Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Păi folosește și tu o pompă! Sau un furtunaș, pe post de prelungitor-duză (ajutaj)!

tztztz! daca nu pui gura...n-ai de unde sa simti daca e ceva infundat, daca plutitorul face treaba sa inchida si sa deschida calea benzinei spre CNC...SAMD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine stie daca 90/90/19 e compatibil 350/19 sau 375/19 mai precis?Ideea e ca vreau sa iau un cauciuc second de cross sau enduro pntru nipru...momentan solo.A facut cineva treaba asta?,parca am vazut pe niprele din Cluj.

 

Am avut pe spate un Continental 4,00/19. Nu atingea nicăieri. 3,75 cu crampoane ar trebui să intre la fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa-mi fac o roata cu butucul putin descentrat,din spite sa trag cercul rotii putin mai mult in stanga.Motorul e deja asezat in cadru cat mai spre dreapta.Ma enerveaza rotile astea ale mele ca-mi lasa impresia ca sunt cea mai slaba veriga din tot ansamblul...parca nu pot sa "trag"cat poate motorul ca intra in voblaje dereglaje tzopaieli...noroc cu franele care tin din ce in ce mai bine.A folosit cineva alte cercuri pe roti si sa spiteze cu butucul /spitele originale?Sau:Pot sa roluiesc janta(cercul)la vre-o firma?,sa am incredere ca este janta ok cand ma apuc sa o spitez?

 

A folosit cineva ceva de genul asta?Pentru nipru ma intereseaza ceva pareri.O fi bun si la ij,jawa etc.

post-45125-0-09148400-1340706465_thumb.jpg

M50_12.pdf

M5012.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa tragi butucul in lateral, din spite. Tu sau cineva care stie CUM sa faca treaba asta. Nu te scoti cu cine stie ce dar ma rog, s-a mai facut.

 

Cercuri perfect rotunde si foarte bine cromate (sau nu, cum vrei) mi-am luat de la Radaelli. Alta viata... Dar stai, astea nu sunt gratis, nu? CE costa peste 5 ron e scump la Nipru dupa unele standarde.

Cele mai indicate ar fi noile roti de URAL, cu cercuri de aluminiu...

 

Sau iti faci o comanda numai de cercuri la SUN RIMS.. mai vrei??

 

Se merita? Nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva ceva de genul asta?Pentru nipru ma intereseaza ceva pareri.O fi bun si la ij,jawa etc.

 

Nu stiu daca-i bun sau rau, eu mai bag. Vezi ca la OMV-uri gasesti mai ieftin acelasi lucru branduit OMV (era cam 10 lei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa tragi butucul in lateral, din spite. Tu sau cineva care stie CUM sa faca treaba asta. Nu te scoti cu cine stie ce dar ma rog, s-a mai facut.

 

Cercuri perfect rotunde si foarte bine cromate (sau nu, cum vrei) mi-am luat de la Radaelli. Alta viata... Dar stai, astea nu sunt gratis, nu? CE costa peste 5 ron e scump la Nipru dupa unele standarde.

Cele mai indicate ar fi noile roti de URAL, cu cercuri de aluminiu...

 

Sau iti faci o comanda numai de cercuri la SUN RIMS.. mai vrei??

 

Se merita? Nu.

Nu sunt chiar asa zgarcit cu niprul meu...am nevoie de el,al folosesc zilnic,pun saptamanal pe el intre 3 si 5 sute de km.Dar sa-i iau cercurile alea de 300$ bucata ar insemna sa-i dublez valoarea...brusc.Ma gandesc la ceva sh din dezmembrari,are vre-o enduroaica japo cercuri de 350/19 cu 40 de spite?

Ps:Rotile le fac eu,nu as mai tine motocicleta daca ar umbla altcineva la rotile mele!asa e de pe vremea pegasului de la 13 ani. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa tragi butucul in lateral, din spite. Tu sau cineva care stie CUM sa faca treaba asta. Nu te scoti cu cine stie ce dar ma rog, s-a mai facut.

 

Daca faci asta cu roti care au fost prevazute cu butucul pe centru risti sa rupi spitele. Ambutisarile si gaurile din jante sunt facute la un anumit unghi fata de butuc, la fel si gaurile din butuc fata de janta. In momentul in care modifici inclinatia spitei vei fi nevoit sa modifici si unghiul gaurilor date pentru piulitele lor si nu vei mai putea centra roata pe butuc in veci iar daca reusesti s-o centrezi se va descentra in mers sau i se vor forfeca piulitele (materialul din care sunt facute jantele fiind mai dur decat materialul din care sunt facute piulitele spitelor). Mai indicat e sa caute roti care sunt deja cu butucul decalat.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt chiar asa zgarcit cu niprul meu...am nevoie de el,al folosesc zilnic,pun saptamanal pe el intre 3 si 5 sute de km.Dar sa-i iau cercurile alea de 300$ bucata ar insemna sa-i dublez valoarea...brusc.Ma gandesc la ceva sh din dezmembrari,are vre-o enduroaica japo cercuri de 350/19 cu 40 de spite?

Ps:Rotile le fac eu,nu as mai tine motocicleta daca ar umbla altcineva la rotile mele!asa e de pe vremea pegasului de la 13 ani. :cheers:

sal.. modificarea asta am facuto eu la simson am pus un butuc de avo pe spate si o geanta pe 16 de mz si am decalato 1 cm spre stanga ca sa ami intre cauciuc de 420/90/16,umflat pe geanta este cat o roata de 19 si plus ca da misto pe spate.

post-54357-0-36304700-1340739527_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

După ce săptămâna trecută m-a lăsat bobina de am ajuns acasă într-un singur cilindru, iată că vin în sinteză cu o postare nouă și sper că și folositoare. Ținând cont de faptul că bobinele care se găsesc azi pe la cei ce aduc piese de Nipru sunt de tot rahatul, unele te țin, majoritatea nu, Dany m-a îndrumat către folosirea a două bobine de Ij. Nu prea mă încănta ideea dar aveam bobinele în curte și n-aveam chef de stat pe dreapta. Din păcate (sau fericire) nu aveam loc sub rezervor și nu-mi place deloc să țin bobinele atârnate în față, la vedere, mai ales că e păcat de locul ăla special prevăzut de constructor așa că am găsit pe net o bobină dublă de la un Suzuki Bandit și am luat-o. A intrat la fix, merge foarte bine deci voila poze:

post-13243-0-63055600-1342123840_thumb.jpg

post-13243-0-77068400-1342123858_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am găsit pe net o bobină dublă de la un Suzuki Bandit și am luat-o. A intrat la fix, merge foarte bine deci voila poze:

 

Bobinele de japoneze sunt excelente, cine nu le gaseste poate folosi cu succes una din cele 2 bobine de fiat uno, sau poate taia pe jumatate o bobina de logan.....functioneaza perfect si se pot monta, cu putina inaginatie, in locul celelei de nipru(care este de tot rahatul)beer.gif

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ansambulu dnepr e o improvizatie din fabrica. :crack: La ifa bk350 a mea,am pus tot bobina dubla de pe gsx,si nu am avut probleme.nu cred ca dnper e mai pretentios daca nu are lamelele de descarcare.la sincronizat carburatoare te mai incurca,dar daca dai jos o fisa si il pui la masa,o sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretik de la orice japoza merge bobina dubla.dar au un mic dezavantaj.daca moare o bujie...moare si cealalta,pt ca nu are lamelele acele pt descarcare.dar n-ar fi o problema.

 

De unde ai scos-o?N-ar nici o treba cu mersul......functioneaza lejer intr-un cilindru cu fisa scoasa sau bujia muci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai scos-o?N-ar nici o treba cu mersul......functioneaza lejer intr-un cilindru cu fisa scoasa sau bujia muci.

Configuratie asta se numeste wasted spark:

SparkCoilLg.jpg

Bujiile sunt legate in serie. Ca becuri de la brad de craciun. Daca la o bujie sau fisa apare o intrerupere de asa natura in cat ca nu mai trece curent, nici celalt nu mai merge.

Nu ma inchipui ca asa ceva se intample des/usor, totusi.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bobina de pe japoneza pe dnepru?

 

Da , am, dar pe ural, nu-i nici o diferenta dpdv. al aprinderii fata de nipru

 

Nu ma inchipui ca asa ceva se intample des/usor, totusi.

 

Se intimpla chiar foarte des si usor, si poti merge km. multi intr-un cilindru, motorul functioneaza fara o bujie sau fara o fisa. Daca nu crezi, incearca.Desenul tau este un desen artistic, nicidecum o scheme electrica.Bobina are ceva mai multe infasurari decit ai pictat tu.Apoi, odata ce amandoua bujiile sunt la masa, cum sa fie legate in serie? Mare-i fizica asta Doamne!!!!!

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...odata ce amandoua bujiile sunt la masa, cum sa fie legate in serie? Mare-i fizica asta Doamne!!!!!

Din pacate are dreptate sefu, nu mai da vina pe fizica... prin masa se inchide circuitul.

Sistemul se numeste jumostatic sau cu bobina dual, cu aplicabilitate la aproape toate motoarele moderne. Schema este corecta, prezinta doar circuitul secundar.

Desenul tehnic se executa cu semne grafice conventionale(e imposibil sa nu sti acest lucru), cum vrei sa-ti deseneze 10000 de spire.

Intradevar motorul poate functiona si intr-un singur cilindru, evident cu pierdere de performanta si un consum aproape dublu.

Bobina originala are doua lamele numite eclatori si au rol de a inchide circuitul atunci cand o fisa este indepartata. Prevazut de fabricant in vederea reglajului de carburatie individual pe cele doua carburi.

=================

Pentru restul: In ce priveste bobina de logan sunt de acord poate fi utilizata... insa am o nedumerire legata de pret(de trei ori mai scumpa decat o bobina moto de japoneza - pe care o gasesti la orice dezmembrari moto si nu necesita o munca de separare).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Parerea mea este ca va faceti griji degeaba. Admit ca o bujie clacheaza. Are curaj vreunul din voi sa spuna ca nu simte cind motorul merge intr-un piston? Adica, un piston, doua pistoane, nu are importanta, motocicleta merge la fel? Intrebati-l pe Radu ( userul Grex) cum e cu aprindere electronica ruseasca si bobina dubla de japoneza pe Nipru. Am mai scris eu treaba cu o bujie de un soi si alta de alt soi. Daca bobina de inductie nu are eclatori nu se intimpla nimic cu ea in momentul cind moare o bujie. Mai problematic este daca japoneza nu incape in locul destinat bobinei de inductie. Dar se poate monta bobina sub rezervor, de suportul clacsonului s-au de suportul care leaga partea superioara a motorului de cadru, leaganul din dreapta. Solutii sint destule. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa...da cine are probleme cu bobina?Cred ca cea originala face ce face si aia japo poate chiar mai mult;cea originala mere fain...de mult timp,o sa se strice curand? si ce?pun alta ca am,si daca nu,cumpar,ca se gasesc,dar nu cred sa pun de japo ca nu se potriveste plus ca trebuie sa modific trusa de scule cu care demontez din cand in cand atelajul...sunt mai multe dezavantaje...mai e si confortul psihic...nu nu io nu schimb bobina!

Cine vrea o baterie de 12v /7ah(tip ups_cu borne papuci) ca am in plus (de cand mi-a dat in spaima ceva om rau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...