Sari la conținut

Voshod


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

ba sigur ca poti sta Fanele;esti un posesor de voshod,iar dupa ce il dai esti fost posesor;deci poti posta oricand; esti bine venit si daca iti iei Busa; numai bine;bafta la dat voshodul;iar daca iti raman piese spune-mi si mie;sunt interesat;) toate bune!!! :crack:

 

ms de sprijin iulian! o sa te anunt daca imi raman ceva piese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare con-motoristii mei,frati voshodari:))...

m-am luat si eu de motor acum ca se poate cat de cat sa lucrezi la el fara sa ti se lipeasca mana pe scule de frig; primul weekend-demontat curatat si pregatit ptr spritzchit rezervor;si alte pregatiri ptr vopsea aripi buzunare etc...

 

am intampinat cateva probleme si aici il rog pe Augustin sa ma ajute daca stie si poate;sau oricine se pricepe sa dea un sfat...

 

-am probleme la desfacut busonul de ulei de sub motor cel de scurgere; cap stricat,exagerat de strans; nu am putut nici sa-l incalzesc bine ca nu mai am gaz la lampa; am incercat si cu stirzonul si tot scapa; am sa incerc sa ii refac cu pila hexagonul si sa pun tubulara pe el;

 

-alta problema este cea a cricului central; m-am chinuit o caruta de timp sa fac rost; si acum cand am facut nu il pot monta ca un binevoitor a sudat suport ptr cric lateral chiar pe cel de cric central; am 2 variante: 1 sa nu mai pun cric central; 2 sa tai suportul asta sudat peste sa-l montez pe cel central iar lateralul sa-l mut mai in fata tot cu sudura;am aparat de sudura am tot...vreau sfaturi de la cunoscatori...

 

-acum Augustine nush ce sa fac;nu prea as crapa motorul in doua ca dureaza ceva si nush daca le mai pun la fel cum au fost; dar sa raman si asa cu el mi-e frica de viteza aia a 4-a ca daca mi se blocheaza cutia la 80 la ora..nu e prea frumos:(...am sa-ti dau si pm tie sa vorbim...

bafta tuturor si mai revin cu poze si intrebari pe parcursul reparatiei mele!! :rolleyes:

post-32558-1235931041_thumb.jpg

post-32558-1235931162_thumb.jpg

post-32558-1235931238_thumb.jpg

post-32558-1235931311_thumb.jpg

post-32558-1235931346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare con-motoristii mei,frati voshodari:))...

m-am luat si eu de motor acum ca se poate cat de cat sa lucrezi la el fara sa ti se lipeasca mana pe scule de frig; primul weekend-demontat curatat si pregatit ptr spritzchit rezervor;si alte pregatiri ptr vopsea aripi buzunare etc...

 

am intampinat cateva probleme si aici il rog pe Augustin sa ma ajute daca stie si poate;sau oricine se pricepe sa dea un sfat...

 

-am probleme la desfacut busonul de ulei de sub motor cel de scurgere; cap stricat,exagerat de strans; nu am putut nici sa-l incalzesc bine ca nu mai am gaz la lampa; am incercat si cu stirzonul si tot scapa; am sa incerc sa ii refac cu pila hexagonul si sa pun tubulara pe el;

 

-alta problema este cea a cricului central; m-am chinuit o caruta de timp sa fac rost; si acum cand am facut nu il pot monta ca un binevoitor a sudat suport ptr cric lateral chiar pe cel de cric central; am 2 variante: 1 sa nu mai pun cric central; 2 sa tai suportul asta sudat peste sa-l montez pe cel central iar lateralul sa-l mut mai in fata tot cu sudura;am aparat de sudura am tot...vreau sfaturi de la cunoscatori...

 

-acum Augustine nush ce sa fac;nu prea as crapa motorul in doua ca dureaza ceva si nush daca le mai pun la fel cum au fost; dar sa raman si asa cu el mi-e frica de viteza aia a 4-a ca daca mi se blocheaza cutia la 80 la ora..nu e prea frumos:(...am sa-ti dau si pm tie sa vorbim...

bafta tuturor si mai revin cu poze si intrebari pe parcursul reparatiei mele!! :rolleyes:

 

Eu zic sa rezolvi problema cu motorul acum! cat este motocicleta desfacuta...dupa aceea iti va fi mult mai greu! sa ai spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulica daca tot desfaci , desfa tot.......binee acuma daca umblii si la ambielaj desfa...nu stiu cum este cutia la tine daca se poate umbla la ea si fara sa crapi motorul ..la mn la izh nu am mai crapat ca aveam abielajul bun si la cutie am umblat fara sa crap; si in vedere la dopul de scurgere...fa hexagonul la pila ...baga tubulara....dar inainte sa il desfaci incalzeste bine...nu mai ai gaz la lampa...pune butelia( ca la porc , atunci cand il parlesti), merge muuult mai usor , numai bine si spor la reparatie ! :rolleyes:

 

 

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare con-motoristii mei,frati voshodari:))...

m-am luat si eu de motor acum ca se poate cat de cat sa lucrezi la el fara sa ti se lipeasca mana pe scule de frig; primul weekend-demontat curatat si pregatit ptr spritzchit rezervor;si alte pregatiri ptr vopsea aripi buzunare etc...

 

am intampinat cateva probleme si aici il rog pe Augustin sa ma ajute daca stie si poate;sau oricine se pricepe sa dea un sfat...

 

-am probleme la desfacut busonul de ulei de sub motor cel de scurgere; cap stricat,exagerat de strans; nu am putut nici sa-l incalzesc bine ca nu mai am gaz la lampa; am incercat si cu stirzonul si tot scapa; am sa incerc sa ii refac cu pila hexagonul si sa pun tubulara pe el;

 

-alta problema este cea a cricului central; m-am chinuit o caruta de timp sa fac rost; si acum cand am facut nu il pot monta ca un binevoitor a sudat suport ptr cric lateral chiar pe cel de cric central; am 2 variante: 1 sa nu mai pun cric central; 2 sa tai suportul asta sudat peste sa-l montez pe cel central iar lateralul sa-l mut mai in fata tot cu sudura;am aparat de sudura am tot...vreau sfaturi de la cunoscatori...

 

-acum Augustine nush ce sa fac;nu prea as crapa motorul in doua ca dureaza ceva si nush daca le mai pun la fel cum au fost; dar sa raman si asa cu el mi-e frica de viteza aia a 4-a ca daca mi se blocheaza cutia la 80 la ora..nu e prea frumos:(...am sa-ti dau si pm tie sa vorbim...

bafta tuturor si mai revin cu poze si intrebari pe parcursul reparatiei mele!! :rolleyes:

 

Iuliane, busonul de ulei nici eu nu am putut sa il desfac. Am scos uleiul desfacand capacul din stanga. Eu nu m-am mai chinuit sa ii refac hexagonul cu pila. Am luat legatura cu un strungar sa imi fac un buson si nu mi-a facut nimic....Asa ca l-am lasat cum e...

 

La cric nu m-am uitat cum e prins. Am vazut ca e o tiganie acolo. Pe aia o tai neaparat si muti cricul unde vrei tu....

 

Desfa motorul ca nu ai nimic de pierdut. Uita-te la garnitura aia de pe mijloc si fa una din clingherit sa fie mai groasa decat cea care e acum pe el. Nu foarte groasa, doar mai groasa.... Daca te uiti in cartea tehnica la desenul motorului, o sa vezi ca pinionul de vit 4 e pe partea cu magnetoul. Cand desfaci motorul sa te uiti sa vezi daca s-a ros ceva de acolo din frecarea aia (desi nu cred, pt ca altfel ar sari)....

 

Bobina de inductie: sunt doua fire...pune-le cum vrei. Intr-un fel o sa iti porneasca mai greu si nu o sa iti stea bine la relanti ,iar daca le inversezi iti sta bine la relanti si porneste bine. Eu nu am vrut sa folosesc bobina aia care e atasata pe cadru pt ca nu aveam fisa buna care sa intre in ea sa faca contact ferm...asadar, am pus bobina pe care o stii, neavand probleme cu ea. Cand pui bobina (oricum vrei tu firele) , sa verifici daca ai scanteie. Si dupa aia iti dai seama daca e pusa bine.

 

Eu zic sa desfaci motorul , ii scoti doar carterul cu magnetoul. Daca il scoti si pe celalalt, se poate sa distrugi semeringul dintre rulmenti. Nu are ce sa cada din motor, daca ridici carterul in sus. Ai sa vezi arborii din cutie. Pui garnitura noua si strangi la loc suruburile. Poate iti iei si alte suruburi. Pe rulmentii de la ambielaj trebuie sa scrie FAG Portugal...Oricum, o sa vezi ca nu au joc....fara frica desfa motorul. Acum ca dupa aia nu o sa mai ai chef sa te lupti cu el. Plus ca o sa te gandesti ca zgarii vopseaua.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ms mult Augustin si celorlalti ptr sfaturi; sa vedem daca fac rost de clingherit; bine ca mi-ai precizat sa scot doar carterul cu magnetoul; astfel nu trebuie sa mai demontez tot ambreiajul;

in alta ordine de idei nu gasesc simeringuri ptr furca; am cautat la SKF badi; si nu au;

o sa vorbesc cu oldbyker johan ca de la el am mai luat; pun poze cu el; seriile sunt: 1280004 91401 323 ...83 asta e tot ce scrie pe el

pozele nu prea se vad:( eu pun cateva

post-32558-1236072691_thumb.jpg

post-32558-1236072708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut; caut si eu simeringuri ptr furca de fata de la Voshod 3M;

si aici fac apel la oldbyker johan ca tot el m-a descurcat si data trecuta;

oricine ma poate ajuta;astept pm; seriile si poze pe topicul voshodistilor;

numai bine!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut; caut si eu simeringuri ptr furca de fata de la Voshod 3M;

si aici fac apel la oldbyker johan ca tot el m-a descurcat si data trecuta;

oricine ma poate ajuta;astept pm; seriile si poze pe topicul voshodistilor;

numai bine!!! :cheers:

 

 

nu inteleg...ai probleme cu telescoapele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ms mult Augustin si celorlalti ptr sfaturi; sa vedem daca fac rost de clingherit; bine ca mi-ai precizat sa scot doar carterul cu magnetoul; astfel nu trebuie sa mai demontez tot ambreiajul;

in alta ordine de idei nu gasesc simeringuri ptr furca; am cautat la SKF badi; si nu au;

o sa vorbesc cu oldbyker johan ca de la el am mai luat; pun poze cu el; seriile sunt: 1280004 91401 323 ...83 asta e tot ce scrie pe el

pozele nu prea se vad:( eu pun cateva

 

Dany_oldmoto nu are? Eu am luat de la Gaspar....

 

Sa faci poze cu motorul pe parcursul dezmembrarii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut; caut si eu simeringuri ptr furca de fata de la Voshod 3M;

si aici fac apel la oldbyker johan ca tot el m-a descurcat si data trecuta;

oricine ma poate ajuta;astept pm; seriile si poze pe topicul voshodistilor;

numai bine!!! :cheers:

Iulica, am sa merg astazi sa vad daca au asa ceva. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulica, am sa merg astazi sa vad daca au asa ceva. Numa bine.

te rog mult! ms anticipat!

 

nu inteleg...ai probleme cu telescoapele?

da men; de la accident nu le-am mai scos la drept; si a busit uleiul pe langa ele; acum inlocuiesc telescoapele si vreau sa pun simeringuri noi...

 

Dany_oldmoto nu are? Eu am luat de la Gaspar....

 

Sa faci poze cu motorul pe parcursul dezmembrarii.....

dany_old moto nu are; cu Gaspar inca nu am vorbit; sper sa rezolv cu oldbyker johan;

pun poze dupa fiecare weekend lucrat la el;

toate bune!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

weekendul nr.2 desfacut tot de pe cadru; pregatit ptr vopsire; lipit rezervor si o mana de chit; si cam atat ca azi a plouat:(...

post-32558-1236541202_thumb.jpg

post-32558-1236541285_thumb.jpg

post-32558-1236541308_thumb.jpg

post-32558-1236541338_thumb.jpg

post-32558-1236541502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca a avut multe straturi de vopsea rezervorul pe el , cam cum are caloriferul din camera e la camin: 3 mm vopsea care se cojeste....Acum eu cred ca o sa ii refaci prinderile din spatele motorului inainte sa il vopsesti. Ar fi bine sa pui tabla groasa de 2 macar sau chiar de 3 ca prinderile originale s-au rupt pt ca motorul se smuceste cand il pornesti, cand pleaca de pe loc.......Prost lucrate prinderile originale...

 

Si sa desfaci motorul ca nu ai nimic de pierdut . Spune-mi acum daca nu gasesti clingherit ca ma duc eu undeva aici , o sa caut si iti trimit daca mai gasesc...cand desfaci motorul , sa ii faci poze si sa te uiti sa vezi daca nu a frecat vreun pinion pe undeva pe semicarter , desi ala e mai mult un zgomot dintre 2 metale dure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca a avut multe straturi de vopsea rezervorul pe el , cam cum are caloriferul din camera e la camin: 3 mm vopsea care se cojeste....Acum eu cred ca o sa ii refaci prinderile din spatele motorului inainte sa il vopsesti. Ar fi bine sa pui tabla groasa de 2 macar sau chiar de 3 ca prinderile originale s-au rupt pt ca motorul se smuceste cand il pornesti, cand pleaca de pe loc.......Prost lucrate prinderile originale...

 

Si sa desfaci motorul ca nu ai nimic de pierdut . Spune-mi acum daca nu gasesti clingherit ca ma duc eu undeva aici , o sa caut si iti trimit daca mai gasesc...cand desfaci motorul , sa ii faci poze si sa te uiti sa vezi daca nu a frecat vreun pinion pe undeva pe semicarter , desi ala e mai mult un zgomot dintre 2 metale dure

 

mann asa e; si sa vezi aparatorile cate straturi au:)))...clingherit am facut rost de 2mm grosime si am si grafitat:X...

la prinderi nu stiu ce sa zic; eu pusesem surubul ala lipsa acolo jos cu seibi mai mari si strans bine si nu mai smucea...

am lipit rezervorul si cu proba de benzina nu curge; avea o fisura la imbinare de 10-15 mm lungime; restul de poxipol era in plus; acum l-am cositorit; sper ca e ok;

am imbracat saua; de fapt reconditionat; nu am poze acum; am uitat sa fac; am dus-o la atelier specializat de pielarie; m-a costat ceva dar eu zic ca a meritat efortul;o sa pun poze cand ajung sapt viitoare;

ce probleme am...nu gasesc deloc simeringuri ptr furca; sa-mi lasi si mie nr lui Gashpar sa-l sun sa vorbesc cu el;

cand desfac carterul din drepta trebuie neaparat sa dau jos cilindrul nu?!?; daca il dau jos tre sa schimb si garnitura de chiuloasa si nu mai am de aliminiu:(;

mai revin cu ce mai fac weekendul urmator...bafta multa; numai bine!!!>:lol:<...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nr lui Gaspar:0744472055 E un nr pe care il am de mult timp, sper sa mai fie valabil.

 

Da, trebuie sa dai jos cilindrul, sa desfaci cele 4 suruburi care tin chiulasa. Prezoanele lor trec prin cilindru si nu ai cum sa scoti carterele fara sa scoti cilindrul. Eu zic sa refolosesti garnitura de aluminiu ca nu are nimic. Eventual iti faci tu alta ,dar nu are nimic. Eu am pt MZ vreo 5-6 ,dar nu le-am inlocuit pt ca nu e uzata cea de chiulasa....Poti sa ii ceri lui Gaspar un set din ala mizerabil de garnituri, ca pana la urma ar trebui sa o schimbi pe cea dintre cilindru si cartere...cred ca 10 lei costa.....

 

Sper ca nu ti-ai imbracat saua cu piele. Mie nu imi place pielea pt ca se distruge de ploaie....

 

Clingherit de 2mm,sa nu fie cam gros...e cam gros. As spune sa pui sublerul pe oricare garnitura din setul standard si daca sunt mai subtiri de 1mm, sa pui clingherit de 1mm. De ex, daca garniturile stas au 0,5mm, pune 1mm. Daca garniturile stas au 0,75 mm, pune 1,5 mm. Garnitura originala nu a fost de 2mm, poate max de 1,5mm.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sper ca nu ti-ai imbracat saua cu piele. Mie nu imi place pielea pt ca se distruge de ploaie...."

 

 

si daca nu o imbraci in piele cu ce o imbraci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nr lui Gaspar:0744472055 E un nr pe care il am de mult timp, sper sa mai fie valabil.

 

Da, trebuie sa dai jos cilindrul, sa desfaci cele 4 suruburi care tin chiulasa. Prezoanele lor trec prin cilindru si nu ai cum sa scoti carterele fara sa scoti cilindrul. Eu zic sa refolosesti garnitura de aluminiu ca nu are nimic. Eventual iti faci tu alta ,dar nu are nimic. Eu am pt MZ vreo 5-6 ,dar nu le-am inlocuit pt ca nu e uzata cea de chiulasa....Poti sa ii ceri lui Gaspar un set din ala mizerabil de garnituri, ca pana la urma ar trebui sa o schimbi pe cea dintre cilindru si cartere...cred ca 10 lei costa.....

 

Sper ca nu ti-ai imbracat saua cu piele. Mie nu imi place pielea pt ca se distruge de ploaie....

 

Clingherit de 2mm,sa nu fie cam gros...e cam gros. As spune sa pui sublerul pe oricare garnitura din setul standard si daca sunt mai subtiri de 1mm, sa pui clingherit de 1mm. De ex, daca garniturile stas au 0,5mm, pune 1mm. Daca garniturile stas au 0,75 mm, pune 1,5 mm. Garnitura originala nu a fost de 2mm, poate max de 1,5mm.....

 

saua am imbracat-o in piele; dar e piele special facuta ptr sei; data printr-o matritza si tratata cu ceara si silicon nush de care; multi motoristi si-au imbracat saua acolo; plus ca moto nu va sta in ploaie; am husa etc si cand ma prinde pe ea nu o fi foc; am sa pun poze;

iar clingherit mai subtire nu am; dar voi strange bine suruburile si se taseaza; va ajunge la 1,5 poate si mai mic;

mai am 2 seturi sigilate de garnituri am sa pun din alea ca sigur trebuie sa am;dar nu din aluminiu ci din material d-ala; ptr cea dintre cilindru si cartere...

 

"Sper ca nu ti-ai imbracat saua cu piele. Mie nu imi place pielea pt ca se distruge de ploaie...."

 

 

si daca nu o imbraci in piele cu ce o imbraci?

vinilin sau textil...a mea a fost in vinilin ultima data; mie imi place cum a iesit in piele;am sa pun si poze;...bafta Fanele! numai bine!!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saua am imbracat-o in piele; dar e piele special facuta ptr sei; data printr-o matritza si tratata cu ceara si silicon nush de care; multi motoristi si-au imbracat saua acolo; plus ca moto nu va sta in ploaie; am husa etc si cand ma prinde pe ea nu o fi foc; am sa pun poze;

iar clingherit mai subtire nu am; dar voi strange bine suruburile si se taseaza; va ajunge la 1,5 poate si mai mic;

mai am 2 seturi sigilate de garnituri am sa pun din alea ca sigur trebuie sa am;dar nu din aluminiu ci din material d-ala; ptr cea dintre cilindru si cartere...

 

 

vinilin sau textil...a mea a fost in vinilin ultima data; mie imi place cum a iesit in piele;am sa pun si poze;...bafta Fanele! numai bine!!...

 

vreau si eu poze cu saua... desi a mea este in stare f buna! cine stie sa lucreze pe acolo cu piele si cam care este pretul? ...tariful... sau mai bine zis cum se calculeaza

P.S. M-ar interesa niste capse pt piele!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut voua voshodishtilor... si bicicletele rusesti aveau saua de piele si foarte bine tratata dar de cate ori ploua se umezea si imi ramanea o pata pe pantaloni

...daca aveti o husa impermeabila e super si daca va prinde ploaia nu cred ca e mare bai :D se usuca repede

...eu zic ca tot vinilinul e mai bun dar nu asa frumos ca si pielea :) succes voua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si eu voshodul meu....il am 7-8 ani...a fost al fratelui meu dar cum el a plecat din tara....la inceput nu prea m-am inteles cu el, adica nu prea vroia sa porneasca :D dar pana la urma l-am rezolvat si nu am mai avut absolut nici o problema cu el, desi nu prea il menajez! :)

post-46044-1236879511_thumb.jpg

post-46044-1236879551.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si eu voshodul meu....il am 7-8 ani...a fost al fratelui meu dar cum el a plecat din tara....la inceput nu prea m-am inteles cu el, adica nu prea vroia sa porneasca :D dar pana la urma l-am rezolvat si nu am mai avut absolut nici o problema cu el, desi nu prea il menajez! :)

mann e superb:X:X:X

sa ai grija de el; sa il tii cat mai mult; si sa ai grija de el; arata impecabil:)...

daca ai idee de unde imi pot face si eu rost de simeringuri de furca fata ..iti raman recunoscator; am mare nevoie ca imi schimb si eu directia; si tre sa le schimb ca celelalte mi-au curs:(...bafta si numai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mann e superb:X:X:X

sa ai grija de el; sa il tii cat mai mult; si sa ai grija de el; arata impecabil:)...

daca ai idee de unde imi pot face si eu rost de simeringuri de furca fata ..iti raman recunoscator; am mare nevoie ca imi schimb si eu directia; si tre sa le schimb ca celelalte mi-au curs:(...bafta si numai bine!!!

 

Iuliane in primul rand felicitari pentru Re-build-uirea Voshodului de la zero, in al doilea rand ma bucur ca motocicleta asta a ajuns pe mainile tale.E un sentiment frumos sa vezi ca prima motocicleta e indragita si foarte bine intretinuta ( mult mai bine decat cand a fost la mine).

 

Abia astept sa o vad terminata si poate daca ne mai intalnim mi-o dai dai si mie o tura mica :)

Imi pare rau ca acum ca in perioada cat a stat la mine ( vre-un an..) nu am avut timp nici sa ma plimb cu ea prea mult nici sa o "dichisesc" vre-un pic.

 

O sa urmaresc cu interes in continuare topicul vostru, unul din putinele de pe aici unde se intampla lucruri frumoase.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si eu voshodul meu....il am 7-8 ani...a fost al fratelui meu dar cum el a plecat din tara....la inceput nu prea m-am inteles cu el, adica nu prea vroia sa porneasca :) dar pana la urma l-am rezolvat si nu am mai avut absolut nici o problema cu el, desi nu prea il menajez! :friends:

 

intradevar FRUMOS!

 

salut voua voshodishtilor... si bicicletele rusesti aveau saua de piele si foarte bine tratata dar de cate ori ploua se umezea si imi ramanea o pata pe pantaloni

...daca aveti o husa impermeabila e super si daca va prinde ploaia nu cred ca e mare bai :) se usuca repede

...eu zic ca tot vinilinul e mai bun dar nu asa frumos ca si pielea :lol: succes voua...

 

eu am sa de piele la voshod...si foarte multumit! nu stiu daca se ia culoare ca folosesc pantaloni de piele, dar nici in cazurile - rare - in care am folosit blugi nu mi-a ramas semn... de la sa cel putin ca de ulei tot ii murdaream! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...