cristi 57 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 (editat) La mine s-au potrivit cele de logan, am bobina originala. Editat August 5, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Gaaaataaaaa uraaaaaaaaaaa MEEERGEEEEEE! Am pus fise de logan (am bobina japoneza denso) s-au potrivit la mustata si da!! de nervi am pus d-alea cu carbon si silicoane si chestii trestii balamale. Si-am mai schimbat si condensatorul! am pus unul de 6 lei romanesc de delcou de 0.25 alea de 0.27 "made-n frace" am schimbat 2 pana acus! Am dat o pedalutica mica mica mica si-a pornit atelaju nervos rau, turat ca la balamuc cu amestec de benzina cu ulei de 2T am umblat la surubele (deci merg reglate si astea K63) am adus-o la normal (dupa urechiose) si-am dat o tura! AAAltaaaa viata! fara intreruperi trage constant in ture, sta in relantiu, nota 9.40! Multumesc tuturor care mi-ati dat sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 "Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma"... intreb ce mai face Bubaq, initiatorul acestui forum. In septembrie se fac 4 ani de cand vorbim pe acest forum. va dati seama cate s-au intamplat in 4 ani! In 2008 Dneprul mai avea ceva cautare... acum.... cautarea se indreapta catre motoare aduse de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 "Ploua de ceva zile si chiar daca o sa mai vina zile bune nu pot sa nu ma"... intreb ce mai face Bubaq, initiatorul acestui forum. In septembrie se fac 4 ani de cand vorbim pe acest forum. va dati seama cate s-au intamplat in 4 ani! In 2008 Dneprul mai avea ceva cautare... acum.... cautarea se indreapta catre motoare aduse de afara. Mai sunt si "tampiti" care tin japoneze in garaj si merg cu dnepra ) vezi "Adolf118" Eu cred ca daca s-ar gasi piese de calitate ptr ele ar fi un echilibru mai mare! Dar din pacate...nu stii de unde si ce piese sa pui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Mai stiu eu unu' ca si tine ... adica io ! ) D-aia am spus "tampit" la plural m-am gandit ca n-oi fi singur! Ati comandat vreodata piese de Dnepr/Ural de pe site-urile online? EX: Arbalet Kiev, Oldtimergarage, UralZentralle etc? Sunt seriosi? Piesele sunt de calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 cata liniste pe acest forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 probabil toti nepristii(exceptie eu)is pe drumurile patriei.e soare,nu mai e canicula.nepra frate cu romanu.da las ca vine frigu acusica si sa vezi cum isi baga aghiuta coada si incep dixcutii,treburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 probabil toti nepristii(exceptie eu)is pe drumurile patriei.e soare,nu mai e canicula.nepra frate cu romanu.da las ca vine frigu acusica si sa vezi cum isi baga aghiuta coada si incep dixcutii,treburi lidi nu esti singurul care stagneaza dar nu mai am mult si il scot si pe al meu.imi mai trebuie niste piese dar sunt pe drum trebuie sa vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 cata liniste pe acest forum... Cand o sa fie gata nipra mea o sa-l mai anim eu, ca o sa ma dau "mare" cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 (editat) mai sunt si eu proaspat niprist.toata vara nu m-am dat.si acuma ma panichez zi de zi,tot mai tare. si ma intreb.... oare mai sunt motociclist? Editat Septembrie 8, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatu Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 mai sunt si eu proaspat niprist.toata vara nu m-am dat.si acuma ma panichez zi de zi,tot mai tare. si ma intreb.... oare mai sunt motociclist? parerea mea: nu oricine care detine o motocicleta se poate numi motociclist daca nu poti merge la biserica inseamna ca nu mai esti crestin? e nasol cand nu esti in sa. eu simt asa un gol...parca lipseste ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Excentricu Vladimir Putin in tinerete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 mai sunt si eu proaspat niprist.toata vara nu m-am dat.si acuma ma panichez zi de zi,tot mai tare. si ma intreb.... oare mai sunt motociclist? Motociclistii se nasc!!! Nu devin,pe parcurs sau, isi pierd sangele de motociclist pe parcurs. Care aveti piese de Dnepr (folosite putin sau noi) si n-aveti ce face cu ele?? Scoateti-le la lumina!!! Ma pregatesc de iarna si nu am nici o piesa in caz de urgenta! Ma intereseaza in special (in aceasta ordine): 1 Bucsa de cauciuc in care intra furca cardanica 2 Carburatoare k68 rusesti (chiar si folosite dar in stare f.buna) 3 Camera si cauciuc (chiar si roata completa daca e spitata bine si nu are 8-uri) 4 Aparatorile de la genunchi de noroi sau de vant de ce-or fi ( de vant nu se pune problema la Dnepra mea ) ) 5 Aprindere electronica (Sau aprinderea clasica ma intereseaza in special platina sa nu fie uzata a mea e un pic cam uzata) 6 Sistemul de franare de pe atas (la mine lipseste cu desavarsire) 7 Sfaturi ptr pornirea mai usoara motorului la RECE (temperaturi sub 0 grade) la mai mult de 10 grade porneste la prima pedala 8 Orice piesa in stare buna/noua Ofer(in aceasta ordine): 1 bani, 2 bani si multumiri 3 multumiri, Voi alegeti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 7. avansul normal bateria incarcata pentru mers iarna pe distante scurte ulei schimbat la cald cu 15W40 sau fa un amestec de 20W50 cu 0,5 sau 10W40, acul la mijloc (K65 sau K68), nivelul sus, suruburile reglate ca de vara, defapt setarile de vara procedura de pornire: inunzi pana curge, 3-4 pedale fara contact si accelerare, ridici socurile un nivel si 1-2 pedale in plin cu acceleratia piscata nu porneste repeti, ti se pare ca s-a inecat inchizi socurile dai pedale fara contact cu acceleratia la maxim - mai greu sa se inece iarna. daca ai cutia de viteze model vechi cu filtru ciuperca poti beneficia si de shutter-ul de aer, a se folosi la temperaturi extrem de scazute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 7. avansul normal bateria incarcata pentru mers iarna pe distante scurte ulei schimbat la cald cu 15W40 sau fa un amestec de 20W50 cu 0,5 sau 10W40, acul la mijloc (K65 sau K68), nivelul sus, suruburile reglate ca de vara, defapt setarile de vara procedura de pornire: inunzi pana curge, 3-4 pedale fara contact si accelerare, ridici socurile un nivel si 1-2 pedale in plin cu acceleratia piscata nu porneste repeti, ti se pare ca s-a inecat inchizi socurile dai pedale fara contact cu acceleratia la maxim - mai greu sa se inece iarna. daca ai cutia de viteze model vechi cu filtru ciuperca poti beneficia si de shutter-ul de aer, a se folosi la temperaturi extrem de scazute. Meeersiii!! P.S. stai sa vina carburile sa ma dumiresc si eu ce e cu "acul la mijloc" pana atunci te mai iau la intrebari cand le-oi monta. Ne-auzim! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 oare pot monta grupul de URAL pe DNEPR-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 difera sistemul de franare, poate fi cred adaptat, vezi cum era original cu tija P/N 6311042 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 o parere. care frana este mai buna? si ca,comoditate la reglat, si simplitate. ural sau dnepr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Nipru este mai simplu de reglat, pentru ca se regleaza fara sa dai jos sabotii deci roata. Dar un pic mai eficienta pe termen lung este cea de Ural (pentru ca de multe ori la Nip[ru se toceste aiurea conul mobil care impinge ciumpercutsele, sau ajungi la capatul reglajului). Faci odata Niprul asta? Editat Septembrie 23, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Care aveti piese de Dnepr (folosite putin sau noi) si n-aveti ce face cu ele?? Scoateti-le la lumina!!! Ma pregatesc de iarna si nu am nici o piesa in caz de urgenta! Ma intereseaza in special (in aceasta ordine): 1 Bucsa de cauciuc in care intra furca cardanica 2 Carburatoare k68 rusesti (chiar si folosite dar in stare f.buna) Rezolvat...in mare stil 3 Camera si cauciuc (chiar si roata completa daca e spitata bine si nu are 8-uri) 4 Aparatorile de la genunchi de noroi sau de vant de ce-or fi ( de vant nu se pune problema la Dnepra mea ) ) 5 Aprindere electronica (Sau aprinderea clasica ma intereseaza in special platina sa nu fie uzata a mea e un pic cam uzata) 6 Sistemul de franare de pe atas (la mine lipseste cu desavarsire) 7 Sfaturi ptr pornirea mai usoara motorului la RECE (temperaturi sub 0 grade) la mai mult de 10 grade porneste la prima pedala Explicat in mare parte...mai vedem la iarna 8 Orice piesa in stare buna/noua Ofer(in aceasta ordine): 1 bani, 2 bani si multumiri 3 multumiri, Voi alegeti! Haide-ti domnilor v-astept!!! -Mai adaug la lista si furtunele de cauciuc de la filtru de aer la carburator + garniturile dintre carburator si cilindru ( sau din ce sa le fac? klingheritul e bun??) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy. salut! Ce ai mai facut cu niprul pana la urma? salut! Ce ai mai facut cu niprul pana la urma? http://www.youtube.com/watch?v=ul7otLd1z_o ulei pe volanta Am gasit ulei pe volanta si sub motocicleta! Pare sa fie ulei de cutie! Imi puteti da vreun sfat de unde ar putea fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) salut! Ce ai mai facut cu niprul pana la urma? http://www.youtube.com/watch?v=ul7otLd1z_o ulei pe volanta Am gasit ulei pe volanta si sub motocicleta! Pare sa fie ulei de cutie! Imi puteti da vreun sfat de unde ar putea fi! daca e ulei de cutie clar semeringul pe unde iasa axul ce cupleaza cutia de motor, daca e de motor e cel de sub volanta, ambele ieftin de schimbat 4-5lei bucata, spor la surubareala Editat Octombrie 3, 2012 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Dacă-i din cutie, e posibil să fi țâÂşnit pe lângă garnitura de pe tija care împinge ambreiajul ca să despartă discurile. GăseÂşti această tijă dând jos cutia; tija este înfiptă prin centrul axului primar al cutiei de viteze, rămâne afară doar cu o lungime de vreun centimetru. Ca reper, are cap pătrat în partea care intră în motor, e lungă de vreo 20 cm Âşi are diametru de vreo... 5 mm? Aproape de capătul dinspre cutie, are un fel de presetupă / o-ring / simering de dimensiuni mici, evident un pic mai mare în diametru decât tija, ca să facă etanÂşarea. După ce ai dat jos cutia, pur Âşi simplu tragi această tijă afară din axul primar. ÎnlocuieÂşti garnitura (o poți confecționa sau parcă o are Âşi Dani, dar îți trimite pentru asta întreg setul de garnituri din cauciuc pentru Nipru, costă vreo 10 - 15 lei parcă), înfigi tija la loc în cutie Âşi ai grijă ca, la remontarea cutiei pe motor, capul pătrat al tijei să intre în locaÂşul la fel de pătrat dinspre motor. Dacă nu nimereÂşti pătratele Âşi pace, montezi totuși cutia Âşi apoi apeÂşi uÂşor pe pedala de pornire în timp ce te joci la fel de grijuliu cu maneta de ambreiaj. Capul pătrat al tijei îÂşi va găsi, până la urmă, locul. E lesne de remarcat dacă tija a intrat sau nu la locul ei în motor: dacă nu a intrat, o să fie dificil să lipești marginea cutiei de cea a carterului motorului - te va împinge înapoi forța arcurilor ambreiajului. Totodată vei remarca faptul că pârghia ambreiajului (cea montată în spatele cutiei, pe care o trage cablul de ambreiaj) va fi împinsă mult mai mult în afară decât în mod normal, tot din cauza aceleiași tije care, neintrată la locul ei, se comportă ca și cum ar fi mai lungă decât este de fapt. Uleiul din cutie mai poate țâÂşni înspre motor Âşi pe lângă etanÂşarea axului primar - tot aÂşa, dai jos cutia Âşi te uiți dacă scapă ulei pe lângă capătul arborelui primar, de altfel Âşi singurul care iese prin partea aia a cutiei. Mai există un "căpăcel" prins straÂşnic în două Âşuruburi pe aceeaÂşi față a cutiei, numai că în partea de jos. Am remarcat că Nea' Victor îl etanÂşează pe-ăsta cu silicon ca să n-aibă surprize mai încolo. Dacă uleiul este însă din motor, remedierea problemei este mai laborioasă: din nou trebuie dată jos cutia, apoi (cu motorul cam demontat de pe cadru) se dau jos discurile de ambreiaj Âşi volanta ca să ajungi la simeringul dinspre arborele cotit. Pe-ăla îl extragi cu Âşurubelnița Âşi-l înfigi pe frate-său în loc. Video în două părți pentru demontarea ambreiajului, volantei Âşi înlocuirea respectivului simering (e vorba de Ural, dar seamănă mult cu Niprul aici): http://www.youtube.com/watch?v=ENFJ7WT_8uY&feature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=HryKArQrb4A&feature=plcp Am să-ncerc diseară să-ți răspund la întrebarea de mai sus , fiindcă într-adevăr am mai trebăluit la Nipru. Sper să obțin înmatricularea luna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Multumesc pentru raspunsuri. O sa studiez cand ajung acasa! Ma bucur ca va mai aud. Era cam liniste pe acets forum. E aiurea ca trebuie sa desfac ori cutia, ori motorul... dar asa invata omul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Păcătos la demontatul cutiei de pe motor este doar faptul că ai mai multe de scos până să o poţi trage pe ea afară. Tu, având MT-11, s-ar putea să fii nevoit să dai jos tulumba aia de filtru de aer, cu toate ţăvoaiele conexe . Desfaci apoi piuliţa axului roţii spate, scoţi axul (mai are un şurub de înţepenire a axului pe partea stângă a basculei, îl slăbeşti şi pe-ăla cu cheia de 13 până să te-apuci de ciocănit axul afară), apoi dai jos roata. În continuare desfaci cele patru piuliţe de pe prezoanele care ţin grupul prins pe basculă. S-ar putea ca unele piuliţe să iasă cu tot cu prezoane, dar nu-i bai: înşurubezi prezoanele la loc ulterior şi, ajutat de două piuliţe contrate, strângi fiecare prezon o idee mai vârtos, ca să-l înţepeneşti. Prezonul nu (prea) poate fi înşurubat în filet mai mult de aproape jumătate din propria-i lungime fiindcă are două filete diferite, separate la mijloc de câţiva milimetri de suprafaţă plană. Totuşi, ai grijă când strângi prezonul în grup, că unu-i de oţel şi ăl'lalt e aluminiu. Ciocăneşti grupul cu ceva ciocan de lemn (deseori nu vrea să plece aşa uşor de pe basculă) şi îl dai afară trăgându-l şi niţel spre înapoi, fiindcă odată cu el iese şi cardanul. Abia acum poţi desface cele patru prinderi ale cutiei de viteze: sunt trei piuliţe (pe trei prezoane) şi un şurub mai lung. Şurubul este montat dinspre motor înspre cutie în partea din dreapta-jos a motorului, cum te uiţi din spatele motocicletei. Odată cu desfacerea piuliţei din dreapta-sus (acelaşi unghi din care priveşti lucrurile) dai jos şi micul ansamblu care ţine cămaşa cablului de ambreiaj. Scoţi cablul de ambreiaj din ochiul pârghiei de pe cutie, după care tragi cutia de viteze afară şi o scoţi pe oricare parte, parcă pe stânga iese mai uşor. Editare - hăhă, am găsit la acelaşi tip un video şi cu demontarea cutiei de viteze . Nu vezi mare lucru la rezoluţia aia, dar coloana sonoră e simpatică: http://www.youtube.com/watch?v=ZiH6L4ami1I&feature=plcp Am remarcat și eu liniștea care s-a aşternut în general peste subforumul nostru. Ce-o fi asta? Editat Octombrie 3, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.