Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

acu` jumate de ora ce ma amuzam si eu pe aceasi tema, compenseaaza totusi calitatea lucrarilor (ma refer la motorul din poza care dupa parerea mea de Rat-ist e o bijuterie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acu` jumate de ora ce ma amuzam si eu pe aceasi tema, compenseaaza totusi calitatea lucrarilor (ma refer la motorul din poza care dupa parerea mea de Rat-ist e o bijuterie)

 

motorul arata super,se vede ca sau bagat lovele acolo fara numar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate memoria si logica la mine nu mai functioneaza in parametrii asa ca va intreb pe voi cu riscul de a ma face de cacao, cum e pozitia corecta la montat pistoane (ma refer la distanta bolt-exterior)?....am uitat na!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se duc bobinele de inductie originale... la modul fest. Stie cineva ceva mai fiabil in acest sens? Un upgrade pe urmatorii 20 de ani, ceva?

Cum se verifica daca-i bobina data dreq? In afara de un schimb cu alta?

M-ar interesa si ceva comenzi care ar veni la fix, dar cu riscuri mai mici de scurtcircuite...

Ca astea rusesti sunt cam aiurea gandite.

 

Multumesc!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se duc bobinele de inductie originale... la modul fest. Stie cineva ceva mai fiabil in acest sens? Un upgrade pe urmatorii 20 de ani, ceva?

Cum se verifica daca-i bobina data dreq? In afara de un schimb cu alta?

M-ar interesa si ceva comenzi care ar veni la fix, dar cu riscuri mai mici de scurtcircuite...

Ca astea rusesti sunt cam aiurea gandite.

 

Multumesc!

bobine folosesti din alea japoneze. foarte greu se duc. dar iti trebuie cel putin aprindere tranzistorizata.am testat si merg fff bine.

la comenzi poti folosi cu succes tot cele de japoneza la care adaugi si niste relee de protectie pt a nu praji butoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, ma intereseaza o aprindere, daca aveti, pentru un motor Ural. In prezent am aprindere electronica de tip 3. E exact la fel ca la nipru.

Multumesc

 

Va salut!

 

In principu, va trebuie o aprindere AT012 (cu fire in loc de borne) si un senzor 012CCW. Singurul lucru la care nu ma pot pronunta, este "fazarea" senzorului. Adica sa fie pozitionat in locul platinei in asa fel incat sa dea scanteia atunci cand trebuie. Pe Nipru au mai fost montate, daca cautati (sau poate ca deja v-ati uitat) la topicul lui Zoly la aprindere electronica pentru Jawa350. Este cineva acolo care a postat montarea. Cu AT011 si senzor 012CCW, trebuie sa aveti platoul original cu platina si avansul centrifugal.

Pretul (cred ca va intereseaza) este 78 lei+8 lei cheltuieli postale.

Si inca ceva, va trebuie o bobina de inductie originala pentru platina, care sa aibe in primar o rezistenta ohmica de minim 3 ohmi.

Numai bine!

 

Stiti cumva cine si cum a pus aprinderea gotronic pe nipru?

Mersi

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy.

 

 

Numai sexy nu e Niprul! :moto: E o troaca simpatica si atat!

 

Bine te-am mai auzit Cristi 57! Cum mai merge treaba? Sa-mi trimiti si mie un PM cu nr. tau! Mi s-a stricat telefonul cu tot cu numere in el!

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nă-ă! E sexy. Îmi provoacă erecții chiar Âşi numai din poze, mai ales acum - în prag de licență - când libidoul meu atinge cote minime, ca Dunărea pe timp de vară. Mă-ngrijorează însă că Âşi Niprul îi de sex masculin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce am impresia ca peste 2-3 ani de mers iti schimbi parerea, eu mi-am luat de curand un kawasaki si pretenarii au avut grija sa-mi scoata ochii ca am tradat nipra, desi nu e chiar asa, nipra are o tona de minusuri dupa cum stie toata lumea dar compenseasa la fel de bine cu stilul de a merge de a vibra etc. Eu de 2 luni de cand merg pe japoneza n-am avut nici o traire, in afara ca am picat si era sa-mi fracturez un genunchi :D, chiar nu se compara cu mersul pe nipra, asa greoaie cum e merge excelent inclusiv in oras (cel putin pt mine) sper sa il gat asa incet si sa revin la mersul pe comunista ca asa am cele mai mari satisfactii motoristice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy.

Adevar graieste poetul nostru Adrian. Cateva poze de la intrunirea de zilele astea de la noi, oltenii. Stiu ca pot fi acuzat de lipsa de modestie, dar nu pot sa nu ma laud ca am dat gata 2 rezervoare de benzina in cele 2-3 zile de petrecere.Am avut continuu cereri de genul "vreau si io o tura in atas, te rooooog!", asa ca mai trageam o pedala si vizitam localitatzile vecine. Sa nu mai zic de cat popor s-a pozat cu Natasha. A fost super, mai ales ca si eu abia primisem permisul de la tanti postaritza si eram dornic de ture. Salutare tuturor!

post-56732-0-75946600-1307374847_thumb.jpg

post-56732-0-91739200-1307374873_thumb.jpg

post-56732-0-96462500-1307375814_thumb.jpg

post-56732-0-08845600-1307375839_thumb.jpg

post-56732-0-86093200-1307375860_thumb.jpg

post-56732-0-33603000-1307375900_thumb.jpg

post-56732-0-90789600-1307375921_thumb.jpg

post-56732-0-42843300-1307375941_thumb.jpg

post-56732-0-21589200-1307375970_thumb.jpg

post-56732-0-04646800-1307376002_thumb.jpg

post-56732-0-66001100-1307376038_thumb.jpg

post-56732-0-54029400-1307376068_thumb.jpg

post-56732-0-43276700-1307376125_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dragi stapani de fiare comuniste, vin si eu cu o intrebare, ridicola dar necesara. Avand probleme cu incarcarea am banuit ca alternatorul si-a dat obstescul sfarsit, puntea de diode fiind deja inlocuita acum doi ani. De unde, l-am pus pe bancul de lucru, i-am dat excitatie la borne, l-am invartit si surpriza!!! traieste. asa ca mi-am confirmat o a doua banuiala: releul ori e mort ori e legat gresit. De cand i-am schimbat instalatia electrica Nipra nu a mai vazut soseaua. Acum i-am facut asigurare, am mai completat lipsurile de piese (fisele de la bujii le mancase cainele, lafel si furtunele de la filtrul de aer), am montat pe ea ce mai era de montat, am pornit-o si incarcare - ciuciu. Releul are doua borne si un fir plus legatura care se face la masa. O borna e inscriptionata cu "A+", alta are inscriptia "DF" si alta lipseste si a fost inlocuita cu un fir. Acum vine rugamintea mea la voi: explicati-mi va rog, ca la prosti (prin desene mi-ar fi cel mai simplu :lol: ) cum mama dracu' se verifica un releu si cum se leaga corect la instalatie :scratch: . Maine va dau si o poza cu dracia aia mica de releu, pana atunci doar un desen. Multumesc anticipat.

post-13243-0-03661700-1307393564_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca e clar:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=548049

A+-----plus din contact

df------legi la excitatie, daca nu stii care este iei un plus de la baterie si pui pe cele 3 iesiri de pe alternator, doar una face flama albastra, acolo il si legi

minusul releului se face prin prinderea lui, deci se strange direct pe cadru

 

in mod normal cam asta este schema, dar la tine zice sa pui si firul rosu la iesirea de putere a altern. , daca pui excitatia si invarti alternatorul usor, cu un aparat de masura sau bec gasesti plotul de putere, acolo legi firul care duce la borna plus a bateriei si temutul fir rosu inventat de dacia petesti...... de' astia st' mai dastepti si ne-au lovit in schema cu hiru' lor ros'

:P

 

Aaa! si pagina:

/index.php?/topic/298789-ural-8103/page__view__findpost__p__2180806

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Si o ultima intrebare: In instalatia originala de nipru becul martor de incarcare duce un fir la releu. Eu asa am avut si imi functiona (acum doi ani, inainte de reconditionare). Unde trebuie agatat si asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te ajuta schema asta.Fii cu ochii pe cea din chenarul rosu din dreapta.Partea proasta e ca nu mai ai releul original dar poate ajuta cu ceva!Sal!

post-45125-0-46158400-1307442938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La releul de dacie nu ai unde sa-l legi,dar a postat mi se pare domnul "Cristi57",o schema si pentru legarea becului martor,trebe sa fie pe undeva.Eu am renuntat la el si am legat la acumulator in indicator cu 3 led-uri,cum se gaseau pentru dacii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudatenia consta tocmai in aspectul asta. Eu inainte sa-i schimb instalatia aveam acelasi releu, asta cu firul rosu. Martorul incarcarii functiona. E posibil sa fie conectat separat, un fir vine de la excitatie si altul la un plus permanent... doar ca in acest caz martorul sta aprins in timpul incarcarii, opus modului normal de functionare. vad eu cum o scot la capat. Multumesc.

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...