Părintele Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) Ma intorceam seara acasa pe strada care duce din Balta Verde pana in spatele garii, viteza decenta, nu cred sa fi avut mai mult de 60 la ora. Cum era noapte, am vazut tarziu ca se efectuasera lucrari pe acolo, si ca m00ile sapasera un sant transversal pe toata latimea benzii, si nu il astupasera. Cum bateau farurile peste gropan, am avut impresia ca e si foarte adanc, cam un metru sa zic asa. Reactia: am sarit pe frane... Si cum pe jos era nisip+pietris(da, nu le-a fost de ajuns ca au sapat gropanu, au varsat si nisip pe o lungime de 100-200 de metri), mi-a alunecat fata si m-am trezit pe jos... Mai apoi am vazut ca santul nu era chiar atat de adanc, dar e bine oricum ca n-am ajuns pana la el caci vreo 20 de cm tot avea. Urmari: carena laterala dreapta sparta si 3 saptamani petrecute in service pt o reparatie, zic eu, minora. Eu, un genunchi belit din cauza ca nu am avut genunchiere. Geaca putin sifonata la umar, iar manusile sunt belite putin pe protectiile de carbon... Din blugii care ii aveam pe mine, nu a mai ramas mare lucru. Editat Octombrie 4, 2008 de RaduZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahasp1 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Ouch! bine ca nu e mai rau de atat.Bafta in continuare si recuperare usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperMoto Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Eh, invatatura de minte. Noaptea este cel mai periculos sa mergi cu motorul, mai ales in oras. Chiar daca ziua traseul era OK, pana noaptea se pot schimba multe, si de cele mai multe ori nu sesizezi doar cu lumina farurilor. Insanatosire rapida, si lasa mobra, ca se repara. Mai bine mai stai un timp si refa-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Octombrie 4, 2008 Autor Share Postat Octombrie 4, 2008 Eh, invatatura de minte. Noaptea este cel mai periculos sa mergi cu motorul, mai ales in oras. Chiar daca ziua traseul era OK, pana noaptea se pot schimba multe, si de cele mai multe ori nu sesizezi doar cu lumina farurilor. Insanatosire rapida, si lasa mobra, ca se repara. Mai bine mai stai un timp si refa-te! sunt refacut mobra e refacuta si ea de cateva zile. asta s-a intamplat acum vreo 3 sapt jumate, dar nu am avut starea de spirit sa scriu.. nici macar n-am mai intrat pe forum ca nu va puteam vedea pe voi cu motoarele, a mea fiind in service 3 SAPTAMANI pe moment imi parea cel mai rau de moto, apoi mi-am dat seama ca e bine ca nu a fost mai rau si ca lovitura la genunchi nu a fost decat superficiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 eeh vezi ce inseamna motor de viteza,si R 6 unde mai pui...daca aveai ceva mai mic nu ti se intampla lasand la o parte gluma recuperare usoara si rapida si tie si la motoreta,si atentie mai mare pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) Ma intorceam seara acasa pe strada care duce din Balta Verde pana in spatele garii, viteza decenta, nu cred sa fi avut mai mult de 60 la ora.Cum era noapte, am vazut tarziu ca se efectuasera lucrari pe acolo, si ca m00ile sapasera un sant transversal pe toata latimea benzii, si nu il astupasera. Cum bateau farurile peste gropan, am avut impresia ca e si foarte adanc, cam un metru sa zic asa. Reactia: am sarit pe frane... Si cum pe jos era nisip+pietris(da, nu le-a fost de ajuns ca au sapat gropanu, au varsat si nisip pe o lungime de 100-200 de metri), mi-a alunecat fata si m-am trezit pe jos... Mai apoi am vazut ca santul nu era chiar atat de adanc, dar e bine oricum ca n-am ajuns pana la el caci vreo 20 de cm tot avea. Urmari: carena laterala dreapta sparta si 3 saptamani petrecute in service pt o reparatie, zic eu, minora. Eu, un genunchi belit din cauza ca nu am avut genunchiere. Geaca putin sifonata la umar, iar manusile sunt belite putin pe protectiile de carbon... Din blugii care ii aveam pe mine, nu a mai ramas mare lucru. Bine ca pana la urma s-a terminat cu happy-end si pentru tine si pentru moto. Totusi e interesant de stiut:crezi ca daca nu franai brutal(cred ca te-ai speriat!), ci doar incetineai, reuseai sa treci peste sant pe moto, fara sa cazi?! Inteleg ca faza s-a petrecut in oras:nu e luminata strada aia?Cam de la ce distanta ai realizat ca e un sant acolo?20-30 m?La distanta asta puteai reduce la 10-20 km/h...ma rog, de comentat e simplu din spatele PC-ului! Bafta si ai grija pe viitor, pe moto doar cu echipament, altfel buba, vezi poza! Editat Octombrie 4, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Octombrie 4, 2008 Autor Share Postat Octombrie 4, 2008 Bine ca pana la urma s-a terminat cu happy-end si pentru tine si pentru moto. Totusi e interesant de stiut:crezi ca daca nu franai brutal(cred ca te-ai speriat!), ci doar incetineai, reuseai sa treci peste sant pe moto, fara sa cazi?! Inteleg ca faza s-a petrecut in oras:nu e luminata strada aia?Cam de la ce distanta ai realizat ca e un sant acolo?20-30 m?La distanta asta puteai reduce la 10-20 km/h...ma rog, de comentat e simplu din spatele PC-ului! Bafta si ai grija pe viitor, pe moto doar cu echipament, altfel buba, vezi poza! depinde cat incetineam. cu mai mult de 10 km/h, nu treceam prin santul ala. mai bine ca am cazut inainte sa ajung la el, ca sigur ma dadea peste cap nu pot aprecia distanta in metri, dar am vazut destul de tarziu, iar fundul santului nu il vedeam. dupa cum am mai zis, parea mult mai adanc si nu voiam sa ajung in el pt nimic in lume. asta e.. traim intr-o tara de (cuvant urat).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Grija mare next time. Inecarca sa utilizezi ambele frane(si fata si spatele), iar pe pietris sau apa poti incerca sa utilizezi mai mult spatele(nu te va surprinde cu fata blocata, ca testezi practic aderenta cu spate, si cand ai blocat spatele sti ca urmeaza sa blochezi si fata daca mai insisti pe frana). Bafta si recuperare rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Si eu surprind gropi noi zilnic, apar ca ciupercile dupa ploaie. Mult succes si insanatosire rapida si tie si calutului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 depinde cat incetineam. cu mai mult de 10 km/h, nu treceam prin santul ala. mai bine ca am cazut inainte sa ajung la el, ca sigur ma dadea peste cap nu pot aprecia distanta in metri, dar am vazut destul de tarziu, iar fundul santului nu il vedeam. dupa cum am mai zis, parea mult mai adanc si nu voiam sa ajung in el pt nimic in lume. asta e.. traim intr-o tara de (cuvant urat).. Asta e un motiv pentru care evit sa circul noaptea si va recomand sa evitati pe cat posibil noaptea, mult mai multe pericole : vizibilitate redusa, apreciezi mai greu adancimea gropilor, faruri care te orbesc, mortaciunile le observi mai greu etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Asta e un motiv pentru care evit sa circul noaptea si va recomand sa evitati pe cat posibil noaptea, mult mai multe pericole.... Singurul avantaj cand circuli noaptea este ca SMURD-ul ajunge mai repede...Oups!Sorry! Editat Octombrie 5, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Damn, iar sunt mai rapid in taste decat netu'... Post dublu!UP! Editat Octombrie 5, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 is curios cum treceti voi cu motorul peste un sant de 20cm adancime... iti ramane roata acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alident Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Iti iei ceva cu roata fata de 21 si suspensii cu cursa lunga sau nu risti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.