Jump to content

Suzuki Drz 400 Sm/e/s


mmisulicaa
 Share

Recommended Posts

Ma bucur ca insfarsit a aparut si un subforum SUPERMOTO.

Am deschis acest topic pentru detinatorii de Suzuki DRZ 400 SM, dar avand in vedere ca E si S sunt foarte apropiate, detinatorii lor ar putea gasi/oferi sfaturi utile aici.

 

Sa incep:

DRZ 400 SM 2007

 

post-4575-1222759865_thumb.jpg

 

Modificari:

Handguards

Manetele de frana si ambreiaj taiate

No stickers

Yoshimura rs2 full system

Racord frana racing

Rim stickers

 

Pe viitor vreau sa modific urmatoarele:

Edge tail light and blinkers

Mirrors (le am pe cele stock, care nu sunt chiar "aratoase" :) )

Soft(er) tires (not sure what brand yet)

FCR carb (keihin FCR 39)

 

 

In general o folosesc prin oras si cand pot o mai scot la circuit.

O pot descrie intr-un cuvant: FUN

 

Cam atat deocamdata.

 

Have a nice one.

Edited by mmisulicaa
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ca sa fie bucataria completa ar trebui si chiuloasa (ghiduri, supape, etc), dar totusi mi se pare un pic cam mult pentru el.

 

Si mai merge si kit-ul de 450cc :)

 

balaurul meu: DR-Z 400 SM

 

din cate am inteles eu, si pe mine ma interesa, este mai recomandat kit-ul de 434 cc, diferentele de output intre el si cel de 450 nefiind mari, dar cele de fiabilitate fiind enorme.

 

modificari la al meu:

 

1. evacuare GPR

2. furtunase frana race

3. pompa radiala nissin

4. ghidon acerbis

5. handguards acerbis

6. leviere custom

7. masca far acerbis

8. semnale barracuda

 

 

modificari planificate:

 

1. fcr de 39

2. o evacuare mai potenta

3. trailtech vapor

 

intrebare: mi-am schimbat gumele (battlax 090), trecand de la 140 spate la 150 (pirelli diablo) si parca e ceva in neregula, am simtit-o si pe amckart, ca urmare am dat si cu tartita de pamant. e ceva in neregula, parca fata se apleaca mai usor ca spatele, acesta ramanand un pic in urma... cu vechile cauciucuri imi permiteam cam orice si in relativa siguranta, cu astea parca nu prea mai e aceeasi mobra. a mai intampinat cineva problema asta ?

Edited by Macintosh
Link to comment
Share on other sites

Pe viitor vreau sa modific urmatoarele:

 

Soft(er) tires (not sure what brand yet)

FCR carb (keihin FCR 39)

 

In materie de cauciucuri, eu as alege intre Dunlop Sportmax Mutant si Continental Force SM (nitel mai scumpe). Momentan am probat doar Mutant-urile, dar nu are rost sa le compar cu cele vechi (Pirelli MT60).

 

 

Ca sa fie bucataria completa ar trebui si chiuloasa (ghiduri, supape, etc), dar totusi mi se pare un pic cam mult pentru el.

Si mai merge si kit-ul de 450cc :)

 

Merge pana se opreste. Mai ales daca e facut pe genunchi sau prin vre-un service romanesc. Eu nu recomand modificari de genul kit-uri sau carburi mai mari. Nu poti sa pui pur si simplu un carb mai mare si sa te astepti sa mearga mai tare. Japonezul a gandit mobra pentru carb de 36 (parca) si 400 cmc. Celor care sunt nemultumiti de performantele DRZ-ului le recomand o alta mobra.

Un DRZ modificat aduna toate incovenientele: se pierde la fiabilitate, se pierde la bani (kit-uri, evacuari, carb-uri), si se castiga foarte putin la putere.

Parerea me.

 

 

intrebare: mi-am schimbat gumele (battlax 090), trecand de la 140 spate la 150 (pirelli diablo) si parca e ceva in neregula, am simtit-o si pe amckart, ca urmare am dat si cu tartita de pamant. e ceva in neregula, parca fata se apleaca mai usor ca spatele, acesta ramanand un pic in urma... cu vechile cauciucuri imi permiteam cam orice si in relativa siguranta, cu astea parca nu prea mai e aceeasi mobra. a mai intampinat cineva problema asta ?

 

Nu e bine sa schimbi dimensiunea recomandata de producator tocmai din acest motiv. Spatele mai lat se va inclina mai mult decat se poate inclina fata pana a pierde aderenta. Eu zic sa revii la 140.

Link to comment
Share on other sites

Merge pana se opreste. Mai ales daca e facut pe genunchi sau prin vre-un service romanesc. Eu nu recomand modificari de genul kit-uri sau carburi mai mari. Nu poti sa pui pur si simplu un carb mai mare si sa te astepti sa mearga mai tare. Japonezul a gandit mobra pentru carb de 36 (parca) si 400 cmc. Celor care sunt nemultumiti de performantele DRZ-ului le recomand o alta mobra.

Un DRZ modificat aduna toate incovenientele: se pierde la fiabilitate, se pierde la bani (kit-uri, evacuari, carb-uri), si se castiga foarte putin la putere.

Parerea me.

 

Nu sunt in totalitate de acord. Vis-a-vis de schimbari in motor (chiuloasa, axa cu came etc) sunt si eu un pic sceptic daca merita sau nu, dar in ce tine admisie evacuare trebuie sa te contrazic.

Carburatorul stock e mikuni e BSR36 si se poate inlocui cu keihin FCR39 si marele castig nu e neaparat din diferenta de marime ci din faptul ca al doilea nu e vacumatic si bineinteles ca aici se adauga admisie mai mare (3x3 mod), evacuare pe masura (ea de fabrica e destul de "sugrumata").

Si cred ca trebuie sa ne mutam la un topic de service sa discuam avantajele/dezavantajele pe care le aduc diverse modificari.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt in totalitate de acord. Vis-a-vis de schimbari in motor (chiuloasa, axa cu came etc) sunt si eu un pic sceptic daca merita sau nu, dar in ce tine admisie evacuare trebuie sa te contrazic.

Carburatorul stock e mikuni e BSR36 si se poate inlocui cu keihin FCR39 si marele castig nu e neaparat din diferenta de marime ci din faptul ca al doilea nu e vacumatic si bineinteles ca aici se adauga admisie mai mare (3x3 mod), evacuare pe masura (ea de fabrica e destul de "sugrumata").

Si cred ca trebuie sa ne mutam la un topic de service sa discuam avantajele/dezavantajele pe care le aduc diverse modificari.

 

Eu cred ca nu trebuie sa ne mutam la service. Ca si-asa e plin.

Avantajele in materie de admisie si evacuare, mai ales la un monocilindru de 400 si in special la un DRZ cred eu ca o sa dea o crestere de putere "sesizabila". Si atat. Pentru o crestere adevarata, tot la motor trebuie umblat.

Cred ca stii ca FCR-ul ala de 39 va trebui reglat cu finete pentru a se alinia la toate modificarile. Si ca implicit consumul va creste zdravan.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu trebuie sa ne mutam la service. Ca si-asa e plin.

Avantajele in materie de admisie si evacuare, mai ales la un monocilindru de 400 si in special la un DRZ cred eu ca o sa dea o crestere de putere "sesizabila". Si atat. Pentru o crestere adevarata, tot la motor trebuie umblat.

Cred ca stii ca FCR-ul ala de 39 va trebui reglat cu finete pentru a se alinia la toate modificarile. Si ca implicit consumul va creste zdravan.

 

Cresterea de putere este cum ai zis si tu sesizabila (cam 5-7 HP cea ce e pe undeva pe la +20%), dar mai este si timpul de raspuns si cuplul pe care il da FCR-ul. Normal ca nu va mai consuma 4/100, toate mod-urile astea nu il fac mai eficient ci doar capabil sa "manace mai mult odata". :)

Link to comment
Share on other sites

foarte tare drz`ul si sm si cross. ma bate gandul serios sa`mi vand ceberelu si sa o dau pe supermoto sau sa`mi iau un drz ca al doilea motor. totusi as vrea sa vad cum e cu unul :)

Link to comment
Share on other sites

foarte tare drz`ul si sm si cross. ma bate gandul serios sa`mi vand ceberelu si sa o dau pe supermoto sau sa`mi iau un drz ca al doilea motor. totusi as vrea sa vad cum e cu unul :)

 

Daca vi prin Buc. ti-l dau o tura cu cea mai mare placere.

Link to comment
Share on other sites

sal vreau si eu sa imi dau moto sa imi iau sm cred ca un drz ar fi cea mai buna alegere am condus unul dar cu roti enduro...sunt f curios cum este cu rotile lui de sm pe asfalt...

 

ma bucur si eu ca aparatul topic cu super moto era de mult asteptata categoria

Sper ca si pe bike shop sa apara categoria super moto sa nu mai posteze anunturi cu putinele super moto-uri de vanzare cand la enduro cand la suport touring ...ele sunt dual sport :) deci ambele parti au dreptate dar cam greu de cautat cand vrei sa iti cumperi:P

Link to comment
Share on other sites

sal vreau si eu sa imi dau moto sa imi iau sm cred ca un drz ar fi cea mai buna alegere am condus unul dar cu roti enduro...sunt f curios cum este cu rotile lui de sm pe asfalt...

 

ma bucur si eu ca aparatul topic cu super moto era de mult asteptata categoria

Sper ca si pe bike shop sa apara categoria super moto sa nu mai posteze anunturi cu putinele super moto-uri de vanzare cand la enduro cand la suport touring ...ele sunt dual sport :D deci ambele parti au dreptate dar cam greu de cautat cand vrei sa iti cumperi:P

 

cautarea ta s-a terminat. al meu este de vanzare :). pm daca te intereseaza :)

Link to comment
Share on other sites

Daca vi prin Buc. ti-l dau o tura cu cea mai mare placere.

 

:) e posibil sa ajung in viitorul apropiat si chiar imi doresc sa vad cum e pe un sm. o sa ma duc si pe coclau sa ma dau si cu un cross si daca imi place se vinde ceberelu si se ia derezelu :)

Link to comment
Share on other sites

balaurul meu: DR-Z 400 SM

 

din cate am inteles eu, si pe mine ma interesa, este mai recomandat kit-ul de 434 cc, diferentele de output intre el si cel de 450 nefiind mari, dar cele de fiabilitate fiind enorme.

 

modificari la al meu:

 

1. evacuare GPR

2. furtunase frana race

3. pompa radiala nissin

4. ghidon acerbis

5. handguards acerbis

6. leviere custom

7. masca far acerbis

8. semnale barracuda

 

 

modificari planificate:

 

1. fcr de 39

2. o evacuare mai potenta

3. trailtech vapor

 

intrebare: mi-am schimbat gumele (battlax 090), trecand de la 140 spate la 150 (pirelli diablo) si parca e ceva in neregula, am simtit-o si pe amckart, ca urmare am dat si cu tartita de pamant. e ceva in neregula, parca fata se apleaca mai usor ca spatele, acesta ramanand un pic in urma... cu vechile cauciucuri imi permiteam cam orice si in relativa siguranta, cu astea parca nu prea mai e aceeasi mobra. a mai intampinat cineva problema asta ?

fal portocaliu si scrie ktm pe el acum ;)

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca atunci cand latesti(fata de ce iti da producatorul) cauciucul pe spate se schimba ciclistica la motor total (citire de la dobrescu)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

drz`ul lui machintosh e acum la mine...

 

-ghidonul nu mai e acerbis e scar negru(pozitie mai agresiva....negru fff tare...merge in stoppie si whellie mult mai misto :laugh: )

-semnalele de pe fata au disparut eu ramas decat cele de pe spate

-umpik mai stickerita in rest km aceeasi....

 

motoreta e...perfecta pt oras....la drum e km aiurea...100 km atat poate...dar oras sta de la 90 la 120 :P...ah si mai mult pe o roata decat pe 2....ori aia de spate ori aia de fata :D

Link to comment
Share on other sites

drz`ul lui machintosh e acum la mine...

 

-ghidonul nu mai e acerbis e scar negru(pozitie mai agresiva....negru fff tare...merge in stoppie si whellie mult mai misto :D )

-semnalele de pe fata au disparut eu ramas decat cele de pe spate

-umpik mai stickerita in rest km aceeasi....

 

motoreta e...perfecta pt oras....la drum e km aiurea...100 km atat poate...dar oras sta de la 90 la 120 :huh:...ah si mai mult pe o roata decat pe 2....ori aia de spate ori aia de fata :P

vezi ca pe machintosh l-a dat pe spate la gradina zoologica .. ai grija cu ea :laugh:

Link to comment
Share on other sites

drz`ul lui machintosh e acum la mine...

 

-ghidonul nu mai e acerbis e scar negru(pozitie mai agresiva....negru fff tare...merge in stoppie si whellie mult mai misto :laugh: )

-semnalele de pe fata au disparut eu ramas decat cele de pe spate

-umpik mai stickerita in rest km aceeasi....

 

motoreta e...perfecta pt oras....la drum e km aiurea...100 km atat poate...dar oras sta de la 90 la 120 :P...ah si mai mult pe o roata decat pe 2....ori aia de spate ori aia de fata :D

 

Arata super DRZ-ul insa ce vrei sa spui ca la drum ii aiurea? 100 km poate?

Link to comment
Share on other sites

mane el poate mai mult iti dai seama dar nu merg eu mai mult de 100 cu el ca il omori....in oras merg si 130 dar reprize nu drum lung....nu„mi place sa omor motoreta....

 

ea am impresia ca merge vreo 160 sau ceva de genul....nush exact pt ca nu am incercat

Link to comment
Share on other sites

ea am impresia ca merge vreo 160 sau ceva de genul....nush exact pt ca nu am incercat

al meu a reusit maximum vreo 155 (asa arata bordul, in orice caz) pe autostrada, dar nu prea mai aveam control asupra lui, unde-l batea vantul acolo mergea. oricum, n-am tinut-o mult asa, doar voiam sa vad cat poate :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...