Revv'rend Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Am inteles ca ar fi o serie restrinsa, noul chopper Ural Cobra, dar sper sa ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) Cobra este vechi.Il stiu de cand am intrat acum multi ani (5-6) pe site-ul de mai jos.Desi in pozele pe care le-ai pus arata putin altfel.Poate se va face serie. Site --> http://www.mcasta.ru/eng/mainhome2.htm Clic pe motocicleta si acolo sunt modelele,inclusiv Cobra. Crd ca ideea a fost sa se faca de la inceput de serie,de aia aprarea pe site.Asta nu inseamna ca s-a si facut desi ar fi fost fain. Editat Octombrie 16, 2008 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Am inteles ca ar fi o serie restrinsa, noul chopper Ural Cobra, dar sper sa ma insel. ce teminatie la rigid in spate ..... ce femeie old scool ) oricum interesant ... daca tot le-au produs in serie puteau sa le faca un pic mai frumos basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Ural Cobra nu se mai face de muuult timp. Are motorul de 650 cmc care nu se mai fabrica. La fel, info de pe pagina pusa de @easybiker sunt incorecte. Aici se poate vedea ce si cum in legatura cu motocicletele Ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) da, tomcat, dar pe site-ul oficial ural nu gasesti nici o informatie cu privire la cobra. cateva minime informatii: The Cobra is a very rare beast. Based on the Ural 650, this is a genuine factory hardtail custom. http://www.f2motorcycles.ltd.uk/event%20pictures.html Besides the "Volk", the Ural produces also a limited-series motorcycle: the "Cobra", with a shocking yellow painting, the snake on the tank, and even the "hard-tail" suspension! http://digilander.libero.it/cuoccimix/ENGL...oto(Ural).htm#3 fisa tehnica: http://ural.hu/www/models.php?model=IMZ&am...a&sidecar=0 http://www.russianmotorcycles.co.uk/ural_sales.htm si site-ul de pe care sunt pozele alea cu fier vechi: http://www.bikersnews.de/index.php?set_nc_...ories&con=1 Editat Octombrie 26, 2008 de Max Friz's R 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Prin Bikers News scrie ca s-au produs doar 9 bucati Ural Cobra. Stie naiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) Arata ca p.la...Tipic rusesc Cu 5-7000 de euro cat e un Ural "classic" iti cumperi o veritabila bijuterie pe 2 roti(fie ca ea se numeste Triumph,Harley sau 'Japan" ) Felicitari producatorilor de wc-uri pe 2 roti Editat Octombrie 26, 2008 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Ihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Arata ca p.la...Tipic rusesc Cu 5-7000 de euro cat e un Ural "classic" iti cumperi o veritabila bijuterie pe 2 roti(fie ca ea se numeste Triumph,Harley sau 'Japan" ) Felicitari producatorilor de wc-uri pe 2 roti "Lumea s-a intors cu susul in jos. Roboteii inlocuiesc animalele de casa, a zbura devine mai ieftin decat mersul cu bicicleta, productia modelului BMW R 1200 C este oprita, iar singurul chopper european veritabil vine din Rusia. Si este un boxer. Wolf 750 trezeste emotii tocmai prin aura sa purista. Ghidonul 'apenhanger' este inalt, dar nu exagerat de mult, iar scaritele pozitionate avansat sunt cam distantate in lateral. Nu este o opera de arta, nici un exponent al perfectionismului extrem. Pura functionalitate dicteaza forma pana si in cazul cadrului - negru, vizibil, solid, destinat exclusiv mentinerii legaturii dintre componentele unei mecanici care transmite pilotului toata gama de senzatii posibile absolut nefiltrate. Fanta-Rainer zambeste larg, satisfacut, chiar daca din cei 50 CP declarati de rusi raman doar 40 atestati de bancul de probe german. Sau daca amortizoarele spate ar putea fi inlocuite, fara vreo consecinta observabila, cu doua bare de fier. Ori daca o cutie de viteze atat de indaratnica si-ar gasi locul mai degraba pe un tractor. Trairea directa a pilotarii unei motociclete atinge indiscutabil pe Ural cota maxima. Clar, BMW-ul are mai mult confort, mai mult crom, mai multa putere. Dar mai mult caracter nu are in nici un caz. Vine din nou o seara in care in care ne vom strange mainile la despartire, dupa experienta mersului cu doua motociclete aparent asemanatoare, dar de fapt atat de diferite. De asta data insa, nu mai intreb nimic despre vreun posibil schimb. Conosc deja raspunsul. " Rolf Henninges, in revista Motorrad 4/2005 http://www.motorradonline.de/archiv/motorr...ter.142695.htm# articol preluat si la noi de motolife, nr. 6/2005 /index.php?showtopic=19258 in rest, da cu 5-7000 de euro iti poti cumpara si o veritabila bijuterie, fara roti, sau chiar un wc de aur (cu efect de activia), ori la 80.000 euro chiar poti lua o veritabila bijuterie cu 2 roti http://morar.catavencu.ro/2008/10/06/bicic...entru-cocalari/ motocicleta ural nu e o bijuterie, ci un fier. pt. cei ce nici nu vor altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 "Lumea s-a intors cu susul in jos. Roboteii inlocuiesc animalele de casa, a zbura devine mai ieftin decat mersul cu bicicleta, productia modelului BMW R 1200 C este oprita, iar singurul chopper european veritabil vine din Rusia. Si este un boxer. Wolf 750 trezeste emotii tocmai prin aura sa purista. Ghidonul 'apenhanger' este inalt, dar nu exagerat de mult, iar scaritele pozitionate avansat sunt cam distantate in lateral. Nu este o opera de arta, nici un exponent al perfectionismului extrem. Pura functionalitate dicteaza forma pana si in cazul cadrului - negru, vizibil, solid, destinat exclusiv mentinerii legaturii dintre componentele unei mecanici care transmite pilotului toata gama de senzatii posibile absolut nefiltrate. Fanta-Rainer zambeste larg, satisfacut, chiar daca din cei 50 CP declarati de rusi raman doar 40 atestati de bancul de probe german. Sau daca amortizoarele spate ar putea fi inlocuite, fara vreo consecinta observabila, cu doua bare de fier. Ori daca o cutie de viteze atat de indaratnica si-ar gasi locul mai degraba pe un tractor. Trairea directa a pilotarii unei motociclete atinge indiscutabil pe Ural cota maxima. Clar, BMW-ul are mai mult confort, mai mult crom, mai multa putere. Dar mai mult caracter nu are in nici un caz. Vine din nou o seara in care in care ne vom strange mainile la despartire, dupa experienta mersului cu doua motociclete aparent asemanatoare, dar de fapt atat de diferite. De asta data insa, nu mai intreb nimic despre vreun posibil schimb. Conosc deja raspunsul. " Rolf Henninges, in revista Motorrad 4/2005 http://www.motorradonline.de/archiv/motorr...ter.142695.htm# articol preluat si la noi de motolife, nr. 6/2005 /index.php?showtopic=19258 in rest, da cu 5-7000 de euro iti poti cumpara si o veritabila bijuterie, fara roti, sau chiar un wc de aur (cu efect de activia), ori la 80.000 euro chiar poti lua o veritabila bijuterie cu 2 roti http://morar.catavencu.ro/2008/10/06/bicic...entru-cocalari/ motocicleta ural nu e o bijuterie, ci un fier. pt. cei ce nici nu vor altceva. M-am linistit,la fel cred ca a facut si baiatu' care a dat 5000+ euro pe un wolf si era fericit ca in 3000 de km nu i-a cazut nimic... Desigur ca vroia sa o dea da' nu o lua nimeni Pana si un fier trebuie sa arate bine...sau macar decent La noi repr Ural practica niste preturi pt "raritatile" lor... Si da..imi mentin parerea ca arata ca un wc-u pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) in rest, da cu 5-7000 de euro iti poti cumpara si o veritabila bijuterie, fara roti, sau chiar un wc de aur (cu efect de activia), ori la 80.000 euro chiar poti lua o veritabila bijuterie cu 2 roti ce ma? nici macar n-are 2 foi! il fac cu Gazelle a mea belgiana din '80 Editat Octombrie 28, 2008 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.