ar88rol Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 salut, voi ce cauciucuri<de SM> folositi ? si cam cum sunt,sau de care. moi tari pe spate am diablo multistrada parca e putin tare, dar sunt foarte multumit de el la cat am tras de el, s`a dus cam 30% a fost 180 euro parca.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 salut, voi ce cauciucuri<de SM> folositi ? si cam cum sunt,sau de care. moi tari Am avut Pirelli MT60; erau cam 20% enduro, deci tari; puteam sa le bag pe macadam fara grija, tineau cat de cat si pe pamant. Pe ud nu era intelept sa le fortezi. In concluzie, cel mai bun compromis supermoto. Acum am Dunlop Sportmax Mutant. Si astea au niste striatii care aduc putin a cauciuc mixt, dar sunt prea moi pentru offroad. Tin mai bine pe ud, se inclina mai mult in curbe, si mai ales franeaza mai bine. MT60 sunt vreo 300Eu perechea parca, iar Mutant-urile vreo 250. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bb915 Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Ce jenti se portivesc ptr un drze ? As adapta ceva mai degraba decat sa cumpar tot felul de kit-uri prefabricate. Ma intereseaza ceva care se poate gasi aici nu in alte tari sau ebay-uri. PLZ HELP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmisulicaa Posted March 31, 2009 Author Share Posted March 31, 2009 Ce jenti se portivesc ptr un drze ?As adapta ceva mai degraba decat sa cumpar tot felul de kit-uri prefabricate. Ma intereseaza ceva care se poate gasi aici nu in alte tari sau ebay-uri. PLZ HELP Din cate stiu cei de la Suzuki nu pot aduce decat piesele (jante, spite, butuc etc.) si trebuie sa ti le ansamblezi. In romania nu cred ca o sa gesesti in magazin gata facute, probabil tot cineva care poate aduce din afara, sau poate cineva care le are si vrea sa le dea. Dimensiunile sunt: 120/70R17M/C 140/70R17M/C Discul de SM e mai mare asa ca va trebui sa modifici prinderea de la etrierul de fata. Si probail ca vei vrea o foaie mai mica, calcatura scurtandu-se din cauza dimensiunii rotiilor, plus ca oricum la SM iti trebuie un pic mai lunga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cats Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 a folosit cineva avon distanzia de sm? si, daca da, cum i s-au parut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chunky Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Stie cineva vreun dealer care aduce Suzuki DRZ 400 SM noi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Singura modalitate sa iti iei o mobra din asta noua e sa o iei second hand, eventual cu putini km. DRZ-urile nu mai respecta normele de poluare si singurul mod prin care se pot inmatricula este sa fie deja inmatriculate, chiar daca in alta tara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chunky Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 multumesc pt info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Ma ajuta si pe mine cineva cu niste masuri pentru distantieri la rotile de SM? Motorul este un Suzuki DRZ-400E luate de cateva zile. Am cumparat roti SM si unul din distantieri lipseste, mai exact cel de pe fata. As mai avea o problema cu finala (toba) care set de la un DRZ-400S insa fostul proprietar a dat gauri in jurul tevii de iesire a gazelor si are un sunet spart, neplacut. Ce finala aftermarket recomandati? M-ar interesa sa produca zgomot redus (gros) in ture mici pentru a nu deranja vecinii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZooM-ZooM Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 mai e viu topicul asta ? ne vedem si noi cativa prin bucuresti ? poate stabilim o intalnire,ca tot a venit primavara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmisulicaa Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 mai e viu topicul asta ? ne vedem si noi cativa prin bucuresti ? poate stabilim o intalnire,ca tot a venit primavara Sincer nu stiu daca mai e vie sectiunea asta din forum, cat despre topic.... Nu vreau sa te dezamagesc, dar supermotarzi bucuresteni sunt destul de greu de urnit cand e vorba de organizat ceva, dar daca stabilesti ceva eu ma bag. Bafta Mr. Misu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Se pare ca nu. Las ca ne vedem noi prin Bucuresti, il luam si pe Geve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 vreau si eu un drz s sau e inmatriculat, de preferinta in buc sau cit mai aproape. cum pui roti de enduro pe un drz sm? adik, ce faci cu etrierul sa vina bine pe discul mai mic care e pe e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZooM-ZooM Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 da i am zis si lui geve sa iesim la aer,a zis ca fara probleme mai vin si eu cu un amic,care are o husvarna de 510cc si tot asa,ne strangem noi cativa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 vreau si eu un drz s sau e inmatriculat, de preferinta in buc sau cit mai aproape.cum pui roti de enduro pe un drz sm? adik, ce faci cu etrierul sa vina bine pe discul mai mic care e pe e? Iti trebuie un adaptor. Ceva piesa micuta dar greu de gasit pentru modele mai vechi. La DRZ-urile noi nu cred sa ai astfel de probleme totusi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 m-am lamurit intre timp, imi trebuie roti de drz "e" sau "s" fara disc de frina si mut discul de la cele de sm pe astea de endureala. Faza e ca la modelul sm etrierul e prins in niste prinderi turnate din jamba si nu ai cum sa-l dai mai spre interior, dar se potriveste discul de sm pe orice roata standard ca rotorul e identic. Acum caut roti originale de DRZ de enduro (sau macar o idee de pret) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 (edited) Aualeo tu vrei sa faci enduro cu SMu!? Vezi ca suspensiile alea sunt cam stradale... nu stiu cat de bine 'or tine pe coclauri... Disc mic nu-ti recomand -- stiu ce nasol e sa n-ai frane bune cand ai nevoie de ele Edited March 29, 2010 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 pai cica furca asta upsd e mai "marfa" decit cea de pe e si s, dar e prea scumpa de pus la noroiala. (cel putin asa am cam citit pe ici-colo). Oricum, nivelul de enduro pe care-l vreau sigur nu duce furca aia la limita, probabil ca e un pic mai dura decit cea de pe modelul "e" si sugur are cursa un pic mai mica dar sigur nu am de gind safac sarituri sau alte d'astea "grele" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 (edited) Cum crezi. Eu unul stiu ca nu m-as da cu suspensii de strada in teren -- comparatie intre mobra mea cu gume de strada uzate (si suspensii imbatranite, moi) si un supermoto mai suparat. Rezultat? Nu ma dau cu supermoto pe coclau decat in linie dreapta. Edited March 29, 2010 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZooM-ZooM Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 ce handguard uri recomandati ? am gasit unele de la UFO dar am impresia ca vin fara prinderi,iar asta mica a mea are ghidonu gros... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 switch, care ar fi riscul daca merg cu sm pe coclau? pe bune, chiar nu stiu, experienta mea in enduro se duce catre 0 dar astia de le vind sustin ca nu e nici o problema, ca ei s-au dat si e f. bine. evident, poate fi si doar abur, ca deh, suntem in ro si teapa e la ea acasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Sunt foarte rigide suspensiile, atata tot. Exagerand putin, gandeste-te ca bagi o vitezana pe teren cat de cat denivelat. Si din suspensiile alea rigide, ai o senzatie nasoala de instabilitate. Experienta mea: Husabers FS + roti enduro = motor usor (125~kg) si foarte rigid, instabil ca dracu pe coclau de la CET sud; mi-era frica sa intru cu el in viraj Dominator (170kg, gume mixte) = ditai vaca, dar ii aruncam spatele in curbe fara probleme; destul de aiurea senzatia pe galme, dar stabil Husaberg FE = lux a'ntaia; comparativ cu frasu supermotard, statea pe drum, nu 'tzopaia' aderenta buna -- o placere Poate oi fi eu prea usor (65kg) sau prea putin experimentat cu suspensiile alea dure, dar mi s-a parut extrem de neplacuta experienta supermoto in teren. Una peste alta, din punctul meu (mai mult endurist decat supermotard) de vedere: cu suspensii enduro merge sa faci SM (adesea nu te dai destul de agresiv incat sa te ajute cu adevarat suspensiile rigide), dar cu suspensii stradale nu merge sa faci enduro (motocicleta se multeaza dupa galme in loc sa treaca peste ele, tzopaie etc). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 mda.. suna logic ce spui aici... cred ca incep eu sa ma precipit ca nu-mi gasesc motor, probabil asta e. oricum, bine ca mai sunt unii care ma aduc cu picioarele pe pamint. merci pt. asta caut in continuare dr360 sau drz e inmatriculat sau s inmatriculat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Vrei un sfat? Ia-ti de la nemti. Bine, ca si preturile sunt destul de piperate, dar adesea gasesti marfa ceva mai buna decat la romanasii nostrii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmisulicaa Posted March 30, 2010 Author Share Posted March 30, 2010 Salutare, Experianta mea este limitata si la SM si la enduro, dar ce iti pot spune sunt urmatoarele: Suspensiile dupa DRZ400SM vin reglate rigid, dar le poti inmuia. Am impresia (cu toate ca nu sunt sigur) ca au cursa mai scurta, dar ma indoiesc ca o sa le duci la capat, (am sarit cu a mea la coclau si nu am resusit sa le duc la capat). Bine inteles depinde si cum ai de gand sa te dai, dar pentru o folosire de tip "hobby" eu zic ca isi face treaba. Misu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.