cristi 57 Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) nu am avut timp sa studiez prea bine problema poate stie cineva de ce nu se centreaza bine tijele de la culbutori ating si se uzeaza pe la 1/3 poate ca nu sunt centrate bine tevile de ulei de pe chiuloasa? Tijele n-au cum sa frece pe pe tevile de protectie, de cat intr-un singur caz: gripare tachet. Sunt centrate pe capetele sferice. Cand tachetul se gripeaza, arcul supapei nu nu poate impinge tija inapoi dar o face pistonul care impinge supapa. De cele mai multe ori tija se inconvoaie si atinge in teava de protectie care lasa acele urme pe care le-ai remarcat. Uitate cu atentie in locasul tachetului din blocul motorului si ve-i vedea urme de gripaj ramase in aluminiu. Am mai scris despre asta, apare in general la supapele de evacuare. Am vazut aceste urme pe mai multe blocuri desfacute, m-am uitat special la acest lucru. Se pare ca aceasta se intimpla in mod frecvent, cauza fiind ungerea deficitara in aceasta zona(mai ales cand ai uleiul sub nivelul maxim), am scris despre acest fenomen chiar in acest topic. Vezi si saibele de care scrie drobu, inlocuiestele cu altele mai mici! Succes.. Editat Octombrie 30, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 MERSI. nu e nimik gripat pentru ca toate sunt noi cel mai popsibil tb sa fie saibele ,asa se explica ca sunt curbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ..nu e nimik gripat pentru ca toate sunt noi.. ..ok, cum zici tu dar nu face afirmatii daca nu te-ai uitat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 poti fi sigur de ce spun pentru ca abia azi l-am pornit prima data 3 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 poti fi sigur de ce spun pentru ca abia azi l-am pornit prima data 3 min ..no comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ma gandesc serios sa pun 2 carb de dacia pe nipru cu flanse adaptate poti sa te bazezi pe ele, nu curg si nu se deregleaza au pompa de sprit, soclu adevarat ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ma gandesc serios sa pun 2 carb de dacia pe niprucu flanse adaptate poti sa te bazezi pe ele, nu curg si nu se deregleaza au pompa de sprit, soclu adevarat ce parere aveti ? nui nevoie de doua! e mai mult decit suficient unu, il faci central sub rezervor cu doua flanse extremitati prelungitoare din teava. Andrei82 are asa ceva de vinzare, iti poate spune el avantaje si dezavantaje. Cauta carb japoneze vacumatice daca vrei sa treci pe altceva decit K68,eu iti spun din experienta mea, nu regret si nu voi da in veci carb japon pe rusesti sau oricare carb de masina... am mai vazut la cineva un Solex parca de pe un Golf 1, cica consum de 3.5... povesti , se poate! da e limitata "mobra" la 60 km/h si vibreaza motorul de-ti pica si groverele daca vrei japane te pot ajuta sa le cauti pe cele potrivite. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ma gandesc serios sa pun 2 carb de dacia pe niprucu flanse adaptate poti sa te bazezi pe ele, nu curg si nu se deregleaza au pompa de sprit, soclu adevarat ce parere aveti ? nui nevoie de doua! e mai mult decit suficient unu, il faci central sub rezervor cu doua flanse extremitati prelungitoare din teava. Andrei82 are asa ceva de vinzare, iti poate spune el avantaje si dezavantaje. Cauta carb japoneze vacumatice daca vrei sa treci pe altceva decit K68,eu iti spun din experienta mea, nu regret si nu voi da in veci carb japon pe rusesti sau oricare carb de masina... am mai vazut la cineva un Solex parca de pe un Golf 1, cica consum de 3.5... povesti , se poate! da e limitata "mobra" la 60 km/h si vibreaza motorul de-ti pica si groverele daca vrei japane te pot ajuta sa le cauti pe cele potrivite. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ma gandesc serios sa pun 2 carb de dacia pe niprucu flanse adaptate poti sa te bazezi pe ele, nu curg si nu se deregleaza au pompa de sprit, soclu adevarat ce parere aveti ? nui nevoie de doua! e mai mult decit suficient unu, il faci central sub rezervor cu doua flanse extremitati prelungitoare din teava. Andrei82 are asa ceva de vinzare, iti poate spune el avantaje si dezavantaje. Cauta carb japoneze vacumatice daca vrei sa treci pe altceva decit K68,eu iti spun din experienta mea, nu regret si nu voi da in veci carb japon pe rusesti sau oricare carb de masina... am mai vazut la cineva un Solex parca de pe un Golf 1, cica consum de 3.5... povesti , se poate! da e limitata "mobra" la 60 km/h si vibreaza motorul de-ti pica si groverele daca vrei japane te pot ajuta sa le cauti pe cele potrivite. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ma gandesc serios .............ce parere aveti ? ...daca nu esti in stare sa le reglezi pe cele originale stau si ma gandesc, cum ve-i putea face cu succes, adaptarea cu carburile de dacia? Pe cele de dacie sti sa le reglezi sau le inlocuiesti cu vacumaticele japoneze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ...daca nu esti in stare sa le reglezi pe cele originale stau si ma gandesc, cum ve-i putea face cu succes, adaptarea cu carburile de dacia? Pe cele de dacie sti sa le reglezi sau le inlocuiesti cu vacumaticele japoneze? cine a zis ca nu pot sa le reglez? daca intreaba omul ceva nu trebuie neaparat sa fie si tamp alea de dacie le prind cu flansa la 90 grad. am si pompa electrica de alimentare gasesti cel mai ieftin set de jiglere si nu vor curge niciodata nimik din ele inventia e buna doar daca pui 2 buc. asa nu vei gatui motorul. a avut un prieten carb dacia cu flanse si nu mergea mai mult de 50 km/h pana l-am convins sa monteze k 65 la loc, i l-am reglat si 2 sapt nu s-a mai dat jos de pe ea. imi porti pica sau te crezi prea destept daca ai inceput sa-i jignesti pe oameni? ...daca nu esti in stare sa le reglezi pe cele originale stau si ma gandesc, cum ve-i putea face cu succes, adaptarea cu carburile de dacia? Pe cele de dacie sti sa le reglezi sau le inlocuiesti cu vacumaticele japoneze? cine a zis ca nu pot sa le reglez? daca intreaba omul ceva nu trebuie neaparat sa fie si tamp alea de dacie le prind cu flansa la 90 grad. am si pompa electrica de alimentare gasesti cel mai ieftin set de jiglere si nu vor curge niciodata nimik din ele inventia e buna doar daca pui 2 buc. asa nu vei gatui motorul. a avut un prieten carb dacia cu flanse si nu mergea mai mult de 50 km/h pana l-am convins sa monteze k 65 la loc, i l-am reglat si 2 sapt nu s-a mai dat jos de pe ea. imi porti pica sau te crezi prea destept daca ai inceput sa-i jignesti pe oameni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 cine a zis ca nu pot sa le reglez?..............................imi porti pica sau te crezi prea destept daca ai inceput sa-i jignesti pe oameni? De ce te simti jignit , nu te-am injurat, am pus o intrebare fireasca la cele scrise de tine! Ai intrebat si ai primit un raspuns! - Costul a doua carburi de dacie este mai mare; - Adaptarea lor implica ceva costuri suplimentare; - Confectionarea galeriei de admisie, in cazul utilizarii unui singur carburator; - Mai sunt si alte detalii de ordin tehnic pe care nu le mai enumar, n-ar avea rost(doar le stii), deci care ar fi avantajul? Ai un argument? Au mai incercat si altii si au renuntat, dezavantajele se pare ca au fost mai mari. Apoi in alta ordine de idei nici nu te cunosc, poti face ce doresti, nu ma intereseaza persoana ta in mod special, de ce crezi ca-ti port pica? Si nu crezi ca daca ma credeam destept, nu as fi scris nimic? Te-as fi lasat sa bati campii cat doresti. Succes in continuare, pune poze cu adaptarea facuta de tine, demonstreaza ca si faci ceeace scri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 cine a zis ca nu pot sa le reglez?daca intreaba omul ceva nu trebuie neaparat sa fie si tamp alea de dacie le prind cu flansa la 90 grad. am si pompa electrica de alimentare gasesti cel mai ieftin set de jiglere si nu vor curge niciodata nimik din ele inventia e buna doar daca pui 2 buc. asa nu vei gatui motorul. a avut un prieten carb dacia cu flanse si nu mergea mai mult de 50 km/h pana l-am convins sa monteze k 65 la loc, i l-am reglat si 2 sapt nu s-a mai dat jos de pe ea. imi porti pica sau te crezi prea destept daca ai inceput sa-i jignesti pe oameni? cine a zis ca nu pot sa le reglez? daca intreaba omul ceva nu trebuie neaparat sa fie si tamp alea de dacie le prind cu flansa la 90 grad. am si pompa electrica de alimentare gasesti cel mai ieftin set de jiglere si nu vor curge niciodata nimik din ele inventia e buna doar daca pui 2 buc. asa nu vei gatui motorul. a avut un prieten carb dacia cu flanse si nu mergea mai mult de 50 km/h pana l-am convins sa monteze k 65 la loc, i l-am reglat si 2 sapt nu s-a mai dat jos de pe ea. imi porti pica sau te crezi prea destept daca ai inceput sa-i jignesti pe oameni? no hou! doua de dacie? valeu ca nu se va mai vedea chiuloasa plus ca iti va creste consumul considerabil, zic eu! te va costa si nu ti se va merita, sa cumperi de la dezmembrari ma gindesc si eu la o varianta mai eftina, da poate "dai din lac in put" flanse etc.... tu sti! is bani tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 no hou!doua de dacie? valeu ca nu se va mai vedea chiuloasa plus ca iti va creste consumul considerabil, zic eu! te va costa si nu ti se va merita, sa cumperi de la dezmembrari ma gindesc si eu la o varianta mai eftina, da poate "dai din lac in put" flanse etc.... tu sti! is bani tai. bineinteles ca le iau de la dezmembrari. sunt ieftine, si trebuie sa iau doar jiglere noi m-am apucat de flanse acum. pun poze cand sunt gata o sa le etansez cu "loctite metal set" pentru siguranta pe exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 bineinteles ca le iau de la dezmembrari.sunt ieftine, si trebuie sa iau doar jiglere noi m-am apucat de flanse acum. pun poze cand sunt gata o sa le etansez cu "loctite metal set" pentru siguranta pe exterior OK! baga pozele alea ca ne faci curiosi si incearca sa ne explici si rezultatul, cum trage, viteza de croaziera, consum...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 OK! baga pozele alea ca ne faci curiosi si incearca sa ne explici si rezultatul, cum trage, viteza de croaziera, consum...... Pot sa-ti spun eu cateva amanunte! Am v-bit intamplator cu cineva, asta vara la mare, tipul era turist venit din ucraina, stia romaneste si era pasionat de motoare, a admirat-o mult pe a mea spunand ca la ei, posesorii nu-si ingrijesc motarele ca la noi. Mi-a mai spus ca la iei multi fac adaptari cu carburatoare de Lada, se gasesc gata facute galerii de admisie, nu trebe sa muncesti prea mult. Pe scurt: consumul scade, mai ales la mersul de oras unde faci o economie considerabila, scad si performantele, demarajul si viteza care ajunge cu greu la 70-80 km/h. Dar cel mai mult ii supara pornirile care sunt mai anevoioase, mai ales in anotimpul rece. Se pare ca la ei, pentru unii conteaza mai mult economia, la noi sigur performanta, toti vor putere si viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Pot sa-ti spun eu cateva amanunte! Am v-bit intamplator cu cineva, asta vara la mare, tipul era turist venit din ucraina, stia romaneste si era pasionat de motoare, a admirat-o mult pe a mea spunand ca la ei, posesorii nu-si ingrijesc motarele ca la noi. Mi-a mai spus ca la iei multi fac adaptari cu carburatoare de Lada, se gasesc gata facute galerii de admisie, nu trebe sa muncesti prea mult. Pe scurt: consumul scade, mai ales la mersul de oras unde faci o economie considerabila, scad si performantele, demarajul si viteza care ajunge cu greu la 70-80 km/h. Dar cel mai mult ii supara pornirile care sunt mai anevoioase, mai ales in anotimpul rece. Se pare ca la ei, pentru unii conteaza mai mult economia, la noi sigur performanta, toti vor putere si viteza. deci am facut flansele maine o slefuiesc pe a doua,am incarcat-o cu METAL SET si sa-i fac planeitatea mai raman carb. de montat diametrul interior a-l flansei este egal cu cel a-l carburatorului k 68 pe partea dinspre chiuloasa stiu cat de prost merg motoarele astea cu carb de dacia,dar eu montez 2 carb. si flansa asta este foarte scurta, deci alimentarea sper sa nu fie defectuoasa. niciodata nu voi mai pune carb. rusesti pentru motive personale.mi-e greata cand le vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) deci am facut flansele................mi-e greata cand le vad aha... doua intrebari: din ce material sunt coturile alea? la ce temperatura rezista "METAL SET"-ul utilizat? Nu par robuste, din poze! Carburatoarele sunt grele, mai sunt si vibratiile motorului... Tehnic, diametrul difuzorului de carburator conteaza mai putin, insa galeria de admisie trebe sa fie la un capat cu diametrul admisiei(aspiratiei la chiulasa), la capatul opus diametrul difuzorului (flansa carburatorului)iar unghiul acestei treceri sa fie intre 3 si 7 grade pt a nu crea turbioane. Apoi faptul ca acele coate sunt scurte, ca folosesti doua carburi cred ca nu-ti vor afecta performantele. Din contra vei avea in plus: dispozitiv de progresiune, pompa de accelerare, avantajul carbratorului progresiv fata de cel static, etc. Teoretic raspunsul acceleratiei ar trebui sa fie prompt. Editat Noiembrie 6, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 aha... doua intrebari: din ce material sunt coturile alea? la ce temperatura rezista "METAL SET"-ul utilizat? Nu par robuste, din poze! Carburatoarele sunt grele, mai sunt si vibratiile motorului...Tehnic, diametrul difuzorului de carburator conteaza mai putin, insa galeria de admisie trebe sa fie la un capat cu diametrul admisiei(aspiratiei la chiulasa), la capatul opus diametrul difuzorului (flansa carburatorului)iar unghiul acestei treceri sa fie intre 3 si 7 grade pt a nu crea turbioane. Apoi faptul ca acele coate sunt scurte, ca folosesti doua carburi cred ca nu-ti vor afecta performantele. Din contra vei avea in plus: dispozitiv de progresiune, pompa de accelerare, avantajul carbratorului progresiv fata de cel static, etc. Teoretic raspunsul acceleratiei ar trebui sa fie prompt. coturile sunt din teava groasa flansele tabla 1.2 cred sunt sudate electric pentru siguranta le-am incarcat sudurile cu loctite asa zic si eu ca a-r trebui sa mearga bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 aha... doua intrebari: din ce material sunt coturile alea? la ce temperatura rezista "METAL SET"-ul utilizat? Nu par robuste, din poze! Carburatoarele sunt grele, mai sunt si vibratiile motorului...Tehnic, diametrul difuzorului de carburator conteaza mai putin, insa galeria de admisie trebe sa fie la un capat cu diametrul admisiei(aspiratiei la chiulasa), la capatul opus diametrul difuzorului (flansa carburatorului)iar unghiul acestei treceri sa fie intre 3 si 7 grade pt a nu crea turbioane. Apoi faptul ca acele coate sunt scurte, ca folosesti doua carburi cred ca nu-ti vor afecta performantele. Din contra vei avea in plus: dispozitiv de progresiune, pompa de accelerare, avantajul carbratorului progresiv fata de cel static, etc. Teoretic raspunsul acceleratiei ar trebui sa fie prompt. teoretic! practic va avea 0.5 s intirziere, pina va raspunde motorul, asta in turati mici, daca o iei de pe loc un pic mai turat nu se simte. vei simti insa la mers, la schimabrea treptelor de viteza de regula in sus, in special cind vrei sai dai gaz dintr-o bucata sa ma pronunt corespunzator, atunci o vei simti bine "pauza". asteptam raspunsul tau! io is curios tare de consum , viteza vei avea! ce drac vor fi doua si de Dacia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) teoretic! practic va avea 0.5 s intirziere........... vor fi doua si de Dacia! te inseli d-le, carburatorul de dacia are in imediata apropiere a deschiderii a clapetei de acceleratie 3 gaurele care alimenteaza cu benzina din amestecul de ralanti instantaneu la miscarea clapetei(cca 3-5 grade). Acesta este dispoz. de progresiune, iar la o accelerare brusca intra in functiune pompa de sprit care trimite o cantitate apreciabila de benzina, suficenta pina sa intre in functiune pulverizatorul. Apoi nu stiu de unde ai scos "0.5 s intirziere" crezi tu sau ai citit undeva? Cert este ca absolut toate motoarele din momentul in care deschizi brusc "gazul" asa cum zici, au o inertie la demarare daca la asta te referi. Nici un motor cu explozie, electric sau orice alt agregat nu sare direct in 10 000 rot/min. La k68 si nu numai la el, o deschidere brusca, lasa motorul fara benzina, producand oprirea lui, asta o stim cu totii. Nu se va intimpla asta la carburile de dacie. N-am timp sa-ti explic acum functionarea celor doua carburatoare. Evident consumul va fii mai mare, daca vrei performanta(fara benzina nu se poate), insa la o utilizare normala, este posibil un consum chiar mai mic. Editat Noiembrie 6, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Carbul de Dacie nu functioneaza bine fara acea "pata calda " a galeriei de admisie(unde se incalzeste de la galeria de evacuare).....va merge mai prost cu carburi de Dacie decat cu K68.La K68 e suficient sa pui acele flanse de legatura si va merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Carbul de Dacie nu functioneaza bine fara acea "pata calda " a galeriei de admisie(unde se incalzeste de la galeria de evacuare).....va merge mai prost cu carburi de Dacie decat cu K68.La K68 e suficient sa pui acele flanse de legatura si va merge brici. De ce ar merge mai bine cu flansele alea? Care-i logica? Carburile de dacie sunt incomparabile in functionare cu k68. Este ca si cum ai face comparatie intre aprinderea electronica si cea clasica. N-am timp acum sa-ti explic functionarea celor doua carburatoare. Spune tu de ce ar merge mai bine cu flansele alea? Care-i logica? Ce aduc in plus atat de eficient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) carbul de Dacie e bun pe Dacia, care e autoturism iar dispozitivele de corectie/reglare automata ajuta sa puna colosul in miscare. Dupa mintea mea Dacia are o inertie mai mare. Dar la Nipru 2K68-uri mustind de benzina sunt suficiente pt putere si culmea consum mic. Dar 2 K68-uri bune, se pare ca in ultima vreme nu mai e cazul. As vrea sa aveti cu totii K68 VDC03 cum am eu pe Ural. De cand am luat-o 4 ani/20 000km mereu aceleasi fara gres, reglaj minim de schimbare de sezon. Si am consumul foarte acceptabil si putere suficienta, mers regulat. Editat Noiembrie 6, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) ================== Inca ceva krokodile: pata calda face parte din dispozitivele de optimizare ale carburatiei, omogenizarea amestecului prin vaporizarea benzinei. Nu conditioneaza functionarea carburatorului. Editat Noiembrie 6, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.