Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A fost o scapare din partea lui sau a celui care i-a reparat motorul la vremea respectiva,se mai intampla si astfel de lucruri din neatentie,oboseala,stres.Eu sunt bucuros ca i-am dat de cap si sunt incantat de cum merge acum.



Mersi,numai bine.

"0 pana"..... pana mea! o piesa atat de mica si nesemnificativa,face tie,ce tie nu iti place. bine ca ai gasit problema.felicitari si sa ai noroc de nepra. :cheers:



Ok,mersi Mihai.

Nu e nici o smecherie cu MT16, creste consumul, scade viteza, ai grija a 2 grupuri, s.a.m.d.

Daca vrei furca leading link, suna-l pe GTR1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o scapare din partea lui sau a celui care i-a reparat motorul la vremea respectiva,se mai intampla si astfel de lucruri din neatentie,oboseala,stres.Eu sunt bucuros ca i-am dat de cap si sunt incantat de cum merge acum.

 

Mersi,numai bine.

 

Ok,mersi Mihai.

Ehehe... Efectul "nipra" - in scurta vreme, face mecanic din tine!

Si zici ca acum esti fericit? Ok, pastreaz-o si bucurate de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Deci n-avea nici o legătură cu spălatul.

 

se mai intampla si astfel de lucruri din neatentie,oboseala,stres

 

...nu prea se există aşa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,am reusit sa schimb aprinderea buclucasa,si am primit una sigilata frumos(cea veche nu a fost sigilata),aprinderea primita este cu capac de plastic negru,si este mai bine finisata(realizata),am montatat-o pe nipru,si da scanteie,cea veche era defect de fabricatie,am pornit motorul,si nu imi vine sa cred ce mers linistit are,i-a schimbat si sunetul,sunt foarte multumit,va multumesc pentru pareri si informatii,DRUMURI BUNE,SI MULTI KILOMETRII FARA PROBLEME!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In sfirsit vad si eu scris aici negru pe alb ca s-a rezolvat o problema. Aprinderea ta este fabricatie Ukraina. Mai ai un hop ( zic eu) , adica sa faci cu motocicleta 100 km , vara , la +30 grade, fara oprire. Adica motorul sa se incinga bine uleiul sa ajunga pe la 95-98 grade. A existat o reclamatie aici pe forum ca s-ar fi ars o apridere din asta din cauza caldurii radiate de motor. Bobinele de inductie , alea invelite in cirpa sint mai problematice. Depinde ce bobina de inductie ai, e bine sa ai una de rezerva la tine. Poate gasesti una buna de japoneza s-au te ajuta cineva cu una "taiata" din cea de Logan. Ia legatura cu user-ul Magi4ce, el a avut, are, una japoneza pe motor . Am vazut postat de el ca este in cautare de bobina buna. Vezi ce probleme a avut. Incearca la Cristi 57 daca are vreo solutie ptr. bobina de Logan. Eu am una ruseasca din aia trasa toata in plastic de care nu ma pot desparti. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Victore am mers cu aprinderea electronica la 40 de grade nu la 30,mult mai mult de 100km nu are nimic...cred ca depinde si de bafta..cum nimeresti piesele cum le montezi. Sau o fi din cauza ca am mers cu viteze mai mari decat media si a luat-o curentu'.Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca te uiti atent la poza, poti vedea la capacul din fata (care vine peste aprindere) in partea de sus, un cot de 1/2 cu un dop de pluta in el. Aceea este o aerisire pentru zona de la aprindere. Pe timp de ploaie puneam dopul. Pe timp insorit, scoteam dopul si il tineam in buzunar :) Daca te uiti in partea de jos, pe capacul motorului, este practicata o frezare care asigura o aerisire in zona aprinderii. Cotul de sus (montat de mine) este ca o palnie si creeaza un efect de ejector. Trage aerul pe jos si se duce in spatele motorului datorita inaintarii. Chestia asta a functionat foarte bine la mine si nu este asa greu de realizat.

Numai bine!

post-15635-0-32905300-1365156600_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Victore am mers cu aprinderea electronica la 40 de grade nu la 30,mult mai mult de 100km nu are nimic...cred ca depinde si de bafta..cum nimeresti piesele cum le montezi. Sau o fi din cauza ca am mers cu viteze mai mari decat media si a luat-o curentu'.Respect!

Esti norocos,eu pina acuma am prajit cam 3/4 bobine(cele ce vin cu aprinderea ucraineana)prajit e putin spus..au curs, dar am si explicatia:toate le-am topit in padure pe mt16.

Varianta lui Victor e buna, sau bobina montata afara de la o japo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact in padure am topit si eu o bobina dubla de japo.efectiv s-a facut lichid plasticul ,de pe interior iesind.noroc ca am avut semnal si un prieten bun cu ural,care a venit dupa mine cu bobina data jos de pe uralul lui. iti multumesc prietene "coyote"

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva bobine puscate...amu asta de-i pe motor tot merge de ceva timp,unele dau scanteie porneste si cum se incalzeste putin gata_pa scantei. E pe sistem''ai necaz pe cineva,lasa-io la poarta''.

Nea Victore aia-i treaba de mecanica fluidelor,dar dopul ala de pluta e...original,parca ar fi al batranului Burt Munro.



Am pe alt motor un sistem simplu si eficient,cu doua bobine de auto cred ca de dacia,merg foarte bine.Dezavantajul e ca tot ansamblul e cam mare,dar da rezultate si e destul de ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,eu am montat pe motor bobina care a venit cu aprinderea(cea trasa in folie neagra termocontractata),dar am si bobina originala (cea data cu banda),si am si vreo doua modele de bobine japoneze duble..,eu nu cred k o sa il incalzesc prea tare,k mie imi place sa merg cu 'viteza' nu prea il omor eu pe drumuri rele,k sa il supraincalzesc...
niprul meu e modificat chooper...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-mi puteti da un sfat in legatura cu anvelopele de cros pe nipru? 110/90/19.sunt cel mai apropiate de 375/19?Trebuie sa tai crampoanele de pe partea cu cardanul nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Paule, din ce ai tu acolo poti folosi doar partea din fata a alternatorului rusesc. Partea care este prinsa pe capacul din fata al motorului cu doua suruburi de M10x075 si eventual pinionul de antrenare care este pe axul antrenor (daca nu cumva o fi sudat pe ax). Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Furca spate de pe Dnepr se poate scoate?

 

A mea atrecut printr-un proces de transformare pt montarea de etrier, şi prinderea telescopului a fost modificată.

Vreau să revin la original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca spate de pe Dnepr se poate scoate?

 

A mea atrecut printr-un proces de transformare pt montarea de etrier, şi prinderea telescopului a fost modificată.

Vreau să revin la original.

Pe partea stinga e un bolt care trebuie scos,inainte de asta tre sa dai jos suruburile si dopurile alea sa le zic asa de pe laterale care tin presate bucsele de cauciuc.

Doar pe partea stinga iese boltul,pe drapta este fix,mai trebuie sa slabesti si cele 2 suruburi care tin boltul strins si eventual cu o dalta casti putin bascula si gata.

Ai 4 bucse care se pupa intre ele acolo.

 

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe partea stinga e un bolt care trebuie scos,inainte de asta tre sa dai jos suruburile si dopurile alea sa le zic asa de pe laterale care tin presate bucsele de cauciuc.

Doar pe partea stinga iese boltul,pe drapta este fix,mai trebuie sa slabesti si cele 2 suruburi care tin boltul strins si eventual cu o dalta casti putin bascula si gata.

Ai 4 bucse care se pupa intre ele acolo.

 

 

spor

Cristi 57 a fost mai rapid ;) Nui nevoie de ciocane neaparat,eu folosesc un sprei si o dalta cu care casc bascula si sai dau drumul la bolt il invirt sa rupa rugina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...