Aleko Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) n-ai rama de far normala, de ce-i pui de K/M? Vezi daca gasestipompe rusesti cum sunt la Ural (adica mai scurte decat ai tu in poza). Editat Noiembrie 25, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 n-ai rama de far normala, de ce-i pui de K/M? Vezi daca gasestipompe rusesti cum sunt la Ural (adica mai scurte decat ai tu in poza). Asa a vrut omul rama de far,pompa am pus ce aveam linga mine pt.poza.e pompa juniorului de la bicicleta.Stiu cum sint alea rusia dar nu le aveam la indemina.. Cu rama asta arata mai bine zic eu,mai am daca te-ar interesa rama de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) Cam asta a iesit spre finalul lucrari.. Nea Dane, dupa ce vad in poze a meritat pe deplin asteptarea. Acum astept sa ma suni sa vin sa imi iau acasa jucaria. Editat Noiembrie 25, 2012 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Nea Dane, dupa ce vad in poze a meritat pe deplin asteptarea. Acum astept sa ma suni sa vin sa imi iau acasa jucaria. Azi sun pt.transport,teoretic ramine joi sa plece la buc. jucaria. Daca vrei sa faci un ciubuc de vro 300 de euro in cazul in care te razgindestia(am pus jucaria pe bickeshop de curioazitate aseara sa vad daca suna lumea si cum era de asteptat de dimineata am fost sunat de multa lume interesata de nipru)pacat ca repede nu am mai apuc sa fac alt nipru(multa munca si migalealea,fac 2 k750/m72 lejer in timpul care imi ia un nipru) CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Valoarea e in functie de ce vrei sa scoti din nipra respectiva..so duci la original sau pt.organe..pretul se face la fata locului deobicei si ala numai tu esti in masura sal oferi ca ai vazut moto de aproape.(pe acte si cadru ofer eu 200 de euro lejer ) Schimbarea setului la 4000 de km sa mai intimplat din mai multe motive(deobicei niprele noi trebuiau acasa desfcaute si puse fiecare piesa la loc cu simt de raspundere,garnituri,silicon etc..)se mai caleaza de noi ca se face ciobaneste rodajul..ulei la 8 lei litru..benzina(gazolina de prin nu stiu ce teava subterana...in zona aia sa folosit gazolina tot timpul din cite stiu eu de la rudele mele din zona...benzina era un lux in zona aia..asta daca jucaria e din zona Timisoarei. Motorul de m72 sa folosit pe ceva fara roti orcum,de asta e si inventia aia acolo pt.pornire la ceva sa folosit orcum,valoarea lui o sti numai cind il desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Azi sun pt.transport,teoretic ramine joi sa plece la buc. jucaria. Daca vrei sa faci un ciubuc de vro 300 de euro in cazul in care te razgindestia(am pus jucaria pe bickeshop de curioazitate aseara sa vad daca suna lumea si cum era de asteptat de dimineata am fost sunat de multa lume interesata de nipru)pacat ca repede nu am mai apuc sa fac alt nipru(multa munca si migalealea,fac 2 k750/m72 lejer in timpul care imi ia un nipru) La cat am asteptat Niprul asta nu il dau nici daca imi iese dublu pe el. Baiatul meu abia asteapta sa il dau o tura cu el, (pe japoneza mea nu are curaj sa urce) si-a luat si casca de vreo luna. CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 valoarea lor nu se poate stabili, trebuie sa le obtii cu pretul cel mai mic posibil. Niprul ala nu a fost prea ciobanit, a umblat prin maine usor pricepute de motociclist si ajustat estetic dupa fantezia mosului. Da-i si tu 10 meleoane, daca vrea doua mii de euro ca e BMW ii zici ca il iei de la baba cu 5 milioane dupa ce crapa. Motorul de M72 cu care a arat neamtul la gradina la Jimbolia =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Azi sun pt.transport,teoretic ramine joi sa plece la buc. jucaria. Daca vrei sa faci un ciubuc de vro 300 de euro in cazul in care te razgindestia(am pus jucaria pe bickeshop de curioazitate aseara sa vad daca suna lumea si cum era de asteptat de dimineata am fost sunat de multa lume interesata de nipru)pacat ca repede nu am mai apuc sa fac alt nipru(multa munca si migalealea,fac 2 k750/m72 lejer in timpul care imi ia un nipru) La cat am asteptat Niprul asta nu il dau nici daca imi iese dublu pe el. Baiatul meu abia asteapta sa il dau o tura cu el, (pe japoneza mea nu are curaj sa urce) si-a luat si casca de vreo luna. CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Salut. Cea mai aproape evaluare a facut-o Aleko la Dnepr. Eu dadeam pe ea 8 00 lei, atit. O motocicleta despre care nu stii nimic. Nu ai vazut o poza cu ea pe undeva prin tarisoara asta. Nimeni nu poate sa spuna despre ea ceva. Nu este nici macar in stare de functionare. Proprietarul, necunoscut pe aici. Bine ai zis Nica chestiune de timp pina va ajunge la remat. S-au cumparata ptr. piese. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Cam asta a iesit spre finalul lucrari.. Acum ai timp sa trimiti si mie ceva din lista aia? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 sambata am pornit Nipra ... in sfarsit ...dupa multe "cai verzi pe pereti " a pornit usor ,dar ori mergea pe 1 cilindru ori pe2 ori pe 0 ... cand mergea binisor nu mai pornea cald ... dar acuma cred ca e destul de ok ... multe reglaje ,incercari ,teste si rugaciuni ce am mai gasit ,carcasa sub platoul de aprindere a fost gaurit si filetat.... era home made ptr. "reglaj aprindere" ... problema era ca scuipa ulei ,am pus cate un surub finisat frumos si rezolvat ...in rest un pic de "grasime" pe la centrifuga .... primul test drive cu atas tot sambata pana am ramas fara benzina .. o sa incerc sa postez si un video cu sunetul de nipru ,fara garnituri la racordele de la esapament dupa sarbatori vedem ce se intampla mai departe cu el .... Powered by VideoBam - Free Video Hosting cam asa suna ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 bravo leo. sa ai spor in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Domnilor, vreau să renunţ la avansul manual. Îmi dă prea multe bătăi de cap şi îmi va fi prea peste mână la nipreala cotidiană. Însă faptul că am avans manual presupune că am modelul vechi de axă cu came, pe care aprinderea cu avans centrifugal nu se potriveşte. Am o seamă de variante: fie aştept să-mi găsească Dani o aprindere electronică ucraino-rusească pentru M72 / K750, fie înlocuiesc axul cu came. Am şi ax cu came "nou", şi aprindere cu avans centrifugal. Să presupunem că va trece nerezonabil de multă vreme până ca Dani să poată găsi ce trebuie. Este posibilă extragerea axului cu came din locaşul său fără să umblu în spatele motorului? Metoda descrisă în manualul de reparaţie îmi este peste mână: "ăştia" vor să dau jos cutia (a cinşpea oară, n-ar fi mare brânză...), ambreiajul şi eventual şi volanta ca să înlătur apoi un dop de aluminiu şi să iau la dorn de bronz fundul axului. Să zicem că am înlăturat deja capacul de la distribuţie şi cele patru şuruburi ale port-rulmentului de la ax. Dacă axul nu iese tras pur şi simplu cu mâna de pinion, aş avea vreo şansă ciocănind (omeneşte) cu un dorn / o şurubelniţă mecanică în pinion, dinspre motor, prin gaura de la alternator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 ar merge dar ii cam riscanta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 (editat) Domnilor, Nu ai de ce sa scoti capacul din spatele volantei...Axa cu came trebuie sa iasa frumos parghiata ,din fata!Este chiar nerecomandat sa scoti acel capac...rusii l-au lipt cu ceva silvoitza care il tine acolo fixat si etanseaza ....neetansindul corect ,vei pierde ulei(1 litru la 100km , vorbesc din proprie experienta) ulei care ajunge foarte usor pe discurile de ambreiaj etc... Axa cu came iese frumos prin fata, cu doua leviere dupa ce dai jos centrifuga de ulei(alta etansare cu probleme...) si cilindrii , si chiuloasele , si tijele , si apoi tachetii... Avansul manual e ok si nu ar trebui sa-ti faca probleme...E posibil sa ai si o cama mai veche, simetrica, nu ca si astea noi cu avans centrifugal.. Rotorul aprinderii electronice poate fi modificat (cota interioara marita) si nu mai trebuie sa astepti nerezonabil de mult pana ce se intampla nu stiu ce , nu stiu unde... Casanova lucra foarte mult cu ciocanul...de fapt chiar numai cu ciocanul lucra..Si, stii ce facea cu el! Editat Decembrie 23, 2012 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) pe noul ax cu came sa te asiguri ca pinionul intra greu, daca nu e strangere suficienta patesti ca mine: o sa se balangane pinionul si motorul o sa mearga ca dracu', poa' sa se foarfece pana si atunci o sa fie foarte interesant. Editat Decembrie 25, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Salut. Adriane, ai grija cind ciomagesti. Pinionul de la axa cu came este de fonta. Si cel de la pompa de ulei la fel. Acum mai este si frigul asta, poate sa sara imediat. Incearca si incalzeste cu lampa de gaz-benzina blocul motor in zona rumentilor de la axa. Incalzesti si pinionul de la axa cu came usor si apoi incerci sa-l atingi usor prin gaura de la alternator. Normal trebuie sa iasa. Aluminiul de la blocul motor se va dilata mai tare decit otelul de la carcasa rulmentului si rulmentul din fundul axei. Nu uita sa scoti tachetii impingatori din carcasa blocului. Si aia sint periculos de usor de spart. Pina mai spre primavara fa un efort si cumpara si o aprindere electronica ucraineana- ruseasca combinata cu bobina dubla de ce gasesti si ai scapat de toata durerea de cap ce ti-o da centrifugalul, platina si toata parascovenia aia de acolo. Am scris de atitea ori si repet, nu mai stii ca ai bujii, aprindere, scintei,avansuri intirziate, centrifugale avansate. Benzina-n rezervor, ulei in motor si bucile tari. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Salut. Adriane, ai grija cind ciomagesti. Pinionul de la axa cu came este de fonta. Si cel de la pompa de ulei la fel. Acum mai este si frigul asta, poate sa sara imediat. Incearca si incalzeste cu lampa de gaz-benzina blocul motor in zona rumentilor de la axa. Incalzesti si pinionul de la axa cu came usor si apoi incerci sa-l atingi usor prin gaura de la alternator. Normal trebuie sa iasa. Aluminiul de la blocul motor se va dilata mai tare decit otelul de la carcasa rulmentului si rulmentul din fundul axei. Nu uita sa scoti tachetii impingatori din carcasa blocului. Si aia sint periculos de usor de spart. Pina mai spre primavara fa un efort si cumpara si o aprindere electronica ucraineana- ruseasca combinata cu bobina dubla de ce gasesti si ai scapat de toata durerea de cap ce ti-o da centrifugalul, platina si toata parascovenia aia de acolo. Am scris de atitea ori si repet, nu mai stii ca ai bujii, aprindere, scintei,avansuri intirziate, centrifugale avansate. Benzina-n rezervor, ulei in motor si bucile tari. Numai bine. Am pus eu mosul la lopata sa dezgroape(din zapada) niste motoare si unul din ele pleaca azi la autocar spre spiridusul Adrian sa nu se mai chinuie cu desfacut si bagat...pune citeva organe bune de pe motorul lui si a scapat de o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Casanova lucra foarte mult cu ciocanul...de fapt chiar numai cu ciocanul lucra..Si, stii ce facea cu el! ▼ sa te asiguri ca pinionul intra greu ▼ Adriane, ai grija cind ciomagesti. [...] ulei in motor si bucile tari. ▼ sa nu se mai chinuie cu desfacut si bagat... Băi, nenilor, sunteţi fenomenali! Se pare că nu am altă variantă decât să iau ciocanul şi să dau în ea . M-aţi însufleţit foarte cu toate sfaturile! Zău că-n anul ăsta parcă a dat să-mi piară treptat încrederea în propriile puteri şi, odată cu ea, entuziasmul. N-am avut timp de mine, iar nereuşitele pe plan profesional au mai erodat şi ele din răbdarea mea - mă risc să zic - mare. L-am pornit pe Arkady (că aşa l-am rebotezat cu Ovidiu) abia târziu în toamnă-iarnă, şi chiar şi-atunci m-am pomenit ba că am rulmentul de presiune de la cutie paradit şi smuceşte straşnic la băgatul în viteză, ba că nu se turează cum trebuie, ba că aprinderea îmi face fiţe, ba că-s carburatoarele varză şi tot aşa. Şi să nu te oftici când te uiţi în ograda vecinului şi vezi fierul ăla de Ural cum se-ncăpăţânează să halească asfaltul pe pâine?! Şi v-aţi trezit voi acum să-mi explicaţi cu lux de amănunte ce şi cum, să-i daţi cu încurajarea, ba colac peste pupăză să-mi mai trimiteţi şi ditamai motorul aproape întreg, cu care să-mi fac de cap! Păi să mă fi văzut azi ce-mi turuia gura şi-i explicam lu' taică-meu cum o să pun eu motorul ăsta pe banc la prima geană de vreme uscăcioară şi călduţă, cum o să-i pun bielele, pistoanele, cilindrii şi chiulasele mele cele bune, cum o să fac eu rost de o aprindere electronică ucraineană ca să nu mai am probleme, cum o să-l curăţ să arate frumuşel şi cum o să meargă el dumnezeieşte şi o să adun milionul ăla de kilometri pe noapte, ducându-mă de la dracu-n praznic pân' la cer în ritm asurzitor de boxer sovietic! Şi v-am povestit ce mişto o să arate portbagajele laterale pentru mersul solo?... Din nou entuziasmat ca un copil mic, dar pus pe gânduri ca un om mare. Şi-i bine, că văd că aşa fac treabă. Pentru asta, vă mulţumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Deci aşa se explică.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 (editat) ▼ pân' la cer în ritm asurzitor de boxer sovietic! Şi v-am povestit ce mişto o să arate portbagajele laterale pentru mersul solo?... Unde ai gasit portbagaje laterale si la ce pret? La multi ani! Editat Ianuarie 1, 2013 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Probleme probleme!!! Azi mi-a sarit tija impingatoare de la culbutorul supapei de evacuare de pe cilindrul stang. n-am reusit s-o indoi dar i=am facut niste muscaturi pe ea. Cine poate sa ma ajute cu 1-2 tije impingatoare si niste pastile care vin in capul supapelor? E posibil sa fie probleme si pe axa cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Salut. Nu ai probleme cu axa cu came. Aia e prea tapana sa pateasca ceva. Se indoaie o tija, pocneste un galet ( tachetul impingator din blocul motor), dar axa nu are nimic. Trimite o adresa si-ti trimit eu doua tije impingatoare. Pastile nu stiu daca am macar ptr. mine. De cind am demontat motoarele am mutat fiarele de vreo 5 ori dintr-un loc in altul. De fiecare data s-a pierdut pe drum cite ceva. Cauta sa reglezi jocul axial al culbutorilor. Dai capacul de chiulasa jos. Culbutorii sint montati intre umerii aia din chiulasa cu un ax si un bolt cementat. Mai gasesti acolo, pe ax intre bolt si umeri, niste saibe si laine distantiere. Vezi cum faci sa dispara jocul sus-jos al culbutorului. Cum te uiti la motor culbutorul pivoteaza pe ax-bolt impins de tija, readus de arcul supapei. Uneori are joc sus-jos. Jocul asta face o gramada de probleme. Reusesti sa-l elimini, ai scapat de probleme si se schimba si mersul motorului. Nu mai este asa zgomotos. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 am am si joc!!! sus-jos cam 3-4 mm mi se pare enorm... pe ala cum il elimin? pun saibe? tijele nu sunt indoite...(de fapt tija de la supapa de evacuare e sarita) cand am scos-o pe cea sarita am vazut niste crestaturi , adanci de 1-2 mm ca si cand cineva incearca sa taie cu bomfaieru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 ...freaca in saibele de sub piulitele ce strang chiuloasa....toate freaca acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.