Sari la conținut

Ce Sa Aleg?dintre Urmatoarele Comuniste......


Mike06
 Share

Postări Recomandate

In loc sa va bucurati ca aveti motoare la care se gasesc piese va bateti capul sa mariti puterea. Nu credeti ca inginerii de la fabrica au cam calculat tot. Faceau ei mai puternic motorul daca trebuia. Garantat ceva o sa se uzeze mai repede si va scadea viata motorului.

Spor la teste.

 

Ai dreptate! si eu as fi vrut sa alezez cilindrul ....dar imi este teama ca daca bag un piston mai mare o sa am probleme cu ambielajuj! pt ca el nu este facut pt a suporta o sarcina mai mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai dreptate! si eu as fi vrut sa alezez cilindrul ....dar imi este teama ca daca bag un piston mai mare o sa am probleme cu ambielajuj! pt ca el nu este facut pt a suporta o sarcina mai mare!

poti sa-l alezezi linistit ca nu o sa ai de unde lua atat cat sa bagi un piston atat de mare cat sa iti puna in pericol ambielajul

dar mare lucru nu o sa obtii

adausul de putere o sa fie mai mult pe plan psihologic

modificarea unui motor in doi timpi este mult m-ai complexa de atata daca vrei sa ai rezultate vizibile

si are repercursiuni grave asupra fiabilitatii motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi domnu Terente...ai vazut o chiuolasa de mobra? sau ai vazut o mobra vreodata??

-marirea raportului de compresie se face pin micsorarea CAMEREI DE ARDERE!!

ori tai cu freza din cilindru ori bagi ceva in chiuolasa!

1,se depreseaza cilindru de racitor LA CALD! se prinde in stativul frezei,masori 0.03mm DIN P.M.S(Punctul Mort Superior) notezi si tai pana la semn!e bine?

2,IEI CHIUOLASA o prinzi intr.un stativ si ii dai in parte din spate a chiuolasei(partea mai inalta PE INTERIOR!!)dai 1,2,3,4......cate afturi vrei tu!! dar sa nu ajunga in capul pistonului!

3,dupa curbura!! incarci partea de catre admisie a pistonului!!!(cea unde este mai inalta chiuolasa)

ATENTIE FOARTE IMPORTANT!!!! DUPA ACEEA MONTEZI MOTORUL SI BAGI IN LOCUL BUJIEI UN.....NUSH CUM SE NUMESTE:.........CARE INDICA PRESIUNEA!!PRESIUNEA (LA MOBRA VORBESC)SA NU DEPASEASCA 15/3,5:1!!!!! DACA DEPASESTA IEI CU PILA DIN CEVA PANA SCADE SUB!!! CA DACA E MAI MARE IN MOMENTUL DETENTEI PRESIUNEA IN CAMERA DE ARDERE DEPASESTE J'DE MII DE BARI!!!SI FACE BOOOOMMMMMMMMM CHIUOLASA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Terente
In loc sa va bucurati ca aveti motoare la care se gasesc piese va bateti capul sa mariti puterea. Nu credeti ca inginerii de la fabrica au cam calculat tot.

 

 

Eu zic sa nu bagi toate posturile in seama...

Mai bine citeste si tu cum se micsoreaza o camera de ardere, sa vezi ce fun e. :grinbandit: Eu unul, n-am reusit sa inteleg cum face tipul respectiv, si m-am tot gandit...mi-am tot imaginat...si nimic.

Si eu sunt curios cum ies testele. :blink:

 

 

 

Auzi domnu Terente...ai vazut o chiuolasa de mobra? sau ai vazut o mobra vreodata??

-marirea raportului de compresie se face pin micsorarea CAMEREI DE ARDERE!!

ori tai cu freza din cilindru ori bagi ceva in chiuolasa!

1,se depreseaza cilindru de racitor LA CALD! se prinde in stativul frezei,masori 0.03mm DIN P.M.S(Punctul Mort Superior) notezi si tai pana la semn!e bine?

2,IEI CHIUOLASA o prinzi intr.un stativ si ii dai in parte din spate a chiuolasei(partea mai inalta PE INTERIOR!!)dai 1,2,3,4......cate afturi vrei tu!! dar sa nu ajunga in capul pistonului!

3,dupa curbura!! incarci partea de catre admisie a pistonului!!!(cea unde este mai inalta chiuolasa)

ATENTIE FOARTE IMPORTANT!!!! DUPA ACEEA MONTEZI MOTORUL SI BAGI IN LOCUL BUJIEI UN.....NUSH CUM SE NUMESTE:.........CARE INDICA PRESIUNEA!!PRESIUNEA (LA MOBRA VORBESC)SA NU DEPASEASCA 15/3,5:1!!!!! DACA DEPASESTA IEI CU PILA DIN CEVA PANA SCADE SUB!!! CA DACA E MAI MARE IN MOMENTUL DETENTEI PRESIUNEA IN CAMERA DE ARDERE DEPASESTE J'DE MII DE BARI!!!SI FACE BOOOOMMMMMMMMM CHIUOLASA!!!

 

 

Nu, n-am vazut niciodata vreo mobra, doar in revistele Tehnium si in poze...nu mai zic de chiuloasa...

Acum scot la imprimanta solutia camerei de ardere postate de tine, apoi ma straduiesc sa o traduc.

 

PS: Ai facut pana acum acest procedeu sau vorbesti din ce auzi la altii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi domnu Terente...ai vazut o chiuolasa de mobra? sau ai vazut o mobra vreodata??

-marirea raportului de compresie se face pin micsorarea CAMEREI DE ARDERE!!

ori tai cu freza din cilindru ori bagi ceva in chiuolasa!

1,se depreseaza cilindru de racitor LA CALD! se prinde in stativul frezei,masori 0.03mm DIN P.M.S(Punctul Mort Superior) notezi si tai pana la semn!e bine?

2,IEI CHIUOLASA o prinzi intr.un stativ si ii dai in parte din spate a chiuolasei(partea mai inalta PE INTERIOR!!)dai 1,2,3,4......cate afturi vrei tu!! dar sa nu ajunga in capul pistonului!

3,dupa curbura!! incarci partea de catre admisie a pistonului!!!(cea unde este mai inalta chiuolasa)

ATENTIE FOARTE IMPORTANT!!!! DUPA ACEEA MONTEZI MOTORUL SI BAGI IN LOCUL BUJIEI UN.....NUSH CUM SE NUMESTE:.........CARE INDICA PRESIUNEA!!PRESIUNEA (LA MOBRA VORBESC)SA NU DEPASEASCA 15/3,5:1!!!!! DACA DEPASESTA IEI CU PILA DIN CEVA PANA SCADE SUB!!! CA DACA E MAI MARE IN MOMENTUL DETENTEI PRESIUNEA IN CAMERA DE ARDERE DEPASESTE J'DE MII DE BARI!!!SI FACE BOOOOMMMMMMMMM CHIUOLASA!!!

 

Am inteles foarte bine! dar unde ai avut frate scule pt toate operatiunile astea? Ai fabrica sau ce draq???

De unde ai invatzat sa faci asta? ca singur este mai greu...

cat prindeai cu mobra ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa nu bagi toate posturile in seama...

Mai bine citeste si tu cum se micsoreaza o camera de ardere, sa vezi ce fun e. :grinbandit: Eu unul, n-am reusit sa inteleg cum face tipul respectiv, si m-am tot gandit...mi-am tot imaginat...si nimic.

Si eu sunt curios cum ies testele. :blink:

 

 

 

 

 

 

Nu, n-am vazut niciodata vreo mobra, doar in revistele Tehnium si in poze...nu mai zic de chiuloasa...

Acum scot la imprimanta solutia camerei de ardere postate de tine, apoi ma straduiesc sa o traduc.

 

PS: Ai facut pana acum acest procedeu sau vorbesti din ce auzi la altii?

Si dupa ce faci toate astea( adica strici cilindrul ca nu se poate scoate camasa am incercat si eu) si cheltuiesti o groaza de bani cu alezat si sudat piston ai in final TOT O MOBRA dar ai mesterit si vei mesteri in continuare ca eu fara modificari segmentam tot la 3000 Km cu una modificata mult mai des, sa nu mai vorbim de rulmenti si ambielaj dar daca asta vreti. Am postat undeva din revista Tehnium cum se modificau motoarele de Mobra pentru CONCURS dar pe ei nu interesa kilometri parcursi au si o schema de marire a ferestrelor se pune chiulasa de MZ 125 etc ( se inlatura racirea fortata si chastga 1 CP).

Cu bine

Numai bine

 

 

Ai dreptate! si eu as fi vrut sa alezez cilindrul ....dar imi este teama ca daca bag un piston mai mare o sa am probleme cu ambielajuj! pt ca el nu este facut pt a suporta o sarcina mai mare!

Foarte bine dar alezeaza dupa ce este ovalizat si nu mai este bun ca dupa alezare ( la sculele si meseriasii nostri) vei avea surprize. La mine la Simson cilindrul este rodat dupa 15 000 de Km pana atunci nu mergea grozav si nu avea luciu.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aentura! Atentie d-lor! nipru este un motor barbatesc, pt barbati adevarati, nu pt pusti :blink: de acest lucru m-am convins anul acesta la 7 Scari, acolo am vazut cu ochii mei persoanele care le calareau, oameni care au facut sute de km, pe care-i gasiti aici pe forum si care nu vor renunta niciodata la un boxer.

Greseala d-le Terente! nipru nu-i aventura :) ..ofera motociclistului ceva ce nu vei simti niciodata pe alt motor comunist atunci cand esti pe sosea, serpentine, sau ori ce tip de drum: FORTA

 

forta fizica iti da ca altfel ii da la caca orice ij sau jawa... asa cum sunt ele, nebarbatesti!

 

Perfect de acord cu tine domnule, am mers pe nipru vreo 5 ani, stiu cum este.Numai ca domnul cautator de mobra, nu vrea viteza, nu vrea forta, nu vrea decat sa mearga, deci discutam inutil pe seama niprului. :grinbandit:

Voshodul este o motocicleta puturoasa, dupa parerea mea, nici forta nu are prea multa, deci eu as taia-o de pe lista.

Minsk-ul..nu stiu, nu vad in ea o motocicleta de drumuri lungi, cu doua persoane si ceva bagaj.

Etz-ul este chiar foarte buna pentru ce doreste Mihai sa faca, adica are destula forta ptr doua persoane+bagaj, urca fara absolut nici un guitat pe serpentine, consum mic, are si 5 trepte...deci eu ptr asta as opta.

A zis cineva mai sus ca este scumpa.Nu-i adevarat, pentru performantele ei, este chiar o motocicleta ieftina.As compara-o oricand cu o japoneza, multe le bate la fund fara greata.

Acum este alegerea lui si eu o respect indiferent de ce mobra isi alege.

 

etz-ul este o motocicleta finutza. daca ai cazut un pic mai mult decat finutz ai belit-o. indrepti prinderi motor. daca mergi mai sportiv in acceleratii iarasi, intr-un timp iar te distrezi cu prinderile. nu stiu de ce au gandit nemtii cadrul asa de nasol...

 

Daca te pricepi la modificari voshodul este bun! Am un prieten care il modificase si mi-a spus ca prindea 120km/h cu el lejer! ii alezase cilindrul, bagase alt piston...s.a. modificari!

eu nu l-am modificat de teama sa nu stric ambielajul si din lipsa de bani(asta in primul rand)!

 

un voshod reparat cum trebuie prinde fara modificari 120 pe ceas. mai mult 105-107 real.

 

la mobra???

MOTOR:

-raport compresie marit

-kit piston honda dyo de 41

-cilindru alezat

-ambielaj pe bucse(depresat la cald!)

-aprindere electronica

-pinion ambielaj mai mare cu 2 dinti

-pinion oala de ambreaj mai mica cu 2 dinti sau 1 numai stiu

CUTIE:

-pinion 1 mai mic cu 2 dinti

-pinion 2 mai mic cu 1 dinte

-pinion 3 mai mic cu 1 dinte

-pinion 4 mai mic cu 1 dinte

-pinion lant motor 15 dinti

-pinion roata spate mai mic

-carbelitor SHL BNI1

mai zc??? :D :D

 

pai ai micsorat rapoartele din cutie si l-ai lungit pe cel final. tot pe acolo ai ramas... in plus unde ai facut tu pinioane de cutie?

 

maitai din cilindru,mai bagi ceva in chiuolasa,pui o garnitura mai mica(in grosime vorbesc),mai pui ceva in capul pistonului sunt multe metode!!!eu am mai bagat ceva in chiuolasaam dat unu sau 2 afturi!

ESTE SAMPLE DACA GANDESTI!!si daca ai scule!si materiale! (eo am ajut acces la CELULE BAILESTI!)si am facut ce mi-a vrut muschiu!

 

tai din chiulasa la o freza si nu iti bati capul cu scosul cilindrului... cat despre afturi e clar ca nu ai nici cea mai vaga idee despre motoare!

 

sudura in argon pilita,,,,,,,,in partea aia mai gaurita

tai dn cilindru 0.03mm se mareste la 12,6:1

piston bombat cu sudura in argon! bombat doar pe partea gaurii chiuolasei!

SI NU SE MARESTE CI SE MICSOREAZA! COMPRESIE MAI MARE SI RAPORT MAI MARE!

CAPISH??e usor mannnnnn hai ca se poate!!

poi daca o maresti scade puterea creste consumul

daca o micsorezi creste puterea scade consumul (raport de inversa proportionalitate)

 

mobra nu avea nici 9:1 compresie. se calculeaza de cand se inchide fereastra de evacuare compresia la 2t.

 

 

 

unii spuneau ca pentru a mari puterea motorului mai mareau camera de ardere! dar cred ca astfel se mareste si consumul! acum nush cum este mai bine!

poate o sa modific si eu la voshod!!! ai dreptate! acum am intels!

 

cei care pun turbo.

 

poi tocmai!! alezezi cilindrul cu cat vrei tu pui piston mai mare si toate cele si maresti rarortul de compresie!camera mai mica intra aceeasi cantitate (sau chiar mai mica)de amestec carburant ca atunci cand o aveai mare,in acest fel se mareste compresia(te lasi cu totul pe pedala de pornire,asta exagerat bineinteles)si consuma putin!adica nu cu mult!!

 

daca ai alezat cilindrul deja ai marit compresia!

 

In loc sa va bucurati ca aveti motoare la care se gasesc piese va bateti capul sa mariti puterea. Nu credeti ca inginerii de la fabrica au cam calculat tot. Faceau ei mai puternic motorul daca trebuia. Garantat ceva o sa se uzeze mai repede si va scadea viata motorului.

Spor la teste.

 

acum cateva zeci de ani nu existau nici uleiurile si nici benzinele de azi! si nici acoperirile pentru pistoane daca rei sa avansam un pic, nici cele pt. cuzineti sau rulmenti, nici tratamentele pt. motor. acum sunt. se poate castiga si putere si fiabilitate. sa nu mai vorbim de aprinderile electronice cu avans variabil.

 

poti sa-l alezezi linistit ca nu o sa ai de unde lua atat cat sa bagi un piston atat de mare cat sa iti puna in pericol ambielajul

dar mare lucru nu o sa obtii

adausul de putere o sa fie mai mult pe plan psihologic

modificarea unui motor in doi timpi este mult m-ai complexa de atata daca vrei sa ai rezultate vizibile

si are repercursiuni grave asupra fiabilitatii motorului

 

aproape corect! in cazul in care reglezi bine carburatorul o sa ai o supraturare oarecum folositoare. in rest daca nu te atingi de ferestre si de aprindere chiar nu o sa fie un castig demn de luat in considerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

forta fizica iti da ca altfel ii da la caca orice ij sau jawa... asa cum sunt ele, nebarbatesti!

 

 

 

etz-ul este o motocicleta finutza. daca ai cazut un pic mai mult decat finutz ai belit-o. indrepti prinderi motor. daca mergi mai sportiv in acceleratii iarasi, intr-un timp iar te distrezi cu prinderile. nu stiu de ce au gandit nemtii cadrul asa de nasol...

 

 

 

un voshod reparat cum trebuie prinde fara modificari 120 pe ceas. mai mult 105-107 real.

 

 

 

pai ai micsorat rapoartele din cutie si l-ai lungit pe cel final. tot pe acolo ai ramas... in plus unde ai facut tu pinioane de cutie?

 

 

 

tai din chiulasa la o freza si nu iti bati capul cu scosul cilindrului... cat despre afturi e clar ca nu ai nici cea mai vaga idee despre motoare!

 

 

 

mobra nu avea nici 9:1 compresie. se calculeaza de cand se inchide fereastra de evacuare compresia la 2t.

 

 

 

 

 

cei care pun turbo.

 

 

 

daca ai alezat cilindrul deja ai marit compresia!

 

 

 

acum cateva zeci de ani nu existau nici uleiurile si nici benzinele de azi! si nici acoperirile pentru pistoane daca rei sa avansam un pic, nici cele pt. cuzineti sau rulmenti, nici tratamentele pt. motor. acum sunt. se poate castiga si putere si fiabilitate. sa nu mai vorbim de aprinderile electronice cu avans variabil.

 

 

 

aproape corect! in cazul in care reglezi bine carburatorul o sa ai o supraturare oarecum folositoare. in rest daca nu te atingi de ferestre si de aprindere chiar nu o sa fie un castig demn de luat in considerare.

FRATE DCA STII MECANICA CITESTE ACESTE POSTURI PANA ITI VINE RAU SI ATUNCI O SA INTELEGI!!!

DACA STI NUMAI TEORETIC VORBIND SI PRACTIC NICI NU STII SA SCHIMBI UN CABLU DE AMBREAJ LASAMA-N DUREREA MEA Eo ASTA AM FACUT PE MOBRA MEA SI MERE STRUNA!!!DACA O VEZI NU CREZI CA E MOBRA!!!

 

pai ai micsorat rapoartele din cutie si l-ai lungit pe cel final. tot pe acolo ai ramas... in plus unde ai facut tu pinioane de cutie?

 

poi frate am aveam acces(unchiu meu era director) la CELULE BAILESTI fabrica cu toti draci de scule!! da daca vedeai ce e acolo te cruceai cu stanga!cel putin la cota 0 era NEGURA!!!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba maresti pistonu ca daca nu maresti cantitateea de amestecl care o absoarbe acesta nu ai facut nimic

cineva zicea mai sus ca daca reglezi carbu ai ceva rezultate

eu zic ca din carb nu poti regla canttitatea de amestec care intre in cilindru ci doar cantitatea de benzina din

amestec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba maresti pistonu ca daca nu maresti cantitateea de amestecl care o absoarbe acesta nu ai facut nimic

cineva zicea mai sus ca daca reglezi carbu ai ceva rezultate

eu zic ca din carb nu poti regla canttitatea de amestec care intre in cilindru ci doar cantitatea de benzina din

amestec

 

Vrei sa spui ca daca bagi un piston mai mare trebuie sa maresti si camera de ardere???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba maresti pistonu ca daca nu maresti cantitateea de amestecl care o absoarbe acesta nu ai facut nimic

cineva zicea mai sus ca daca reglezi carbu ai ceva rezultate

eu zic ca din carb nu poti regla canttitatea de amestec care intre in cilindru ci doar cantitatea de benzina din

amestec

 

Vrei sa spui ca daca bagi un piston mai mare trebuie sa maresti si camera de ardere???

 

degeaba maresti pistonu ca daca nu maresti cantitateea de amestecl care o absoarbe acesta nu ai facut nimic

cineva zicea mai sus ca daca reglezi carbu ai ceva rezultate

eu zic ca din carb nu poti regla canttitatea de amestec care intre in cilindru ci doar cantitatea de benzina din

amestec

 

Vrei sa spui ca daca bagi un piston mai mare trebuie sa maresti si camera de ardere???

 

imi cer scuze pt aceste posturi!!! netul este de vine... WAP ...ce sa-i cer??

Rog administratorul sa le stearga!!!

Editat de Sir_Fanes2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

camera de ardere este locul unde are loc explozia

daca maresti camera de ardere o sa ai putere la o turatie mica daca o micsorezi o sa ai putere la turatie mare

cantitatea amestecului absorbit nu are lagatura cu camera de ardere ci ciu vulumul care il are carteru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pricepi la modificari voshodul este bun! Am un prieten care il modificase si mi-a spus ca prindea 120km/h cu el lejer! ii alezase cilindrul, bagase alt piston...s.a. modificari!

eu nu l-am modificat de teama sa nu stric ambielajul si din lipsa de bani(asta in primul rand)!

La Voshod nu e nevoie de nici o modificare sa mearga cu 120.Dar cat tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine punctat.....nu tine asta e de aia nu-s facute asa ca altfel toate mergeau 120 si niprele cu 150 fara probleme dar sunt motoare vechi concepute intr-un anumit fel nu merg folosite in alte regimuri de functionare decat cele date de fabrica.......sau merg dar pt scurt timp.....vreti viteza luat-va japoneze sau alte natii care au fost construite pt asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi sa va spun cum sta treaba........

alezezi cilindrul DAR constructorul nu e PROST!! ca sa faca ambielajul sa reziste numai unei detente de nush cat:1!

de aceea il face sa reiste cu 12,8% puterei de detente marite decat celei originale!deci poti sa alezezi cat vrei tu cilindrul!dar asta iti aduce forta cu atat cu cat alezezi!daca alezezi la cota 1 nu prea o sa ai nush ce surprize! dar daca pentru cota 1 inalti camerele de transfer,largesti evacuarea si admisia o sa ai CU ADEVARAT SURPRIZE!!! dar nu numei CELE DIN CILINDRU! trebe facute si cele din CARTER!pentru a face treaba treaba!

numai bine!!

P.S:m-am decis sa imi iau si MZ ETZ 251 dar si VOSHOD 3m de care oi gasi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
poi sa va spun cum sta treaba........

alezezi cilindrul DAR constructorul nu e PROST!! ca sa faca ambielajul sa reziste numai unei detente de nush cat:1!

de aceea il face sa reiste cu 12,8% puterei de detente marite decat celei originale!deci poti sa alezezi cat vrei tu cilindrul!dar asta iti aduce forta cu atat cu cat alezezi!daca alezezi la cota 1 nu prea o sa ai nush ce surprize! dar daca pentru cota 1 inalti camerele de transfer,largesti evacuarea si admisia o sa ai CU ADEVARAT SURPRIZE!!! dar nu numei CELE DIN CILINDRU! trebe facute si cele din CARTER!pentru a face treaba treaba!

numai bine!!

P.S:m-am decis sa imi iau si MZ ETZ 251 dar si VOSHOD 3m de care oi gasi!

 

Dar ziceai ca ai un etz :unsure: ...

..in fine...ar fi tare daca ai pune ceva materiale [poze/filmuletze] cu "Mobra Super Sport" :rock: ...

 

* Din cate stiu, cel mai simplu mod de a creste raportul este subtierea garniturilor de sub si de deasupra cilindrului, sau inlocuirea cu silicon.

Personal, cred ca daca maresti raportul , ar fi bine sa ai si o aprindere electronica, pt ca din cauza presiunii marite, scanteia s`ar forma mai greu[sa zic asa] :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop top si eu ma bag in seama, plictiseala la servici, problema mariri puteri la motoarele in 2t sa tot discutat pe forumul asta si in urma cu mai multi ani, cam toti care au micsorat camera de ardere, au marit cantitatea de amestec (aer benzina) care intra in cilindru, uni au modificat toba( ele) de evacuare, care mai de care mai inventivi, dar toti au ajuns la concluzia ca scade fiabilitatea foarte mult, in special ambelajul e predispus uzuri premature. deci eu zic ca din "ca....(cacao) nu faci prastie", experimentele astea se faceau in vremea cand se mai aflau si ceva piese originale, dar acum cand nu mai avem de unde cumpara piese de calitate eu zic ca sunt inutile modificarile astea.

 

Dintre cele trei motociclete enumerate de tine eu asi merge pe etz251, singura la care mai afli piese originale, e un nene din Rghin, Vultur care mai aduce de prin ungaria piese originale de etz, sau similar calitativ.

voshodul e un minsk mai mare mai fiabil ca minskul cu aceleasi avantaje ca la minsk, aprindere electroica.., binenteles vorbind de modelul cu o toba 3M-01, normal ca niprul e mai bun ca toate, sau era dar niprul de cand nu mai afli piese originale e pe linie moarta, singura ruseasca care mai are viata e uralul, asta datorita reprezentantei Ural din bucuresti care aduce piese originale la preturi astronomice.

 

Concluzie: capra la care afli piese originale e buna.

 

Numai Bine :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: Nu numai nenea Vultur aduce piese, ci si altii care pot aduce chiar si piese originale nemtesti, bine-nteles la un pret ceva mai ridicat decat alea unguresti, taiwaneze, cehe, etc.Eu recent am comandat apr.el., husa sea, carb. nou -nout {taiwanez} , toate la 420 roni{ 23000 forinti aprox.} , direct de pe forumul mz klub hu .Daca ai cunostinte, ai si piese, daca nu , ETZ e foarte pretentios cu calitatea pieselor. Aprinderea el . este DDR 1987 . Al meu e inca tot la vanzare , dar are si pret fix.Toate cele bune ! :unsure:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dam mi-am luat ETZ dar este dezmembrat si imi lipseste cilindrul!trebe sa ii dau o vopsea frumoasa si asta este!

voshodu:am gasit 2 in iasi dar trebe sa ajung acolo!si daca tot ma duc o sa umplu duba cu mobre(sa vad daca intra vre 2 voshodele si 3 mobre dar astea ist dezmembrate!si nu ma graesc......am la dispozitie toate iarna!!

cu privinta la modificarile pe care le-am facut la mobra.....nu recomand incepatorilor....MAI ALES PE MOBRA!cum zicea un unchi de al meu' migalos lucrata-n fir o minune de secunda'= mobra,o sa ii fac poze si flmulete si o sa le postez!promit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci daca vrei sa prinda 80 iti vand scuterul meu cu 25 milioane... uite daca te intereseaza razvan_thebest2006

si ca tot ziceai ca sa mearga si pe drum de tara... poi scuterul meu pt asta e facut... e un pic in gen cross.. e o aprilia rally... iar pe strada merge super eu ador sa merg cu el pe strada da acuma nu ma ami lasa tata

Editat de zane94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai doamne! a ajuns mobra racheta nerecomandata incepatorilor! minsk-ul o sa ajunga hayabusa si voshod-ul hayabusa killer in felul asta!

:D :P Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi atunci ETZ-ul, dupa enumerarile tale, dar oricum, tare fraza compusa de tine ... :) :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...