cereall Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Hai sa ne intelegem... Daca eu mergeam numai regulamentar si fara greseala n-as fi inteles nimic din cele ce se discuta la sectiunea "Accidente" si nu mai veneam sa-mi dau cu parerea pe marginea unor subiecte total necunoscute mie.Dar cum stiu foarte bine despre ce vorbiti aici, imi permit si eu sa am o opinie. Nu te supara degeaba! Categoria A, nu ma intelege gresit, nu mam suparat...dar credema k am reusit sa evit si altele si mai si, viteze chiar na fost problema aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Eu zic k 70 e o viteza rezonabila...sau u nu ai depasit niciodata viteza legala? Eu mai incalc viteza legala, dar depinde unde si cum... De obicei intr-un sat cu drum drept si asfalt peste tot pot sa merg si cu 70-80, dar daca vad pietoni, biciclisti, catei, etc. o las moale chiar si la 20km/h sa nu sperii de exemplu un catel beat si sa-mi pice in fata... Pe de alta parte daca dupa 9,000km titularul accidentului nu s-a prins ca in oras daca vede agitatie trebuie sa franeze ci inca crede ca trebuie sa claxoneze are dupa parerea mea o grava problema de comportament, cel putin in Bucuresti... Adica cine PLM aude claxonul tau cu geamurile inchise, manelele la maximum, si intr-un dispozitiv care nu prea pateste nimic daca il atingi? Cred ca ar trebui sa se uite si pe topicul baietilor care se dau cu capra ca sa inteleaga la ce folosesc aia claparii aia de circuit noroios in oras cand indrazneste cineva sa nu le dea prioritate si nu a reusit din prima incercare sa-i dea jos de pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prodigy Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Frate .. asta e .. insanatosire grabnica. Cat despre critici .. le inteleg .. dar lasati omu sa respire .. cu totii gresim, mai mult sau mai putin .. cu consecinte care nu sunt direct proprtionale cu greseala. Cerealule .. ai grija sa nu mai patesti chestii de astea .. mergi mai incet, fi cu mintea la 2 secunde in fatza masinilor, ia-ti cauciucuri bune, echipament bun si explica-le si altora cum sa evite greseala ta. Cat despre pasatu ala .. nu te lasa .. eu cred ca ai sanse bune sa castigi. Succes ! Vecinu lu Prodigy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cereall Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Eu mai incalc viteza legala, dar depinde unde si cum... De obicei intr-un sat cu drum drept si asfalt peste tot pot sa merg si cu 70-80, dar daca vad pietoni, biciclisti, catei, etc. o las moale chiar si la 20km/h sa nu sperii de exemplu un catel beat si sa-mi pice in fata...Pe de alta parte daca dupa 9,000km titularul accidentului nu s-a prins ca in oras daca vede agitatie trebuie sa franeze ci inca crede ca trebuie sa claxoneze are dupa parerea mea o grava problema de comportament, cel putin in Bucuresti... Adica cine PLM aude claxonul tau cu geamurile inchise, manelele la maximum, si intr-un dispozitiv care nu prea pateste nimic daca il atingi? Cred ca ar trebui sa se uite si pe topicul baietilor care se dau cu capra ca sa inteleaga la ce folosesc aia claparii aia de circuit noroios in oras cand indrazneste cineva sa nu le dea prioritate si nu a reusit din prima incercare sa-i dea jos de pe motor... Fratilor nu m-ati inteles. Am claxonat cand lam vazut k vrea sa se bage, insa am avut impresia k ma lasa sa trec...k doar nu ma duceam k berbecu... Pan' la urma chiar si criticile sunt binevenite si cemi spuneti voi cu anticipatul miscarilor celor din trafic, stiu si aplic de fiecare data cand ies in trafic asta. crek oricine face greseli...nimeni nu merge perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rottweiler Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Categoria A , esti in pom , inatai fa 18 ani , ia-ti carnetu apoi ia-ti 125 , apoi 400 , apoi 500 apoi 600 si apoi mai vorbim ! Iesi in (cuvant urat) pestrada si afla cum e apoi comenteaza de la tastatura !!!! Esti un copil , urmeaza macar unu din pasii de mai sus apoi scrie pe forum !!!! Te Rog numai face pe 'Moralistu Old School' ., cand tu ai bicicleta !!!! Sanatate Cereal , asta am uitat sa iti spun , insanatosire grabnica ! In alta ordine deideei ... am o idee .. ce ar fi un : ' PARDID AL MOTOCICLISTILOR ' PMR (PARTIDUL MOTOCICLISTILOR DIN ROMANIA... daca fiecare motorizat ar semna am fi destui sa facem un partid , asa macar am putea sa ne sustinem singuri ideeile si sa promulgam legi favorabile ! Sunt dispus sa sustin ideea si sa merg cat de departe posibil cu ea !........ astept sugestii si reclamatii (nu de la tine categoria A .. pt ca tu esti biciclist ... incearca te rog pe www.ciclism.ro) P.S. Nu am comentat nicodata pe forum despre nici un membru (fie el si inferior ... ), dar tu deja exagerezi ! Esti in pom si pomu'-n aer !!! Editat Septembrie 27, 2008 de Rottweiler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Categoria A , esti in pom , inatai fa 18 ani , ia-ti carnetu apoi ia-ti 125 , apoi 400 , apoi 500 apoi 600 si apoi mai vorbim ! Iesi in (cuvant urat) pestrada si afla cum e apoi comenteaza de la tastatura !!!! Esti un copil , urmeaza macar unu din pasii de mai sus apoi scrie pe forum !!!! Te Rog numai face pe 'Moralistu Old School' ., cand tu ai bicicleta !!!! Sanatate Cereal , asta am uitat sa iti spun , insanatosire grabnica ! In alta ordine deideei ... am o idee .. ce ar fi un : ' PARDID AL MOTOCICLISTILOR ' PMR (PARTIDUL MOTOCICLISTILOR DIN ROMANIA... daca fiecare motorizat ar semna am fi destui sa facem un partid , asa macar am putea sa ne sustinem singuri ideeile si sa promulgam legi favorabile ! Sunt dispus sa sustin ideea si sa merg cat de departe posibil cu ea !........ astept sugestii si reclamatii (nu de la tine categoria A .. pt ca tu esti biciclist ... incearca te rog pe www.ciclism.ro) P.S. Nu am comentat nicodata pe forum despre nici un membru (fie el si inferior ... ), dar tu deja exagerezi ! Esti in pom si pomu'-n aer !!! "P.S. Nu am comentat nicodata pe forum despre nici un membru (fie el si inferior ... ), dar tu deja exagerezi ! Esti in pom si pomu'-n aer !!! " ...Spuse-si tu cu permis din 2008 si ZX6R. Vezi ca o iei pe urmele unuia de pe aici, care vorbea la fel ca tine si in privinta caruia am ajuns la concluzia ca e un mare mincinos. Pentru ca ai spus ca sunt doar un copil fara permis, n-am nici 18 ani, n-am motor si merg cu bicicleta, trebuie sa ne si spui de unde ai aflat toate lucrurile astea, pentru a nu parea ca esti doar un incepator MINCINOS care se pricepe foarte bine la injurat. ...Astept cu nerabdare sa demonstrezi toate afirmatiile. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rottweiler Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Sa demonstrez eu ca asa e , .. nu esti atat de important (indiferent cata importanta iti dai) .. nu vreau sa intru in polemici cu tine . Daca te-ai simtit cu musca pe caciula ai putea sa demonstrezi contrariul . Cat despre mine , da am zx6r si este prima mea motocicleta ! Editat Septembrie 27, 2008 de Rottweiler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Sa demonstrez eu ca asa e , .. nu esti atat de important (indiferent cata importanta iti dai) .. nu vreau sa intru in polemici cu tine . Daca te-ai simtit cu musca pe caciula ai putea sa demonstrezi contrariul . Cat despre mine , da am zx6r si este prima mea motocicleta ! 1. Esti MINCINOS! Pentru ca asa cum se poate vedea, nu poti demonstra nimic din cele ce le-ai scris. 2. Eu nu-mi dau importanta, ci importanta mi-ai dat tu mie, bagandu-te in seama si vorbind la adresa mea neintrebat. 3. Nu m-am simtit cu musca pe caciula si de-aia nici nu m-am agitat sa demonstrez ceva. 4. Mergi cu ZX6R-ul tau in Poligon si pentru fiecare jalon daramat sau ratat, da-ti cate o palma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 dar "categoria A" tu ce motor ai? si ce experienta ai pe acesta, sunt strict curios....nimic mai mult, pt ca ai anumite posturi pertinente in altele demonstrezi doar ca esti copil si pt tine se pare ca pilotul nu inseamna nimic, sunt unii mai talentati altii mai antitalent.........dar pari a fi un copil care traieste pe baza singurei idei ca trebuie inceput de jos....scuze de off topic @cereal, ai avut ghinion, eu rar dau claxon, pt ca si asa suna incet si nu prea are rost, cel mai bine ar fi sa ne punem toti claxoane de tir si cand dam odata un claxon sa se sperie conservaru ca altfel claxonu e frectie la picior de lemn, ideal pt tine ar fi fost sa fi incetinit cat de mult posibil iar inainte de coliziune sa eviti, desi oricum probabil ai fi accelerat pe marcaje si tot in cap erai, grija cu marcajele ca sunt imputite, si asta in toata tara nu doar in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Fratilor nu m-ati inteles. Am claxonat cand lam vazut k vrea sa se bage, insa am avut impresia k ma lasa sa trec...k doar nu ma duceam k berbecu...Pan' la urma chiar si criticile sunt binevenite si cemi spuneti voi cu anticipatul miscarilor celor din trafic, stiu si aplic de fiecare data cand ies in trafic asta. crek oricine face greseli...nimeni nu merge perfect Si eu era sa-mi iau tzepe cu "ne-am inteles din priviri"!. Din cauza faptului ca in Bucuresti e prea aglomerat si se circula cam haotic, dupa lege ar fi posibil sa stai si jumatate de ora pe o straduta ca sa apuci sa intri in bulevard, asa ca aici se circula mai tot timpul la viteze mici la mica intelegere. Dupa ce te-ai privit ochi in ochi un automobilist care ti-a pus botul in fata, exista o probabilitate de cel putin 50% ca ala sa fi inteles ca l-ai vazut si deci il lasi, asa ca eu nu trec decat fie foarte incet fie daca ala imi face semn sa trec, ca de, el e inconjurat de tabla... De fapt cand l-am claxonat acum circa 2 ani pe un bou care ocupase complet banda a I-a cu un gipan, pustiul obraznic mi-a spus de la obraz: nu-ti convine frate, loveste-ma si poate o sa ai dreptate la constatarea accidentului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 dar "categoria A" tu ce motor ai? si ce experienta ai pe acesta, sunt strict curios....nimic mai mult, pt ca ai anumite posturi pertinente in altele demonstrezi doar ca esti copil si pt tine se pare ca pilotul nu inseamna nimic, sunt unii mai talentati altii mai antitalent.........dar pari a fi un copil care traieste pe baza singurei idei ca trebuie inceput de jos....scuze de off topic@cereal, ai avut ghinion, eu rar dau claxon, pt ca si asa suna incet si nu prea are rost, cel mai bine ar fi sa ne punem toti claxoane de tir si cand dam odata un claxon sa se sperie conservaru ca altfel claxonu e frectie la picior de lemn, ideal pt tine ar fi fost sa fi incetinit cat de mult posibil iar inainte de coliziune sa eviti, desi oricum probabil ai fi accelerat pe marcaje si tot in cap erai, grija cu marcajele ca sunt imputite, si asta in toata tara nu doar in bucuresti Chiar crezi ca un incepator urcat pe un 600-1000 (in special SS) mai are vreun rol? Poate doar rolul de a reusi sa plece fara sa-i moara motorul... In rest, motorul are rolul cel mai important. In ceea ce priveste experienta mea, iti spun ca m-am plimbat mult de placere in saua unor motoare de 1000, admirand frumusetile patriei in drum spre Cheia... ...Realizezi ca atunci cand eu imi luam categoria"A", tu mai aveai mult pana sa te nasti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 ce aveti fratilor eu am motor de 600 si sunt incepator ..si e totul ok. Important e riderul nu motoreta ..imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StanciuC Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Chiar crezi ca un incepator urcat pe un 600-1000 (in special SS) mai are vreun rol? Poate doar rolul de a reusi sa plece fara sa-i moara motorul... In rest, motorul are rolul cel mai important.In ceea ce priveste experienta mea, iti spun ca m-am plimbat mult de placere in saua unor motoare de 1000, admirand frumusetile patriei in drum spre Cheia... ...Realizezi ca atunci cand eu imi luam categoria"A", tu mai aveai mult pana sa te nasti? Sunt de acord cu tine. Inafara de ultima fraza. Nu-si avea rostul. Crede-ma. Am suparat multi oameni cu fraze fara rost. Nu repeta greseala mea. ce aveti fratilor eu am motor de 600 si sunt incepator ..si e totul ok. Important e riderul nu motoreta ..imi pare rau Ai avut noroc. Si James Dean a avut noroc. Pana la un punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cereall Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Din cate am inteles Honda CBR neagra, la piata veteranilor, tocmai venise ambulanta sa ia riderul. Sper ca e ok, revin cu detalii.PS> Motorul arata cam rau (frontal) Vad k discutia a degenerat pe acest topic...Speram sa primesc si eu niste sfaturi dar..in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Vad k discutia a degenerat pe acest topic...Speram sa primesc si eu niste sfaturi dar..in fine Chiar nu poti sa iei nimic drept sfat din ceea ce discutam noi aici? SFAT: Nu te mai urca pe motorul ala de 600, pentru ca e prea mare pentru tine si in situatii deosebite de trafic te blochezi si ramai cu degetul infipt in claxon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cereall Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Chiar nu poti sa iei nimic drept sfat din ceea ce discutam noi aici? SFAT: Nu te mai urca pe motorul ala de 600, pentru ca e prea mare pentru tine si in situatii deosebite de trafic te blochezi si ramai cu degetul infipt in claxon. Categoria A...Am o rugaminte: nu mai posta aici...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Categoria A...Am o rugaminte: nu mai posta aici...Multumesc de fapt categoria stie ce vorbeste. parerea mea este ca tu ai avut mult mai mutl de 70 si passatul a intors ne-apreciind viteza ta. la 70 tu faci 20m intr-o secunda. daca la-i fi vazut pe mitocan ca incepe manevra cu 50m inainte ai fi avut timp cacalau sa opresti chiar. dar tu asa cum povestesti ajungeai in portbagajul lui DUPA ce el a intors complet. la 150 puteai tu sa claxonezi de la 200m. el a intors pe banda si nu se mai uita in oglinda sa fereasca si spatele. te-ai speriat, ai blocat fatza, si, pentru ca nu stii inca sa mergi pe nenorociri de-astea, asta-i rezultatul. daca mi-ai fi lovit mie masina/motocicleta, am fi mers in curte fara probleme. eu sunt mai indulgent decat categoria A. eu nu zic ca e gresit sa mergeti pe SS de cum ati pus mana pe carnet. daca vrei sa inveti insa, ceea ce invata unu cu un motor de 250 intr-un sezon, invata si unu cu un motor de 600 in 3 sezoane. partea proasta este ca cel care-si cumpara din prima unu nervos, "n-are timp" de invatare si experienta este inlocuita cu un curaj idiot. eu iti zic altceva: ai avut noroc. daca nu inveti din asta, pregateste-i pe ai tai sa-si cumpere imbracaminte neagra. pe strada nu-i joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 28, 2008 Autor Share Postat Septembrie 28, 2008 Sunt de acord cu tine. Inafara de ultima fraza. Nu-si avea rostul. Crede-ma. Am suparat multi oameni cu fraze fara rost. Nu repeta greseala mea. Ai avut noroc. Si James Dean a avut noroc. Pana la un punct. Daca o sa ma tavalesc cu ea peste un an, nu cred ca o sa se poata spuna ca e din cauza ca am fost incepator pe 600 (un an e mult, dar am zis asa..). Daca tu nu vrei sa recunosti e treaba ta, dar cel mai important e sa fii cumpatat. CLAR ca la 18 ani nu au cum sa fie prea multi asa, dar la 26 zic eu ca mai sunt si cazuri. Am prieten care a inceput pe 1000 si n a cazut niciodata si e super ok. Tu o sa zici: a avut noroc, eu zic: a stiut sa nu traga de gaz cand nu trebuia si a fost mereu cu ochii in 4. Daca esti atent mereu si la locul tau, nu cred ca e normal sa zici ca ai avut noroc ca nu ai cazut, ai putea zice ca ai ghinion atunci cand cazi (in cond astea) ..nu invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Daca o sa ma tavalesc cu ea peste un an, nu cred ca o sa se poata spuna ca e din cauza ca am fost incepator pe 600 (un an e mult, dar am zis asa..). Daca tu nu vrei sa recunosti e treaba ta, dar cel mai important e sa fii cumpatat. CLAR ca la 18 ani nu au cum sa fie prea multi asa, dar la 26 zic eu ca mai sunt si cazuri. Am prieten care a inceput pe 1000 si n a cazut niciodata si e super ok. Tu o sa zici: a avut noroc, eu zic: a stiut sa nu traga de gaz cand nu trebuia si a fost mereu cu ochii in 4. Daca esti atent mereu si la locul tau, nu cred ca e normal sa zici ca ai avut noroc ca nu ai cazut, ai putea zice ca ai ghinion atunci cand cazi (in cond astea) ..nu invers. Daca n-a cazut, nu inseamna ca stie sa si mearga. O sa tot mearga asa cu grija si atentie pe motorul ala prea putin manevrabil, iar tu, care incepi de jos, o sa ajungi peste vreo 2-3 ani sa treci cu scuterul pe langa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) Daca o sa ma tavalesc cu ea peste un an, nu cred ca o sa se poata spuna ca e din cauza ca am fost incepator pe 600 (un an e mult, dar am zis asa..). Daca tu nu vrei sa recunosti e treaba ta, dar cel mai important e sa fii cumpatat. CLAR ca la 18 ani nu au cum sa fie prea multi asa, dar la 26 zic eu ca mai sunt si cazuri. Am prieten care a inceput pe 1000 si n a cazut niciodata si e super ok. Tu o sa zici: a avut noroc, eu zic: a stiut sa nu traga de gaz cand nu trebuia si a fost mereu cu ochii in 4. Daca esti atent mereu si la locul tau, nu cred ca e normal sa zici ca ai avut noroc ca nu ai cazut, ai putea zice ca ai ghinion atunci cand cazi (in cond astea) ..nu invers. problema e pusa gresit. daca-ti iei 1000 SS si nu cazi niciodata in 30 de ani, nu inseamna ca si stii sa mergi. o tii toata viata la 70km/h. si gata. problema e nu sa ramai in viata, nu sa-ti iei costum cu cocoasa sa arati "cool" dar s-o tii la 50 caci la 60 incepe sa-ti fie frica. problema e sa incerci. sa inveti! s-o controlezi, sa stii cum se comporta in cazuri limita. aia nu se invata direct pe una grea si nervoasa decat foarte greu si cu multa transpiratie in afara de asta, unu care-si ia 600cm cubi la 18 ani, e clar pentru mine ca pustiul N-ARE RABDARE. si atunci ce rabdare o avea el sa stea sa invete in 3 sezoane cat unul cu 250 intr-un sezon? mai bine ne dam tare, verificam si legile fizicii, si lovim alte vehicule in spate in ideea ca acel vehicul a virat o data pe banda noastra si, nesimtitul de conservar nu ne-a ferit Editat Septembrie 28, 2008 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 ce aveti fratilor eu am motor de 600 si sunt incepator ..si e totul ok. Important e riderul nu motoreta ..imi pare rau Tipul motorului tau se termina cu F, nu cu RR, si acolo era vorba in cazul Hondelor de RR (adica probabil racheta la patrat), ca alea au azi cam 120CP (pentru ca eu am vazut SS de 600 sau o mie, si F nu e SS, ci sport-touring). E adevarat ca daca ai ceva talent din nastere, daca umbli numai odihnit, daca umbli numai pe drumuri bune si numai pe vreme buna, si de preferinta sa nu consumi alcool decat cel mult de anul nou poti sa supravietuiesti si pe asa ceva, dar la topicul asta de accidente de obicei se da cu RIP la aia cu RR (sau in general la aia cu SS de la 600 in sus), tipic ori incepator ori pe cale de a-si lua carnetul peste o spatamana, sau alte tampenii de genul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 da, nu stiu care e diferenta intre F si RR ca eu am F si n-am mers cu RR-ul oricum la cai nu e prea mare daca zici ca aia are 120CP (a mea are 110)..probabil ca e vb si de alte lucruri care o fac sa fie mai brutala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.p Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Categoria A...Am o rugaminte: nu mai posta aici...Multumesc amice motociclist, din punctul meu de vedere ai gresit - se numeste conduita preventiva chiar daca mergi cu masina chiar daca mergi cu motorul. ai claxonat, dar poate nu te`a auzit si daca era tot in mijlocul strazii trebuia sa incepi sa reduci viteza, chiar sa te opresti. nu motorul e relevant in acest caz, tot pe 600 m`am suit si eu prima oara, am mers si incet si tare, dar experienta in trafic se cunoaste in situatiile de criza. asa am avut si eu impresia ca ma lasa unul, si cand am ajuns la 10 metri de el a trecut prin fata mea. mult noroc in solutionarea cazului si repararea mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cats Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Pentru mine el este doar un incepator pe un motor mult prea mare. Daca era cu un Virago de 250cc(exemplu), ar fi avut acolo maxim 40km/h si s-ar fi simtit mult mai comod si stapan pe situatie, rezolvand-o cum trebuie. nu te supara, dar tu chiar n-ai absolut nimic de spus pe acest forum in afara de placa asta zgariata? nu spun ca in unele cazuri n-ai dreptate, nu spun ca in situatia data n-ar fi fost mai bine ca bikerul sa incetineasca in loc sa claxoneze, dar devine extrem de obositor prin repetitie. gata, am inteles cu totii mesajul tau, si anume ca incepatorii n-ar trebui sa-si ia ceva mai mare de 125 sau 250, dar de-aici incolo este alegerea fiecaruia daca iti urmeaza sfatul sau nu. cei care nu ne-am luat un virago 250, te imploram sa ne ierti @baiatul cu accidentul: n-am vazut dosarul, dar daca ai un martor care sustine ceea ce sustii si tu (in speta, soferul fiatului, care mi se pare un martor credibil in fata instantei, avand in vedere ca n-are nici o treaba cu tine) ai sanse de castig. bafta si nervi tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cereall Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 de fapt categoria stie ce vorbeste. parerea mea este ca tu ai avut mult mai mutl de 70 si passatul a intors ne-apreciind viteza ta. la 70 tu faci 20m intr-o secunda. daca la-i fi vazut pe mitocan ca incepe manevra cu 50m inainte ai fi avut timp cacalau sa opresti chiar. dar tu asa cum povestesti ajungeai in portbagajul lui DUPA ce el a intors complet. la 150 puteai tu sa claxonezi de la 200m. el a intors pe banda si nu se mai uita in oglinda sa fereasca si spatele. te-ai speriat, ai blocat fatza, si, pentru ca nu stii inca sa mergi pe nenorociri de-astea, asta-i rezultatul. daca mi-ai fi lovit mie masina/motocicleta, am fi mers in curte fara probleme. eu sunt mai indulgent decat categoria A. eu nu zic ca e gresit sa mergeti pe SS de cum ati pus mana pe carnet. daca vrei sa inveti insa, ceea ce invata unu cu un motor de 250 intr-un sezon, invata si unu cu un motor de 600 in 3 sezoane. partea proasta este ca cel care-si cumpara din prima unu nervos, "n-are timp" de invatare si experienta este inlocuita cu un curaj idiot. eu iti zic altceva: ai avut noroc. daca nu inveti din asta, pregateste-i pe ai tai sa-si cumpere imbracaminte neagra. pe strada nu-i joaca Da Tsunami, de fapt am avut 250 de km/h si in momentul cand ala a vrut sa intoarca tocmai vroiam sa decolez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.