darkwolf Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 mb 750 era destinata armatei ucrainiene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 nu ii nici mb nici mt,ii kmz mv 750 si era in dotarea armatei ucrainiene folosit pt escorta si alte scopuri militare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 stai linistit,noi sa fim sanatosi ca boala vine oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Pi nu-i zice nipru mt12?!!!! Dany ai legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 nu kmz mv 750 ii tatal lui mt 12 mt 12 ii varianta civila,kmz mv 750 era destinata numai pt armata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) KMZ MV 750, ulterior suplimentat de MV 650 alaturi de M72 (in majoritatea lor KMZ) si K750 au fost utilizate in numar mare in armata sovietica (cea ucraineana se naste in 92). In toate regiunile militare ale URSS, in toate armatele aferente, in special in regimentele de tancuri, cercetare, legatura.Au fost multe MV-uri dar nu au ajuns la civili decat in zilele noastre cand depozitele armatei sovietice au dat drumul multor exemplare in diverse stari, macar ca-s originale.Sunt cautate, in procesul de fabricatie piesele aveau si un CTC, marcajul militar vizibil chipurile ca o stea poansonata.De asemenea unele au fost 1WD, multe 2WD din care multe cu selectorul de blocat diferentialul. Banuiesc ca in eventualitatea vreunui razboi mai mare toate Niprele MT12,16 se rechizitionau si se proceda la montat selectorul. Probabil ca sunt stocuri de kituri de selector dar cine stie cine sta calare pe ele. Editat Ianuarie 11, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 KMZ MV 750, ulterior suplimentat de MV 650 alaturi de M72 (in majoritatea lor KMZ) si K750 au fost utilizate in numar mare in armata sovietica (cea ucraineana se naste in 92). In toate regiunile militare ale URSS, in toate armatele aferente, in special in regimentele de tancuri, cercetare, legatura. Au fost multe MV-uri dar nu au ajuns la civili decat in zilele noastre cand depozitele armatei sovietice au dat drumul multor exemplare in diverse stari, macar ca-s originale. Sunt cautate, in procesul de fabricatie piesele aveau si un CTC, marcajul militar vizibil chipurile ca o stea poansonata. De asemenea unele au fost 1WD, multe 2WD din care multe cu selectorul de blocat diferentialul. Banuiesc ca in eventualitatea vreunui razboi mai mare toate Niprele MT12,16 se rechizitionau si se proceda la montat selectorul. Probabil ca sunt stocuri de kituri de selector dar cine stie cine sta calare pe ele. Perfecta dreptate ai aici. CTC au avut si inca la singe,cite mt12 am avut am ramas tot timpul surprins de ce am gasit in ele si mai ales dupa 12.000/22.000 de km sint niste motoare fara moarte,grupurile iar sint facute cu simt de raspundere. Si varianta mt16 de armata sau primele modele civile au fost foarte reusite din toate punctele de vedere. Pi nu-i zice nipru mt12?!!!! Dany ai legatura! Nu e un mt12,are doar grupul de mt12 atit.Restul e facut din mai multe organe de la k750 si mt16. Un mic filmulet cu un mt12 civil din dotare, original 100%(rezervorul este de k750,cel original este identic cu cel de nipru) Alt film tot cu un mt12 cu mici consumabile mai noi(semnalizari,stop spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Perfecta dreptate ai aici.CTC au avut si inca la singe,cite mt12 am avut am ramas tot timpul surprins de ce am gasit in ele si mai ales dupa 12.000/22.000 de km sint niste motoare fara moarte,grupurile iar sint facute cu simt de raspundere. Si varianta mt16 de armata sau primele modele civile au fost foarte reusite din toate punctele de vedere. Nu e un mt12,are doar grupul de mt12 atit.Restul e facut din mai multe organe de la k750 si mt16. Un mic filmulet cu un mt12 civil din dotare, original 100%(rezervorul este de k750,cel original este identic cu cel de nipru) Alt film tot cu un mt12 cu mici consumabile mai noi(semnalizari,stop spate) Dany, motorul din al doilea filmulet nu este Ural? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Dany, motorul din al doilea filmulet nu este Ural? Nimic de ural in ambele filme,mt12 750 cc(in filmul 2 am pus carburatoare modelul nou,in primul sint k301) Se potrivesc multe piese din motorul de k750 in cel de ural intardevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 //P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 neatza! vreau sa imi schimb supapele si ghidurile la dnepr.intrebarea de baraj: a montat cineva supape din astea ( poza jos ) ? se poate modela cu pila foarte usor.nu de alta. cine a mai montat supape adaptate de la auto.si de care marca/model merge? as pune de auto mai bine,dar nu stiu ce sa iau.parca cea de evacuare merge de ARO. ps: Dany. mersi de lamuriri si pareri la tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Am şi eu nevoie de o pereche de telescoape spate... dacă are cineva de donat, zic sărumîna. Că cu bani, doar în noi investesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Le trebe simeringuri şi ulei? No problem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Văleu. Mulţumesc de ofertă, da' nu facem altceva decît să mai îngrăşăm curistele de la pufta romînă..... O să pun noi (ce-i nou e nou) şi de alea cu capac superior cromat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 zilele trecute cand era mai cald,am vrut sa montez o aprindere electronica de dnepr.are 2 fire de+.unu l-am legat la curent,bineinteles ca are siguranta inainte de a ajunge la aprinderea electronica.celalalt rosu l-am pus la +bobinei (japonaza).firul negru de la aprinderea electronica l-am pus la minusul bobinei.am pus si cilindru ce vine pe axa cu came si se strange cu surubul de 6.am dat la pedala si aveam scanteie.lasand contactul pus,am observat ca aveam scanteie mereu cam la 2-3 secunde.cand luam contactul,nu aveam scanteie.am scos si cilindrul de aluminiu de pe ax cu toate ca nici un miez de fier din cele 2 nu era in dreptul senzorilor si tot aveam scanteie.daca dadeam la pedala,aveam scanteie in functie de cum dadeam la pedala dupa care dadea in continuare la 2-3 secunde.deci,am gresit ceva?poate ma luminati si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 ...probleme cu aprinderesa ucraineana...ceva condensator... Uite circuitul si aplicatia standard: k1055hp2r.pdf L484.pdf l497.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 multumesc.o sa vad ce-o fi.s-au mai intamplat cazuri identice sau ce probleme ati mai avut cu aprinderile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 zilele trecute cand era mai cald,am vrut sa montez o aprindere electronica de dnepr.are 2 fire de+.unu l-am legat la curent,bineinteles ca are siguranta inainte de a ajunge la aprinderea electronica.celalalt rosu l-am pus la +bobinei (japonaza).firul negru de la aprinderea electronica l-am pus la minusul bobinei.am pus si cilindru ce vine pe axa cu came si se strange cu surubul de 6.am dat la pedala si aveam scanteie.lasand contactul pus,am observat ca aveam scanteie mereu cam la 2-3 secunde.cand luam contactul,nu aveam scanteie.am scos si cilindrul de aluminiu de pe ax cu toate ca nici un miez de fier din cele 2 nu era in dreptul senzorilor si tot aveam scanteie.daca dadeam la pedala,aveam scanteie in functie de cum dadeam la pedala dupa care dadea in continuare la 2-3 secunde.deci,am gresit ceva?poate ma luminati si pe mine. Pare bine ce ai facut acolo decat ca nu vad un minus(-) la masa motorului,bobina originala te obliga sa pui minusul la masa,asta jap nu stiu cum e dar ar fii ceva sa incerci sa i faci un strap de pe minusul bobinei,pe masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 ...bobina originala te obliga sa pui minusul la masa.. Masa se ia prin carcasa metalica a aprinderii, alta nu exista. Bobina este legata la +, pe capatul celalalt primeste curentul de comanda(-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Atunci inseamna ca e ceva stricat.nu? Tot traiesc cu impresia ca am traseu de masa separat,l-am facut cand am montat aprinderea electronica,cred ca sunt doi ani nici nu mai stiu ce-o fii acolo ca nu am umblat de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 apai,la omu sarac,nici aprinderea nu trage.daca nu da scanteie,i rau,da' la mine da sa am.acu am scanteie si pentru sutele de pedale pe care le dadeam cand nu aveam scanteie.nici nu am nevoie de electromotor.i-am aratat cheia si-am purces.este mereu un echilibru in viata asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) neatza! vreau sa imi schimb supapele si ghidurile la dnepr.intrebarea de baraj: a montat cineva supape din astea ( poza jos ) ? se poate modela cu pila foarte usor.nu de alta. cine a mai montat supape adaptate de la auto.si de care marca/model merge? as pune de auto mai bine,dar nu stiu ce sa iau.parca cea de evacuare merge de ARO. ps: Dany. mersi de lamuriri si pareri la tel. intre timp m-am interesat eu de supape. cel de evacuare merge de ford sierra 1,6 L,si costa 47 lei/bucata. cel de admisie de ceva porsche.nu mai stiu modelu.doar ca o singura suapapa costa 164 lei noi.concluzie.... merge numai bine si la fix alea luate cu 10 lei bucata. Editat Ianuarie 31, 2013 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 m-ar interesa pe mine in ce catalog ai gasit supapele alea de porsche. am un prieten care isi reconstruieste nepra dar in afara de estetica toate mizeriile din motor (pe cat posibil) se schimba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 m-ar interesa pe mine in ce catalog ai gasit supapele alea de porsche. am un prieten care isi reconstruieste nepra dar in afara de estetica toate mizeriile din motor (pe cat posibil) se schimba... La magazinele de piese auto au programe cu care pot gasi supape dupa dimensiuni date. Eu, de exemplu, am gasit la motorul meu de K supape de Iveco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 http://www.szakalmetal.eu/ro/Oferta-de-produse/Piese-motor/Supape_Ghiduri-supap%C4%83_Scaune-supap%C4%83 la firma asta m-am interesat. catalog nu cred ca gasesti online.am cautat si eu,si .... adevaru e ,ca ciuperca supapelor la dnepr sunt foarte mari.numai de la motoae cu capacitate cilindrica mare gasesti asa supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.