LoLo4forum Postat Decembrie 2, 2019 Share Postat Decembrie 2, 2019 Salutare! Aveti cumva un manual de utilizare pentru un AN400ZA din 2010? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasicc Postat Februarie 28, 2020 Share Postat Februarie 28, 2020 Salutare, pun și eu un mic video cu agregatul din dotare la care i-am modificat evacuarea originală tot cu una originală de gsxr nemodificata pentru un sunet mai sportiv și tot odată legal. Am făcut și eu cum am putut și a ieșit ce se vede Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Februarie 29, 2020 Share Postat Februarie 29, 2020 Povestea spune asa. Am un Burgman de 259, 99 anul creatiei, pe care l-am luat anul trecut. Totul bine si frumos la inceput, etc. Ajung spre sfarsitul anului, la o mica utilizare prin oras, sa am un miros de ars, fum, etc. Nu am reusit sa descopar. Il duc in service, teoretic s-a ocupat de el, dar nu, nici nu a fost miscat o luna de zile. Pe langa problema cu mirosul aveam ceva si cu incarcarea, multe momente cand nu urca peste 12V in mers. Ajung astazi si reusesc sa ma ocup de desfacerea lui (dupa mult timp in care am cautat manual si pana la urma am cumparat unul). Ajung, dupa secole, la releu (cine dracu pune cutia sigurantelor dupa bot?!) Ce naiba a fost in mintea lor sa fie necesara desfacerea fetei pentru o siguranta. La releu descopar ca se incalzeste rapid, dar intre timp descopar si un cablu cu probleme. Curat, strang mai bine mufa, izolez, spray de contact in mufe. Curatat sigurantele. Aveam un releu de rezerva, am incercat si cu ala, dar ala e clar defect, 18V constant. L-am dat jos rapid. Ideea e in felul urmator: - 13.5V relanti. Fara far. - 12.7V cu far. - 12.6-12.8V cu far si indiferent de turatie. Pe loc. Anul trecut cand mergeam cu el nu reusea sa scoata mai mult de 11.8V in mers. Poate curatatul mufei si asiguratul imi permite voltaj mai mare, dar sa caut sa cumpar altul? Recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Martie 1, 2020 Share Postat Martie 1, 2020 Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 1, 2020 Share Postat Martie 1, 2020 Noroc! Mă poate ajuta cineva cu manualul de utilizare și cel de service pentru Burgman 250 din 2000? Ieri am înjurat copios când am dat jambele afară, nu știu ce (cuvant urat) a pus peste capace bucata aia de plastic. În plus, nu găsesc nicăieri nici măcar o poză cu filtrul de la transmisie și nici nu știu care e faza cu uleiul de la ambreiaj sau cum s-o chema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 6, 2020 Share Postat Martie 6, 2020 La 01.03.2020 la 11:05, Scarabel a spus: Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual). O sa verifice cineva si asta. Intre timp cautand releu am gasit la un coleg de pe forum si se potriveste daca alternatorul are 3 faze si nu are infasurare de excitatie. Cele 3 fire se refera la cele 3 galbene care ajung in mufa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgel89 Postat Martie 15, 2020 Share Postat Martie 15, 2020 salut. unde pot gasi ornamentul final de la toba? e vorba de un burgman an400 2009 si toba e originala. tot caut pe net si nu gasesc nicaieri. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodr Postat Martie 27, 2020 Share Postat Martie 27, 2020 La 15.03.2020 la 21:29, georgel89 a spus: salut. unde pot gasi ornamentul final de la toba? e vorba de un burgman an400 2009 si toba e originala. tot caut pe net si nu gasesc nicaieri. multumesc Salut, ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stamate1986 Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 Salut, Am un Burgman de 250 cc din 2003 si nu reusesc sa gasesc unde este situat filtrul de aer. Ma poate ajuta cineva? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Aprilie 14, 2020 Share Postat Aprilie 14, 2020 Salut, Daca intre timp nu iti raspunde nimeni pana cand ajung acasa o sa iti fac poze din manualul service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Dobrin Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Salutare. De unde pot cumpara filtru aer , filtru ulei, ulei 4t si alte piese pentru un burgman an400 din 2000. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Cam de la orice magazin de piese auto din zonă. Mergi cu certificatul și rezolvi, chiar la prețuri decente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 La 13.04.2020 la 16:08, Stamate1986 a spus: Salut, Am un Burgman de 250 cc din 2003 si nu reusesc sa gasesc unde este situat filtrul de aer. Ma poate ajuta cineva? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Am înțeles că modelul de 250 din 1999 are ceva ulei separat pentru transmisie? Cum se procedează? La scutere nu prea am avut ocazia să umblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 (editat) Mai toate scuterele au un angrenaj final care se bălăcește într-un pic de ulei, doar că nimeni nu-l bagă în seamă (bineînțeles că nici nu schimbă vreodată uleiul acolo) . Editat Aprilie 21, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Am identificat locația, sunt două șuruburi, se folosește cca 190 ml de ulei 10w40. Nu mi-a venit în gând să îl fi schimbat când a venit omul, ar fi durat sub 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicku_R Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 Acum 2 ore, john17 a spus: Mai toate scuterele au un angrenaj final care se bălăcește într-un pic de ulei, doar că nimeni nu-l bagă în seamă (bineînțeles că nici nu schimbă vreodată uleiul acolo) . te contrazic, eu am schimat uleiul din grup (angrenaj) la fiecare 2 revizii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2020 Share Postat Aprilie 21, 2020 (editat) Băieți, 250-ul ăla avea discul spate ros la marea meserie, două ore m-am chinuit să îl dau jos. Întreținere ciuciu, știu de la cine a fost luat. Jambele plângeau, frâna de parcare zero, filtrul transmisiei găurit. Și încă ceva, nu am găsit nicăieri filtrul transmisiei. Poate aveți vreun pont. Releul de pe 250 din 1999 livrează 18 v, a topit cablurile, trebuie altul. Vreo sugestie? Editat Aprilie 21, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tataitza Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Va salut domilor! Cine doreste pentru Burgman de 650 mai am ramase cateva piese prin garaj: Roata fata, spate Jambe stare buna, trebuiesc doar servisate Amortizoare spate Un releu de incarcare O sa putin dezlipita Niste carene de pe spate Un ghidon 0722955020 Tataitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Baieti, a mai intampinat cineva o scurgere de antigel, presupun, in momentul cand o las pe cricul lateral? Am avut in toamna trecuta ceva similar, a fost in service si cica rezolvata, dar se pare ca nu. Balta era maricica, practic a stat 14 ore, estimativ, pe cric si avea cam 7*7 cm. Zona baltii este cu aproximativ 10 cm inaintea cricului. Presupun ca e antigel ca era de culoare albastru-verzuie si usor uleios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addy.dumitru Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Salutare tuturor!As avea nevoie de un sfat de la voi, va rog. Am un Burgman AN 400 2007, la care am facut revizia, am schimbat variatorul, ambreiajul si fulia, restul lucrurilor fiind in stare optima. După cca 200 km mersi prin oras, am inceput sa aud un sunet ciudat, la ambreiaj cred eu pentru ca de acolo se aude. Apare cand sunt in mers, în turatie joasă si incep sa accelerez. Tine cam pana la 4-5k ture apoi dispare. Si ce am mai observat este ca daca se încălzește motorul, merg mai mult timp cu el, zgomotul se diminuează. Din ce am mai vazut pe net ar fi vorba de glazing al ambreiajului (desi ambreiajul este nou), dar as vrea sa stiu care e parerea voastră si daca cineva s a mai lovit se treaba asta.Multumesc mult pentru răspunsuri! Zi faina! Sent from my SM-N960F using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Salutare! Am achizitionat saptamana asta un burgman de 400 de la.Motomus Cj. Am.observat sub el o pata de ulei. Nivelul de la.motor nu scade, iar busonul de la transmisie este strans... din cate vad eu, curge de undeva de mai sus de busonul de transmisie. Am vorbit cu baietii, scuterul.este in garantie dar numai saptamana viitoare se vor.ocupa.de.el. Eu as vrea in weekend sa fac vre-o 500 km cu el, ce ziceti ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Ca să vezi nivelul scăzând trebuie să facă lac dedesubt, o cantitate mică de ulei face o pată mare pe asfalt. Supraveghează nivelul și nu ar trebui să ai probleme, doar să nu comenteze garanții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Multumesc. De unde verific nivelul uleiului de transmisie? Am desfacut carcasa de la filtru si urmatoarea carcasa de plastic dupa care m-am oprit... dar nu am vazut inca surubul pe unde se baga ulei..sau ceva de unde sa vad nivelul.. mai era o carcasa de metal.cu multe suruburi..sub aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Ulei de transmisie ar curge în zona roții spate, parcă ai zis dedesubt deci de la motor. Trebuie să aibă un șurub de nivel/umplere (unele au 2) în apropierea axului roții spate, între carcasa curelei și roată. Caută pe net! Dar repet, nu cred că de la transmisie e pierderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.