Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru cristi 57

rog un id de mes

tocmai am achizitionat motorul lui florin motoare si as avea nevoie de m-ai multe sfaturi m-ai ales ca detineti experienta necesara pt a le da

sper ca nu am deranjat cu acest post

va multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am dat pe el

Aha.. am mai vazuto odata, pe undeva. Se pare ca i-a iesit pe nas nipra lui Florin! O ia de la-nceput cu altceva(yamaha xtz 750), are ce face toate iarna!

==============================

Intrebare pt "ai" din Bucuresti: bronz, bronz gafitat, fonta sau otel :laugh: ce-i mai bun pt bucsile de la pinioanele din cutie? Am desfacut cutia, am gasit jocuri mari la acele bucsi, este vorba de lagarele pinioanelor care se rotesc pe axu' primar. Cine stie un strungar care sa aiba si material pt confectionat? Am facut si poze dar nu mere sa la bag(al naibi net).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la www.rulmenti.ro adica pe Plevnei au aia si otel bara, nu am vazut ce marci. Aveau si bronz si teflon si altele.

 

Deci nu-i nici o diferenta fata de nipra :friends:.

Am crezut ca au motoare si cutii de viteza mai performante.

 

Au motoare mai performante si mai bine lucrate. Echilibrate, fara zgomot, fara consum de ulei. Motocicleta in sine are o tinuta de drum mai buna, si franeaza cu adevarat.

Niprul abia daca atinge fortat 140 , dar nu tine mai mult de 90 in siguranta. De altfel pe vitezometrele care vin din fabrica acum linia rosie apare la 90.

Cand zic ca tine 100 constant inseamna ca merge asa toata ziua. Pentru solo este cu mult peste Nipru sau Ural 650. As compara Uralul solo nou cu un BMW R 80 impecabil de prin '80

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la www.rulmenti.ro adica pe Plevnei au aia si otel bara, nu am vazut ce marci. Aveau si bronz si teflon si altele.

 

 

 

Au motoare mai performante si mai bine lucrate. Echilibrate, fara zgomot, fara consum de ulei. Motocicleta in sine are o tinuta de drum mai buna, si franeaza cu adevarat.

Niprul abia daca atinge fortat 140 , dar nu tine mai mult de 90 in siguranta. De altfel pe vitezometrele care vin din fabrica acum linia rosie apare la 90.

Cand zic ca tine 100 constant inseamna ca merge asa toata ziua. Pentru solo este cu mult peste Nipru sau Ural 650. As compara Uralul solo nou cu un BMW R 80 impecabil de prin '80

 

Sa traiesti Aleko, mersi pentru informatii.Tocmai am achizitonat,cu ajutorul lui Dany,una bucata Ural,de la fratii nostrii de peste Prut.

Acum nipra are tovaras...(in primavara scot o serie de pui :friends: ).

Sa fie uralurile asa de fiabile....ca nu prea am gasit prea multe detalii tehnice si dezbateri pe forum????

Merita schimbate carburatoarela k65 cu k68.....care ar fi avantajele?

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiesti Aleko, mersi pentru informatii.Tocmai am achizitonat,cu ajutorul lui Dany,una bucata Ural,de la fratii nostrii de peste Prut.

Acum nipra are tovaras...(in primavara scot o serie de pui :friends: ).

Sa fie uralurile asa de fiabile....ca nu prea am gasit prea multe detalii tehnice si dezbateri pe forum????

Merita schimbate carburatoarela k65 cu k68.....care ar fi avantajele?

 

 

 

ASTEPTAM POZE!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei din Bucuresti: bronz, bronz gafitat, fonta sau otel :friends: ce-i mai bun pt bucsile de la pinioanele din cutie? Am desfacut cutia, am gasit jocuri mari la acele bucsi, este vorba de lagarele pinioanelor care se rotesc pe axu' primar. Cine stie un strungar care sa aiba si material pt confectionat? Unde-l gasesc? La pinionul de a I-a este din bromz, celelalte din otel.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucsile baladoare fa-le cum erau, cauta sa-i afli duritatea otelului la trepte. Material la www.rulmenti.ro.

 

krokodilu Uralele 650 sunt mai bune de solo, nu sunt cine stie ce minunatii pe langa nipre, au avantaje si dezavantaje, se schimba un pic stilul de condus, adica nu trebuie sa-l tii in ture, insa de obicei mananca mai mult ulei, si daca e vorba de un Ural cu cutie model nou e mai neplacut de schimbat vitezele. K65 merita schimbate daca sunt proaste, daca sunt bune tine-le.

In vara la intalnire aveam la Nipru K65-uri si mai stii cum pornea la prima pedala absolut, fara altceva. Eh de cand cu K68-urile nu reusesc , ce-i drept are parca un pic mai multa putere. K68-urile le-am luat pleasca, ca altfel nu faceam investitia.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata sa renutat de tot la radiatore pentru ulei?nimeni! nu se simte nevoia cai rece acum, da vine acusi caldurile :laugh:

asa numi vine sa dau 30 lei pentru 3 cm de sudura in aluminiu si dadeam eu date despre ce si cum,avind in vedere ca mi-am pus si termometru la ulei.

nui gasesc locu la radiator, unde sa-l montez!

traseul ramine stabilit, intra uleiul in radiator prin orificiul sondei si exit-ul se va face direct in baie prin locasul jojei, ca sa protejes motorul si pentru al folosi doar cind e nevoie de radiator(imi va spune termometrul) va veni montat un robinet imediat dupa ce oloiul paraseste motorul si inainte de a intra in radiator, in felul asta pot sai dau drumul sau sa-l opresc cind doresc, in plus ma avantajeaja faptul ca pot regla debitul de ulei care sa treaca prin radiator....Nea Victor sa traiesti!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata sa renutat de tot la radiatore pentru ulei?nimeni! nu se simte nevoia cai rece acum, da vine acusi caldurile :P

asa numi vine sa dau 30 lei pentru 3 cm de sudura in aluminiu si dadeam eu date despre ce si cum,avind in vedere ca mi-am pus si termometru la ulei.

nui gasesc locu la radiator, unde sa-l montez!

traseul ramine stabilit, intra uleiul in radiator prin orificiul sondei si exit-ul se va face direct in baie prin locasul jojei, ca sa protejes motorul si pentru al folosi doar cind e nevoie de radiator(imi va spune termometrul) va veni montat un robinet imediat dupa ce oloiul paraseste motorul si inainte de a intra in radiator, in felul asta pot sai dau drumul sau sa-l opresc cind doresc, in plus ma avantajeaja faptul ca pot regla debitul de ulei care sa treaca prin radiator....Nea Victor sa traiesti!

 

Problema ramine de actualitate,dar fiind vreme buna eu mai ies inca la plimbare si nu am timp de shurubareala :) : /index.php?...p;#entry1608032

 

Referitor la solutia ta: cind dai drumul la robinet sa-ti circule uleiul in radiator, cum stii daca mai ajunge ulei la cuzineti?????..cred ca e bine sa montezi un manometru si sa urmaresti sa ai cel putin 2bar. la cuzineti.

Tine-ne la curent!

:laugh:

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ramine de actualitate,dar fiind vreme buna eu mai ies inca la plimbare si nu am timp de shurubareala :) : /index.php?...p;#entry1608032

 

Referitor la solutia ta: cind dai drumul la robinet sa-ti circule uleiul in radiator, cum stii daca mai ajunge ulei la cuzineti?????..cred ca e bine sa montezi un manometru si sa urmaresti sa ai cel putin 2bar. la cuzineti.

Tine-ne la curent!

:laugh:

este manometru! si chiar de asta am spus ca pun rubinet chiar dupa el, sa nu las sa circule haotic oloiul, i se va retine oarecum presiunea in sistem ca doara acolo e nevoie de el.

gindestete ca dau drumul la robinet max deschis cu siguranta va scadea brsuc presiunea, dar daca il las dar sa pisoaie incet- incet urmarind manometru concomitent cu deschiderea rubinetului, eu zic ca va fi mai in siguranta, odata stabilizat un anumit debit(prin intermediul robinetului) de ulei care sa treaca prin radiator, pot da bice.

asta a fost sfatul lui Nea Victor(de cind i-am batut capu cu nebunia asta) si ca de obicei i dau dreptate :)

 

cu toate astea cel mai sigur traseu al oloiului prin radiator ramine cel de la pct2 descris la inceputul temei.

pe traseu undeva in imediata apropiera a pompei si ce urmeaza sa intre pe circuit taita teava captul ce vine de la poma al conductei dus turul prin radiator si returul inapoi in celalt capat tait, un fel de BY-PAS, sincer sunt %-% convins ca asa functioneaza fara nici un fel de dubiu, ca pina la urma urmei e doar o prelungire a circuitului.insa frica si lenea de a desface tot motorul ma pune in situatia de a ma multumi doar cu teste.cine stie poate ramian definitiv :crack: :P

 

 

Tine-ne la curent!

 

 

fi pe pace!

ma roade ca nu siu unde sa-l montez fara sa mai dau gauri in cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

in fata il montezi, sub capacul de la aprindere, pe cadru. 2 gauri in plus, eventual filetate in plus nu cred ca sunt un capat de tara :laugh: eu ma gandesc sa-i pun o pompa de suzuki in plus, pt. racire. sau poate ma avant mai mult si o inlocuiesc pe cea originala! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este manometru! si chiar de asta am spus ca pun rubinet chiar dupa el, sa nu las sa circule haotic oloiul, i se va retine oarecum presiunea in sistem ca doara acolo e nevoie de el.

gindestete ca dau drumul la robinet max deschis cu siguranta va scadea brsuc presiunea, dar daca il las dar sa pisoaie incet- incet urmarind manometru concomitent cu deschiderea rubinetului, eu zic ca va fi mai in siguranta, odata stabilizat un anumit debit(prin intermediul robinetului) de ulei care sa treaca prin radiator, pot da bice.

asta a fost sfatul lui Nea Victor(de cind i-am batut capu cu nebunia asta) si ca de obicei i dau dreptate :laugh:

 

cu toate astea cel mai sigur traseu al oloiului prin radiator ramine cel de la pct2 descris la inceputul temei.

pe traseu undeva in imediata apropiera a pompei si ce urmeaza sa intre pe circuit taita teava captul ce vine de la poma al conductei dus turul prin radiator si returul inapoi in celalt capat tait, un fel de BY-PAS, sincer sunt %-% convins ca asa functioneaza fara nici un fel de dubiu, ca pina la urma urmei e doar o prelungire a circuitului.insa frica si lenea de a desface tot motorul ma pune in situatia de a ma multumi doar cu teste.cine stie poate ramian definitiv :P :)

 

 

Tine-ne la curent!

 

 

fi pe pace!

ma roade ca nu siu unde sa-l montez fara sa mai dau gauri in cadru.

 

eu nu inteleg mai nimik

ai un stil caracteristic

oricum o sa prajesti linia pentru ca e rudimentar sistemul si trebuie sa jonglezi cu ceasuri si robinete in mers ca acu' 100 de ani cand tu trebuie sa fii atent si sa te distrezi

daca vrei sa nu strici monteaza pompa cu circuit separat fara interferente intre ele

maine pun o poza ca sa intelegi

aaa si stii care este diferenta intre sisteme?:

-al tau nu are debit de ulei si farami si linia, pentru ca niprul are presiune din parti (pompa si capac distributie prost etansate)

-asta a-l meu are debit mare si permite o racire buna nu numai a uleiului dar si a chiuloaselor prin traseul pompa-radiator-chiuloase-motor.

pompa este de la un motor de masina japoneza, trohoidala, bine inchegata si fara scurgeri ,are acelasi sens ca alternatorul de nipru (nu ca a-r conta prea mult) si se prinde cu reductie in spatele alternatorului in locul surubului de la elice.

am majorat surubul din spate la D=8mm pentru ca un surub de 6 s-ar prapadi instant la o accelerare mai brusca

important la o pompa externa de ulei este sa nu curga, asta am probat-o si nu curge,mai ales ca face putin vid ptr ca trage ulei din baie si ea este la 35 de cm deasupra. (nu exista presiune pe sistem, uleiul urca din baie in radiator si coboara prin chiulose in baie)

etc etc etc

ce zici de ideea asta Domnu'.....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ne inpartasasti si noua din experimentul cu radiator pt.ulei si toate alea.....chiar intereseaza.....am auzit si pe la altzii care au reusit,chiar cu rezultate bune:canicula,panta....fara probleme(doar cu radiator de Olcit si fara pompa de ulei electrica) . multzumesc!!!!!! si "sarbatori fericite"!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un Dnepr si ,cred ca... 2 intrebari!

Incepand de la 75 km/h imi arunca ulei pe unde intra protectia tijelor in chiulasa ceea ce ma "agraveaza" (imi murdareste incaltarile)!

1. Exista o bucsa in chiulasa in care intra tzevile protectoare ale tijelor sau acestea intra direct in corpul chiulasei?

2. Din experienta voastra cum as putea rezolva problema? :)

 

Bagati-ma in seama! Va implor! :laugh:

 

banda de teflon si silicon ptr ulei sau alt etansant

pune silicon si sus la cauciucuri, pe teava de retur si sub saibele plate de la suruburile de prindere a chiuloaselor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banda de teflon si silicon ptr ulei sau alt etansant

pune silicon si sus la cauciucuri, pe teava de retur si sub saibele plate de la suruburile de prindere a chiuloaselor

sa fie mai eficient lasa suprafetele date cu silicon vre-o 10 min sa se intareasca o tira si apoi le introduci, daca le pui sus cum ai dat cu silicon pe ele il arunca tot afara, prea putin ramine unde ar trebuii sa fie.

siliconul de care vorbim se prezinta in tub rosu elegant cu scris negru sau tub negru, negru zice cai mai bun nui de neglijat nici cel rosu si eftin 5 lei pe tub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg mai nimik

ai un stil caracteristic

oricum o sa prajesti linia pentru ca e rudimentar sistemul si trebuie sa jonglezi cu ceasuri si robinete in mers ca acu' 100 de ani cand tu trebuie sa fii atent si sa te distrezi

daca vrei sa nu strici monteaza pompa cu circuit separat fara interferente intre ele

maine pun o poza ca sa intelegi

aaa si stii care este diferenta intre sisteme?:

-al tau nu are debit de ulei si farami si linia, pentru ca niprul are presiune din parti (pompa si capac distributie prost etansate)

-asta a-l meu are debit mare si permite o racire buna nu numai a uleiului dar si a chiuloaselor prin traseul pompa-radiator-chiuloase-motor.

pompa este de la un motor de masina japoneza, trohoidala, bine inchegata si fara scurgeri ,are acelasi sens ca alternatorul de nipru (nu ca a-r conta prea mult) si se prinde cu reductie in spatele alternatorului in locul surubului de la elice.

am majorat surubul din spate la D=8mm pentru ca un surub de 6 s-ar prapadi instant la o accelerare mai brusca

important la o pompa externa de ulei este sa nu curga, asta am probat-o si nu curge,mai ales ca face putin vid ptr ca trage ulei din baie si ea este la 35 de cm deasupra. (nu exista presiune pe sistem, uleiul urca din baie in radiator si coboara prin chiulose in baie)

etc etc etc

ce zici de ideea asta Domnu'.....?

am personalitate s-ar zice :laugh:

acum referitor la ce zici matale!

sa- mai incercat si a esuat operatiunea, nu de mine insa, cu toate ca e cit se poate de logic.

daca faci circuit extern pompa de care pomenesti matale care dupa spuse e destul de zdravana , dinsa va suge tot oloiul ca sa-l treaca prin radiator, oloi care il "fura" de la pompa originala a motorului si sansele sa ramina fara ulei la ture mari este foarte probabila, ulei insuficient ca si cantitate pentru ungerea corepunzatoare, si atunci ce sa facut?

o racire abuziva a uleiul lucru bun in acelai timp insa sii un "furt" din cantitatea de oloi din carter.

cu siguranta nu voi adopta un asemena sistem!

ungi chiuloasele si restul?

Domnu' e in ceruri! eu sunt un simplu muritor care vrea ca mobra lui sa aiba un radiator montat si sa fie eficieint.

sa fie treaba cit de logica, dami un exemplu? aratami un motor care are racirea uleiului prin intermediul unui radiator cu circuit extern si doua pompe?

nu vei gasi!

toate motoarele au sistemul descris de mine la punctul 2 cel de care pomeneam ca mie groaza sa ma apuc (mai bine nu pun radiator)si nu cel pe care-l testez.

Am vorbit cu oameni care au circuitul sonda-radiator-baie(sunt care au dat o gaura filetata in carter, eu nu dau!am facut o reductie pentru furtun in locul jojei)si au facut mii de km fara probleme.

sigur va tin la curent sau voi tacea daca iese prost :)

nu vei

 

 

Va multumesc tare mult! Infasor banda de teflon pe teava protectoare, ii aplic mastic rosu sau negru si o infig in chiulasa? Am inteles bine?

Este cumva si o bucsa intre chiulasa si teava prostectoare a tijei?

 

Si mai am o intrebare... Stiti cumva unde este sensorul de neutral la cutia de viteze?

 

Va multumesc mult!

in drept cu livierul de actionare a mansarieurului(partea dreapta la 15-20cm de prinderea levierului in cutie) e o piulita mare de plastic actionata cu o cheie de 22 si cablu e prins prin intermediul un surub de 4-5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fata il montezi, sub capacul de la aprindere, pe cadru. 2 gauri in plus, eventual filetate in plus nu cred ca sunt un capat de tara :laugh: eu ma gandesc sa-i pun o pompa de suzuki in plus, pt. racire. sau poate ma avant mai mult si o inlocuiesc pe cea originala! :)

mai bine o schimbi!

acolo am gauri insa aripa e cam subtirica si sa nu-mi arunce ceva minuni pe radiator sa-l aranjes, de noroi nici nu mai vorbesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am personalitate s-ar zice :)

acum referitor la ce zici matale!

sa- mai incercat si a esuat operatiunea, nu de mine insa, cu toate ca e cit se poate de logic.

daca faci circuit extern pompa de care pomenesti matale care dupa spuse e destul de zdravana , dinsa va suge tot oloiul ca sa-l treaca prin radiator, oloi care il "fura" de la pompa originala a motorului si sansele sa ramina fara ulei la ture mari este foarte probabila, ulei insuficient ca si cantitate pentru ungerea corepunzatoare, si atunci ce sa facut?

o racire abuziva a uleiul lucru bun in acelai timp insa sii un "furt" din cantitatea de oloi din carter.

cu siguranta nu voi adopta un asemena sistem!

ungi chiuloasele si restul?

Domnu' e in ceruri! eu sunt un simplu muritor care vrea ca mobra lui sa aiba un radiator montat si sa fie eficieint.

sa fie treaba cit de logica, dami un exemplu? aratami un motor care are racirea uleiului prin intermediul unui radiator cu circuit extern si doua pompe?

nu vei gasi!

toate motoarele au sistemul descris de mine la punctul 2 cel de care pomeneam ca mie groaza sa ma apuc (mai bine nu pun radiator)si nu cel pe care-l testez.

Am vorbit cu oameni care au circuitul sonda-radiator-baie(sunt care au dat o gaura filetata in carter, eu nu dau!am facut o reductie pentru furtun in locul jojei)si au facut mii de km fara probleme.

sigur va tin la curent sau voi tacea daca iese prost :P

-suzuki dr /sv enduro

-cine te retine sa pui mai mult ulei?

-nu ungi chiuloasele ci le racesti

-acest sistem se foloseste ptr ca e mai trainic si motorul mai usor decat unul cu racire pe lichid

-tu esti fericit daca ai un radiator, atunci pune-ti unul si raceste suculetul vara cand te plimbi :laugh:

-cu aceasta metoda nu o sa mai distrugi chiloasele, racesti si uleiul,etc

-acu' ai inteles ce incerc sa spun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motoarele au sistemul descris de mine la punctul 2 cel de care pomeneam ca mie groaza sa ma apuc (mai bine nu pun radiator)si nu cel pe care-l testez.

Am vorbit cu oameni care au circuitul sonda-radiator-baie(sunt care au dat o gaura filetata in carter, eu nu dau!am facut o reductie pentru furtun in locul jojei)si au facut mii de km fara probleme.

sigur va tin la curent sau voi tacea daca iese prost :)

 

Poti sa pui o singura poza cu vreun motor din cele la care te referi?

Atentie..nu crede tot ce ti-au spus acei oameni...s-ar putea sa-ti bulesti motorul.Metoda pe care vrei tu sa o aplici nu are nici un temei stiintific.

(ce debit si ce presiune minime de ulei sunt sunt necesare pentru buna functionare a motorului?cum esti tu sigur ca poti asigura acesti parametrii?...atentie, viscozitatea uleiului variaza in limite destul de largi in timpul functionarii motorului).

Motoarele care au radiatoare de racire a uleiului, au acel radiator introdus in serie cu circuitul de ungere,astfel presiunea nu se modifica.

.

.

.

mai gindeste-te....nu-ti risca motrul, mai bine mergi cu el asa cum e decit sa montezi radiatorul prin ramificarea circuitului original

:laugh:

 

monteaza pompa cu circuit separat fara interferente intre ele

maine pun o poza ca sa intelegi

aaa si stii care este diferenta intre sisteme?:

-asta a-l meu are debit mare si permite o racire buna nu numai a uleiului dar si a chiuloaselor prin traseul pompa-radiator-chiuloase-motor.

ce zici de ideea asta Domnu'.....?

 

Eu zic ca e o solutie mult mai valabila....sa nu uiti de poze.De cind mergi cu sistemul acesta?....ceva inconveniente sunt??

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...