Sari la conținut

Vacuum In Carburi


Postări Recomandate

Pana nu studiezi calumea carbul cu problema, nu-i dam de cap de la distanta. Studiaza prin comparatie, vezi ce are carbul care merge fata de cel care nu merge. Un lucru e clar, undeva nu exista etansare, canalele de aer obturate, subarul sa alunece cum trebuie pe canalul lui, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de scoperit de ce nu imi merge viraga 535 cu mai mult de 110km/h.

nu are vacuum pe unu din carburi.

membranele sunt ok, de la ce sa fie?

trebuie desfacut carburatorul si verificata memrana(cu grija ca e superscumpa) sa nu fie sparta si daca etanseizeaza perfect la strangere.apoi verifica gaura camerei superioare( daesupra diafragmei) ,care poate fi minuscula, sa nu fie obturat.prin ea se face vacumul si comunica cu canalul mare de aer(Venturi) si cu socul (daca e deschis)-se deschid in apropierea clapei de acceleratie.apoi colierele de pe bloc si carb trebuie sa fie etanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate tu asklepios.Si-au batut capu destui pana acum cu motoru asta care nu vrea sa mearga si punct.

Oricum io raman la parerea mea cu diluant in loc de benzina si sa vezi atunci ce trage :unsure: ,ca altfel nu reusesc sa-i dau de cap.Dupa parerea mea nu are nici o explicatie logica pentru care nu merge. Membrana e noua, jiglere noi. Carburile sunt echilibrate. Cu toate astea cilindrul unu nu trage si e mai rece decat cilindrul 2. Dreaqu sa o ia are prea multa personalitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de scoperit de ce nu imi merge viraga 535 cu mai mult de 110km/h.

nu are vacuum pe unu din carburi.

membranele sunt ok, de la ce sa fie?

cum adica nu are vacuum pe carburi?! ca acum incep sa inteleg.cum ai masurat asta?

vacuumul e dat de cilindru.ca si compresia.ia verifica tu jocul la supape si compresia si daca sunt ca in manual mai vb.ca ma gandesc ca nu e nou motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt el aici voia sa spuna ca una din membrane(cea pe cilindrul 1) nu se misca deloc in accelerare si a presupus ca nu are vacuum.Compresia a fost masurata si e ok.

si eu vroiam sa stiu defapt de unde stie el ca nu se misca.cum a verificat asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu vroiam sa stiu defapt de unde stie el ca nu se misca.cum a verificat asta?

m-am uitat prin filtrul de aer in timp ce o turam.membrana ar trebui sa se miste proportional cu acceleratia.Din pacate ea acum are o vibratie de +/- 3 mm in momentul accelerarii dupa care cade ca si cum ar sta la relanti(indiferent de turatie).

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba.

 

Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba.

 

Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat.

Da,e motorul care a fost la mine,apoi la dilly,acum e iar la mine.Dar ii dau eu de cap! Ms de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba.

 

Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat.

 

1) Incinta de deasupra membranei comunica cu venturi prin gaura/gaurile din pistonas situate langa acul de dozaj (jet needle) iar acea duza de aer din cavitatea de deasupra membranei serveste la TOTAL altceva. Si fiindca in cazul multor carburi mikuni surubul amestec relanti se afla situat langa membrane -a nu se confunda functiile

daca pistonasul nu se misca aceasta se datoreaza ori :a) diafragmei neetanse (crapata sau montaj incorect) :) pistonas lipit in ghidaje (fenomen destul de des intalnit la virago 535) in urma descompunerii benzinei vechi. c) gaura vacuum a pistonasului obturata (din greseala cuiva mai putin priceput) ,

d) problema mecanica a cilindrului/chiulasei -daca s-a efectuat testul de compresie se exclude

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Haideti sa va explic principial care cred eu ca e problema. Cred ca e vorba de acelasi motor care a fost si la dilly si stiu cat de cat despre ce e vorba.

 

Asadar - problema pentru care nu ajunge vacuumul deasupra membranei este ca incinta respectiva - din tubul venturi principal pana in cavitatea de deasupra membranei - ei bine, - singura problema trebuie sa fie o fisura in acest volum, SAU o obturare excesiva a canalului prin care tubul venturi (galeria de admisie principala) comunica cu acea cavitate. Unele carburatoare au acest canal chiar reglabil, cu surub. Posibil ca cineva sa-l fi strans la maxim si adio depresiune. Asta trebuie rezolvat.

CORECT ! acel canal comunica cu atmosfera care pe langa presiune, aer, etc. are si impuritati solide care teoretic nu ar trebui sa ajunga acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...