mihai Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Au aparut primele fotografii oficiale ale noului K 1300 R. Modelul are 217 kg si 173 cp. Mai multe detalii si poze AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Interesant.....si cu un aspect violent... Editat Octombrie 7, 2008 de RaduSPR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 ce-i cu ampatamentul ala frate?? dragster? o fi furca de mare exceptie dar nici asa... nu cred ca o sa fie decat un 'straight line hero'.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 ce-i cu ampatamentul ala frate?? dragster? o fi furca de mare exceptie dar nici asa... nu cred ca o sa fie decat un 'straight line hero'.......... acum ca are si quickshifter...sa stii ca e dragster pozele a la V-max ne sugereaza subtil acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Rivalitate DIRECTA stitzi cu cine da ? Suzi Baby B-King Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 pai da, stim... neavand un motor de 1000cc, au luat ce au avut 4 in linie si l-au pus pe un naked. nu e cea mai fericita combinatie pt un allrounder, cum dealtfel nici b-king 'ul nu este... decat o mobra de show. b-king 'ul trebuia sa ramana asa cum a fost conceput initial, o mobra exclusivista si rara, realizata de un tuner de exceptie - Lazareth! s-au ambitionat si l-au facut in serie, in loc sa produca GSR1000... mare greseala dupa parerea mea. ambele, si bmw-ul si b-king 'ul sunt mobre greu vandabile si nu le vad un succes de piata. e absolut useless un asemenea agregat pe genul asta de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 pai da, stim... neavand un motor de 1000cc, au luat ce au avut 4 in linie si l-au pus pe un naked. nu e cea mai fericita combinatie pt un allrounder, cum dealtfel nici b-king 'ul nu este... decat o mobra de show. b-king 'ul trebuia sa ramana asa cum a fost conceput initial, o mobra exclusivista si rara, realizata de un tuner de exceptie - Lazareth! s-au ambitionat si l-au facut in serie, in loc sa produca GSR1000... mare greseala dupa parerea mea. ambele, si bmw-ul si b-king 'ul sunt mobre greu vandabile si nu le vad un succes de piata. e absolut useless un asemenea agregat pe genul asta de motocicleta. ai dreptate in linii mari. dar cate alte motociclete/lucruri nu sunt absolut useless in ziua de azi? ca sa vezi unde ajunge consumatorismu asta exagerat... more...moooreee!! Un alte exemplu > Chiar era necesar ca Hayabusa sa aiba 200 de cai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 mie imi place...chiar dak sunt dezamagitor de putine schimbari fata de 1200R... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 10, 2008 Admin Share Postat Octombrie 10, 2008 Si mie imi place.. La inceput mi s-a parut a fi urit,dar adevarul este ca arata demential! Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) ai dreptate in linii mari. dar cate alte motociclete/lucruri nu sunt absolut useless in ziua de azi? ca sa vezi unde ajunge consumatorismu asta exagerat... more...moooreee!! Un alte exemplu > Chiar era necesar ca Hayabusa sa aiba 200 de cai? 197cp sa fiu mai exact. Si are selectoare de putere pe harta de injectie, 130cp,180cp sau full power in fct de conditiile meteo sau sangele tau din instalatie, deci ai de unde alege (pe aceeasi mobra), iar ca o concluzie, ai mers sa te pronunti?tu poate consideri exagerata puterea de 200 eu poate o consider inca insuficienta.Tine de gusturi si de curajul combinat cu intelectul(referitor la trafic) al fiecaruia.Bafta Iar sa revin ON-TOPIC , a fost visul meu naked si ramane inca, cea mai spectaculoasa-obrazica mobra naked, B-king este prea vulgara deja, pe langa K1300R.Superba Editat Octombrie 10, 2008 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 (editat) 197cp sa fiu mai exact.Si are selectoare de putere pe harta de injectie, 130cp,180cp sau full power in fct de conditiile meteo sau sangele tau din instalatie, deci ai de unde alege (pe aceeasi mobra), iar ca o concluzie, ai mers sa te pronunti?tu poate consideri exagerata puterea de 200 eu poate o consider inca insuficienta.Tine de gusturi si de curajul combinat cu intelectul(referitor la trafic) al fiecaruia.Bafta Stiam ca are 197 declarati si peste 200 cu Ram-air. Nu era cazu sa ma corectezi dar nu e asta o problema. Cred ca pot sa emit o parere chiar daca nu am mers pe ea, ma raportez si eu la ce am mers - max 130 cai - si in functie de asta imi exprim parerea. Cred ca am voie nu? Si da...mi se pare foarte exagerata. La fel si la ZZR-ul tau. Si daca tu zici ca e insuficienta puterea/cuplul de pe monstrul tau ...zi sincer...pe cine vrei sa impresionezi? La fel de inutile mi se par si toate "supercarurile" astea moderne gen M5 cu motoare de 500-600 de cai. Editat Octombrie 11, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.