Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Eu sunt nevinovaaaaaat....dl.Burg_man a zis....dar poate pe spate ambele burguri folosesc acelasi tip de cauciuc!?!? Si atunci toata lumea are dreptate... Dar mai bine pune detalii de ala micu de 250cmc al prietenei....cum este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 salutare din nou colegilor!!! am postat ceva pe youtube, special pt voi toti... eu unul sunt incantat de cum merge si cum se aude ca sa nu mai vorbesc de performante... astept cu nerabdare comentariile domniilor voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) e misto Beverly-ul, merge bine, dar inca nu a iesit cu el pentru ca nu a avut timp. deocamdata se plimba fostul proprietar (prietenul meu) pana isi pune la punct Majesty-ul de 400, gri, care era prin pozele mele. Partea buna cu Beverly-ul rosu este ca prietenul meu a bagat in el cam 4000 lei, pe parcursul unui an si l-a adus in stare perfecta, are absolut tot ce se putea uza, nou, inclusiv toba care a fost vreo 1600 lei anul trecut. cauciucuri, ambreiaj, filtre, uleiuri, placute, capac la chiulasa, etrier spate, topcase, plus altele pe care nu le mai stiu.. Editat Aprilie 11, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 salutare din nou colegilor!!! am postat ceva pe youtube, special pt voi toti... eu unul sunt incantat de cum merge si cum se aude ca sa nu mai vorbesc de performante... astept cu nerabdare comentariile domniilor voastre Doc, Este si se aude superb; se vede dupa ton ca are 500 cmc; am pus de 2 ori clipul; execelent! Ai facut treaba f. buna. La prima vizionare cand ai intors mi-a stat inima ca mi s-a parut ca il scapi, nu stiam ca acolo il intorci; plus ca vazusem cainele periculos in zona...de la mine ai un sincer "10+". Acum poate mai inchei vreun motor de rezerva din smeltzuri; vad ca pt. tine nu e mare lucru... Deci: Tibosee, Vezi ca am avut dreptate?..cand spuneam ca decat sa cumperi de la samsar, e bine sa iei de la un proprietar care il are de vreun an...in timpul asta scuterul isi arata cam toate slabiciunile si omul le drege, asa cum faci si tu...si la final dupa ce se obisnuieste, vrea ceva "mai mare" si vinde o scula bine pusa la punct; rosul ala este o culoare frumoasa, si merge la o fata f. bine; sa-l foloseasca sanatoasa, si daca o sa mergeti impreuna in excursii, poate o sa mergi si tu cu burgul mai legal si mai "sanatos", nu cu 150 km/h si asa o sa te tina mai mult si motorul si sanatatea (stii cum e cu curentul, face sinuzite, otite, reumatisme, etc....) P.S. Ce mai imi place la Beverly e ca are ditamai topcase-ul; o adevarata comoara pt. o fata; poate sa-si ia intr-o excursie tot felul de schimburi, jachete, bluze, rochii, etc-etc... (urmaresc pe PROTV "Spitalul de dementa", o comedia amuzanta ca si Las Fierbinti.... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 multumesc frumos Sir! se merita tot efortul si toata asteptarea... sunt pe deplin multumit de rezultate... imi pare rau ca filmarea a fost facuta cu un telefon si nu cu un aparat foto sau o camera digitala... iar copilul care a filmat era oarecum nesigur pe mana, dar a iesit cat de cat ok clipul... urmeaza partea legislativa multumesc frumos si domnului Viorel pt invataturile despre youtube! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 eu inca nu am ajuns la 4000, am ajuns abia pe la 3000. multumesc de urari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 ...4000?...3000?....ce sunt astia km? (in ce context?)...de cand ai luat burgmanul, sau ce?..sau sunt RONi bagati in burg?..adica cam 700 euroi...pai deocamdata e bine, nu e rau... Sunt curios baiatul cu Majesty400 cum scapa; poate are mana mai buna, desi e greu de crezut referitor la ce iese de la Samsarie; dar cine stie? multumesc frumos Sir! se merita tot efortul si toata asteptarea... sunt pe deplin multumit de rezultate... imi pare rau ca filmarea a fost facuta cu un telefon si nu cu un aparat foto sau o camera digitala... iar copilul care a filmat era oarecum nesigur pe mana, dar a iesit cat de cat ok clipul... urmeaza partea legislativa multumesc frumos si domnului Viorel pt invataturile despre youtube! Filmarea cam intunecoasa, dar suficienta ca sa-mi dau seama de cum e 'calul'...merge si se aude neasteptat de bine; doar numarul ala galben, mic, este ridicol pe ce maxiscuter se afla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) pai am zis ca el a bagat cam 4000 lei in beverly rosu, tu ai zis ca a reparat toate bubele si l-a adus la starea perfecta, iar eu nu am ajuns decat pe la 3000. si puteam sa ies mai ieftin daca nu schimbam toba care a fost vreo 550, si luam una originala sh la 200, puteam sa nu schimb cureaua care a fost 400, ca mergea si cealalta, puteam sa nu iau role (200), ca erau bune si alea, aproape noi, dar am vrut eu dr. pulley, puteam sa nu schimb ambreiajul (300lei) dar al meu scartaia cateodata la pornire de pe loc, apoi inainte sa il schimb nu a mai facut deloc ultimele 2 saptamani. la operatiile astea mai pui si manopera, mai pui si bacsisul si asa iese mai mult de jumate de suma. oricum, am acum de rezerva si ambreiajul original foarte bun, am si rolele si cureaua..cu investitiile m-am oprit, am facut tot ce trebuia, acum nu ramane decat sa ma plimb, cum zicea viorel, sa ma mai si care. prietenul cu Majesty-ul are de schimbat ambreiaj, are oala ovalizata si se aude un cloncanit mic la plecarea de pe loc, demarajul fiind foarte slab..dar cand pleaca de pe loc se intinde la drum perfect..trage de rupe. Editat Aprilie 11, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu stiu ce si cum, nu am mai discutat despre acest aspect dar stiu ca s-a rezolvat. Duminica 14.04.2013 propun o "drumetie" lejera pe traseul: Bucuresti - Ploiesti - Slanic Prahova - Pensiunea "Dor de Alunis" si retur. Pensiune la care am fost anul trecut "tot cu niste prieteni pe doua roti" si va pot confirma ca, mananci pranzul ca la mama acasa cu 25 lei / persoana (fel 1, 2 si desert). Sambata trebuie sa confirm la pensiune numarul de persoane prezente, intrucat mancarea se pregateste cu alimente eco din gospodaria proprie. Confirmarile se fac pe forum. Invit pe toata lume: scuterist, motociclist, maxiscuterist... Pentru plecare ne vedem duminica la petrom baneasa (dupa fantana miorita pe dreapta). Pensiune - http://www.turistinfo.ro/alunis/cazare-alunis/pensiunea_dor_de_alunis-c531.html Viorel daca duminica nu ploua vin si eu la plimbare cu voi...vb sambata seara la telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Eu sunt nevinovaaaaaat....dl.Burg_man a zis....dar poate pe spate ambele burguri folosesc acelasi tip de cauciuc!?!? da eu am zis.... pe al meu are marca....130/70/13 REINF 63/P... e cam greu de crezut, dar se poate sa foloseasaca acelasi tip cele doua, de ce nu? e mai ieftin si pt fabricant si pt client... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Tibosee, Asa ar trebui; sa ai grija de ulei si sa nu-ti moara bateria; iti recomand un traseu frumos de 340 km, de o zi, ca sa-ti incarci bine bateria, sa vezi si cum se comporta cauciucul de spate: Buc-Ploiesti- Brasov-Sacele-Maneciu-Cheia-Valenii de munte-Ploiesti-Bucuresti. Pleci la ora 9-10 si ajungi inapoi la 16-17 mers lejer cu pauze de tigara si papa...poti sa tragi si mai mult de timp si sa te intorci pe la ora 18-19 daca mai tragi un pui de somn in iarba(1-2 ore) pe paturica de sub sa. da eu am zis.... pe al meu are marca....130/70/13 REINF 63/P... e cam greu de crezut, dar se poate sa foloseasaca acelasi tip cele doua, de ce nu? e mai ieftin si pt fabricant si pt client... Nu e greu de crezut, si eu daca as fi fabricant as standardiza cat mai multe componente, sa le pot folosi pe cat mai multe modele. Maine se deschide SMAEB.... Noapte buna tuturor, oriunde v-ati afla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu stiu ce si cum, nu am mai discutat despre acest aspect dar stiu ca s-a rezolvat. Duminica 14.04.2013 propun o "drumetie" lejera pe traseul: Bucuresti - Ploiesti - Slanic Prahova - Pensiunea "Dor de Alunis" si retur. Pensiune la care am fost anul trecut "tot cu niste prieteni pe doua roti" si va pot confirma ca, mananci pranzul ca la mama acasa cu 25 lei / persoana (fel 1, 2 si desert). Sambata trebuie sa confirm la pensiune numarul de persoane prezente, intrucat mancarea se pregateste cu alimente eco din gospodaria proprie. Confirmarile se fac pe forum. Invit pe toata lume: scuterist, motociclist, maxiscuterist... Pentru plecare ne vedem duminica la petrom baneasa (dupa fantana miorita pe dreapta). Pensiune - http://www.turistinfo.ro/alunis/cazare-alunis/pensiunea_dor_de_alunis-c531.html am mancat de ne-am cacao pe noi , duminica sunt la regim si e meci , dar poate vin la intrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 se putea si mai rau, exista si alti obsedati: http://www.burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=60036&sid=49cd71570ba4390c939b4d9af5650318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 se putea si mai rau, exista si alti obsedati: http://www.burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=60036&sid=49cd71570ba4390c939b4d9af5650318 Obsedat-obsedat, dar eu cred ca ala s-a speriat cand a vazut ce ruginitura are cand a desfacut sa umble la ceva...si atuinci a decis sa rezolve problema radical; il intelegeam mai bine daca burgul ala era din 1904 nu din 2004...se numea "restaurare"....dar asa?..un scuter vechi de 10 ani? Oricum si mie mi-a placut ca omu' a facut treaba completa si bine. Vazand ce avea burgul ala pe dedesubt, am decis si eu ca la maxim 5 ani sa-mi schimb "calul"...oricum in 2014 o sa apara modelul nou si daca totul merge bine in primele luni ale lui 2015 (mai sunt 2 ani, in care voi face inca vreo 25k km) am sa incerc sa iau modelul nou. Iar daca nu, o sa-l duc pe cel actula la 100 k km. In alta ordine de idei, am fost la SMAEB; e si mai subtire decat anul trecut; e practic o adunatura de cativa vanzatori care vin la un talcioc ca sa-si vanda produsele din magazine, far mari discounturi, fara produse noi. Bine reprezentate doar Honda, BMW, Yamaha (Dual Tours)...in schimb spatiu mult mai mare cu mese pt. intrunirile cunoscutilor la mititei, bere, etc. Deci merita sa mergi pt. a te intalni cu amici si cunoscuti, sa vezi ce moto mai au unii si altii, ce se mai vinde... Insa la biciclete, cei pasionati au ce vedea; fata de anul trecut e mult mai interesant; mie mi-au placut mult bicicletele electrice...au fost mai multe firme, progrese mari, tehnologii noi...baietii se dezvolta. Azi ai mai avut activitate la capitolul "2 roti", doctore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 salutare Sir! da, dar de data aceasta am lucrat numai la poneiul fiului... am cumparat mai acum ceva timp in urma un moped first bike, ceva cu trepte de viteza, chinezarie... dupa aproximativ 4 ani de chin si jale astazi a fost nevoie de interventie asupra motorului; set motor complet plus garniturile de rigoare, o spalare intensa cu degresant asupra motorului si a poneiului, schimbat ulei, filtru de aer, verificat instalatie electrica si alte maruntisuri... cu toate ca sunt obosit foc, sunt bucuros de rezultatele muncii, iar acum ma ocup de partea legislativa (ceva teste de legislatie rutiera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 ...pai da....acum ca e ok "calu" ii trebuie si un calaret, nu?...asa ca e bine ca te concentrezi pt. permis.... Da, am remarcat un moped la o poza , prin planul secund....la acela chiar ca pe acolo nu zice nimeni nimic de permis...dar la un Piaggio de 500 cmc e pacat sa-l ai si sa nu ajungi cu el pe la Busteni, pe la Vama Veche, Bran, VelikoTarnova, etc....deci trebuie A-ul ala cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) sper sa ajung si eu maine.. vreau sa va uitati putin la niste poze si sa imi spuneti dupa gradatia sticlei si a vasului de masurat, cam cati ml de ulei credeti ca mi-a pus in furca. eu cand m-am uitat atunci la repezeala am vazut ca scria 300..ceva, dar nu am fost atent pentru ca ma uitam pe pereti, vorbeam la telefon, eram atent cu altele..uleiul negru din ambele amortizoare este la 450ml. acum cand ma uit pe poze vad ca sticla de 1l de ulei are 9 gradatii, din 100 in 100, iar pentru un amortizor s-a folosit atata ulei cat este in vasul de masurat de pe menghina, vas care are 1litru... nivelul uleiului din bidon fiind sub prima gradatie (cred ca 850ml), daca calculele mele estimative facute pe pozele neclare, sunt corecte, atunci am 150ml de ulei in loc de 284, ceea ce e grav..pentru ca acum furca fata imi scartaie cand fac balans si nu cred ca e normal fiind ulei nou. nu vreau sa ajung iar la elf..abia am terminat..daca imi confirma si altcineva suspiciunile, marti dimineata sunt prezent, ii pun sa demonteze tot pe banii mei, sa verifice, dar daca au gresit, atunci vor face reparatiile pe banii lor. Editat Aprilie 12, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 salut Tibosee! cer scuze dar sunt paralel de subiect... nu cunosc cantitatea de ulei necesara amortizorului... chiar te rog sa imi spui si mie de unde pot afla ce cantitate de ulei e necesara la amortizoarele fata ( in cazul meu la piaggio x9) adica de unde cei 284 in cazul tau? manual tehnic ceva sau stii de la mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) in manual sunt trecute toate informatiile, inclusiv uleiul la furca. nu ai manual de la piaggio-ul tau? Suzuki AN400 K3 Burgman -Workshop-Service Manual 2003-2006 374.pdf Editat Aprilie 12, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Ce pot eu sa spun dupa pozele tale e ca din flaconul cu ulei nou lipsesc 150 ml(dar sigur nu a mai folosit si alt flacon?). Uleiul scos murdar arata fi intre 300 si 400 ml, in acel vas conic. Uleiul curat din vasul conic din poza cealalta arata tot cam 150 ml. Crezi ca ti-a scos ulei uzat 300 si a pus numai 150?.... Nu stiu ce sa zic, ca nici eu nu ma pricep; trebuie sa vezi ce zice cartea; si sa ddai telefon mecanicului sa-l intrebi ce si cum a soscotit si a facut el, ca sa te lamureasca; scartaitul poate fi de la altceva, nu de la cantitatea de ulei; poate asta e ok si umbland pe acolo altceva face asa. Dar cati km ai facut pana sa apara scartaitul? nu a fost de la inceput? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) am factura cu un bidon de 1l de ulei, 50 lei.. uleiul ramas nu mi l-au dat inapoi. s-a folosit un singur bidon. deci e clar ca s-a facut o eroare..nasol moment.. cand am plecat de acolo facea, dar am crezut ca se duce..dar s-a agravat. in vas sunt 450, se vede in poza de pe calculatorul meu, care este mai clara, cand o pun pe site se vede prost. din furca au mai curs cam 100ml cand s-a scurs.. de-aici mi-am dat seama care e problema: Editat Aprilie 12, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 imi pare rau sa aud de intoarceri la service, Tibosee! se pare ca vei fi nevoit sa faci o verificare a lucrari efectuate de mecanic... am manual descarcat de pe net, dar nu am gasit niciunde ce cantitate de ulei e necesara la amortizoarele fata... adevarat nasol moment... esti tare Tiboseeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! spune si tu sa casc ochii ca altfel casc buzunarele... am gasit si eu (268 ml)... multumesc f f f mult pt avertisment! fac cinste mare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 n-ai de ce..nasol cu banii mai putin, ca reparatia se va face pe banii lor, avand factura si tot ce trebuie.. e mai nasol cu timpul, ca nu imi convine sa stau iar 6 ore pe acolo.. problema este ca si vasul ala gradat avea o gramada de scale, le-o fi incurcat, nu stiu ce sa zic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 este foarte posibil sa fi incurcat mecanicul scalele... spuneai, mi se pare, ca erai f multumit de calitate lucrarii prestate de acel mecanic grijuliu de la elf... hai sa-i acordam prezumtia de nevinovatie si sa punem gresala, daca aceasta exista, pe seama neatentiei sau a grabei... pacat ca trebuie sa mai ai parte de inca o interventie asupra utilajului tau, mai ales ca trebuie sa refaci o lucrare ce a fost deja efectuata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Ce mai intriga pe mine e ca inca exista mentalitatea aia romanesca-smechereasca: adica ai platit tot bidonul cu 50 lei trebuia sa ti-l dea cu ce a ramas; tin minte ca atunci cand aveam Cielo si mergeam la service la revizie la Radacini-dealer Daewoo imi punea pe factura un intreg spray de frane, si dadea doar putin; m-am prins si cand se termina treaba il luam eu, ca tot era platit pe factura ca intreg; ceea ce era normal. Incep sa fiu satul de servisurile din RO....din pacate asta cu furca e destul de complicata sa o faci singur; pt. asta mai bine te duceai la Cesar sau altii care fac frecvent treaba asta. Se pare la ca ELF se mai duc putini si nu prea au antrenament si gresesc...chiar daca au intentii bune. si vezi intai sa nu fie cauza 2: "Loose bolt of suspension"...... Trebuie stans si gata...ar fi bine sa fie asta, desi nu stiu de ce ma indoiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.