robert bk350 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 "0 pana"..... pana mea! o piesa atat de mica si nesemnificativa,face tie,ce tie nu iti place. bine ca ai gasit problema.felicitari si sa ai noroc de nepra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 A fost o scapare din partea lui sau a celui care i-a reparat motorul la vremea respectiva,se mai intampla si astfel de lucruri din neatentie,oboseala,stres.Eu sunt bucuros ca i-am dat de cap si sunt incantat de cum merge acum. Mersi,numai bine. "0 pana"..... pana mea! o piesa atat de mica si nesemnificativa,face tie,ce tie nu iti place. bine ca ai gasit problema.felicitari si sa ai noroc de nepra. Ok,mersi Mihai. Nu e nici o smecherie cu MT16, creste consumul, scade viteza, ai grija a 2 grupuri, s.a.m.d. Daca vrei furca leading link, suna-l pe GTR1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 A fost o scapare din partea lui sau a celui care i-a reparat motorul la vremea respectiva,se mai intampla si astfel de lucruri din neatentie,oboseala,stres.Eu sunt bucuros ca i-am dat de cap si sunt incantat de cum merge acum. Mersi,numai bine. Ok,mersi Mihai. Ehehe... Efectul "nipra" - in scurta vreme, face mecanic din tine! Si zici ca acum esti fericit? Ok, pastreaz-o si bucurate de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Ehehe... Efectul "nipra" - in scurta vreme, face mecanic din tine! Si zici ca acum esti fericit? Ok, pastreaz-o si bucurate de ea! Mersi,nipra ramane in ograda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Deci n-avea nici o legătură cu spălatul. se mai intampla si astfel de lucruri din neatentie,oboseala,stres ...nu prea se există aşa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 ii cam atarna bidoanele. interesant blogul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinutzu zzr1100 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salutare,am reusit sa schimb aprinderea buclucasa,si am primit una sigilata frumos(cea veche nu a fost sigilata),aprinderea primita este cu capac de plastic negru,si este mai bine finisata(realizata),am montatat-o pe nipru,si da scanteie,cea veche era defect de fabricatie,am pornit motorul,si nu imi vine sa cred ce mers linistit are,i-a schimbat si sunetul,sunt foarte multumit,va multumesc pentru pareri si informatii,DRUMURI BUNE,SI MULTI KILOMETRII FARA PROBLEME!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Salut. In sfirsit vad si eu scris aici negru pe alb ca s-a rezolvat o problema. Aprinderea ta este fabricatie Ukraina. Mai ai un hop ( zic eu) , adica sa faci cu motocicleta 100 km , vara , la +30 grade, fara oprire. Adica motorul sa se incinga bine uleiul sa ajunga pe la 95-98 grade. A existat o reclamatie aici pe forum ca s-ar fi ars o apridere din asta din cauza caldurii radiate de motor. Bobinele de inductie , alea invelite in cirpa sint mai problematice. Depinde ce bobina de inductie ai, e bine sa ai una de rezerva la tine. Poate gasesti una buna de japoneza s-au te ajuta cineva cu una "taiata" din cea de Logan. Ia legatura cu user-ul Magi4ce, el a avut, are, una japoneza pe motor . Am vazut postat de el ca este in cautare de bobina buna. Vezi ce probleme a avut. Incearca la Cristi 57 daca are vreo solutie ptr. bobina de Logan. Eu am una ruseasca din aia trasa toata in plastic de care nu ma pot desparti. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Nea Victore am mers cu aprinderea electronica la 40 de grade nu la 30,mult mai mult de 100km nu are nimic...cred ca depinde si de bafta..cum nimeresti piesele cum le montezi. Sau o fi din cauza ca am mers cu viteze mai mari decat media si a luat-o curentu'.Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Salut. Daca te uiti atent la poza, poti vedea la capacul din fata (care vine peste aprindere) in partea de sus, un cot de 1/2 cu un dop de pluta in el. Aceea este o aerisire pentru zona de la aprindere. Pe timp de ploaie puneam dopul. Pe timp insorit, scoteam dopul si il tineam in buzunar Daca te uiti in partea de jos, pe capacul motorului, este practicata o frezare care asigura o aerisire in zona aprinderii. Cotul de sus (montat de mine) este ca o palnie si creeaza un efect de ejector. Trage aerul pe jos si se duce in spatele motorului datorita inaintarii. Chestia asta a functionat foarte bine la mine si nu este asa greu de realizat. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) ...toate chestiile , in Constanta , functioneaza cu palnie din asta...mai ales chestile cate plutesc... Editat Aprilie 5, 2013 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Nea Victore am mers cu aprinderea electronica la 40 de grade nu la 30,mult mai mult de 100km nu are nimic...cred ca depinde si de bafta..cum nimeresti piesele cum le montezi. Sau o fi din cauza ca am mers cu viteze mai mari decat media si a luat-o curentu'.Respect! Esti norocos,eu pina acuma am prajit cam 3/4 bobine(cele ce vin cu aprinderea ucraineana)prajit e putin spus..au curs, dar am si explicatia:toate le-am topit in padure pe mt16. Varianta lui Victor e buna, sau bobina montata afara de la o japo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) exact in padure am topit si eu o bobina dubla de japo.efectiv s-a facut lichid plasticul ,de pe interior iesind.noroc ca am avut semnal si un prieten bun cu ural,care a venit dupa mine cu bobina data jos de pe uralul lui. iti multumesc prietene "coyote" Editat Aprilie 5, 2013 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Am si eu cateva bobine puscate...amu asta de-i pe motor tot merge de ceva timp,unele dau scanteie porneste si cum se incalzeste putin gata_pa scantei. E pe sistem''ai necaz pe cineva,lasa-io la poarta''. Nea Victore aia-i treaba de mecanica fluidelor,dar dopul ala de pluta e...original,parca ar fi al batranului Burt Munro. Am pe alt motor un sistem simplu si eficient,cu doua bobine de auto cred ca de dacia,merg foarte bine.Dezavantajul e ca tot ansamblul e cam mare,dar da rezultate si e destul de ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinutzu zzr1100 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Salut,eu am montat pe motor bobina care a venit cu aprinderea(cea trasa in folie neagra termocontractata),dar am si bobina originala (cea data cu banda),si am si vreo doua modele de bobine japoneze duble..,eu nu cred k o sa il incalzesc prea tare,k mie imi place sa merg cu 'viteza' nu prea il omor eu pe drumuri rele,k sa il supraincalzesc...niprul meu e modificat chooper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Ia zii nea Victore, ca să corcesc alternatorul de Tico, pot folosi ceva din ce e acuma pă sistem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Care-mi puteti da un sfat in legatura cu anvelopele de cros pe nipru? 110/90/19.sunt cel mai apropiate de 375/19?Trebuie sa tai crampoanele de pe partea cu cardanul nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salut. Paule, din ce ai tu acolo poti folosi doar partea din fata a alternatorului rusesc. Partea care este prinsa pe capacul din fata al motorului cu doua suruburi de M10x075 si eventual pinionul de antrenare care este pe axul antrenor (daca nu cumva o fi sudat pe ax). Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Furca spate de pe Dnepr se poate scoate? A mea atrecut printr-un proces de transformare pt montarea de etrier, şi prinderea telescopului a fost modificată. Vreau să revin la original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Da. Editat Aprilie 8, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Inarmeaza-te cu ciocane mari si-o vadra de vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Furca spate de pe Dnepr se poate scoate? A mea atrecut printr-un proces de transformare pt montarea de etrier, şi prinderea telescopului a fost modificată. Vreau să revin la original. Pe partea stinga e un bolt care trebuie scos,inainte de asta tre sa dai jos suruburile si dopurile alea sa le zic asa de pe laterale care tin presate bucsele de cauciuc. Doar pe partea stinga iese boltul,pe drapta este fix,mai trebuie sa slabesti si cele 2 suruburi care tin boltul strins si eventual cu o dalta casti putin bascula si gata. Ai 4 bucse care se pupa intre ele acolo. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Pe partea stîngă are şi tăietură pentru şurubelniţă mecanică, într-adevăr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Pe partea stinga e un bolt care trebuie scos,inainte de asta tre sa dai jos suruburile si dopurile alea sa le zic asa de pe laterale care tin presate bucsele de cauciuc. Doar pe partea stinga iese boltul,pe drapta este fix,mai trebuie sa slabesti si cele 2 suruburi care tin boltul strins si eventual cu o dalta casti putin bascula si gata. Ai 4 bucse care se pupa intre ele acolo. spor Cristi 57 a fost mai rapid Nui nevoie de ciocane neaparat,eu folosesc un sprei si o dalta cu care casc bascula si sai dau drumul la bolt il invirt sa rupa rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Tocmai de-aia am întrebat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.