Sari la conținut

Probleme Cu Pornirea


naird
 Share

Postări Recomandate

salut!...am o problema cu un kymco quannon....cand vreau sa il pornesc nu o ia si imi clipeste bordul.......incerc sa o pornesc taraneste adik sa o imping ,dau drumu la ambreaj dar motorul ramane tot la 0 ture(adica nu porneste)....ma gandesc ca nu are cum sa fie de la baterie...d la ce ar putea fi.... mc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica, am Rieju, sunt respectat

In cartier de baietasi apreciat

Ma dau cross sunt aratos

Am la gat un lant gros

Cica sunt bengos

Cel mai talentat

Casca acasa mi-am uitat

Stiu ca-s depravat

Golan adevarat

Pe Rieju faceam naveta

La curea purtam o Beretta

9 milimetrii avea

Scuteru 50 cc....urla

Aveam toba tuning

Baietii strigau in cor" Uiling "

Eu ziceam " WTF "

Stai frate relaxat

Stii ca-s mare magnat

Fiind baiet, strazile cutreieram

Cand pe scuter ma urcam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anceraca sa'l impingi cu spatele... poate o ia asa.. nustiu, o parere...

:lol: :lol: :disappointed: :lol:

 

Balada trista fara melodie a unui tanar miop si trist, ca n-are motor si nici barbie ci doar noroc la wist. Avea o giaca captusita de piele tare, neagra si adidasi bashitzi demult cu multe gauri-n talpa! el isi dorea dintotdeauna un falnic scuter mic, dar inca o data soarta cruda ii darui NIMIC!

 

Citez din spusele mesterului " Ginelle "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...obligatoriu , jos uleiul din motor!

...si poate cauciucurile, nu sunt sigur ...

 

 

 

 

 

...acum sunt prese care le pot compacta si cu tot cu cauciucuri....

 

 

 

Si il duci la presa si gata!

 

 

 

 

 

E mai usor decat sa incerci sa-l impingi cu spatele... (dupa cum am observat ca ai pus botu' lejer...)

Cam asta e genul de consultatii medicale telefonice pe care le poti primi la simptomele pe care le prezinti....nu-ti fa iluzii ca vreun fraier de pe forum o sa-ti scrie ceva p-aici, si trotineta ta o sa mearga(tu ramanand in continuare posesor de skuter ,odihnit cronic...) :lol:

 

Narko combati bine! :disappointed: ...da' s-ar putea sa te ingalbenesti...ca , se cam da cu verde de Paris in ultima vreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca un mitic scuterist, probabil si manelist, care a fost inervat pana s-a unflat fasolea in el...acum probabil si-a dat cu gel...oricum ne-a aratat el ....

 

 

...nu mai gasesc ceva rima cu tembel, dar e tarziu si azi am avut deja de a face cu o multime de odihniti...

hmmmm s-ar putea sa miroasa a verde de paris... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci clar forumu asta ii plin d ratati ...imi bag pwla in mamele voastre d ratati!!!!!!!cere omu ajutor ..se fac commenturi la mijto..plecati in pwla mea acasa...hai pa

Tu esti cel mai tru manelist ever, noi suntem cei mai ratati. Nu-ti merge chinezaria si te intrebi : " De ce ? " pentru ca esti prost facut gramada, iar daca te-as prinde ti-as baga fisa de la bujie in Coeur, si as da la automat. Sa vezi cocalarul electronic cum danseaza hause. Si acum, BO$$ mare BO$$ ce esti, sunt mai $mek3r talentat versat ca tine.

 

http://www.youtube.com/watch?v=z9s_i5khJCw

Editat de Narko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

 

desfa carburatoatele si vezi poate s-a inversat cuiul pontou de la arborele cardanic dintre culbutor si returul carburatorului bipolar .Daca ai carburatorul tripolar (adica cu 3 injectoare) trebuie neaparat sa desfaci capacul de la cureaua de distributie sa vezi daca nu cumva a sarit vre-o rola da la fisa bujiei.Eventual incearca sa il impingi fara contact ; asa se aduna mai multe gaze in carterul oxidat si poate impimge dopul de sacaz afara (asta daca ai folosit benzina lukoil).Mai poti incerca sa scoti relantiul din baia de ulei dar asta este foarte simplu : o sarma de 15cm lungime o indoi 2 sm la 180 de grade la un capat 2 cm si te uiti cu o lanterna in baia de ulei ... daca il vezi il prinzi cu sarma si il bagi inpoi langa jiglerul de relanti din capacul pompei de injectie.

 

Daca nu reusesti scrie aicia pe forum si am sa iti mai dau niste sfaturi foarte folositoare.

 

Asfalt uscat si maneaua BLANA !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

naird usor cu limbajul! Cu atitudinea asta nimeni nu iti va raspunde si in al-2-lea rand nu ai spus mare lucru despre scuter(simptome)acum toti deschid topic pentru fiecare chestie si partea proasta e ca sunt majoritatea incepatori '''NU PORNESTE MOTORUL! CE SA-I FAC???>>>DA-I FOC!!'''''spune mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok........si ce gen de detalii ar trebui sa dau?sper ca astea de acum sa fie de folos:::1.nu prea are baterie...

2.cand incerc sa il pornesc din contact imi palpaie bordul.

3.cand il imping da sa porneasca dar nu o face(si opune rezistenta majora ca sa zic asa)

4.inainte sa o poresc am accelerat putin(se poate sa o fi innecat?)

5.am mai avut aceeasi problema inainte(dupa ce nu il pornisem o perioada)dar dupa vreo 10 min d impins a pornit..acu se pare ca nu maii vrea.

si ce gen de detalii ar mai trebui s dau(nu prea le am)....cam asta am zis si la inceput....mc anticipat:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand cand o chstie de genul motor nu porneste, primul lucru pe care il faci si care este cel mai la indemana, este sa scoti bujia. Daca e uda tare inseamna ca s-a inecat, o usuci, invarti motorul fara bujie de cateva ori sa dai vaporii de benzina afara, apoi o pui la loc si incerci iar. Daca tot ai scos bujia e o buna ocazie sa vezi daca ai scanteie pe ea, o pui in fisa, o lipesti cu partea metalica de cadru sau de motor si dai la automat sa vezi daca are scanteie pe ea. Daca are, e ok.

Daca bujia e uscata inseamna ca nu vine benzina si-atunci verifici traseul de benzina, rezervorul, furtunul, filtrul, etc.

 

E normal sa opuna rezistenta cand incerci sa o impingi.

Nu se porneste cu acceleratia deschisa.

 

Vezi bujia. Primul lucru.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc...o sa ma uit...si cat despre pornire.....aja scria in cartea d sevice parca..atunci cand motorul e cald se porneste tinanad putin acceleratia...poate nu i aja nu stiu

 

multumesc...o sa ma uit...si cat despre pornire.....aja scria in manual..atunci cand motorul e cald se porneste tinanad putin acceleratia...poate nu i aja nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi ii kymco quannon 4T 125 cm3

faptul ca palpaie luminile pe bord sunt de la bateria care e muci, am patit si eu asta ( plus resetat odometru, ceas ) insa nu m-am incumetat sa imping asa ca am pus la incarcat 2 ore bateria si a fost totul ok .

merita si verificate bujiile sau bujia, daca nu e ok acum ca e frig e foarte probabil sa ai probleme.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornesti cumva motoreta cu farurile aprinse ? daca Da atunci de asta nu iti mai porneste !!!!

 

Si eu faceam la fel, o porneam cu luminile aprinse iar dupa vreo 2 luni asa incepuse sa numai porneasca , cateodata nu o lua deloc.

Cand o pornesti, fa-o cu luminile stinse si nu o sa mai ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...