XorX Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 De la nemti chiar nu se mai poate lua nimic.. un DRZ din 2002, e aproximativ 2700 euro, cu minim 600 transport si inca 200 acte e deja minim la 3500 euro aici. La 3500 imi gasesc aici KTM 450 EXC din 2004-2006... si nu se compara. Dar oricum nu am banii astia, asa ca sigur nu se poate. Mai stau, poate apare DR-ul sau DRZ S-ul si "pe strada mea" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 De la nemti chiar nu se mai poate lua nimic.. un DRZ din 2002, e aproximativ 2700 euro, cu minim 600 transport si inca 200 acte e deja minim la 3500 euro aici. La 3500 imi gasesc aici KTM 450 EXC din 2004-2006... si nu se compara.Dar oricum nu am banii astia, asa ca sigur nu se poate. Mai stau, poate apare DR-ul sau DRZ S-ul si "pe strada mea" incearca la Zoli in m.ciuc....are o gramada din ce cauti tu. www.offroadparts.ro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 merci de sfat, am incercat dar in momentul asta nu e decit un drz cu pornire la buton, care e modelul e adica fara nici un fel de instalatie electrica, nu semnale, nu stop pe frina... in oras (bucuresti) e crima sa folosesti asa ceva.. nici cu toate semnalele si instalatiile din lume nu se uita idiotii astia, cred ca fara abia asteapta sa aiba pe ce da vina ca nu au avut cum sa te vada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 merci de sfat, am incercat dar in momentul asta nu e decit un drz cu pornire la buton, care e modelul e adica fara nici un fel de instalatie electrica, nu semnale, nu stop pe frina... in oras (bucuresti) e crima sa folosesti asa ceva.. nici cu toate semnalele si instalatiile din lume nu se uita idiotii astia, cred ca fara abia asteapta sa aiba pe ce da vina ca nu au avut cum sa te vada. cu placere, nu ai de ce. acuma tu sti ce l-ai intrebat si ce ti-a raspuns. eu am fost acum o luna pe la ei si aveau... o curte plina de motociclete (vro' 30 - 40 la prima vedere ) la toate preturile. poate ar trebui sa te orientezi dupa alt model, in functie de banutii pe care ii ai. ceva de genul" am atatia bani, ce motor imi dai?" apoi vezi daca iti convine sau nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XorX Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 pai da, au o groaza, dar nu cu pornire la buton/inmatriculate si f multe cross-uri sau hard enduro, mie imi trebuie ceva mai spre dual sport ca o sa-l folosesc destul de mult in oras. l-am rugat daca mai apre ceva sa-mi trimita pe mail. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 cam scump DRZ-ul in general... dar nu este o investitie proasta... isi cam tine valoarea si este o motocicleta buna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razxrr Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Am un kit de supermoto de DRZ si vreau roti de enduro daca e cineva interesat. 600e Jenti Excel, gume aproape noi Pirelli Diablo pe fata si Metzeler pe spate , discuri, etrier fata sau schimb cu roti enduro+diferenta. 0721364574 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stulewa Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 mersi pentru roti, sper sa fi la inaltime si cele de enduro luate de la mine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betzigash Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 (edited) vand DRZsm an 2007 cu kit enduro, an 2007. Pe langa, bonus, un set de carene pt. iesirile pe macadam, un cauciuc fata sm si-unu' spate enduro. pm pt. detalii Mesaj completat vand DRZsm an 2007 cu kit enduro, an 2007. Pe langa, bonus, un set de carene pt. iesirile pe macadam, un cauciuc fata sm si-unu' spate enduro. pm pt. detalii up, up and away!!! Edited April 17, 2010 by betzigash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iuliano Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 http://www.123bee.com/play/tune-my-suzuki-drz-400-sm un joculet de tuning pt drz ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adiy Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 (edited) vreau si eu un drz s sau e inmatriculat, de preferinta in buc sau cit mai aproape.cum pui roti de enduro pe un drz sm? adik, ce faci cu etrierul sa vina bine pe discul mai mic care e pe e? placutele de frana pt SM sunt mai mici decat cele pt S(etrierele nu-s la fel chiar daca par) deci daca iei SM si pui roata de enduro, discul fiind mai mic si roata mai mare vei suprasolicita placutele. mie mi se pare mai simplu si mai usor de schimbat sa pui un disc de S pe roata de SM (nu stiu daca se si pupa. asta tre sa te interesezi). frana are destula forta sa faci stoppie cu roata de 21 deci cu aia de 17 ar fi si mai usor. eu am facut enduro cu-n dr-z SM si daca e uscat e ok insa daca e ud...e mai ca pe zapada (deci tot fain). suspensiile pe ambele modele sunt reglabile si au o plaja destul de mare. SM-ul are unghiul de bracaj mai mare decat S-ul mie asta nu mi-a placut si m-a decis sa optez pt un S in loc de SM. personal recomand pe S gume continental tkc 80. is oleaca mai scumpe dar fac fata cu brio la tot ce pot eu face cu dual-sportul asta. Edited May 3, 2010 by adiy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betzigash Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 nush daca l-ati citit, dar e scri cum trebe: Suzuki DR-Z400 SM autor: Szabolcs Mathe 2006-02-01 Daca s-ar vinde in farmacii, l-ai putea gasi cu siguranta pe raftul cu antidepresive. Placerea oferita de "numai" 40 CP readuce zambetul pe buzele oricarui pasionat de motociclete obosit dupa efortul depus intr-o saptamana grea de munca. Reteta este bine-cunoscuta: alege ca materie prima un enduro de categorie usoara, adauga un set de roti spitate de 17 toli incaltate cu cauciucuri sport, daca esti mai pretentios doteaza-l cu o furca upside-down stabila si un sistem de franare performant si gata: ti-ai creat popriul medicament antidepresiv: supermoto. In tarile europene aceasta categorie se bucura de un succes din ce in ce mai mare, datorita gradului ridicat de mobilitate oferit in traficul aglomerat al oraselor si distractiei pe masura in zonele montane cu drumuri intens virajate. O "materie prima" favorita pentru aceste modificari este DR-Z 400 de la Suzuki, modelele supermoto create din acest monocilindru demonstrandu-si in mai multe randuri calitatile. Trendul are o crestere substantiala, pe care nu l-a putut trece cu vederea nici echipa de marketing de la Suzuki. Astfel niponii nu se mai multumec sa produca doar motocicleta donatoare si sa astepte dupa aceea ca "fabricile de garaj" sau firmele specializate sa isi prezinte creatiile, ci a introdus in gama de modele un supermoto de serie: DR-Z 400 SM. Normal, ei nu s-au gandit numai la usurarea sarcinii cumparatorilor, ci si la volumul de vanzari realizabil in aceasta categorie. Aici nu am dorit sa fiu rautacios, "mutantul" rezultat este un supermoto reusit care ofera senzatii placute si este o solutie demna de luat in considerare la achizitia unei motociclete din aceasta "breasla". La primul contact, ma suprind dimensiunile reduse. Cel putin la gabaritul meu, mentionat in numarul anterior al revistei, motocicleta este pur si simplu mica. Aceste dimensiuni reduse fac insa parte din distractie. In oras nu prea ai concurenta. Se strecoara printre masini cu usurinta unui scuter, ghidonul trece in majoritatea cazurilor peste oglinzile autoturismelor, iar la semafoare... acolo racheta galbena isi arata adevarata fata de "clovn": monocilindrul de 400 cmc racit cu lichid cunoscut de la varianta enduro, ajutat de reprizele scurte ale cutiei de viteze si raportul final ales foarte scurt, te ajuta sa vezi masinile numai in oglinda retrovizare (adevarat ca de cele mai multe oriai placerea de a admira "concurenta" din oglinda numai dupa ce roata fata vine din nou in contact cu suprafata de rulare...). Furca upside-down preluata de la modelul RM 250 lucreaza eficient la trecerile - de ce sa nu zicem - foarte frecvente peste gropile Bucurestiului. Probabil Suzuki DR-Z 400 SM este prima motocicleta cu care chiar mi-a placut sa circul pe strazile capitalei. Primul verdict al testului: orasul este marea mea, in ea imi place sa inot, adica m-am simtit ca pestele in apa. Am destul timp sa reflectez asupra nivelului de placere oferit in exploatarea citadina pana ajung la Comarnic si drumul incepe sa devina virajat. Ajungand la poalele Muntilor Fagaras, formulez al doilea verdict: aceasta motocicleta nu este proiectata pentru drumuri lungi, cel putin nu pentru cele drepte. Acest fapt este confirmat si de capacitatea rezervorului, formele suple ale acestuia acceptand doar 10 litri de benzina, care ofera o autonomie de 150-220 km, avand in vedere consumul realizat de-a lungul celor aproape 1.000 km parcursi, situati intre valori minime de 4,4 si maxime de 6,9 litri, in functie de modul de utilizare. Viteza maxima este cam cat greutatea motocicletei: 134. Bineinteles greutatea in kilograme, iar viteza in km/h. Afisajul LCD provenit de la varianta enduro ofera multe informatii si inglobeaza inclusiv functia de cronometru. Un aspect interesant: eu nu ma considerun fan al vitezometrelor cu afisare cu cristale lichide, dar in acestcaz nu mi s-a parut deranjant, cifrele mari fiind foarte lizibile. Alimentez din nou si zambetul incepe sa imi revina pe buze cum dau ochii cu drumul care incepe sa serpuieasca. Daca in oras am inotat cu usurinta, de aici a inceput surfingul pe viraje! Aproape inimaginabil cu ce usurinta abordezi curba dupa curba. Dupa ce te obisnuiesti cu tendinta de infundare a partii frontale la actionarea franei eficiente, placerea devine si mai accentuata. Poti sa iti alegi, sa mentii si la nevoie sa corectezi trasele cu precizia unui chirurg, iar aderenta cauciucurilor Dunlop D 208 (nu este o greseala, rotile spitate de 17 toli sunt echipate cu aceste gume sportive) permite inclinarispectaculoase. O inclini, o inclini si mai tare, si nu simti ca ai fi aproape de limita. In prima faza ezit sa recunosc sau sa ma mandresc cu situatiile in care am reusit sa "aprind" cateva scantei prin frecarea scaritei de asfalt. Sa nu mai vorbim de bocanci, am distrus o pereche pe parcursul testului... Pur si simplu placerea nu are limite. Viraj dupa viraj, singura preocupare este sa mentii turatiile la valori medii si sa alimentezi din cand din cand. Comparativ cu motocicletele supermoto"pur sange" care ofera o putere aproape dubla in combinatie cu o caracteristica ultraagresiva, la Suzuki DR-Z 400 SM nivelul de placere este dupa parerea mea identic, in schimb nu trebuie sa dai dovada de masochismul necesar pentru calarirea acelor bolizi terfianti. Primii 400 km trec, si ajung la al treilea verdict al testului: daca orasul este marea, serpentinele sunt oceanul si mie imi place la fel demult sa fac surf si sa inot. Pentru al patrulea verdict, am apelat la ajutorului unei persoane "acreditate" in domeniu. Locul intai obtinut in anul 2004 in Campionatul National de Supermoto ne-a facut sa credem pe buna dreptate ca Peter Gagyi este persoana cea mai potrivita pentru o parere avizata despre capacitatile acestui model Suzuki. Campionul s-a urcat in sa si dupa cateva minute am realizat cat de multe mai am de invatat in aceasta "meserie". Cu piciorul drept fixat de o proteza dupa ruptura de ligament suferita in etapa Campionatului Balcanic de la Arad, detaliu care parea sa ma deranjeze mai mult pe mine decat pe el, ne-a prezentat o serie de acrobatii spectaculoase. Mersul pe o roata, fie cea din spate, fie cea din fata au fost executate intr-un mod atat de firesc incat iti vine sa crezi ca aceasta este utilizarea normala a motocicletei Suzuki DR-Z 400. Dupa o jumatate de ora de munca asidua - sau mai corect spus distractie - Peter coboara din sa si ne impartaseste parerea: "Motorul se simte in elementul sau la turatii medii, in aceasta zona prezentand un caracter sportiv, de la turatii mici urca mai incet, iar in ture mari pare sa se domoleasca. Aceasta caracteristica vine cu siguranta din setari, turatia cuplului maxim aflandu-se chiar in zona cea mai folosita in exploatarea urbana. Rapoartele cutiei de viteze mi s-au parut un pic prea scurte, probabil si din cauza raportului final de transmisie scurt. La greutatea mea telescoapele sunt putin cam moi, dar sunt oferite mai multe posibilitati de reglare. Ceea ce m-a surprins si o consider a fi foarte buna este frana fata usor dozabila si care prinde foarte bine, japonezii au gasit armonia dintre discul de frana de dimensiuni mari si placutele adecvate. Pentru exploatare sportiva as mai dezumfla pneurile, cred ca ar merge un 1.5 fata si 1.7 spate. Dupa parerea mea este cel mai scurt model dintre reprezentantii categoriei, iar pilotii inalti nu sunt avantajati. As recomanda aceasta motocicleta pilotilor cu un nivel mediu de pregatire, pentru incepatori poate sa fie un pic dura, dar datorita caracterului sau oricine poate sa se obisnuieaisca repede cu ea. "Suzuki DR-Z 400 SM este foarte distractiv, si chiar am o intrebare: nu ai putea sa mi-o imprumuti pentru cateva zile?"Acesta dorinta nu am putut sa o indeplinesc, dar zambetul lui Peter mi-a confirmat "banuiala": iarasi s-a dovedit ca nu numai numarul cailor putere poate produce placerea pilotarii unei motociclete, dar mai ales la aceasta categorie diferenta este facuta de sistemul de rulare pus la punct, franele excelente, cauciucurile care ofera o aderenta buna, si o caracteristica de cuplu care iti permite sa exploatezi pe deplin resursele oferite de motor. Multumim firmei B&S Motors pentru "distractia" pusa la dispozitie. Suzuki DR-Z 400 SM Date tehnice Motor. Racit cu apa, monocilindru, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, 4 supape, ungere cu carter uscat, carburator Mikuni BSR cu clapete de 36, alternator 175 W, baterie 12 V/6 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei actionat mecanic, cutie de viteze cu 5 trepte, lant cuO-ringuri Alezaj x cursa: 90,0 x 62,6 mm Capacitate cilindrica: 398 cmc Raport de compresie: 11,3:1 Putere: 29,4 kW (40 CP) la 7.600 rpm Cuplu maxim: 39 Nm la 6.600 rpm Sistem de rulare.Cadru dublu-leagan din profiluri de otel, cadru auxiliar din aluminiu, furca upside-down cu jambe de 49 mm, baza de amortizare reglabila la compresie, bascula din profiluri inchise din aluminiu, amortizor central reglabil in trepte la compresie si detensie, frana fata disc de 310 mm, etrier cu doua pistonase, frana spate disc de240 mm, etrier cu doua pistonase Roti spitate cu janta din aluminiu: 3.50 x 17; 4.50 x 17 Pneuri: 120/70 ZR 17; 140/70 ZR 17 Pneuri in test: Dunlop D 208 SM Caracteristici. Ampatament: 1.460 mm. Unghi furca: 63,7º. Distanta de fuga: 94 mm. Cursa de amortizare fata/spate: 120/130 mm. Inaltime sa: 890 mm. Greutate proprie: 134 kg. Sarcina utila: 194 kg. Capacitate rezervor: 10 litri Garantie: 2 ani Intervale de intretinere: 6.000 km Culori: galben, negru Pret B&S Motors: 5.564 euro (CIP) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Ii cam faci reclama acum cand il vinzi. Mi-ar fi dorit rotile de SM, in caz ca dai motorul cu roti de enduro si iti raman da-mi un semn. Ce vrei sa iei in schimb? Apropo, imi spune si mie cineva care este presiunea normala in gume la DRZ400E? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm690 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Apropo, imi spune si mie cineva care este presiunea normala in gume la DRZ400E? la enduro nu exista presiune normala. intre 0.2 pana la 0.8 oricat, depinde de tine cum simti aderenta. la supermoto e 2.0 - 2.2, depinde de... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 E si asta un inceput, macar stiu acum intre ce valori sa ma situez. Mi-am pus niste gume Heidenau K60 pentru mersul in oras si nu stiam la ce presiune sa le tin. De asta am si intrebat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betzigash Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Ii cam faci reclama acum cand il vinzi. Mi-ar fi dorit rotile de SM, in caz ca dai motorul cu roti de enduro si iti raman da-mi un semn. Ce vrei sa iei in schimb? Apropo, imi spune si mie cineva care este presiunea normala in gume la DRZ400E? nu ii fac reclama acum ca o vand, ci acum am descoperit textul si l-am citit cu placere, gandindu-ma sa-l impartasesc. motoreta e fenomenala si-n oras si pe langa, dar din pacate ma omoara la coloana, avand ceva probleme in urma accid. cu ss... o vand pe furia galbena si-un polo sa-mi iau alta masina, mai avand in garaj un 954 ce asteapta sa fie gata pentru a iesi la alergat. zi un pret pt. rotile sm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 (edited) Oricum stai linistit, mai mult am glumit. Fain motorul si bafta la vanzare. Daca ar fi dupa mine mi-as dorii sa le am pe amandoua enduro si SM. Din pacate as vrea sa-ti fac o oferta pentru rotile SM insa luna trecut am depasit bugetul cu achizitia de echipament. Oricum daca ai un pret pentru ele nu ezita sa mi-l dai in PM. Nu se stie niciodata de unde apare cascaval, vreo minune ceva. Edited May 12, 2010 by Dok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm690 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Oricum stai linistit, mai mult am glumit. Fain motorul si bafta la vanzare. Daca ar fi dupa mine mi-as dorii sa le am pe amandoua enduro si SM. Din pacate as vrea sa-ti fac o oferta pentru rotile SM insa luna trecut am depasit bugetul cu achizitia de echipament. Oricum daca ai un pret pentru ele nu ezita sa mi-l dai in PM. Nu se stie niciodata de unde apare cascaval, vreo minune ceva. acuma nu ca sa stric afacerea omului dar tu poti sa pui niste gume tkc80 pe ale tale. sunt 50 - 50%. pe asfalt aderenta cat cuprinde iar pe off doar in noroi mare ai probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adiy Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 acuma nu ca sa stric afacerea omuluidar tu poti sa pui niste gume tkc80 pe ale tale. sunt 50 - 50%. pe asfalt aderenta cat cuprinde iar pe off doar in noroi mare ai probleme. cea mai buna combinatie (zic eu) pt dr-z daca-l folositi in scopul in care a fost gandit. cand gumele sunt calde si asfaltul cald si ok ma inclin fara probleme pana imi polizez bocancii.sus pe munte unde-i mai mult piatra merg excelent... eu zic ca chiar mai bine decat cauciucurile de cross...singura buba e noroiul facut de tractoare si pantele mari(aproape normal sa ai dificultati). insa....daca esti ambitios reusesti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Pentru asfalt mi-am luat momentan niste gume Heidenau K60, un compromis low buget. Sper sa fiu multumit de ele pentru fataiala din Bucuresti. Inca mai caut un subframe de DRZ400S sau SM pentru scarite, am gasit cateva pe ebay dar nu am reusit sa castig licitatiile. Plecau de la 10 lire si se vindeau la 35-45lire. In caz ca este cineva interesat de un subframe de enduro mai usor sunt interesat sa il dau pe al meu la schimb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betzigash Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 (edited) suneti-mi pls de unde-mi iau o baterie pt. drz in bucuresti, destul de urgent? de obicei iau si recomand de la http://www.sprinter-distribution.ro/index.php, baterii victor, raport calitate/pret excelente, dar nu au dimeniunile pt drz . ms. Mesaj completat am rezolvat, la varta pe tefan cel mare cu baterie la chimb, 200lei. Edited May 13, 2010 by betzigash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dok Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 E bine de stiut in caz ca apara o problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betzigash Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 de unde luati pese pt. drz? am nevoie de un capc motor stanga. ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adiy Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 (edited) se poate suda Edited May 14, 2010 by adiy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betzigash Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 spuneti-mi pls cum dau capacul de la alternator jos? am desfacut suruburile si nu iese am numarat 7 suruburi, inclusiv cel de sub capacul de la electromotor, dar in carte spune ca sunt 8. ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.