aceasta modificare. mult mai important este regimul termic pastrat ca atare, decat cautarea inbunatatirii performantelor de alt fel inexistente! poate doar anduranta in timp!

va salut! cu farul! si cu proiectorul de pe atas! respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uralul folosete popa pentru ungerea distributiei,in primul rand!si a chiulaselor....

Sefu', in cazul ural-ului, principala destinatie a pompei este de a alimenta un circuit de epurare a uleiului(circuit vital la absolut toate motoarele ce au baie de ulei). Trimite uleiul catre un filtru pentru a retine impuritatile(ce tip de filtru este nu are importanta). Fara aceasta pompa uleiul nu ar avea cum sa fie filtrat. Restul (distributie, chiulase..), evident sunt doar discutii...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai imaginile spuneau tot, nu mai erau nevoie de comentarii. La CV, pinionul de a IV-a de la trenul mobil are 25 de dinti, cel normal fiind cu 26. Pe trenul fix a IV-a are un dinte in plus, fata de cel normal(nu mai stiu acum cati anume). Daca vrei neaparat pot sa-i numar maine si-ti spun. Pun foto cu cele doua pinioane si cele doua trenuri fixe.

=====================

Radiatorul este alimentat prin sorbul pompei(sorb-radiator-pompa). Operatia este simplu de executat, insa poate aparea o problema de amorsare cand schimbi uleiul deoarece nivelul radiatorului se afla cu mult deasupra nivelului din baia de ulei.

Personal nu cred ca solutia este necesara, nu am avut niciodata probleme si nu am simtit necesitatea racirii uleiului. Posibilitatea calarii se datoreaza jocurilor prea stranse, a excesului anumitor persoane ce cred ca motorul v-a functiona mai bine daca pistoanele sunt fixe, daca secmentii au fanta mica sau deloc, erori ce produc necazuri.

Daca ai dubii, poti folosi pe timp de vara un W50. Adevarata problema este creata de ungerea deficitara din lipsa de ulei, pentru ca majoritatea cred ca ungerea se face de catre pompa de ulei ceeace nu este adevarat, ea unge doar cuzinetii manetoanelor. In toate motoarele ungerea se face prin balbotare si stropire in procent de 90%. Uralul foloseste pompa doar pentru filtrarea uleiului, nipra a speculat existenta pompei pt a inlocui rolele cu cuzineti(o realizare excelenta).

 

bun! am crezut ca sunt cu alt raport decat cele cunoscute care sunt de 22-25 orijinale sunt de 20-26.

spun alt raport deoarece pe garageoldtimer , cel putin eu doar anu-l asta le-am reperat, au de vinzare si pentru a III-A lunga 18-28 original 17-29 si pentru a IV chiar cu raport mai bun decat cel stiute de noi si anume 23-23. das scumpe rau!

 

Mesaj completat

Sefu', in cazul ural-ului, principala destinatie a pompei este de a alimenta un circuit de epurare a uleiului(circuit vital la absolut toate motoarele ce au baie de ulei). Trimite uleiul catre un filtru pentru a retine impuritatile(ce tip de filtru este nu are importanta). Fara aceasta pompa uleiul nu ar avea cum sa fie filtrat. Restul (distributie, chiulase..), evident sunt doar discutii...

la Ural M63 ce-l am transat, pompa vine prinsa pe bloc, primul pitic ce vine uns e printr-o gaura strpunsa ce iese in capacul rulmentului ambielajului spate(volanta) de unde sub presiune "pulverizeaza spriteaza la o inclnatie de 30-35 grade cu ambielajul, mai departe merge printr-o conducta ce traverseaza pina in fata la angrenaj, trece de peretele blocului pina la pinionul de angrenare a pompei, uleiu ajunge direct pe roata de jos de la transmisie printr-un stut cotit(uleiul este dus exact acolo unde trebuie)

de aici urca in sus prin peretele blocului direct in rulmentul ambilejului...mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare corect sa alimentezi cu ulei zone active deficitare, atata timp cat deja exista sistemul de pompare. N-am studiat motorul de ural, decat pe schite, niciodata nu l-am vazut demontat. Pot spune insa ca-i aproape identic cu cel de nipra care este evoluat tehnologic, dar calitatv mai slab(ca materiale si ca executie). La nipra nu exista canalizarea de care spui, totusi rulmentii vilbrochenului au ungere. Am tot citit diverse pareri in legatura cu ungerea in motor si multi doresc o crestere a presiunii in in rampa de ulei, din punctul meu de vedere nejustificata. Drobu a gasit solutia cu simeringurile de la vilbrochen, operatie destul de complicata ce necesita prelucrari uzinale, mai greu accesibile. Florin(cel care are radiatorul de racire pozat), a rezolvat-o mult mai simplu, inlocuind bila supapei de suprapresiune(5 mm) cu alta ma mare in diametru(5,8 mm). Amandoi au obtinut o presiune constanta de cca 3-4 bari la relanti cu motorul foarte incins(la Florin care avea manometru am vazut acest lucru concret).

Acum ce vreau eu sa spun este faptul ca o presiune a uleiului sub 1 bar, asigura ungerea cuzinetului fara probleme. Presiunea minima fiind de 0.4-0.5 bari(la o turatie de cca 1000 rot/min). Uleiul patrunde mentinand pelicula formata pe maneton. Aceasta pelicula se rupe doar in cazul in care jocul intre maneton si cuzinet este prea mic, sau in cazul in care calitatea uleiului este proasta si turatia motorului foarte mare face sa creasca viteza de alunecare intre cele doua componente. Nu am vazut niciodata cuzineti stricati decat la motoare ce au functionat fara ulei.

Personal singura data cand am avut probleme cu motorul, a fost cauzata de nivelul prea mic. Mi-am zis atunci ca merge si asa, dar n-a mers!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.oldtimergarage.eu/store/product...0f4399cd7db4efd

http://www.oldtimergarage.eu/store/product...0f4399cd7db4efd

 

3 si 4 cu raport lung, bunatati de bunatati!

de curiozitate am trecut azi pe la atelier, sa vad cit ar costa fabricarea unei perechi, tot pentru aceeasi suma le fac si la ei, atita ca iti ramane bani de transport.

daca s-ar excuta mai multe perechi ar iesi mai eftine, poate!

intreb si eu, ar fi doritori pentru pinioane cu raport lung?in functie de asta poate ne face mai eftin.

Mesaj completat

am intrebat azi,la o camanda a mai mult de 5 perechi se pot executa pinioane cu raport marit pentru a-3 si a-4-a(mai mare decit cel de pe piata ukrainiana) pentru pretul de 180-190 lei perechea(pinioane arbore fix si cel mobil pentru o treapta de viteza), in conditiile in care pe oldtimer garage sunt la 50 eur plus trasportuldin Dutchald

daca sunt doritori da-timi de stire.

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e dor de vreme buna, de sha, de marginea unei paduri cu mal de rau, de motorul tragand, de aerul pe langa trecand. Impuscati-ma. Curmati-mi suferinra!.

Mesaj completat

Mi-e dor de vreme buna, de sha, de marginea unei paduri cu mal de rau, de motorul tragand, de aerul pe langa trecand. Impuscati-ma. Curmati-mi suferinra!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e dor de vreme buna, de sha, de marginea unei paduri cu mal de rau, de motorul tragand, de aerul pe langa trecand. Impuscati-ma. Curmati-mi suferinra!.

Mesaj completat

Mi-e dor de vreme buna, de sha, de marginea unei paduri cu mal de rau, de motorul tragand, de aerul pe langa trecand. Impuscati-ma. Curmati-mi suferinra!.

Si noua ne place acelasi lucru asa ca impusca-te singur ca daca o facem noi nu vedem multa vreme soarele :)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bunch of idiots! calificativ oferit gratuit! te sfatuiesc sa incerci pe undeva pe la choper cruiser /power cruiser /modificari aduse asupra cutare cutare!acesta e topicului niprului nu topicul canada!

Mesaj completat

''Because they can!'' hai ca asta mi-a placut maxim!

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bunch of idiots! calificativ oferit gratuit! te sfatuiesc sa incerci pe undeva pe la choper cruiser /power cruiser /modificari aduse asupra cutare cutare!acesta e topicului niprului nu topicul canada!

Mesaj completat

''Because they can!'' hai ca asta mi-a placut maxim!

ce ai gustere :) ,stai calmat eu ti-am aratat ce au facut aia nu am zis ca ma puc sa modific nipru, ce iti iei focuri asa,hai noroc :)

Editat de Masa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic am cam bate granita de sinteza, dar de ce sa nu se discute? si ce are ciupareala cu mecanica?

nu am vazut cadru tait sau ape, sau comenzi avansate, era doar adaptarea unui motor in v pe un cadru de MT si cutie de M.

de ce trebuie sa ne limitam?

 

la tema subiectului:

dintre toate radiatorul ala gigant strica tot, in rest de apreciat munca.

Mesaj completat

mie imi pare rau ca nu a postat si Mihai PRD adaptarea BMW-ului pe cutia de MT.

stirneste inters, nu de asta ne benoclam ochii in ciupa asta de forum?care mai nou e ce e.....pustie!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam!

am tot dat vina pe K68 ca nu reuse-am s-o pornesc pe frigul de acum(chiar si la plus grade)si lumina becului deasupra capului s-a aprins,cei drept cam tirziu, atunci cind am vazut intr-un clip de-al tau, la pornirea M-ului cind iai dat peste mina camardului sa nu traga de acceleratie.

pai da!la K68 " butoiasul" din carburator functioneaza pe post de soc.da mie mi-a trebuit un an sa realizaz asta..doooooo!

serios vorbesc! intr-o zi am facut intindere la piciorul drept, din greseala am lasat de acceleratie si in mod automat a pornit javra...numi venea sa cred, si de atunci porneste la doua trei pedale.

misterul s-a rezolvat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...