MihneaRatte Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 am de scoperit de ce nu imi merge viraga 535 cu mai mult de 110km/h. nu are vacuum pe unu din carburi. membranele sunt ok, de la ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Pana nu studiezi calumea carbul cu problema, nu-i dam de cap de la distanta. Studiaza prin comparatie, vezi ce are carbul care merge fata de cel care nu merge. Un lucru e clar, undeva nu exista etansare, canalele de aer obturate, subarul sa alunece cum trebuie pe canalul lui, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 am de scoperit de ce nu imi merge viraga 535 cu mai mult de 110km/h.nu are vacuum pe unu din carburi. membranele sunt ok, de la ce sa fie? trebuie desfacut carburatorul si verificata memrana(cu grija ca e superscumpa) sa nu fie sparta si daca etanseizeaza perfect la strangere.apoi verifica gaura camerei superioare( daesupra diafragmei) ,care poate fi minuscula, sa nu fie obturat.prin ea se face vacumul si comunica cu canalul mare de aer(Venturi) si cu socul (daca e deschis)-se deschid in apropierea clapei de acceleratie.apoi colierele de pe bloc si carb trebuie sa fie etanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Ai dreptate tu asklepios.Si-au batut capu destui pana acum cu motoru asta care nu vrea sa mearga si punct. Oricum io raman la parerea mea cu diluant in loc de benzina si sa vezi atunci ce trage ,ca altfel nu reusesc sa-i dau de cap.Dupa parerea mea nu are nici o explicatie logica pentru care nu merge. Membrana e noua, jiglere noi. Carburile sunt echilibrate. Cu toate astea cilindrul unu nu trage si e mai rece decat cilindrul 2. Dreaqu sa o ia are prea multa personalitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 am de scoperit de ce nu imi merge viraga 535 cu mai mult de 110km/h.nu are vacuum pe unu din carburi. membranele sunt ok, de la ce sa fie? cum adica nu are vacuum pe carburi?! ca acum incep sa inteleg.cum ai masurat asta? vacuumul e dat de cilindru.ca si compresia.ia verifica tu jocul la supape si compresia si daca sunt ca in manual mai vb.ca ma gandesc ca nu e nou motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 cum adica nu are vacuum pe carburi?! ca acum incep sa inteleg.cum ai masurat asta? De fapt el aici voia sa spuna ca una din membrane(cea pe cilindrul 1) nu se misca deloc in accelerare si a presupus ca nu are vacuum.Compresia a fost masurata si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 De fapt el aici voia sa spuna ca una din membrane(cea pe cilindrul 1) nu se misca deloc in accelerare si a presupus ca nu are vacuum.Compresia a fost masurata si e ok. si eu vroiam sa stiu defapt de unde stie el ca nu se misca.cum a verificat asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 si eu vroiam sa stiu defapt de unde stie el ca nu se misca.cum a verificat asta? m-am uitat prin filtrul de aer in timp ce o turam.membrana ar trebui sa se miste proportional cu acceleratia.Din pacate ea acum are o vibratie de +/- 3 mm in momentul accelerarii dupa care cade ca si cum ar sta la relanti(indiferent de turatie). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba. Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba. Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat. Da,e motorul care a fost la mine,apoi la dilly,acum e iar la mine.Dar ii dau eu de cap! Ms de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba. Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat. 1) Incinta de deasupra membranei comunica cu venturi prin gaura/gaurile din pistonas situate langa acul de dozaj (jet needle) iar acea duza de aer din cavitatea de deasupra membranei serveste la TOTAL altceva. Si fiindca in cazul multor carburi mikuni surubul amestec relanti se afla situat langa membrane -a nu se confunda functiile daca pistonasul nu se misca aceasta se datoreaza ori :a) diafragmei neetanse (crapata sau montaj incorect) pistonas lipit in ghidaje (fenomen destul de des intalnit la virago 535) in urma descompunerii benzinei vechi. c) gaura vacuum a pistonasului obturata (din greseala cuiva mai putin priceput) , d) problema mecanica a cilindrului/chiulasei -daca s-a efectuat testul de compresie se exclude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba. Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat. CORECT ! acel canal comunica cu atmosfera care pe langa presiune, aer, etc. are si impuritati solide care teoretic nu ar trebui sa ajunga acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.