indispus Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Salutare! Duminica am spalat motorul, l-am dat cu ceara, l-am pornit (fara probleme), am facut 2 ture de bloc, apoi l-am acoperit pentru a pleca a doua zi la munca. Din pacate dimineata nu a mai pornit nici mort. Se pare ca in prostia mea seara am lasat socul tras... dimineata l-am gasit tras . Dupa ce m-am chinuit dimineata 20 de minute sa-l pornesc, fara succes, am plecat la munca pe jos. Acum, pe inserate, am incercat iarasi sa o pornesc in speranta ca s-au uscat bujiile. Insa nimic... Partea proasta este ca si bateria da semne de oboseala, nu cred ca ma mai tine mult asa. Mentionez ca in timpul incercarilor mele de a porni motorul, a scos 2-3 tunuri foarte puternice. Intrebarea este: ce ar trebui sa fac pentru a o porni? Nu am cele necesare si nici indemanarea de a da rezervorul jos si a verifica bujiile. S-o mai las o zi, sa mai incerc? Sa chem pe cineva sa ma ajute ( dar pe cine? nu cunosc pe nimeni priceput ). Ajutor va rog! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Bujiile tale cu siguranta innoata in vapori de benzina ( adica sunt fleasca ) daca nu le usuci sau sa le schimbi nu cred ca ai s-o pornesti prea curand, acele tunuri sunt din cauza ca sau acumulat foarte multi vapori de benzina in camera de ardere iar daca ai de gand sa astepti sa se usuce singure bujiile o se te plimbi in primavara cu Hornet-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Daca e innecata, fara Âşoc, dai la demaror (cu gazul deschis la maxim). Dacă nici aÂşa nu o ia după cateva încercari, poti incerca Âşi să o impingi (viteza 2 sau 3 sau 4 tot fara Âşoc, cu gazul la maxim ). Altfel, n-ai decat sa dai bujiile afară să le verifici. Dacă ti-a mai făcut figura si in trecut ar trebui să verifici si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Dai la demaror cu acceleratia la maxim si fara soc si fara contact. Daca e nevoie incarca bateria. Daca poti, opreste alimentarea cu benzina cand faci operatiunea, ideea e sa circuli cat mai mult aer prin cilindri tinand acceleratia deschisa maxim, si astfel sa usuci bujiile. Dupa cateva minute incearca sa pornesti normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 si eu am avut problema asta si iti zic sigur ca tre sa dai bujiile jos sa le usuci am incercat si eu metodele astea 2 zile si nu au mers e mai simplu sa le dai jos si sa le usuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 si eu am avut problema asta si iti zic sigur ca tre sa dai bujiile jos sa le usuci am incercat si eu metodele astea 2 zile si nu au mers e mai simplu sa le dai jos si sa le usuci Asa e cel mai simplu, si pentru siguranta dai la automat cu benzina taiata si fara bujii (2 reprize a cate 5 secunde ar trebui sa fie suficient) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Octombrie 14, 2008 Autor Share Postat Octombrie 14, 2008 Multumesc frumos pentru raspunsuri baieti! Toate procedurile descrise de voi le-am incercat deja, mai putin scosul bujiilor si impinsul. Ma gandeam ca mai exista vreo metoda ascunsa, mai simpla... vreu buton secret . Daca nu gasesc pe cineva care sa ma inpinga, pana la urma am sa dau jos rezervorul si am sa scot bujiile... dar cel mai devreme vineri . Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 acele tunuri sunt din cauza ca sau acumulat foarte multi vapori de benzina in camera de ardere Acele tunuri sunt din cauza ca a ajuns benzina nearsa in evacuare, nu in camera de ardere. La prima aprindere amestecul din evacuare a facut explozie. Fenomen similar cu pacanelele din contact. @indispus: Daca a inceput sa dea tunuri mai bine scoti bujiile. Poa sa fie baltoaca de benzina in cilindrii si mai paradesti si segmentii. Scule iti recomand Draper http://www.stcl.ro/catalog/homepage.php Nu-ti fie frica nu poti fi suficient de atehnic sa nu poti scoate bujiile la un naked lol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 opreste benzina si da-i la automat pana porneste, daca nu mai ai baterie da-i curent de la o masina sau impinge-o, dar cu grija. dupa ce porneste cel mai probabil o sa moara, mai dai 2-3 incercari si dupaia da-i drumul la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Dai la demaror cu acceleratia la maxim si fara soc si fara contact . Daca e nevoie incarca bateria. Daca poti, opreste alimentarea cu benzina cand faci operatiunea, ideea e sa circuli cat mai mult aer prin cilindri tinand acceleratia deschisa maxim, si astfel sa usuci bujiile. Dupa cateva minute incearca sa pornesti normal. Pierd eu ceva din vedere? cum naiba merge la demaror fara contact? as vrea sa incerc si eu la hornelul meu. Tinand cont ca si eu le mai patesc cu innecatul ma ofer sa vin eu cu bateria de rezerva, in caz ca a ta e prea slaba. Plus ca mai am setul vechi de bujii pe care le-am schimbat de la a mea, poate 2,3 tot mai sunt bune de ceva si cel putin uscate. Daca stai prin Bucuresti da un semn, de preferat as putea maine seara sau in weekend sa trag o fuga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 cel mai simplu ar fii sa te duci undeva la un service de cartier dai la baietzi o bere si o shaworma... iti scoate bujiile tzi le curatza...eventual si putin curent de la o masina...si porneste brici....asa am facut si eo...aceleasi probleme am avut....de atunci...no problem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 gata, imi deschid si eu service sa scoate la baieti bujiile si sa fiu platit cu bere si saorma... Alo.. baiatu... hamburgeru ala cand vine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Octombrie 16, 2008 Autor Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) Inca o data va multumesc pentru sfaturi si ajutor. Eu fiind de la 8 la 19 la serviciu, nu am apucat sa ma ocup de "dansa", insa vineri mi-am luat liber special pentru asta . Am facut rost si de ceva ajutoare, sper sa-i dau de cap. danny_nt, multumesc pentru initiativa. Ai un PM de la mine. kidu, la un service am incercat deja, dar baietii vor sa imping eu Hornetica pana la ei sau sa o urc pe platforma, ca ei nu vin la domiciliu. Iar bateria urmeaza sa o pun la redresor, sa fie fresh pentru vineri. Ea este noua, are vreo 3 luni si s-a comportat ireporsabil... am omorat-o eu incercand sa pornesc. O zi buna tuturor! Editat Octombrie 16, 2008 de indispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 au trecut 3 zile si nu ai spus daca ai pornit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Octombrie 20, 2008 Autor Share Postat Octombrie 20, 2008 au trecut 3 zile si nu ai spus daca ai pornit-o. Corect! Imi cer scuze... Cu ajutorul lui danny_nt (multumesc inca o data) am scos bujiile, le-am curatat, si am pornit-o . I'm back on the road . Multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 (editat) Editat Octombrie 20, 2008 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Ia curent de la o masina. Conteaza foarte mult sa genereze bateria amperajul necesar pt o scanteie puternica.Nu e neaparat suficient ca invarte electromotorul. Am patit de multe ori asa. Fii foarte atent cu ce fire iei curent de la masina si alea trebuie sa fie suficient de groase in diametru. Incearca in prima faza sa pornesti fara soc. Nu e mare lucru sa incerci. Poate ai noroc si porneste. Acuma eu ce sa iti spun asa ca o poveste, am avut motocicleta pe 6V o jawa de 350 in 2 T, apoi de cate ori se inneca aia.. cred ca nu exista zi sa nu imi faca figura macar de 3 sau 4 ori . Erau momente ca nu aveam scule la mine si una din modalitatile de a o porni, care dadea rezultate in aroximativ 80% din cazuri, era ca inchideam benzina, scoteam burduful ce ducea la filtrul de aer la carburator si fie o inpingeam fie dadeam la pedala de imi sareau ochii. In general inpinsul dadea rezultate mai bune. La japonez nu prea mai poti face distractia asta cu inpinsul si nici nu prea e cazul ca au incarcare buna. In primul rand ca are cuplu mare si blocheaza roata iar in caz ca porneste e foarte periculos sa nu o faca sub o forma exploziva sa pierzi controlul motocicletei. In caz de urgenta majora nu ai ce face si recurgi si la gesturi de gemnu dar pe cat posibil sunt bie de evitat Pierd eu ceva din vedere? cum naiba merge la demaror fara contact? as vrea sa incerc si eu la hornelul meu. Voia sa spuna butonul ce intrerupe alimentarea bobinei de inductie cu curent ala pe care scrie ONN OFF nu contactul general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.