ubord Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 ...dap!A 3-a si a 4-a intinse putin ar fi mai bine decat doar a 4-a...dar si mai bine ar fi o cutie cu alte rapoarte si cu 5-6 trepte.... Dar chiar si cu o cutie de asta , tot nu ar fi foarte sprințar, ca deh , nu prea are putere si nu prea are cuplu...Si atunci si mai bine ar fi un motor cu alt raport de compresie , si cu mase mai mici in miscare ) o volanta cat un cuib de viespi , si nu cat o pită de 4 lei...Si atunci ar merge si niste pistoane -biele ma usoare....Si de ce nu , s-ar putea creste si turatia motorului , si atunci ar mai castiga niste cai din cele 2500 de ture in plus...Noh si tot asa....Si asa, ajungi la Virago , si la MotoGutzi... Si daca s-ar placa rezervorul cu cu niste folie de aur , ar auneca mai bine aerul pe el...Dar atunci ar trebui sa te plachezi si tu niste folie de aur , pentru ca la 90/h nu mai este confortabil sa stai in Âşa, in pozitia de baut bere pe care o are cadrul de nipru, si atunci poate ar fi mai bine un cadru pe care sa stai capra , ca si kamikazele.... Si cine stie cate amanunte ar mai fi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Mesaj completathou mai ! ca nu am dat cu paru! se discuta...avantaje si dezavantaje. de multe ori imi dau pumni in cap cind ma apuc sa scriu fiindca stiu ce replici urmeaza... in loc de sfaturi, "ma nu fa asta ca va crapa pistonul, se va rupe biela.....", detalii tehnice concrete,nu! ne e mai usor sa dam cu (cuvant urat) cind ne iesim din fire. si da! poate si sigur ar tine mai mult daca calitatea pieselor ar fi mai buna. poti sa mergi ca melcul ca tot se duce cind piese sunt facuta din mamaliga, e ca lozul in plic, poate am noroc...de data asta am ajuns de am futut o cota din cauza unei sageti nenoricte de montaj, nici macar insemnele nu sunt puse corespunzator. imi pare rau ca suntem multi din noi ca si caii, numa inainte! cu toate ca pe tema asta cu compresorul am exagerat. rapoartele din cutie schimbate atiti pentru a 3-a cit si pentru a-4-a ar fi mai mult decat bine venite, oricine ce ar zice. raport marit doar pentru a 4-a isi are dezavantajul ei la schimbarea din 3 in 4, trebuie turata mai mult pina se schimba! poate o fi si alte rapoarte de pinioane la cutie dar in ucraina de cind umblu eu nu am vazut nimic in afara de cele standart,mai este o varianta de pinioane de a4a dar cica dupa 1,2 ani se uzeaza si fluiera cutia ca toti dracii.. poate pe la rusi o fi si alte variante dara daca nus facute de fabrica degeaba le punem ca se duc naibi repede..eu deobicei las tot cum a plecat de la mama ei si nam treaba..e nipra pina la urma.nui putem cere mai mult decit poate da.. nu tot timpul e vorba de calitatea pieseleor..depinde si cum mergem cu ele ce benzina punem si asa mai departe..am cumparat nipre cu 35000 de km din ucraina si uzuri mari nu a avut,de ce oare?e logic:au benzina cu cifra octanica mai mica majoritatea circula numai cu atas si nu apuca so fugareasca si asa mai departe..in ucraina daca te prinde cu nipra solo ai puso,la ei e obligatoriu sa circuli cu atas... daca se pune oleca de ulei sau motorina la noi in nipre automat mai lungim viata chiuluaselor si asa mai departe..eu de cind umblu cu ele tot timpul am pus in fiecare ulei in amestec cu benzina si nam avut mari surprize cu ele, cu toate ca pe unele din ele le mai scot la padure si acolo merg turat destul de tare..ma refer mai mult la mt16 ca de alea trag deobicei cam tot timpul cind ies cu ele la ofroud. am cumparat foarte multe nipre din ucraina si multe de la noi,ce am cumparat din ucraina erau cu uzuri foarte mici pe cind la multe ce le-am luat din tara era ceva de nedescris ca am gasit in ele...multe erau irecuperabile la motor..cerem prea mult de la ele sau ne batem joc de ele altfel nu-mi explic cauza.. am amici in ucraina care au nipre dar nu iam auzit sa desfacta motorul an de an sau chiar de 2 ori pe an ca la noi..dar majoritatea umbla cu atas si automat nu fug cu ele ca multi de la noi...ce piese folosim si noi aia folosesc si ei,dar mult face benzina lor care are cifra octanica foarte mica si e foarte grasa fata de ce diluant aven noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Eu stiu ca e mai bine sa fie cifra octanica mai mare. Benzina arde frumos fara detonatii ceea ce conduce la o viata mai lunga a angrenajului... Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Eu stiu ca e mai bine sa fie cifra octanica mai mare. Benzina arde frumos fara detonatii ceea ce conduce la o viata mai lunga a angrenajului... Parerea mea... nu chiar..asa se distrug supapele si alte nebuni ca e benzina ca diluantul si se incinge de poti apinde tigara de la motor..nus motoare care sa suporte temperaturi mari cele de nipru din pacate, cum e la japoneze.. e tehnologie veche si tre sai dam ce se folosea pe vremea aia..in 92 a fost cam ultimul an in care sau mai fabricat ele.. in ucraina cea mai buna benzina era 85 pe vremea aia...multa lume la ei foloseste benzina cea mai slaba la nipre si au dreptate ca am experimentat si eu. prajim cuzineti si supape din cauza temperaturi ridicate daca folosim o benzina puternica si uscata... e ca la masina...folosesti benzina puternica pe motorele vechi creste uzura...asai si al moto ma refer mai mult la tehnologia ruseasca.. tre sai dam ce ii place ca sa mearga bine..nu sa o fortam noi sa mearga mai bine decit poate ea...de aia reparam tot timpul si cirpim ca la noi inca se poarta cirpitul ca nus finante de o reparatie capilta care costa..nu toata lumea isi permite sa cumpere piese de calitate si sa schimbe fiacare piesa care ara o uzura mica sau mai mare..la noi daca nui crapata zicem ce mai merge..si tot asa si ajungem sa desfacem de 2,3 ori motorul pe an..nu dam pe un rulmant de calitate 50- 100 de lei ca luam la 5 lei si tot asa..exemple pot fi multe..inca sintem profesori in cirpeala din pacate si de aia ne plingem ca nu merge mobrele sau se strica tot timplul.. sint persoane pe forum care au nipre si nu desfac motorul an de an si fac o gramada de km cu ele...le fac din start calumea sa nu se joace toata ziua la ele. adevarul ca nipra e un motor care vrea surubait mai des,asta e si farmecul lui pina la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 ...dap!A 3-a si a 4-a intinse putin ar fi mai bine decat doar a 4-a...dar si mai bine ar fi o cutie cu alte rapoarte si cu 5-6 trepte....Dar chiar si cu o cutie de asta , tot nu ar fi foarte sprințar, ca deh , nu prea are putere si nu prea are cuplu...Si atunci si mai bine ar fi un motor cu alt raport de compresie , si cu mase mai mici in miscare ) o volanta cat un cuib de viespi , si nu cat o pită de 4 lei...Si atunci ar merge si niste pistoane -biele ma usoare....Si de ce nu , s-ar putea creste si turatia motorului , si atunci ar mai castiga niste cai din cele 2500 de ture in plus...Noh si tot asa....Si asa, ajungi la Virago , si la MotoGutzi... Si daca s-ar placa rezervorul cu cu niste folie de aur , ar auneca mai bine aerul pe el...Dar atunci ar trebui sa te plachezi si tu niste folie de aur , pentru ca la 90/h nu mai este confortabil sa stai in Âşa, in pozitia de baut bere pe care o are cadrul de nipru, si atunci poate ar fi mai bine un cadru pe care sa stai capra , ca si kamikazele.... Si cine stie cate amanunte ar mai fi ! Ca de obicei ai dreptate. NU se va intampla asa ceva pentru ca nu se justifica dpdv financiar, iar fabrica (Ural, de exemplu) urmareste profitul altfel pune lacat. Motocicletele au fost lasate in configuratia actuala in care prezinta un anumit echilibru. Cui nu-i convine, trebuie sa cumpere altceva. 1200GS merge la 150 toata ziua, cu un parbriz mai inalt iei si micul dejun in sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Harta traseelor facute cu nipra, multe facute in repetate randuri(rosu) - (cel albastru, este cu Virago) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Cercetati linkul. Arata super BMW-ul. Ma intreb cat ar costa in Deutschland un BMW genul astuia.... Cristi 57 pune o harta cu rezolutia mai mare... Am incercat sa o maresc sa vad pe unde ai fost si se blureaza... Succesuri tuturor motociclistilor! Editat Februarie 20, 2011 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Costa la fel, e slab cotat datorita capacitatii mici, nemti il recomanda ca un young timer pt incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) ..Cristi 57 pune o harta cu rezolutia mai mare... Vino cu mine "live", si nu-ti mai trebe rezolutie.. Mergem la comuniste pe transalpina si ne intoarcem pe transfagarasean. Ce vrei mai mult de atat? ..altii fac traseul asta din bucati, o data in viata, noi in patru zile. Apoi vocea ta prinde bine la grup Editat Februarie 20, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salutare, va rog sa ma ajutatzi cu ceva sfaturi referitoare la aprinderea MT 10-lui meu. Am pus gotronic si am mers bine, cu exceptzia faptului ca bujia din stanga se innegrea si motorul nu mai functziona rotund. Condensatorul care era plasat pe bobina de inductzie l-am anulat cand am montat aprinderea, dar cand am dat jos delcoul am mai descoperit unul in spatele acestuia. Este condensator acesta? E mai bine sa il anulez sau sa il las cum l-am gasit, avand in vedere ca a mers bine motorul chiar cu el legat ? Am alta varianta de aprindere de montat ? Am vb cu Dany dar modelul de apr. electronica pe care il aduce el nu se potriveste la mine. Are cineva de dat/vanzare un capac delco si luleaua aferenta? Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) pai asta din poza e condensatorul functional al aprinderii. ala care era pus pe bobina de inductie cred ca era pt deparazitare, la auto se puneau asa ceva. nu vad cum ai legat aprindera electronica, dar in mod normal trebuia sa anulezi condensatorul asta. da mai multe detalii. ca scapi de distribuitor trebuie sa schimbi axa cu came si iti pui aprindere electronica si bobina dubla Editat Februarie 21, 2011 de grex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Sa modifice axa cu scame si nu sa o schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salutare, va rog sa ma ajutatzi cu ceva sfaturi referitoare la aprinderea MT 10-lui meu. Am pus gotronic si am mers bine, cu exceptzia faptului ca bujia din stanga se innegrea si motorul nu mai functziona rotund. Condensatorul care era plasat pe bobina de inductzie l-am anulat cand am montat aprinderea, dar cand am dat jos delcoul am mai descoperit unul in spatele acestuia. Este condensator acesta? E mai bine sa il anulez sau sa il las cum l-am gasit, avand in vedere ca a mers bine motorul chiar cu el legat ? Am alta varianta de aprindere de montat ? Am vb cu Dany dar modelul de apr. electronica pe care il aduce el nu se potriveste la mine. Are cineva de dat/vanzare un capac delco si luleaua aferenta? Cu respect! ca sa scapi de capac si lulea sau cum vrei sa ii spui, care sa va manca intr-un timp record si la randul ei va manca si din carbunii din capac, pui o bobina de inductie cu dubla iesire, sa zicem de la Zelmot.. si nu mai modifici nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Vino cu mine "live", si nu-ti mai trebe rezolutie.. Mergem la comuniste pe transalpina si ne intoarcem pe transfagarasean. Ce vrei mai mult de atat? ..altii fac traseul asta din bucati, o data in viata, noi in patru zile. Apoi vocea ta prinde bine la grup Cristi 57, am vrut anul trecut sa ma duc pe Valea Oltului sa cobor pe Transalpina si apoi sa urc pe Transfagarasan si sa cobor inapoi pe valea Prahovei... E cam naspa pe la serviciu si nu stiu daca ma mai descurc anul asta cu plimbarile... Sper sa se rezolve si sa facem traseul... Mergem si dormim la Pestera Muierilor la cort apoi mergem pe Transalpina si dormim prin zona Sibiului... coboram apoi in Muntenia pe Transfagarasan... Sa vad daca ma descurc cu serviciul... Cand s-o incalzi trebuie sa desfac chiulasa pe partea dreapta sa vad ce e cu pastilele alea... Transalpina e aproape asfaltata... Prietenul meu a fost pe Transalpina cu Honda vitezana de 1000 si nu s-a vaitat...... iti dai sema... cu Niprele e o placere... Dumnezeu sa ne ajute sa ne vedem cu bine... Mesaj completat Costa la fel, e slab cotat datorita capacitatii mici, nemti il recomanda ca un young timer pt incepatori. Pai la asta me refeream si eu... S-ar putea sa o gasesti la 800-1000 euro. Oricum arata bine. Daca nu esti pretentios la viteza este un motor tare frumos... CLASISCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 ca sa scapi de capac si lulea sau cum vrei sa ii spui, care sa va manca intr-un timp record si la randul ei va manca si din carbunii din capac, pui o bobina de inductie cu dubla iesire, sa zicem de la Zelmot.. si nu mai modifici nimic. Pare grozava varianta asta, dar chiar asa, doar bobina imi trebuie? Am vazut bobina dubla montata de Dnepr&Sid dar mai este vb si de un senzor si mai este si chestia aia centrifugala de care eu n-am vazut pana acum. Iertatzi-mi lipsa de cunostintze, inca invatz despre motoarele pe benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Pare grozava varianta asta, dar chiar asa, doar bobina imi trebuie? Am vazut bobina dubla montata de Dnepr&Sid dar mai este vb si de un senzor si mai este si chestia aia centrifugala de care eu n-am vazut pana acum. Iertatzi-mi lipsa de cunostintze, inca invatz despre motoarele pe benzina. daca chiar vrei sa pui aprindere elctronica poti pune dar ai nevoie de un meserias sa modifice interiorul la cititor dupa cama. urmeaza sa fac eu treba asta zilele astea la o mobra si tre sa merga fara probleme ca vazusem la nemti ca deja vind aprinderile gata modificate de frezori lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Pare grozava varianta asta, dar chiar asa, doar bobina imi trebuie? Am vazut bobina dubla montata de Dnepr&Sid dar mai este vb si de un senzor si mai este si chestia aia centrifugala de care eu n-am vazut pana acum. Iertatzi-mi lipsa de cunostintze, inca invatz despre motoarele pe benzina. Aprinderea la Mt 11,e altfel,cu avans centrifugal,eu doar am scos platina si am montat senzorul de la gotronic.Treci pe la Voiteg cand poti si te lamuresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 am 2 carburatoare K68 dar sunt incomplete, nu au suberul si capacul superior de se infileteaza pe corpul principal. ce solutie ziceti ca as avea sa le fac functionale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) am 2 carburatoare K68 dar sunt incomplete, nu au suberul si capacul superior de se infileteaza pe corpul principal. ce solutie ziceti ca as avea sa le fac functionale? am eu tot ce ai nevoie dar uitate bine daca sint originale sau contarfacute,daca sint contrafacute nu merita eforul ca nu vor funchiona bine niciodata. din cite am inteles ai originale de la mihai si asa poti face o comparatie intre ele,si materialul difera intre ele,cum sint lucrate.. greutate..etc.. e diferenta de greutate mare intre cele original si cele contrafacute. cele contarfacute noi sint 100 de lei de aia zic ca nu merita efortul daca nus originale. Editat Februarie 23, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 eu n-am inteles ce legatura are cifra octanica cu puterea calorica dar ma rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Nici o nipra nu-i nipra adevarata, fara tun de 7,62 Mesaj completat Nici o nipra nu-i nipra adevarata, fara tun de 7,62 Faina ,imi place . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Avem si d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 MG-34 si MG-42,imi dau lacrimile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Este, am eu hartie oficiala in problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 pff,si ce-ar merge pe un duna? Da, daaa! Si niste ciucurei ...de harleu, si niste sclipiciuri de harleu, niste globuri cu oglinjoare ( de harleu..) Asa cum nu ezicsta harleu si posesor de harleu fara ciucuri , bandana , crom la kiogram vestutza cu HOG, ochelari roz de harleu,geaca de baiat rau si suparat , asa nu trebuie sa nu existe nici o mucicleta cu atas fara o pusca mitraliera , fara o lopata de infanterie , mica , briceag elvetian de 30 de cm , culoare kaki...etc Cand toate motocicletele cu atas vor avea mitraliere ( cat mai reale , dar nu adevarat e...ce naiba , doar traim intr-un secol 'safe'), si toate harleurile mileu, cu sigla firmei , atunci lumea asta va fi perfecta si minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.