Sari la conținut

Motociclismo Nr. 19


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Ne cerem scuze pentru intazierea de luna aceasta, dar, din pacate, unul dintre redatori este internat la spital la Targu-Mures. Este vorba de Marc (Marque) care la etapa a III-a de Enduro de la Sfantu-Gheorghe a suferit un accident ce s-a soldat cu o ruptura de femur. Articolul respectiv este scris si semnat de Marc de pe patul de spital. Pe langa acest articol, iata ce mai gasiti interesant in acest numar:

 

VIATA PE DOUA ROTI

 

8 Posta redactiei

10 ÂŞtiri

14 KTM Test Day Ciolpani

16 Noul Showroom Yamaha, Dual Tours

18 Interviu: Ciprian Popescu

22 Time Out: Idei de redactor workaholic

24 Prezentare Moto Adventure

26 Motoclub: Heavy Riders Motorcycle Club

 

TESTE

 

28 Avanpremiera Aprilia RSV 4

34 Ducati Monster 1100

42 Honda CB 1000R

46 Suzuki B-King

50 Yamaha Vmax

56 Wakan Roadster 100

62 Triumph Street Triple R

66 Anduranta Suzuki GSX-R 600 K8

68 Scuter: Gilera Runner 50 SP

72 ATV: Polaris Defense

 

ACCESORII ÂŞI ECHIPAMENTE

 

76 Selectia Motociclismo

 

SPORT

 

80 Raliul Faraonilor

84 CNI Enduro Etapa III Sfântu Gheorghe

86 CNI Motocros Etapa IX Branesti – Faget

88 RoSBK Etapa VI Panonia - ring

92 ÂŞtiri din sport

94 Valentino Rossi, portret de campion

98 Confruntare: Superbike vs. Superstock

 

TEHNICA

 

104 Diagnostica electronica

 

TURISM

 

110 9.900 de km prin Europa

 

EPOCA

 

116 Biografie von Dutch, om si brand

 

SECOND – HAND

 

120 Suzuki GS500F

124 Anunturi moto SH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf, cam nasol fractura de femur.

Sanatate, Marc! ... hehe, de-abia mai stergi painjenii de pe pedalierul lui Clio pina te lipesti bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numărul acesta mi-a plăcut mult. Se vede că s-a lucrat la el.

 

 

Multumim pentru aprecieri. Urmatorul numar o sa fie numar dublu (din pacate nu si ca numar de pagini) valabil pentru lunile decembrie si ianuarie. Lucram din greu si speram sa va oferim subiecte care sa va umple timpul pana cand va aprea cel de pe februarie 2009.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de Marc (Marque) care la etapa a III-a de Enduro de la Sfantu-Gheorghe a suferit un accident ce s-a soldat cu o ruptura de femur. Articolul respectiv este scris si semnat de Marc de pe patul de spital.

 

Recuperare rapida, Marc! Sanatate!

 

Numărul acesta mi-a plăcut mult. Se vede că s-a lucrat la el.

 

La ei mereu se simte ca "se lucreaza" Sunt in permanenta concurenta cu propriile prestatii, motiv pentru care ii citesc cu placere inca de la inceput. Bravo lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult! Si eu pot spune ca m-am autodepasit numarul trecut, accelerand fix inspre o mare rapa cu rezultatul care se vede in poza ce dovedeste ca nu e blat. Ceea ce ma face sa ma gandesc la semnatura pe care o aveam demult, "designed for motor racing not deskjob"si cum ar trebui ea transformata in "designed for deskjob not motorracing".

post-7121-1227301996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]Ceea ce ma face sa ma gandesc la semnatura pe care o aveam demult, "designed for motor racing not deskjob"si cum ar trebui ea transformata in "designed for deskjob not motorracing".

 

 

E bine ca umorul (autoironia) nu ti l-ai fracturat in rapa! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul din poza de mai sus pare sa fie al tau. vad ca scrie ceva gen "reclama ta aici", pe un luggage rack. ok daca vine o firma de masini (Automobile Bavaria sa zicem :lol: ) si iti plateste o anumita suma de bani lunar pentru a le pune acolo conserva, probabil o sa refuzi, manat de spiritul puritatii moto.

 

 

in supercar sunt 5 pagini cu motociclete si revista are mai putin de 160 de pagini. voila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curand o sa gasim reclame si la OJA in motociclismo?

 

de ce nu? o sa-i zic colegei de la publicitate, sa vedem ce poate face. motociclistele trebuie sa arate si ele bine, nu?

man, pana acum tu esti singurul care s-a plans de reclamele din revista, tu chiar te uiti peste ele?!?!?!

 

e o chestiune simpla de marketing, atata timp cat importatorii si dealerii moto au intrat in criza si o dau din colt in colt ca e iarna, ca nu sunt vanzari, ca bla bla bal, importatorii si dealerii auto profita din plin si se zbat pe toate fronturile sa se faca vazuti/auziti/cunoscuti doar ca sa mai vanda ceva.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa >o luam> pe rand

1. motocicleta este un bun personal si fac ce vreau cu ea dar REVISTA ESTE UN BUN PE CARE.L PLATESC

so

TU sau x sau y nu dati nici un ban ca eu trec pe langa voi si va uitati la reclama pusa pe motorul meu

 

pe cand eu platesc sa vad si sa ma informez in categoria MOTO SI AM DREPTUL SA COMENTEZ

 

 

CORECT ?????????????????

 

2. ESTE TOTODATA FOARTE JUST CA VOI SA PUNETI RECLAME IN REVISTA DAR E SI DREPTUL MEU SA COMENTEZ DIN MOMENT CE PLATESC

 

 

IN REST ESTE OK

 

PACAT CA SUNT MULTE >TRADUCERI> SIMULT PREA PUTINE PROBLLEME AUTOHTONE

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, lasand gluma la o parte, ai perfecta dreptate, dar (intotdeauna exista un maaaare "dar") problema cu reclamele este dintotdeauna. din fericire pentru noi (sau din pacate pentru voi, cititorii) cei mai mult bani vin din reclame, din vanzarea directa a revistei se scot semnificativ mai putini bani fata de ce se scot din reclame, asadar, atata timp cat balanta se inclina fara drept de apel in privinta reclamelor, trebuie sa o inghitim si noi asa cum este. nici noua nu ne prea convine cand un articol e gata, e ok si bun de tipar si vine peste noi o reclama noua si astfel trebuie sa mai scurtam o pagina din el. daca in schimb cresc vanzarile, astfel avand un profit mai mare de pe partea asta, atunci promitem ca o sa fim selectivi in ceea ce priveste aparitia reclamelor in revista. e un cerc vicios, ca sa zic asa.

 

pe de alta parte, nici noua nu prea ne pica bine traducerile, dar din pacate asta e singurul mod de a avea in revista ultimile noutati. exista trei variante: sa facem traducere si adaptare dupa cd-ul de prezentare al modelului (motocicletei) respectiv(e), sa preluam un articol (test, prezentare) de la italieni si sa-l traducem si adaptam sau sa luam noi motoarele si sa ne dam cu ele si sa scriem. prima varianta nu prea e pe gustul nostru; iar articolele de la italieni, asta e, sunt comparative cu masuratori care la noi nu prea se pot face (sau inca nu avem noi resurse suficiente atat financiare cat si logistice si nu in ultimul rand motocicletele de test) iar cand o motocicleta de test ajunge si la dealerii si importatorii de la noi, nu mai e deja noutate si nu mai prezinta interes (de cele mai multe ori o gasesti sh si pe bikeshop), asta pe langa faptul ca nu avem un circuit calumea sa vedem exact despre ce e vorba la motocicleta aia, un AMCKart nu e suficient, sau un Kisselef sau o Cheia. daca se ia un GSX-R1000 K8 (sau poate la primimavara vin pentru presa modelele de 2009) la test, unde dracu ii dam aluia de cap? unde si cum poti merge cu o motocicleta de genul ala ca sa intelegi de ce a fost facuta? 250+ km/h pe A2 nu prea e o idee tocmai buna. sunt multe de spus, dar eu unu' prefer sa continuam discutia asta la o bere sau sa-i las si pe colegii mei sa-si verse ofurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CA O IDEE DE final

CE M.A SUPARAT F TARE A FOST CA NU AM DAT COPERTA LA O PARTE CA UITE CE AVEAM IN PRIMELE PAGINI DE REVISTA MOTO

 

IN REST MULTA BAFTA SI ASFALT USCAT cat ne mai permite vremea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da frate recunosc nici pe mine nu ma excita reclamele la masini din revista dar din pacate revista nu se face cu aer. crede-ma pentru orice deplasare daca pui in calcul benzina - pentru ca nu ai idee cate motoare vin cu rezervorul gol-golut de la importatori - diurna, benzina pentru masina fotografului, , diurna lui, eventual cazare, se ajunge la niste sume frumusele, si chiar si asa, din cate se vede cred ca nu stam deloc rau la capitolul teste autohtone.

 

eu stau de mai mult de o luna in aceeasi camera asa ca imi permit sa spun niste lucruri mai mult sa mai putin ortodoxe sau poate ca nu mai percep realitatea corect, asa ca rog sa fiu scuzat daca e cazul. dar sa nu spun cum am bagat benzina din buzunarul meu, ca sa imi pot face o idee mai buna despre motocicleta si ca maria sa cititorul sa nu primeasca un test facut in jurul blocului. imi permit si sper sa nu jignesc pe nimeni sa vorbesc de testul cu husaberg 2009, ei bine a fost unul din primele teste facute in lume cu aceasta motocicleta, si as putea spune ca si o parte a publicului e oarecum dezinteresat pentru ca asta nu s-a observat. sau testele cu ktm si husqvarna facute la "mama lor" alea oare ce au fost????

 

motociclete de teste au asa: suzuki, honda, ktm, husaberg, husqvarna HD, si.... hmmmm....kawasaki? ducati? yamaha? (cat am plans ca vreau sa testez un mt 03 pentru ca voiam sa cumpar unu), aprilia, triumph? nope. deci daca vreau sa fac un comparativ yamaha kawasaki triumph, ciao taica si noroc. marius si cladiu stiu bine cat am batut lumea din redactie la cap cu teste autohtone pana in panzele albe ca deja mi-e si jena.

 

si totusi, dupa ce ma fac bine, vreau sa continui sa fac aceeasi chestie, sa bat lumea la cap pentru materiale autohtone.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeiii, lipseste omul putin si ia uite ce discutii se incing... :lol:

Pe mine, sincer, nu m-ar interesa daca sunt si reclame auto intr-o revista moto, atata timp cat revista e OK si imi place s-o citesc. Daca ar fi sa aleg, evident ca as prefera niste reclame moto in locul celor auto, dar, cand nu ai de unde... Realitatea cruda este ca piata moto la noi este inca slaba, anul acesta fiind inregistrate ceva scaderi chiar. Revista moto este, mai presus de toate, un business care trebuie sa fie condus dupa niste reguli, ca sa supravietuiasca. De-asta nu ne putem permite absolut deloc sa fim selectivi cu reclama din paginile revistei. Si asa, revista asta, pana acum cel putin, mai mult a consumat bani decat a produs. Noi (redactia) ne vom stradui in continuare sa facem cea mai buna treaba posibila in conditiile date si ne bucuram ca ne apreciati atat de mult.

 

P.S. Pasiunea lui Marc poate fi observata si pe ghipsul "ready to race" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine, sincer, nu m-ar interesa daca sunt si reclame auto intr-o revista moto, atata timp cat revista e OK si imi place s-o citesc.

 

Just!

 

In plus, legat de teste e o discutie veche ce s-a purtat atunci intre cititorii infocati ai altor (prea putine) reviste moto de pe la noi. Asta este inca piata moto pentru modele noi, cam "subtire" adica... Eu ca si cititor prefer sa ma aplec asupra unui articol - chiar si tradus - despre un model de ultima ora, scris de cineva care a "scos untul" din bicicleta respectiva pe circuit, pe strada, sau prin rapele muntilor, decat un articol "autohton" facut doar cu fisa tehnica in fata si cateva poze, fara sa fi mirosit macar benzina arsa de motorul ala!

Asta e parerea mea, nu pup pe "Motociclismo" in poponeata, nici nu dau cu bata in cap altora! Dar asta e prima revista pe care o caut...

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de acord si cu ianachim si cu zappy. consider ca trebuie sa existe un echilibru intre ceea ce e tradus si ce e autohton.

 

desi, intotdeauna primele articole pe care le am citit si le citesc intr-o revista moto romaneasca sunt testele facute in romania, chit ca sunt scrise de piloti mult mai putini dotato decat federico aliverti, imre paulovits sau cathcart (care mi se pare chiar plictisitor). nu stiu de ce, dar citind toate testele astea facute de "altii" ca sa nu acuz nici o revista, am impresia ca vizitez un muzeu sau mai rau in loc sa ma uit la un film xxx din ala misto, da misto vreau sa spun, ma uit la emanuelle pe tvr1 sambata noaptea. pur si simplu ceva nu e acolo.

 

si nici nu cred ca trebuie sa fii super pilot ca sa faci teste. acuma poate ca e grav ca am ajuns sa vorbesc despre mine dar am circumstante atenuante, chiar am fost preocupat despre cat de competent am fost in cazul ktm husqvarna si cat am reusit sa imi dau seama despre motociclete. am citit asadar cu nesat articolul unui anume grillmayer din alta revista (tradus) sa vad domle ce a spus omul asta care pe circuit imi intorcea casca in cap. ei bine, m-am linistit caci spunea in mare cam aceleasi lucruri.

 

deci iata ca putem face si noi teste, in fond, suntem rideri de nivel mediu care ar trebui sa comunice cu alti rideri de nivel mediu. iar o caseta cu parerea unuui pascota, mani, stoichescu ar completa la modul ideal articolul.

 

cand unul din redactorii de la superbike - pe care si eu si cred ca si voi ii credeti un soi de miez al motociclismului - a alergat in ceva cursa tip clubrace, ceva pasnic de duminica, era pe nicaieri si a recunoscut-o si a iesit un report foarte haios. mult mai misto decat un articol elitist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...