Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce ar merge mai bine cu flansele alea? Care-i logica?

Spune tu de ce ar merge mai bine cu flansele alea? Care-i logica? Ce aduc in plus atat de eficient?

 

Spun ca merge MULT mai bine cu flanse din experienta.Eu am pus la mine 2 flanse de 22mm cu furtun de 18mm intre ele si diferenta e ca de la cer la pamant.Acelasi lucru l-a aplicat si Alecsz(un tovaras din Hemeiusi) si nu a mai vrut sa renunte la ele.Acceleratia nu mai are intarziere, merge la 90% din capacitate chiar cu un cablu de accel. rupt,..nu mai este asa critica problema sincronizarii carburilor...practic cele 2 carburi functioneaza aprox ca unul, iar dereglarea unuia dintre ele nu influenteaza semnificativ mersul motorului.Nu apare absolut nici o alta problema "aditionala".Merg cu flansele de aproape 9000km.si nu am desfacut niciodata nimic la sist de alimentare cu combustibil....de fapt , de cand am schimbat, flansele,carburile si aprinderea electronica,eu nici nu prea am reparat la mobra asta...cred ca sunt un "norocos".

Iar mobrele astea doua merg "oriunde,oricand"...nu au stat nici un week-end pe dreapta :rolleyes:

post-35810-1226043792_thumb.jpgpost-35810-1226043803_thumb.jpgpost-35810-1226043815_thumb.jpgpost-35810-1226043826_thumb.jpg

 

consum maxim 5% la mine si 6% la nipra rosie care nu are aprindere electronica.

viteza max la mine 120km/h, iar la nipru rosu nu se poate da gaz ca-i tremura rotile la peste 90km/h.

 

==================

Inca ceva krokodile: pata calda face parte din dispozitivele de optimizare ale carburatiei, omogenizarea amestecului prin vaporizarea benzinei. Nu conditioneaza functionarea carburatorului.

 

Fara pata calda, benzina "pishata" de pompa de spritz ajunge ca atare in motor, crescand consumul fara nici un folos...parerea mea...nu am facut probe

 

iata flansha:post-35810-1226047913_thumb.jpg

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kroko: fa-ti un sincronizator de carburi cu 2 sticle si apa, gasesti la service cum sau daca nu intreaba-ma si iti spun, sincronizeaza carburile (e cam belire pe sufe dar merge) pe la gaurile de la flanse si dupa aia pune la loc furtunul intre ele. din bine o sa fie si mai bine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spun ca merge MULT mai bine cu flanse din experienta.Eu am pus la mine 2 flanse de 22mm cu furtun de 18mm intre ele si diferenta e ca de la cer la pamant.Acelasi lucru l-a aplicat si Alecsz(un tovaras din Hemeiusi) si nu a mai vrut sa renunte la ele.Acceleratia nu mai are intarziere, merge la 90% din capacitate chiar cu un cablu de accel. rupt,..nu mai este asa critica problema sincronizarii carburilor...practic cele 2 carburi functioneaza aprox ca unul, iar dereglarea unuia dintre ele nu influenteaza semnificativ mersul motorului.Nu apare absolut nici o alta problema "aditionala".Merg cu flansele de aproape 9000km.si nu am desfacut niciodata nimic la sist de alimentare cu combustibil....de fapt , de cand am schimbat, flansele,carburile si aprinderea electronica,eu nici nu prea am reparat la mobra asta...cred ca sunt un "norocos".

Iar mobrele astea doua merg "oriunde,oricand"...nu au stat nici un week-end pe dreapta :rolleyes:

consum maxim 5% la mine si 6% la nipra rosie care nu are aprindere electronica.

viteza max la mine 120km/h, iar la nipru rosu nu se poate da gaz ca-i tremura rotile la peste 90km/h.

Fara pata calda, benzina "pishata" de pompa de spritz ajunge ca atare in motor, crescand consumul fara nici un folos...parerea mea...nu am facut probe

 

pata calda-pata rece,important este de stiut ca:

-galeria la dacia este cu mult mai lunga decat asta a mea

-chiar aveam de gand sa pun o teava de sincronizare

-chiuloasele de nipru se incing bine de tot si sa fiti sigur ca spritul de benzina se va vaporiza,spre deosebire de adaptarea stupida cu 2 flanse (L=25 cm)+1 carb dacia

-pata calda este in cilindru daca imi mai aduc ceva io aminte din scoala,si e la pornirea la rece........??

-carb rusesti galgaind cu dara dupa ele si zgomote de aer fals sa tina cine o vrea

-abia astept sa-i dau doua sprituri si o singura pedala la pornire

ciao!

 

B.Regards

BOASKA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spun ca merge MULT mai bine cu flanse din experienta.........

..adica sa inteleg ca motorul tau mere si cu un singur carburator , in cazul in care are aceste flanse. Cat este diametrul gaurii de comunicare dintre flanse? Accept ca ai dreptate in cazul in catre aceste gauri de comunicare au 18 mm, in privinta functionarii descrise de tine. Insa sigur nu vei putea face un reglaj de carburatie corect niciodata. Comunicarea intre flanse nu face decat sa mixeze cele doua reglaje ale carburatoarelor, adica reglarea unuia influenteaza in mod sigur functionarea celuilalt, de sincronizare ce sa mai vorbim...

Acum sa-ti dau si eu parametrii mei, obtinuti cu carburatoarele originale, fara nici o adaptare:

- consum intre 4,2 si 4,6% facut la drumuri lungi pe distante intre 600 si 1500 km;

- consum in oras cca 6-7%;

- viteza: atinge lejer 140km/h, eu merg de regula cu 100 km/h

- reglare carburatie asta primavara si acum decand a venit frigul, intre cale doua reglaje am parcurs peste 7000km;

- bujiile sunt cu filet lung cu doi electrozi (cc 220 sau 240) de logan, dupa culoare se pare ca vrea unele mai calde;

- aprinderea electronica de la dany(dupa montare n-am mai umblat niciodata la ea)

- singurul lucru pe care-l fac regulat (ce-i drept, destul de des)este jocul supapelor si completarea uleiului.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- viteza: atinge lejer 140km/h, eu merg de regula cu 100 km/h

- reglare carburatie asta primavara si acum decand a venit frigul, intre cale doua reglaje am parcurs peste 7000km;

 

O comunista de valore :rolleyes:

Dar nu cumva dumneata ai grup de fuga???

....iar cu flanse va deveni mult mai sprintzara...merita incercat ca nu costa mult

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..adica sa inteleg ca motorul tau mere si cu un singur carburator , in cazul in care are aceste flanse. Cat este diametrul gaurii de comunicare dintre flanse? Accept ca ai dreptate in cazul in catre aceste gauri de comunicare au 18 mm, in privinta functionarii descrise de tine. Insa sigur nu vei putea face un reglaj de carburatie corect niciodata. Comunicarea intre flanse nu face decat sa mixeze cele doua reglaje ale carburatoarelor, adica reglarea unuia influenteaza in mod sigur functionarea celuilalt, de sincronizare ce sa mai vorbim...

Acum sa-ti dau si eu parametrii mei, obtinuti cu carburatoarele originale, fara nici o adaptare:

- consum intre 4,2 si 4,6% facut la drumuri lungi pe distante intre 600 si 1500 km;

- consum in oras cca 6-7%;

- viteza: atinge lejer 140km/h, eu merg de regula cu 100 km/h

- reglare carburatie asta primavara si acum decand a venit frigul, intre cale doua reglaje am parcurs peste 7000km;

- bujiile sunt cu filet lung cu doi electrozi (cc 220 sau 240) de logan, dupa culoare se pare ca vrea unele mai calde;

- aprinderea electronica de la dany(dupa montare n-am mai umblat niciodata la ea)

- singurul lucru pe care-l fac regulat (ce-i drept, destul de des)este jocul supapelor si completarea uleiului.

 

140KM/H :lool: CU ALT MOTOR DA NU ALa DE NIPRU!

am mai discutat de treaba asta, io nu va cred pina nu vad cu ochi mei, no ofens! :nono:

daca va merge ceasul KM-trajului cum merge la mine atunci cred! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O comunista de valore :rolleyes:

Dar nu cumva dumneata ai grup de fuga???

....iar cu flanse va deveni mult mai sprintzara...merita incercat ca nu costa mult

Bine-nteles ca am grup solo, doar ai vazuto cu ochii tai, problema este ca la peste 100 km/h stabilitatea se apropie de "0" incepe voblajul, creste nesiguranta etc. elemente pe care le cunosti, nipra mea nu face exceptii :lool: . Discutia insa, a fost legata de carburatie, carburator si performante... despre asta am scris :nono: , doriind astfel sa subliniez faptul ca piesele originale nu sunt atat de "handicapate" pe cat se scrie. Si nu este doar parerea mea, gandestete la cate carburi japoneze( sau alte modele) ai vazut pe niprele care mai bantuie soselele. Boxerele care le vezi peste tot, la intruniri sau aiurea pe sosele, sunt datorita priceperii celor care le conduc, nu pt. ca ar avea piese japoneze sa le asigure functionarea.

 

..am mai discutat de treaba asta, io nu va cred pina nu vad cu ochi mei......daca va merge ceasul KM-trajului ....

Poate ne vom intilnii la anu', la diverse intruniri ce vor avea loc anul viitor ca sa "vezi cu ochii tai", altfel totul nu va ramane decat la stadiul de vorbe.

Ceasul pe care-l am este nou, de ural cred(vit. max. 160), in realitate indica cu 20% mai putin si la viteza si la km parcursi. Testul de viteza l-am facut din curiozitate, secondat de un logan, asa am aflat viteza. Motorul mai putea, nu insa si motocicleta in ansamblu, a intat intr-un voblaj mama, mama... m-am speriat si am redus cu frana de motor si ridicandu-ma pe scari. Joc mare in furca si in roata spate, probleme pe care le-am remediat intre timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-nteles ca am grup solo, doar ai vazuto cu ochii tai, problema este ca la peste 100 km/h stabilitatea se apropie de "0" incepe voblajul, creste nesiguranta etc. elemente pe care le cunosti, nipra mea nu face exceptii :lool: . Discutia insa, a fost legata de carburatie, carburator si performante... despre asta am scris :nono: , doriind astfel sa subliniez faptul ca piesele originale nu sunt atat de "handicapate" pe cat se scrie. Si nu este doar parerea mea, gandestete la cate carburi japoneze( sau alte modele) ai vazut pe niprele care mai bantuie soselele. Boxerele care le vezi peste tot, la intruniri sau aiurea pe sosele, sunt datorita priceperii celor care le conduc, nu pt. ca ar avea piese japoneze sa le asigure functionarea.

 

 

Poate ne vom intilnii la anu', la diverse intruniri ce vor avea loc anul viitor ca sa "vezi cu ochii tai", altfel totul nu va ramane decat la stadiul de vorbe.

Ceasul pe care-l am este nou, de ural cred(vit. max. 160), in realitate indica cu 20% mai putin si la viteza si la km parcursi. Testul de viteza l-am facut din curiozitate, secondat de un logan, asa am aflat viteza. Motorul mai putea, nu insa si motocicleta in ansamblu, a intat intr-un voblaj mama, mama... m-am speriat si am redus cu frana de motor si ridicandu-ma pe scari. Joc mare in furca si in roata spate, probleme pe care le-am remediat intre timp.

 

 

Sunt puti offtopic dar cu ocazia asta poate aflu ceva....Mai tinetzi minte cotele si tipul rulmentilor de la furca???(in caz ca i-ati schimbat) :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La k68 si nu numai la el, o deschidere brusca, lasa motorul fara benzina, producand oprirea lui, asta o stim cu totii. Nu se va intimpla asta la carburile de dacie. N-am timp sa-ti explic acum functionarea celor doua carburatoare. Evident consumul va fii mai mare, daca vrei performanta(fara benzina nu se poate), insa la o utilizare normala, este posibil un consum chiar mai mic.

 

nu stiu rotatiile ca nu am turometru insa va asigur ca in mers cel putin in treptele inferioare 2 3( chiar si 4 doar cu motorul cald) , dau in gaz brusc imi apare acea pauza de care ziceam(0.5s)dupa care intra in ture cit ai clipi,nu moare astai cert, acest lucru nu ti-l va oferi nici un K68 fenomen pe care il cunosc

aud pe uni ca ,carburatoarele japoneze nu merg pe nipra , pai nu merg din cauza ca nu au fost bine alese.

. Treaba asta te ajuta enorm in trafic, cel putin eu ma bizuiesc pe ea IN MOMEente de acest gen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt puti offtopic dar cu ocazia asta poate aflu ceva....Mai tinetzi minte cotele si tipul rulmentilor de la furca???(in caz ca i-ati schimbat) :rolleyes:

din pacate cand i-am avut in mana, n-am pus sublerul pe ei. La mine nu a fost cazul de inlocuire, am curatat, uns cu vaselina si reglat jocul. Codul de reper il gasesti in manual, dar nu te ajuta reperul fiind rusesc.

........nu stiu rotatiile ca nu ................ acest lucru nu ti-l va oferi nici un K68 fenomen pe care il cunosc................

asa este! am scris asta(se pare ca nu citesti tot)...dar numai pt atata lucru, inlocuiesti carburatoarele? vreau un raspuns cinstit!!!

Eu compensez acest neajuns prin inceperea accelerarii cu o fractiune de secunda inaintea debreierii atunci cand plec de la stop, iar daca scap maneta ambreajului(si mi sa intimplat asta de 2-3 ori)pleaca pe o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt puti offtopic dar cu ocazia asta poate aflu ceva....Mai tinetzi minte cotele si tipul rulmentilor de la furca???(in caz ca i-ati schimbat) :rolleyes:

Desfaci si te duci la magazinul de rulmenti. Metoda noua este sa renunti la rulmentul de presiune cu bile in favoarea celui axial-radial cu role. De altfel se gaseste un rulment d-asta STAS sa intre acolo. Ideea se pare ca a venit de la chinezii de la Chang Jiang (care au aceeasi coloana de directie).

 

in alta ordine de idei si Cristi are K68 VDC 03 si e multumit. Si probabil ca de-aia e multumit. Inca de acum 3 ani am vazut o diferenta intre Kartex si Pekar , unele le aveam pe M61 altele pe MT10-36.

 

In practica pe Nipru vechile mele carburatoare K65 imi permiteau sa o pornesc cu o singura pedala in orice conditie, fara alte actiuni premergatoare. K68-urile astea cu capac de plastic parca dau mai multa putere dar cred ca le fac vant.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt puti offtopic dar cu ocazia asta poate aflu ceva....Mai tinetzi minte cotele si tipul rulmentilor de la furca???(in caz ca i-ati schimbat) :rolleyes:

Salut. Parerea mea- bach-, este ca nu esti off-topic. Poate gresesc dar eu cred ca in acest< Proiect de sinteza> ar trebui sa gasim si sa discutam date care nu se gasesc in cartea tehnica si asa destul de "subtirica" a Niprului, probleme deosebite aparute in functionarea motocicletei (nu de genul "mi-a fatat pisica-n pod ce ma fac, am ramas fara benzina"), IMBUNATATIRI REUSITE SI FIABILE in acelasi timp, care sa ajute atit motocicleta cit si motociclistul in trafic.

RULMENTII DE PRESIUNE DE LA JUGURI FURCA. Scrie pe ei RUSSIA - C - 778707 K - K3YP (cine stie rusa a rezolvat-o)

Dimensiuni- diametre inele- Interior I- 35mm, interior II- 34mm. Exterior- 51mm ambele inele. Grosime - 5mm fiecare inel dar atentie la profilul lor.

Numarul de bile -22, diametrul bilei - 6mm. Grosimea intregului ansamblu - 12mm. ATENTIE la montare. Nu au coronita ptr. repartizarea uniforma a bilelor. Inelele cu diametrul interior mai mic se monteaza in locasurile din cadru. Inelele cu diametrul interior mai mare se monteaza pe jugurile furcii. A NU SE UITA VASELINA cu care trebuie uns rulmentul ( fara de care nu prea stiu cum vor sta bilele pe pozitie in momentul montarii jugului). Nu stiu daca Dany oldmoto ( 0740848790 ) are asa ceva. Eu am cumparat de la Gaspar ( 0744472055 ) anul trecut. Nu te uita la 0,5 roni, suna la amindoi, poate exista diferente de calitate, pret, transport. Poti sa mai cauti pe la firme de piese auto poate gasesti ceva la fel dar de alta fabricatie. Asa ai posibilitatea sa alegi, optiunea si automat banii sint ai tai. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de cote se pare ca sunt aceleasi cu cele date de polonezi pe site-ul lor.....la ei apar rulmentii conici cu role la cotele 34x51x12mm....am sa caut la un magazin specializat rulmentii astia iar daca nu reusesc iau legatura cu Dany

post-21334-1226146944_thumb.jpg

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cu aia conici te-ai scos!

...ii gasesti si aici la 14 euro...

http://www.ural-zentrale.de/product_info.p...ne-bearing.html

LA magazinele de rulmenti nu vei gasi asa ceva....

Am luat si eu de la badea Gaspar, si au fost ok...chiar daca unul avea 22 de bile si celalat 21 :rolleyes: (si in cel cu 21 nici nu mai incapea a 22-a!)

Am mai comandat o pereche si mi-a trimis de IJ...atunci am zis ca hai facem si directia de la simson, si am mai comandat 3 perechi de IJ , si mi-a trimis 2 si inca una pentru Nipru! :nono: ...asa ca nu am mai fortzat si am lasat lucrurile in treaba lor..

...bilele probabil le tine intr-o galeata unde tine si fasolea recoltata, si probabil alege cate o mana de bile si le potrive' pe inele si le expediaza :lool:

Glumim , dar rulmentii lui merg la mine de 3 ani... :P

Orice rulment axial are unul dintre inele rectificat la interior si acela se va centra pe ceva ax , iar perechea se va centra la exterior pe ceva(ambele au rectificata cota exterioara...) Asa ca cel rectificat la interior pe jug(sus si jos) si perechile in cadru...

Recomand cu caldura sa asezi sub fiecare rulment, o saiba subtire din hartie impregnata cu vaselina, pentru ca ,cotele de asezare din cadru/juguri sunt facute din barda, si am vazut rulmenti sparti la 2 saptamani de la montare, datorita eforturilor axiale neuniforme la care au fost solicitate inelele...Hartia se va tasa si va estompa oarecum neuniformitatile de prelucrare...in timp va trebui sa restrangi rulmentii datorita tasarii hartiei(dupa 2-3 saptamani de umblat pe drumuri rele... ;) )

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate cand i-am avut in mana, n-am pus sublerul pe ei. La mine nu a fost cazul de inlocuire, am curatat, uns cu vaselina si reglat jocul. Codul de reper il gasesti in manual, dar nu te ajuta reperul fiind rusesc.

 

asa este! am scris asta(se pare ca nu citesti tot)...dar numai pt atata lucru, inlocuiesti carburatoarele? vreau un raspuns cinstit!!!

Eu compensez acest neajuns prin inceperea accelerarii cu o fractiune de secunda inaintea debreierii atunci cand plec de la stop, iar daca scap maneta ambreajului(si mi sa intimplat asta de 2-3 ori)pleaca pe o roata.

 

tind sai spun "randament", ma refer la carburatoare, raspunzind la intrebare!

de cind le-am pus , nu am efectuat nici un reglaj, am piscalit in primi 100km pina am reglat consumul (e singurul lucru care trebuie sa-l ajustezi, corectezi!) si de atunci nimic de obiectat.

Raspuns clar la acceleratie de pe loc , in mers aceea infima intirziere la bagatul maini in gaz, care chiar imi place comportarea(imagineazati conducind o masina cu instaltie Turbo! exact aceeasi senzatie o ai)

consum bun

porniri usoare si sub "-" grade

functionalitate

randament

fara reglaje.....

dezavantaje

:rolleyes:

Na!

stau sa ma gindesc...... Nici unu care sa-mi treaca prin minte.

 

Lasind acest subiect de-o parte, vreau sa impartasesc unele trairi.

fiind sezonul mai rece, am tot simtit nevoie sa schimb Oloiul,asta in conditiile in care ia mult timp pina se incalzeste sa functioneze la parametri normali, eu cel putin simt si am simtit si nu m-am inselat, ca, din cauza viscozitati mari a uleiului(20w50) "impiedica oarecum motorul sa functioneze la randament maxim.

AsA CA IERI am decis sa pun un ulei mai putin viscos optind pentru 15w40 (ma prostit vinzatorul sal iau pe al mai scump) Ulei mineral molecular nu fac reclama dand numele.

raspunsul evindet pozitiv!(dupa aceea nu mi-am mai banuit de bani :lool: vinzatorului)

am facut vre-o 70km pe drumurile patriei UNgare(care sunt revoltator de bune) si s-a simtit surprinzator de bine!

acum o sa ma intrebe Userul CRSITI, (FIIND CONVINS CA O VA FACE)si nu-i vo da satifactia :nono: sau cel putin asa cred

de ce 20w50 impiedica motorul sa functioneze la randament maxim?

 

la pornire diferenta nu e mare, insa in treapta a 4-a cind dau gaz cu 20w50 simt....

dau gaz si chiar nu trage(la peste 75km),ca si cum ceva il retine din miscare, impiedica accelerarea, asta in conditi de mers cu motorul relativ rece, pe vremea asta(temperaturi de 10-15 gradeC un pic de vint), lucru care inceteaza dupa ce motorul se incalzeste.

Asa am ajuns la concluzia ca vina o poarta oloiul prea viscos!

cum am zis!l-am schimbat ieri cu 15w40 si diferenta a fost surprinzatoare, fara pierderea randamentului, infocare excesiva, etc...

deranjul urit cu 20w50 era in oras, la reprize scurte 15-20min cind se simtea nevoie de gaz, si nu numai.

lucru care nu e valabil vara la peste 25 grdaea C, sa nu se interpreteze gresit

Sfat pe care-l dau toti in acest topic!

nu umblati cu "doamnele" voastre,stiind ca uleiul e sub nivel.verificati periodic si constant nievelul uleiului(de care o fi el) cu joja nefiletata sa aveti un plus de siguranta.

Vreme buna!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....verificati periodic si constant nievelul uleiului(de care o fi el) cu joja nefiletata.....Vreme buna!

Randament inseamna consum/distanta parcursa, nu reglaje dese, pornire motor,etc. Am mers cu motoare turbo, stiu ce simti atunci cand sistemul intra in functiune! Insa nu poti compara un sistem turbo (care-ti da un plus de putere prin supraalimentarea cu aer la o turatie a motorului de peste 2000 rot/min) cu deficienta carburatoarelor de a raspunde instantaneu la la o deschidere brusca a clapetei de acceleratie. Faptul nu nu reglezi zilnic carburatoarele este normal, nici eu nu o fac. Insa reglajul de iarna si cel de vara sunt necesare, numai si din diferenta de densitate a aerului, poti sa nu il faci, motorul va functiona si asa. Faptul ca motorul porneste la prima pedala si iarna si vara sau dupa 3 saptamani de nefunctionare, nu are legatura cu flansele tale. Al meu porneste fara flanse in absolut orice conditie(cei ce cunopsc motorul meu , stiu asta).

Utilizarea lor, ok! Explicane tu ce se intampla cu carburatia atat de spectaculos. Care-i logica? Ce aduc in plus atat de eficient? Asta asteptam de la tine! Nu doar afirmatii!

:rolleyes: ..n-am sa te-ntreb nimic de ulei, ce scri tu e logic, toti stim acest lucru! Pana acum ceva ani in urma toti stiau de uleiul de vara si cel de iarna. Vascozitatea uleiului ia considerabil din puterea motorului, ingreuneaza pornirea, creste consumul etc. Nimic nou! Sfatul tau insa cu controlul si respectarea nivelului de ulei este foarte bun, si intradevar conteaza mai mult cantitatea decat calitatea, din pacate nu toti tin seama de acest amanunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa pun si eu paie pe foc....Daca tot s-a incercat montarea de carburatoare de Dacia pt imbunatatirea performantelor, nu a incercat nimeni sa pun un carburator cu dublu corp din ala cum aveau Oltcit-urile sau Dacia Nova cu motor de 1600 cmc? Ma gandesc ca ala iti da benzina in prostie cand o turezi si ai si putere si viteza.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Randament inseamna consum/distanta parcursa, nu reglaje dese, pornire motor,etc. Am mers cu motoare turbo, stiu ce simti atunci cand sistemul intra in functiune! Insa nu poti compara un sistem turbo (care-ti da un plus de putere prin supraalimentarea cu aer la o turatie a motorului de peste 2000 rot/min) cu deficienta carburatoarelor de a raspunde instantaneu la la o deschidere brusca a clapetei de acceleratie. Faptul nu nu reglezi zilnic carburatoarele este normal, nici eu nu o fac. Insa reglajul de iarna si cel de vara sunt necesare, numai si din diferenta de densitate a aerului, poti sa nu il faci, motorul va functiona si asa. Faptul ca motorul porneste la prima pedala si iarna si vara sau dupa 3 saptamani de nefunctionare, nu are legatura cu flansele tale. Al meu porneste fara flanse in absolut orice conditie(cei ce cunopsc motorul meu , stiu asta).

Utilizarea lor, ok! Explicane tu ce se intampla cu carburatia atat de spectaculos. Care-i logica? Ce aduc in plus atat de eficient? Asta asteptam de la tine! Nu doar afirmatii!

:rolleyes: ..n-am sa te-ntreb nimic de ulei, ce scri tu e logic, toti stim acest lucru! Pana acum ceva ani in urma toti stiau de uleiul de vara si cel de iarna. Vascozitatea uleiului ia considerabil din puterea motorului, ingreuneaza pornirea, creste consumul etc. Nimic nou! Sfatul tau insa cu controlul si respectarea nivelului de ulei este foarte bun, si intradevar conteaza mai mult cantitatea decat calitatea, din pacate nu toti tin seama de acest amanunt.

 

care flanse, ce flanse, cine a pomenit de flanse?

Nu e nimic miraculos, totul e logic, motorul merge asa cum imi palce mie , unde filosofati ca sa gasiti raspunsul?, nu sunt afirmati sunt fapte..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa pun si eu paie pe foc....Daca tot s-a incercat montarea de carburatoare de Dacia pt imbunatatirea performantelor, nu a incercat nimeni sa pun un carburator cu dublu corp din ala cum aveau Oltcit-urile sau Dacia Nova cu motor de 1600 cmc? Ma gandesc ca ala iti da benzina in prostie cand o turezi si ai si putere si viteza.......

inca nu s-au montat

si sigur nu o sa ramana doar o incercare ratata asa cum credeti

nu e nici un subiect utopic

in curand va dau raspunsul la intrebare

si eu o sa va invit la anul sa facem o tura cu Mr IGOR, cu toate piesele noi si ulei 10W40 sau 5W30

tin sa anunt ca ideea cu 2 carb. de dacia am adus-o in discutie cu scopul de a ajuta pe motoristi

binenteles ca si alea dublucorp merg, dar tb sa ai habar cum se regleaza, au niste chichite pe ele prin care ii poti da consumul de la 5 la 15 litri.

dar unde vrei sa concurezi cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care flanse, ce flanse, cine a pomenit de flanse?...............

 

 

care flanse, ce flanse, cine a pomenit de flanse?

Nu e nimic miraculos, totul e logic, motorul merge asa cum imi palce mie , unde filosofati ca sa gasiti raspunsul?, nu sunt afirmati sunt fapte..........

:lool: ..scuze d-le! Din greseala te-am incurcat cu krokodilu(cu sau fara flanse?) :rolleyes: Adu-mi aminte cand ne vedem, dau o bere :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...