Jump to content
Sign in to follow this  
Fanel

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman

Recommended Posts

Misto ambreiaju, ala vechi, s-a folosit mult la arat, ca altfel nu imi explic cum de a ajuns in halul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumpărat burgmanul prin august-septembrie. Avea un tremurat ciuda până la 60km/h.Am comandat ambreiajul si acum l-am montat. Cât a mers vechiul proprietar cu el așa... Am pus si o evacuare completă mivv city run. Se mișcă mult mai bine acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce puteti sa-mi zice-ti despre modelul de 200 cc ; As vrea sa achizitionez unul ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cineva interesat de protectia de picioare din imagine. Am cumparat-o de pe ebay (435 lei) dar nu ma prea impac cu ideea. A fost folosita doar pentru o zi in oras. Pret 400 lei cu transoprt inclus. Poate fi vazuta in Timisoara.

post-30149-0-11993900-1488213149_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumpărat burgmanul prin august-septembrie. Avea un tremurat ciuda până la 60km/h.Am comandat ambreiajul si acum l-am montat. Cât a mers vechiul proprietar cu el așa... Am pus si o evacuare completă mivv city run. Se mișcă mult mai bine acum.

Salut, am și eu un burgman de 400 fabricație 2002 și aceiași problema o am și eu, adică acel tremurat până la 50-60 km/h.

Vreau sa știu dacă ai rezolvat problema prin schimbarea ambreiajului?

Eu încă nu l-am desfăcut pe al meu sa vad ce este pe acolo...

 

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru o bucata de vreme a mers fara tremurat. După aceea l-a apucat din nou. Săptămână aceasta i-am pus și slidere dr. Pulley și din nou nu mai tremura. Deci am curea, ambreiaj, role noi. Oala are aproximativ 16 cm in diametru deci e ok in schimb acum am observat un val în partea de sus a variatorului/fuliei. Dacă cumva o sa mai apară tremuratul atunci o să le schimb și pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca variatorul face sant din cauza curelei,deci daca ai val cauta si santul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Vreau sa schimb antigenul la al meu burgman 400 fabricație 2002 și nu am găsit în manualul de reparație ce fel de antigel sa pun, adică G11-G12?

Voi ce ați pus în ale voastre?

 

Mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! vreau sa cumpar un parbriz si carena cu torpedoul de burgman 650 2005 !

Cine are sa ma sune 0722955020 , multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt posesorul unui AN400/1999 . Am o problema stranie. Cind semnalizez , stinga sau dreapta , uneori , se intrerupe scinteia pentru o secunda ca si cum as scoate fisa.

Are cineva ideie ce se intimpla ?

Multumesc anticipat.

Stima.

salut.in caz ca nu ai rezolvat problema,verifica sau pune pe direct senzorul de cric lateral,cauta mufa lui si inchide circuitul pe instalatia scuterului,asa am patit si eu,nu este un senzor normal cu inchis deschis circuit,este un releu cu piese turnate in rasina,doar schimbat sau strap,am inebunit la scuterul meu cat am desfacut si schimbat piese,cdi releu ,semnal semnal,bobina ,bujie,fisa

 

Ce puteti sa-mi zice-ti despre modelul de 200 cc ; As vrea sa achizitionez unul ?!

nu cred ca se merita unul de 200,cel de 400 este mai uzual si mai bun,si ochii pe ulei,ca il consuma din fabrica

 

Salutare,

 

Vreau sa schimb antigenul la al meu burgman 400 fabricație 2002 și nu am găsit în manualul de reparație ce fel de antigel sa pun, adică G11-G12?

Voi ce ați pus în ale voastre?

 

Mulțumesc!

 

desfaci furtunul cel mai de jos de la radiator,nu umbla la sonda ca nu stii daca se desface si sa nu strici pe acolo sonda sau radiatorul,si faci 1 litru antigel si un litru apa intr-o sticla si te apuci sa il pui cu cea mai mare siringa de gasesti la farmacie,nu inta nici mort antigelui daca te apuci sa torni cu sticla,nu are cum sa iasa aerul,si pe langa carburator este si un aerisitor,pe conducta de termostat,cred cheie 8 si te apuci sa pui cu siringa si cu aerisitorul scos,torni sau injectezi :) pana iese pe acolo,dupa aceea pornire si slabil putin aerisitorul pana incepe sa iasa aer si lichid,sa porneasca si electroventilatorul si sa iasa pe acolo doar lichid racire,strans aerisitor completat lichid in radiator capacul pus si completat si butoaiasul de langa

la trotineta mea am lucrat si am facut practica pe el,dar mergea cel mai bine

asfalt uscat si sa ne vedem prin trafic

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, am nevoie de ajutor. Am un Burgman 400 an 2004 pe injectie, mergea bine, l/am oprit si azi nu porneste , scire FI si pilpiie . Ce sa fac. Multumsec


» Post actualizat in 27 Apr 2017 16:12

Nimeni ninic? Nicio parere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Vreau sa imi iau un burgman 400 2001' imi puteti spune ce pareri aveti pro si contra ? La ce ar trebuii sa ma uit mai bine. Ce se poate strica la el ? Cam cat consuma ? Unde are seria bde sasiu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vechi,uzat, omorat,consuma ulei si apoi cauti piese pt motor. Mai bine ia de capacitate mai mica,dar mai nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un magazin de unde pot comanda niste piese online pt un Burgman de 400 din 2002.Eventual si un mecanic in Timisoara.Multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seara buna colegi, sunt in cautare de urmatoarele pt Burgman 400, 2009, am inteles ca sunt compatibile cu modelele 400 dintre anii 2007-2016, poate ii prisosesc cuiva:

 

- suport pt placa, placa si topcase, ideal ar fi 44-46 L;

- parbriz mare touring;

 

PM sau 0722 471 174 - Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

In caz ca mai are cineva problema asta am inlocuit amortizorul de gaz de la portbagaj cu unul de masina pe un Burgman 400, amortizorul este Stabilus 2334BC si a costat 45 de lei. Este amortizor pentru capota de BMW E36, se potriveste perfect, forta ejectare 320N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa nu, eu l-am luat din targul Vitan de la multitudinea de magazine de piese auto de acolo. Ba chiar mi-am permis o aroganta sa merg pe la mai multe in speranta ca-l voi gasi pe stoc dar nu am avut norocul asta dar in 2 ore de la comanda l-am si ridicat, eu mi-am luat doua. As zice ca orice magazin de piese auto mai serios il aduce pe comanda, nu neaparat aia din Vitan.

 

Nu e Stabilus singurul producator, sunt mai multi.

 

Sau de aici:

 

http://www.autokarma.ro/amortizor-capota-2334bc-stabilus

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. raman dator. Asa este, au mai multi, (nu pe stoc) la o simpla cautare au aparut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are careva variator j costa? Am citit ceva păreri pe burgmanusa și ms bate un gând...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am cumparat , dupa cum imi aratam intentia si mai sus, un variator j costa. Problema mea e ca nu e pentru modelul k7 ci pentru modele anterioare lui. Detalii despre el sunt in linkul acesta https://www.olx.ro/oferta/variator-j-costa-suzuki-burgman-ID9qlkL.html . Pretul pentru cei de pe forum e de 395 lei plus transoprt (care cu ramburs e aproximativ 50 lei). Ideea e ca ma omoara curiozitatea de cum functioneaza asa ca daca e cineva cu burgman de 400 k1-k6 din Timisoara sau imprejurimi si vrea sa-l testeze pentru a ne zice diferentele sunt dispus sa-l imprumut. Daca dupa aceea vrea sa-l si cumpere pretul e cel de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am nevoie de ajutorul vostru in ceea ce priveste uleiurile pentru Burgman.

 

Este vorba despre modelul de 400, AN400A din 2011.

 

Am gasit si manualul lui, unde zice:

  • Motor si transmisie: ulei premium 4T, API SF sau SG, SAE 10w-40.
  • Transmisie finala: ulei hipoid API GL-5, SAE #90 sau SAE #80 daca e operat la temperaturi de sub 0 grade Celsius.

Pentru motor am luat Motul 300V 4T Factory Line 10w-40 (link).

Pentru transmisia finala am luat Castrol Syntrax Long Life 75W-140 (link), fiind cam unicul pe care l-am gasit cu GL-5.

 

Acum intrebarea. Uleiurile astea sunt ce trebuie, exceptand faptul ca pentru motor puteam comanda si ceva mai ieftin?

 

Mersi!

:cheers:

Edited by Snake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știe careva in jud Timiș vreun burgman de 400 după an 2006 de vânzare, mulțumesc

» Post actualizat in 27 Jan 2018 17:24

Un burgman de vânzare, să fie după 2006 de 400cc, preferat jud Timiș

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat de curând un burgman 400 din 2008,mi-a umblat mecanicii la pompa de benzina că nu trăgea, și acum mi se aprinde F1,dar de mers merge bine,vreun sfat vreo sugestie,pentru că nu cred că e ok să se aprindă F1,vreun service bun în Timiș dacă îmi puteți recomanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Vreau sa il ajut pe un prieten sa schimbam rolele din variator la un AN400 din 2003 carburatie si as vrea sa stiu ce greutate au cele originale? Merita mai usoare, mai grele? Niste parerei si sfaturi ar ajuta. Multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...