Rocknroll Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Salut. Aline, daca i-ti schimba aprinderea este foarte OK. In cazul asta rationamentul meu este urmatorul: ori ai fost tu convingator in a demonstra ca aprinderea ai cumparato defecta de la vinzator, ori vinzatorul stia ceva despre ea dar a incercat, ia sa vedem ce "mina" are cumparatorul astalalt. Inainte de a o returna, fa un semn discret pe ea. In cazul in care Nica vrea sa cumpere si el una sa nu o cumpere "din greseala" tot pe asta. Nu inteleg ce vrei sa spui cu " citi capeti de la tolele circuitului magnetic din senzor fac legatura cu partea metalica din butoias". La a mea, ( care o plimb de pe un motor pe altul, pina montez motorul meu) nu am curaj sa umblu la nimic. Este probata si rasprobata, functioneaza, nu sint curios ce are inauntru. Avea tot asa cum este la asta din poza pusa de Nica, doua fire rosii si unul negru. Am desfacut capacul de la montajul electronic (ala de plastic negru in forma de jumatate de disc) si am dezlipit unul din firele rosii. Zilelel astea am sa pun o poza cum vine montat la mine pe capacul din fata motorului ansamblul asta, aprindere, bobina, fise. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 presupun ca roata directoare este cea din spate, in schimb cred ca este o problema cu echilibrul la schimbarea directiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Eu cred ca este o macheta, nu ceva care sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinutzu zzr1100 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 (editat) Salut,aprinderea mea are in primul rand un capac de tabla,peste electronica(nu cum am vazut in poze la Nica,din plastic negru),in legatura cu polii din senozor...,sunt acele parti metalice ce ies din senzor de care se atrage partea metalica din rotor(butoias),la mine sunt 2 langa bobina senzorului si una in interiorul bobinei senzorului(la vedere)... Editat Martie 15, 2013 de alinutzu zzr1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Salut, aprinderile cu capac de tabla sint de regula facute la rusi, cele cu capac de plastic negru sint facute la ucraineni. Eu asa stiu. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Studiu de caz:joia trecuta in drum spre rar opresc cu dnepr-ul meu urcat pe o platforma la o spalatorie deoarece era plin de noroi,am spalato si din acel moment pana astazi nu reusesc sa o mai pornesc.Am mers la mecanic si ne-am pus pe treaba sa eliminam cauzele,am curatat carburatoarele,schimbat bujiile,verificat scanteia,schimbat bobina,schimbat aprinderea cu una nouaschimbat carburatoarele,reglat tachetii,verificat segmentii si supapele...dupa toate acestea...nu reusim sa o pornim.Mentionez ca am mers cu ea cu o zi inainte,a mers ca de obicei,a pornit la prima pedala,etc...Am epuizat toate variantele stiute ...cred ca tine de necuratul...Ce idei mai aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) presiune in roti ? compresie are? apa nu a ramas pe le fise? Editat Martie 20, 2013 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 S-a suparat ca l-ai pus pe platforma!Zici ca ai si scanteie si compresie....ciudata defactiune, A mea de exemplu nu porneste cand e bateria mai 'slaba'(sa-l ia dracii de alternator imputit,nu mai are el zile multe),cum pun redresorul 15-20 de minute gata ia foc imediat la 3 pedale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 are compresie,fise verificate...pana si presiune in roti are ca la carte:)mai am sa verific daca a sarit de la punct(asta ca sa epuizez toate variantele posibile si imposibile)...nu cred ca vrea sa plece din ograda mea... presiune in roti ? compresie are? apa nu a ramas pe le fise? Scanteia este puternica si violet...are tot ce ii trebuie doar ca...nu vrea...:)Nu mi s-a mai intamplat asa ceva si am dnepr-u din "98.O sa apelez la ultima solutie posibila,chiar ultima,domnul Cristi. S-a suparat ca l-ai pus pe platforma!Zici ca ai si scanteie si compresie....ciudata defactiune, A mea de exemplu nu porneste cand e bateria mai 'slaba'(sa-l ia dracii de alternator imputit,nu mai are el zile multe),cum pun redresorul 15-20 de minute gata ia foc imediat la 3 pedale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Studiu de caz....cred ca tine de necuratul... Sunt sigur ca daca as fi acolo ar pornii! ...altfel nu se poate! Daca ai scanteie, inseamna ca nu are benzina sau are prea multa... sau nu ne-ai spus tot! Acum nu pot face un drum pana la tine, este prea frig, si n-am asigurare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Salut. John, incearca si asta, cu siringa un cm cub de benzina bagat in fiecare cilindru, bujii uscate la post si trebuie sa porneasca. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 100cm3 de benzina sub el , si pe el , asa uniform , si scanteie...sau cel putin amenintat cu asa ceva si sigur va merge... are compresie,fise verificate...pana si presiune in roti are ca la carte:)mai am sa verific daca a sarit de la punct(asta ca sa epuizez toate variantele posibile si imposibile)...nu cred ca vrea sa plece din ograda mea... Scanteia este puternica si violet...are tot ce ii trebuie doar ca...nu vrea...:)Nu mi s-a mai intamplat asa ceva si am dnepr-u din "98.O sa apelez la ultima solutie posibila,chiar ultima,domnul Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Fîţ-fîţ fără bujii pînă te apucă febra musculară. Apoi procedura normală de pornire. Nu ţi-a spus nimeni că se scoate borna de la baterie cînd o speli? Ai releu de încărcare electronic? Ăla dacă e deştept, dacă sesizează ceva scurt pe instalaţie opreşte curentul automat. Şi...unii zic că se mai resetează doar cînd scţi borna de plus... o phula,ca scrie ruseste ...ia nevastă şi tradu! Editat Martie 21, 2013 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Salut. John, incearca si asta, cu siringa un cm cub de benzina bagat in fiecare cilindru, bujii uscate la post si trebuie sa porneasca. Numai bine. Va salut,am facut si asta si nimic.Am vb cu d-nul Cristi si o sa o trag cu o masina sa porneasca,incalzesc motorul si incerc sa reglez carburatoarele.O sa schimb si benzina.Va spun diseara ce am facut.Am inteles ca de la punct nu are cum sa sara.Numai bine... Fîţ-fîţ fără bujii pînă te apucă febra musculară. Apoi procedura normală de pornire. Nu ţi-a spus nimeni că se scoate borna de la baterie cînd o speli? Ai releu de încărcare electronic? Ăla dacă e deştept, dacă sesizează ceva scurt pe instalaţie opreşte curentul automat. Şi...unii zic că se mai resetează doar cînd scţi borna de plus... ...ia nevastă şi tradu! Vulpoiule,mi-ai facut cumva vodoo de la ultima noastra discutie de pe topicul meu cu vanzarea?Fa dezlegarea sa porneasca ca imi cer public scuze,am fost cam dur cu tine acolo...gata,ma caiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Scoate bateria, eventual şi alimentarea relului de încărcare. Pune bateria înapoi, dă afară cu pedale tot ce e prin motor, pune bujii de preferinţă noi (deşi nu zici că erau fierbinţi cînd ai spălat motocicleta), şi procedura normală de pornire. Şi ne povesteşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Partea interesanta ,(Paule) este ca Jon are nipra de 15 ani. Adu-ti aminte cum nici al meu nu pornea a doua zi dupa ce l-am oprit de la cheie...dar gaura aia din piston era de alta parere.Jon a zis ca a masurat ceva compresie deci nu se aplica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Astazi,am scos benzina veche,am bagat alta,am schimbat filtrele de motorina si am incercat sa o pornesc trasa de masina.Dadea niste rateuri in carburator...Continui si maine... Cum se regleaza culbutorii si aprinderea clasica cu platini fara sa tin seama de semnele de pe volanta?Ma gandesc ca datorita unei uzuri sa nu mai corespunda semnele de pe volanta...ma gandesc la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Fîţ-fîţ fără bujii pînă te apucă febra musculară. Apoi procedura normală de pornire. Nu ţi-a spus nimeni că se scoate borna de la baterie cînd o speli? Ai releu de încărcare electronic? Ăla dacă e deştept, dacă sesizează ceva scurt pe instalaţie opreşte curentul automat. Şi...unii zic că se mai resetează doar cînd scţi borna de plus... ...ia nevastă şi tradu! e resetat manual cu ciocanelu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Nu se scoate borna cand o speli, daca vrei sub sea ai intrerupatorul original. Oricum scanteie ai puternica si violet.Nicio uzura nu poate sa-ti dezalinieze volanta de arborele cotit, arborele cotit de pistoane, arborele cotit de axa cu came, axa cu came de tijele impingatoare tragand linie:semnul de pe volanta cu pozitia culbutorului nu se modifica unul fata de celalalt.=>Niprul tau e o motocicleta foarte buna caci inca nu ai invatat-o. Semnele de pe volanta sunt in ordine pentru aprindere si pentru punctul mort superior, platoul de platina il reglezi dupa primul, culbutorii pe toata cursa de compresie. daca ai spalat-o sus pe platforma, mai ales daca ti-a spalat-o altul, a intrat apa la greu in filtrul de aer impregnand hartiuta. Cel mai bine zi-i lui mecanicos ca asta e nu i-ati dat de cap ?!chiar daca ati verificat segmentii ?!, nu-i dai niciun ban si cum ai iesit pe poarta scoti un cot de cauciuc de carb si vezi cum porneste. (asta daca nu ati innebunit pozitia platoului de aprindere).Daca nici aia nu e trimite-mi-o cu fan curier . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 john_moto, on 30 Dec 2012 - 03:40, said: Vand Dnepr Mt 11 cu atas sau solo,an 1992.Motorul trage bine,motocicleta poate fi supusa oricarui test pe asfalt sau in off-road...rosu imperial, etc... Studiu de caz:joia trecuta in drum spre rar opresc cu dnepr-ul meu urcat pe o platforma la o spalatorie deoarece era plin de noroi,am spalato si din acel moment pana astazi nu reusesc sa o mai pornesc.Am mers la mecanic si ne-am pus pe treaba sa eliminam cauzele,am curatat carburatoarele,schimbat bujiile,verificat scanteia,schimbat bobina,schimbat aprinderea cu una nouaschimbat carburatoarele,reglat tachetii,verificat segmentii si supapele...dupa toate acestea...nu reusim sa o pornim.Mentionez ca am mers cu ea cu o zi inainte,a mers ca de obicei,a pornit la prima pedala,etc...Am epuizat toate variantele stiute ...cred ca tine de necuratul...Ce idei mai aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Stiu ce are! Stiu ce are! S-a stricat! Sa aveti o primavara fantastica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 ai apriderea originala pe ea?platina+condensator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salutare, in seara asta i-am dat de cap.Asa cum am anticipat si cum,dupa toate verificarile posibile,ramasese singura suspiciune in picioare,era sarita de la punct.O pana de fixare a pinionului pe axul cu came lipsea iar concluzia este ca asa am cumparat-o eu.Probabil fostul proprietar a avut distributia desfacuta si la montare a uitat sa puna pana de fixare.In timp cate un pic axul cu came a alunecat,s-a dereglat si astfel au aparut probleme in reglarea avansului,carburatoarelor si nu tragea la capacitatea ei.Acum ,dupa ce am pus-o la punct si dupa cateva reglari la carburatoare merge ceas si trage super...Porneste la sfert fara acceleratie si se simte puterea.Sincer...sunt intr-o mare dilema...daca sa o mai vand mai ales ca i-am facut si omologarea cu atas la rar si mai am sa o inmatriculez pe numele meu.Vroiam un mt16 dar cred ca mai bine caut un chit de transformare in mt16 pentru motorul asta.In urma acestei experiente partea buna este ca dupa toate verificarile stiu cum sunt chiuloasele,setul motor,distributia si instalatia electrica. Va multumesc pentru sfaturi,sa ne vedem cu bine la intalniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 foarte tare fostul proprietar probabil isi inchipuia ca sta pinionul asa pe arbore. Mie mi s-a uzat caanul de pana si juca pinionul st-dr cate 2-3 mm si facea ca dracu, darmite sa n-ai pana. Bravo mai fostule proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Salutare, in seara asta i-am dat de cap.Asa cum am anticipat si cum,dupa toate verificarile posibile,ramasese singura suspiciune in picioare,era sarita de la punct.O pana de fixare a pinionului pe axul cu came lipsea iar concluzia este ca asa am cumparat-o eu.Probabil fostul proprietar a avut distributia desfacuta si la montare a uitat sa puna pana de fixare.In timp cate un pic axul cu came a alunecat,s-a dereglat si astfel au aparut probleme in reglarea avansului,carburatoarelor si nu tragea la capacitatea ei.Acum ,dupa ce am pus-o la punct si dupa cateva reglari la carburatoare merge ceas si trage super...Porneste la sfert fara acceleratie si se simte puterea.Sincer...sunt intr-o mare dilema...daca sa o mai vand mai ales ca i-am facut si omologarea cu atas la rar si mai am sa o inmatriculez pe numele meu.Vroiam un mt16 dar cred ca mai bine caut un chit de transformare in mt16 pentru motorul asta.In urma acestei experiente partea buna este ca dupa toate verificarile stiu cum sunt chiuloasele,setul motor,distributia si instalatia electrica. Va multumesc pentru sfaturi,sa ne vedem cu bine la intalniri. Nu e nici o smecherie cu MT16, creste consumul, scade viteza, ai grija a 2 grupuri, s.a.m.d. Daca vrei furca leading link, suna-l pe GTR1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.