Jump to content
Sign in to follow this  
Fanel

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman

Recommended Posts

La 07.10.2019 la 19:39, caracterincompatibil a spus:

Faci burgmanul de ras,sa nu mai spui asta.oficial consuma 4% in oraș 🤣🤣🤣

Poate 4% ăla de 250, al meu e de 650 😉👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Aveti cumva un manual de utilizare pentru un AN400ZA din 2010?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, pun și eu un mic video cu agregatul din dotare la care i-am modificat evacuarea originală tot cu una originală de gsxr nemodificata pentru un sunet mai sportiv și tot odată legal. Am făcut și eu cum am putut și a ieșit ce se vede 🙂 

 

Asfalt uscat!

 

 

 

 

20200209_151912.jpg

20200209_151853.jpg

20200209_145837.jpg

20200209_145824.jpg

20200209_145807.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povestea spune asa.

 

Am un Burgman de 259, 99 anul creatiei, pe care l-am luat anul trecut. Totul bine si frumos la inceput, etc.

Ajung spre sfarsitul anului, la o mica utilizare prin oras, sa am un miros de ars, fum, etc. Nu am reusit sa descopar.

Il duc in service, teoretic s-a ocupat de el, dar nu, nici nu a fost miscat o luna de zile. Pe langa problema cu mirosul aveam ceva si cu incarcarea, multe momente cand nu urca peste 12V in mers.

 

Ajung astazi si reusesc sa ma ocup de desfacerea lui (dupa mult timp in care am cautat manual si pana la urma am cumparat unul).

Ajung, dupa secole, la releu (cine dracu pune cutia sigurantelor dupa bot?!) Ce naiba a fost in mintea lor sa fie necesara desfacerea fetei pentru o siguranta.

 

La releu descopar ca se incalzeste rapid, dar intre timp descopar si un cablu cu probleme. Curat, strang mai bine mufa, izolez, spray de contact in mufe. Curatat sigurantele.

 

Aveam un releu de rezerva, am incercat si cu ala, dar ala e clar defect, 18V constant. L-am dat jos rapid.

 

Ideea e in felul urmator:

- 13.5V relanti. Fara far.

- 12.7V cu far.

- 12.6-12.8V cu far si indiferent de turatie. Pe loc.

 

Anul trecut cand mergeam cu el nu reusea sa scoata mai mult de 11.8V in mers. Poate curatatul mufei si asiguratul imi permite voltaj mai mare, dar sa caut sa cumpar altul?

 

Recomandari?

 

IMG_20200229_155113.thumb.jpg.952d107f66bdf84e457ebd82b9aaf9d7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc! Mă poate ajuta cineva cu manualul de utilizare și cel de service pentru Burgman 250 din 2000? 

Ieri am înjurat copios când am dat jambele afară, nu știu ce (cuvant urat) a pus peste capace bucata aia de plastic. În plus, nu găsesc nicăieri nici măcar o poză cu filtrul de la transmisie și nici nu știu care e faza cu uleiul de la ambreiaj sau cum s-o chema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 01.03.2020 la 11:05, Scarabel a spus:

Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual).

 

O sa verifice cineva si asta.

 

Intre timp cautand releu am gasit la un coleg de pe forum si se potriveste daca alternatorul are 3 faze si nu are infasurare de excitatie. 

Cele 3 fire se refera la cele 3 galbene care ajung in mufa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. unde pot gasi ornamentul final de la toba? e vorba de un burgman an400 2009 si toba e originala. tot caut pe net si nu gasesc nicaieri. multumesc

IMG_20200308_125322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.03.2020 la 21:29, georgel89 a spus:

salut. unde pot gasi ornamentul final de la toba? e vorba de un burgman an400 2009 si toba e originala. tot caut pe net si nu gasesc nicaieri. multumesc

IMG_20200308_125322.jpg

Salut, ai PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am un Burgman de 250 cc din 2003 si nu reusesc sa gasesc unde este situat filtrul de aer.

Ma poate ajuta cineva?

 

 

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Daca intre timp nu iti raspunde nimeni pana cand ajung acasa o sa iti fac poze din manualul service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

De unde pot cumpara filtru aer , filtru ulei, ulei 4t si alte piese pentru un burgman an400 din 2000.

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam de la orice magazin de piese auto din zonă. Mergi cu certificatul și rezolvi, chiar la prețuri decente.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13.04.2020 la 16:08, Stamate1986 a spus:

Salut,

 

Am un Burgman de 250 cc din 2003 si nu reusesc sa gasesc unde este situat filtrul de aer.

Ma poate ajuta cineva?

 

 

Multumesc,

 

IMG_20200415_184445.thumb.jpg.5493955dda7ffb615f4a47f15e0c62ef.jpg

 

IMG_20200415_184453.thumb.jpg.a98b7035b12231269de6973e1ea36584.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înțeles că modelul de 250 din 1999 are ceva ulei separat pentru transmisie? Cum se procedează? La scutere nu prea am avut ocazia să umblu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mai toate scuterele au un angrenaj final care se bălăcește într-un pic de ulei, doar că nimeni nu-l bagă în seamă (bineînțeles că nici nu schimbă vreodată uleiul acolo) . 

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am identificat locația, sunt două șuruburi, se folosește cca 190 ml de ulei 10w40. Nu mi-a venit în gând să îl fi schimbat când a venit omul, ar fi durat sub 5 minute.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, john17 a spus:

Mai toate scuterele au un angrenaj final care se bălăcește într-un pic de ulei, doar că nimeni nu-l bagă în seamă (bineînțeles că nici nu schimbă vreodată uleiul acolo) . 

te contrazic, eu am schimat uleiul din grup (angrenaj) la fiecare 2 revizii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Băieți, 250-ul ăla avea discul spate ros la marea meserie, două ore m-am chinuit să îl dau jos. Întreținere ciuciu, știu de la cine a fost luat.

Jambele plângeau, frâna de parcare zero, filtrul transmisiei găurit.

Și încă ceva, nu am găsit nicăieri filtrul transmisiei. Poate aveți vreun pont.

Releul de pe 250 din 1999 livrează 18 v, a topit cablurile, trebuie altul. Vreo sugestie?

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Va salut domilor!

Cine doreste pentru Burgman de 650 mai am ramase cateva piese prin garaj:

Roata fata, spate

Jambe stare buna, trebuiesc doar servisate

Amortizoare spate

Un releu de incarcare

O sa putin dezlipita

Niste carene de pe spate

Un ghidon

0722955020 Tataitza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, a mai intampinat cineva o scurgere de antigel, presupun, in momentul cand o las pe cricul lateral? Am avut in toamna trecuta ceva similar, a fost in service si cica rezolvata, dar se pare ca nu.

 

Balta era maricica, practic a stat 14 ore, estimativ, pe cric si avea cam 7*7 cm. Zona baltii este cu aproximativ 10 cm inaintea cricului.

 

Presupun ca e antigel ca era de culoare albastru-verzuie si usor uleios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!
As avea nevoie de un sfat de la voi, va rog. Am un Burgman AN 400 2007, la care am facut revizia, am schimbat variatorul, ambreiajul si fulia, restul lucrurilor fiind in stare optima. După cca 200 km mersi prin oras, am inceput sa aud un sunet ciudat, la ambreiaj cred eu pentru ca de acolo se aude. Apare cand sunt in mers, în turatie joasă si incep sa accelerez. Tine cam pana la 4-5k ture apoi dispare. Si ce am mai observat este ca daca se încălzește motorul, merg mai mult timp cu el, zgomotul se diminuează. Din ce am mai vazut pe net ar fi vorba de glazing al ambreiajului (desi ambreiajul este nou), dar as vrea sa stiu care e parerea voastră si daca cineva s a mai lovit se treaba asta.
Multumesc mult pentru răspunsuri!
Zi faina!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...