Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

In vara asta as vrea sa fac o excursie cu burgmanul in tara, am ceva treaba acolo si vreau sa imbin utilul cu placutul ca mereu am fost pe fuga, nu stiu cat de placut o fi sa stau in sha trei zile dar....na...o sa aflu.

singura chestie ce ma deranjeaza e ca tre sa bag benzina prea des din cauza rezervorului....prea mic, la numai 10 litri imi da o autonomie de 200 si ceva de km, ar fi fost ok unul de 25L da un' sa-l bage japonezu ca si asa e inghesuit.

pt bagaj nu-mi fac probleme....e loc suficient, in cutie si pe locul pasagerului...echipament am.

vreau sa-mi dati ceva sfaturi...si pareri.

Sir...tu esti mai meticulos si nu iti scapa mai nimic din vedere...astept parerea ta, vis-a-vis de posibila calatorie.

multumesc.



Burg_man, te ocupi cu sudura de tip tig, wig mig-mag?

daca da, tare as mai fi avut nevoie de un meserias ca tine...

ce ai de sudat? cu putin efort si atentie le poti suda si tu, nu e mare filozofie...daca ai aparatele....restul e istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Sir George Mihail Burghy

“In vara asta as vrea sa fac o excursie cu burgmanul in tara, am ceva treaba acolo si vreau sa imbin utilul cu placutul ca mereu am fost pe fuga, nu stiu cat de placut o fi sa stau in sha trei zile dar....na...o sa aflu.

singura chestie ce ma deranjeaza e ca tre sa bag benzina prea des din cauza rezervorului....prea mic, la numai 10 litri imi da o autonomie de 200 si ceva de km, ar fi fost ok unul de 25L da un' sa-l bage japonezu ca si asa e inghesuit.

pt bagaj nu-mi fac probleme....e loc suficient, in cutie si pe locul pasagerului...echipament am.

vreau sa-mi dati ceva sfaturi...si pareri.

Sir...tu esti mai meticulos si nu iti scapa mai nimic din vedere...astept parerea ta, vis-a-vis de posibila calatorie.

multumesc.”

 

 

D-le Burg_man,

 

E f. greu de dat sfaturi, in situatia in care nu cunosti destinatarul acestora, posibilitatile si conditiile date, individuale, ale sale. Cel mult pot sa-ti spun cum as face eu si asta relativ la experientele mele daca gasesti ceva folositor din ce voi scrie e f. bine…decat nimic, macar afli si cum ar face altul si vezi ce poti folosi, ce ti se potriveste.

 

Am inteles ca esti in Spania, lucrezi acolo si destul de rar te intorci in RO. Ca ai un burg de 400 cmc, pe carburator (sau ma insel?), ca ai experienta cu aceasta marca moto si cu partea mecanica. De anduranta ta fizica si rezistenta psihica nu stiu nimic.

 

Dar sa trec la cum vad eu lucrurile din afara:

 

-Sa vii din Spania la Bucuresti pe Burgman 400 mi se pare o aventura care poate fi obositoare sau placuta, depinde cum o abordezi; sunt peste 3000 km si cum ii faci depinde de multe lucruri (mai ales de cat de repede vrei sa ajungi, de cati bani dispui pt. drum si care este interesul tau sa vii “calare”. Daca vii pe acest traseu, drumul are cel putin 3.000 km, rezonabil dureaza 3 zile si te costa benzina maxim 200 euro; cu dormitul tu stii ce alegi:

 

http://www.distanta.com/Bucuresti/Madrid

 

-Sa conduci, respectiv sa “calaresti” 3.000 km in 2-3 zile te asigur ca nu e usor; te intepeneste, te bate si te roade pe unde nici nu te gandesti; totul depinde si cum abordezi phisic “excursia” (se spune ca TOTUL pleaca de la creier, si asa este). Daca abordezi calatoria doar ca pe un drum pe care sa ajungi cat mai repede in tara si o sa incerci sa alergi cu viteza cat mai mare o sa-ti fie foarte greu; dar daca iti alegi o perioada frumoasa cu zile insorite si iti propui (la tine in cap)sa ai cateva zile de relaxare in care sa te bucuri de locurile vazute chiar rapid, si nu te simti grabit de nimic vei fi ok. Mergi lejer, o sa ajungi bine si nu o sa fie probleme nici la tine si nici la cal, chiar daca va dura cu cateva ore mai mult.

 

-Deci daca in loc sa alergi cu 130 km/h, sau mai mult, si sa stai mereu cu ochii pe ulei( e bine sa ai sub sa minim 2L si cateva scule de baza), sa pilotezi incordat cu gandul in cap sa ajungi cat mai repede, cu cat mai putine pause, ai incerca sa mergi relaxat in plaja 100-120 km/h maxim, la fiecare ora sa faci o pauza de 2-5 minute in care sa stai intins in iarba (nu pe bancuta in parcari), cu corpul complet intins si ochii la cer sa te relaxezi fizic si psihic, ar fi mult mai bine si pt. tine si pt burg. Calatoria nu ar mai fi un chin si ai putea ca fiind mai relaxat sa te bucuri si de peisaj si sa nu ajungi daramat in tara.

 

-Ca sa ai moralul bun de la inceput, in prima zi e bine sa faci cat mai multi km, ca sa te gandesti cu placere ca ce e mai greu a trecut; pt. asta iti recomand ca inceputul drumului sa-l faci cat mai devreme poti, daca nu ti-e greu pe la ora 3 dimineata; bei o cafea si papi binisor, si cand o sa fie ora 11 o sa te bucuri de ce multi km ai facut, si ca mai ai inainte destul pana la lasarea serii si asta o sa-ti dea un sentiment f. placut si reconfortant.

 

-Fa-ti inainte de a pleca, cu grija “pachetelul” cu cateva sandwichuri cu sunca, salam , cascaval; nu uita de vreo 3-4 oua fierte si o plasuta cu mere; pet cu apa plata, ceai, cafea. Ideea este ca in aceste zile sa papi concentrat, in iarba, repede, sa nu ai nevoie de masa, scaun, restaurant, si prea mult WC. Iti recomand cu tarie sa-ti cumperi si sa ai la indemana o punga cu stafide, din care sa “ciugulesti” la opriri; asta iti va asigura o energie bio rapid disponibila in sange si te mentine in forma, nu obosesti, nu te ia somnul nu ti se face foame; crede-ma e testata de mine(am facut continuu Bruxelles-Nadlac in vreo 20 ore cu masina doar rontzaind stafide si cu pause mici pt sanwichuri si oua fierte+mere); e ca si cum ai bea cafea cand papi stafidele astea.

 

-Eu in locul tau as veni cu burgul in tara, dar nu ca sa ma intorc inapoi pe el; mi-as cauta dinainte un cumparator(sunt destui care cauta) si as aranja cu el ca sa-l vada, probeze si sa mi-l cumpere la plecarea mea inapoi; as pleca cu altceva inapoi si cu banii luati as mai pune ceva si m-as innoi acolo; bineinteles daca finantele mi-ar permite; as face ca in reclama cu Banca Transilvania: “Daca nu acum, atunci cand?”…lumea evolueaza f. repede, nord-coreenii si iranienii ameninta cu razboiul nuclear, virusi tot mai puternci si mai rezistenti apar in lume, poluarea avanseaza, etc-etc, meritam si noi un cal nou, nu?...mai ales ca acolo sunt mai multe posibilitati sa iei ceva bun. Vezi postarea #4 de la anuntul asta de vanzari:

 

/index.php?/topic/693258-burgman-400/

Daca e cum spune Binox, eu as fi f. interesat; un 2011 cu ABS, cu acei km reali, ma tenteaza; pt. mine datorita distantei este inaccesibil, dar pt tine poate fi o buna oportunitate. Il iei daca merita si vii cu burgul vechi in tara pe care-l vinzi, sau il vinzi acolo la intoarcere.

 

Cam asa vad eu lucrurile…dar cum am zis depinde de fiecare ce si cum! Daca vrei sa ma exprim si la alte aspecte, intreaba; plus ca in mod cert vor mai completa si altii din experienta lor!



P.S.Poate gresesc, poate burgul tau nu e de 400 cmc, poate nu e pe carburatie, etc....scuze de greseli, ia doar ce iti foloseste si se potriveste.



Practic vreau sa spun ca eu personal nu m-as incumeta la aceasta calatorie destul de obositoare daca nu as putea sa-i dau un caracter de turing de placere, relaxat, sau daca nu as avea un scop anume(sa zicem sa las burgul in tara); in mod cert daca as fi presat sa ma intorc inapoi repede mi s-ar parea obositor si nu as face-o pe graba; doar la modul plimbare, da, si as lua-o pe alt traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-74136-0-75237300-1365535139_thumb.jpgpost-74136-0-51372200-1365535184_thumb.jpgpost-74136-0-39838200-1365535232_thumb.jpgpost-74136-0-33111200-1365535277_thumb.jpgpost-74136-0-24936700-1365535317_thumb.jpgpost-74136-0-59489700-1365535349_thumb.jpgpost-74136-0-37597500-1365535384_thumb.jpgpost-74136-0-98145800-1365535426_thumb.jpgpost-74136-0-50942100-1365535461_thumb.jpgpost-74136-0-45740200-1365535493_thumb.jpgpost-74136-0-33759300-1365535527_thumb.jpgpost-74136-0-00803600-1365535558_thumb.jpgpost-74136-0-28040500-1365535584_thumb.jpg



salutare colegilor!

intr-un final, furia neagra a revenit la viata... am revenit si cu cateva foto, asa cum am promis, din timpul operatiei de reparare a motorului si asamblarea finala a intregului scuter... sper sa nu va plictisesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif2013-04-09 15.13.48.jpgattachicon.gif2013-04-09 15.32.17.jpgattachicon.gif2013-04-09 15.53.38.jpgattachicon.gif2013-04-09 16.07.47.jpgattachicon.gif2013-04-09 16.07.56.jpgattachicon.gif2013-04-09 16.32.09.jpgattachicon.gif2013-04-09 16.32.55.jpgattachicon.gif2013-04-09 16.53.04.jpgattachicon.gif2013-04-09 16.53.10.jpgattachicon.gif2013-04-09 17.09.26.jpgattachicon.gif2013-04-09 17.09.55.jpgattachicon.gif2013-04-09 21.50.35.jpgattachicon.gif2013-04-09 21.50.50.jpg

salutare colegilor!

intr-un final, furia neagra a revenit la viata... am revenit si cu cateva foto, asa cum am promis, din timpul operatiei de reparare a motorului si asamblarea finala a intregului scuter... sper sa nu va plictisesc

Bravo domnule, tot respectul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca intodeauna..raspunsuri pe masura experientei, nota 10.

in linii mari cam asa o vad si eu calatoria asta. luata pe indelete si treminata in tromba pe teritoriul RO...drumuri-trafic-radare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy


Alipop

salutare colegilor!
intr-un final, furia neagra a revenit la viata... am revenit si cu cateva foto, asa cum am promis, din timpul operatiei de reparare a motorului si asamblarea finala a intregului scuter... sper sa nu va plictisesc

Nicio o plictiseala dr.Piaggio! :) sa vedem calul afara la aer liber, poze de zi; dupa ce ai facut cativa km cu el!
Asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

ca intodeauna..raspunsuri pe masura experientei, nota 10.

in linii mari cam asa o vad si eu calatoria asta. luata pe indelete si treminata in tromba pe teritoriul RO...drumuri-trafic-radare.

 

Ca sa fiu mai exact, la asa excursie, eu mi-as planifica sa dureze cam 4 zile, nu mai mult de 800-900 km /zi, mers lejer....numai timp sa fie; altfel in mod sigur dupa 3000 km continuu in sa, si inca repede, o sa ai nevoie de mult masaj tailandez de relaxare in urmatoarele 2 zile; nu mai vorbesc de mersul cracanat ca marinarii care posibil sa te tina vreo 3 zile....dar acum depinde de fiecare.

 

Apropo ce parere ai de burgul ala de la Paris?..e f. ok la pret, daca este in regula...

 

P.S.Am o problema, poate ma poate ajuta cineva cu o indicatie; nu stiu daca e de la mine sau de la acest site; atunci cand deschid o poza postata imi apare f. mare, nu se incadreaza in ecran si ca sa o vad toata trebuie sa fac scroll si "sus-jos" si "stanga-dreapta" si apoi cand vreau sa o inchid iar trebuie sa ma chinui ca caut punctul "X".....solutia?

 

cu siguranta Sir! astept cu nerabdare ziua de maine... asa cum am mai spus, urmeaza o baie intensa si apoi proba de drum si foto...

 

Ma intreb daca tu la asa grad de demontare, presupun la cele 4 motoare pe care le ai, deja le-ai cunoscut si lor 'maruntaiele' nu ai ajuns cum eram eu in armata, sa demontez+montez pistolul-mitraliera AKM sub plapuma sau legat la ochi, din ce in ce mai repede....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti totala dreptate, Sir! am ajuns sa stiu exact cate suruburi exista pe acest tip de motor, ce marime au si mai ales unde le este locul, fiecaruia in parte... pot sa vin si cu explicatia ca nu este primul motor demontat si cred cu tarie ca nici ultimul... pana acum am avut de a face mai mult cu motoare de tip industrial si mai ales diesel (mercedes OM 366 LA 221cp si mercedes OM 441 LA de 440cp de pe combinele proprietate personala) si alte cateva tipuri de motoare (dacia, aro, saviem, raba, tractor, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu...nu mi-am propus sa merg continuu numai cu mici opriri, sant o sumedenie de moteluri la preturi acceptabile pot spune chiar bune ar fi pacat sa ma aventurez pe un drum fara oprire si poate fara final....

in principiu vreau sa evit autostrazile as prefera drumurile expres sau nationale cu toate ca ma intarzie, asa mai gasesc si ceva obiective turistice si pot opri pe margine oriunde pt o tigare.

si vreau sa aduc aminte calatoria e doar o idee...(care o am de cativa ani savin pe moto in tara), pana ma hotarasc mai e ceva.

 

de scuterul din Paris... nu stiu ce pot sa zic la prima vedere pare ok ca nr de km-pret-an de fabricatie. la fata locului te poti convinge de plusurile si minusurile mobrei. aici doar din cateva cuvinte dintr-un anunt fara poze nu poti sa-ti faci o idee cat de cat.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

P.S.Am o problema, poate ma poate ajuta cineva cu o indicatie; nu stiu daca e de la mine sau de la acest site; atunci cand deschid o poza postata imi apare f. mare, nu se incadreaza in ecran si ca sa o vad toata trebuie sa fac scroll si "sus-jos" si "stanga-dreapta" si apoi cand vreau sa o inchid iar trebuie sa ma chinui ca caut punctul "X".....solutia? (sau "e de la ei" si nu se poate face nimic? mai patesc si altii asa ceva?)

 

Multumesc de raspunsuri....:)



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzele de rigoare Sir! cred ca vina o port eu... am facut pozele cu telefonul si au iesit cam mari (1,5-1,6 mb). la deschiderea foto esti nevoit sa te joci ci mouse-ul pe ecran ca sa poti incadra foto. si la mine e la fel cand vad foto mai mari de 1 mb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Ce chestie!...m-a mai prins noaptea in diverse excursii in grup, dar nu mi-a zis nimeni ca mi-ar fi iesit vreo flacara pe "coada"...poate face numai pe cric, la turatie mare?..sau numai la anumite marci sau modele???...oricum eu nu turez pe cric, si prefer sa nu merg noaptea, ca peisajul devine plictisitor, adica din 'color' devine 'alb-negru'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la monocilindru e mai complicat cu flacarile la "poponeata" ;)

Ca sa reusesti trebuie ca motorul sa fie cald, il urci usor si constant pana la cca. 4000 - 4500 rpm, menti turatia pt cca. 4-5 secunde apoi eliberezi brusc acceleratia. Dar din cate stiu eu toba ta nu este goala dintr-un capat in altul, cred ca ai cateva "fumuri" pe la jumatate deci e cam greu sa scoti flacari pe "poponeata" :))

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate si la monocilindru... prima data cand m-a oprit politia a fost pt zgomot si pt flacarile de la "poponeata"... era o toba modificata de fostul proprietar... la monocilindru cu capacitate mare (gen 460cc la piaggio) e chiar belea cu focul de la "poponeata"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Real, flacari, la evacuare eu nu am vazut la nimeni; dar ce pot sa spun e ca am vazut la unii care nu reusisera sa aprinda gratarul, ca l-au pus in dreptul iesirii de la toba la motorul pornit si asa au reusit sa-si faca mititeii comestibili; ce gust sau miros aveau nu stiu sa spun. Dar fomistii parea multumiti de rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

...Si placute de franare???...pai ce revizionare i-au facut cei de la Motomus?...hai ca incet-incet iti faci burgul nou-nout!

La cauciucuri cum sta?

 

Bine ca ai prins ultima curea si nu trebuie sa mai astepti dupa ea sa vina!:)

 

Apropo, a luat prietena Beverly acela sau ce era? de 200 cmc?...



Mai am o intrebare f. importanta pt. tine: ai 2 chei la burg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...