Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

salutare. se poate un cuvant de ajutor si pt mine? am desfacut filtu de aer sa il curat ca asa se face cica, si surpriza in camera lui am gasit ulei. filtru era f murdar de praf imbibat cu ulei. eu cred ca nu e normal, si sunt curios de ce si cum pot remedia aceasta problema.

al doilea lucru ar fi sa ma ajutati cu niste informatii de unde pot cumpara un nou filtru de aer, poate si ceva mai scump ca pt burgmanul meu cheltui si pensia lu mamaia si alocatia copiilor(metaforic vorbind)

 

 

 

6.54 euro -- malossi - cel mai bun filtru de aer

 

 

 

 

 

 

multa vorba pe aici ....multi isi dau cu parerea ...scrie in manul ca burgmanul consuma ulei ( depinde si cand a fost curatat ultima data -- daca a fost acum 3 ani e normal sa gasesti ulei mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ultima declaratie legata de consumul de ulei o sa ai probleme cu cineva de pe forum care nu e de acord , vezi tu !

 

:wave: De mine zice dl.Vittore!....problema sta in felul urmator: eu schimb uleiul la fiecare 6.000 km, nu mai des...ultima data din lipsa de timp la 6250 km...inainte de a-l schimba i-am verificat nivelul la geamul indicator si se afla intre cele 2 repere aproape de maxim, cum il pusesem...deci ingrijoarat de ce imi spusese Vittore ca toate burgmanurile consuma ulei, m-am ingrijorat si a trebuit sa verific daca nu am buba si nu imi baga benzina in ulei, sau mai rau apa in ulei...verificat-nimic..motorul merge perfect. Concluzia: la mine nu consuma, sau consuma nesemnificativ, cateva sute de grame in 6.000.km, ceea ce nu necesita completare....Explicatie:posibil si astia de la Suzuki la modelele mai recente si-au propus sa rezolve problema consumului de ulei si au facut ceva eforturi, si au imbunatatit motorul...am aflat ca modelele mai vechi au filtrul de ulei mai mare(nu se mai potrivesc intre ele-am vrut sa imprumut unui baiat de aici de pe forum un filtru de ulei si al meu era mai mic desi eu am, model 2008 iar el 2005...)..de asemenea, la mine intra 1,3 L ulei, la modelele anterioare 1,9 L.....probabil ca sa aiba de unde consuma....

 

Daca nu ar fi o chestie pozitiva, ca nu imi consuma ulei, iar l-as lua la puricat sa vad de ce nu consuma....eu cred ca Producatorul a facut niste imbunatatiri cu fiecare model, printre altele sa reduca consumul de ulei, si astfel a ajuns la un schimb de ulei de 1.3 L de la 1.9 L ceea ce inseamna o reducere a fluidului de ungere cu 46%....si a si micsorat si dimensiunea filtrului...

 

Acum se stie ca pe masura ce segmentii si camasa cilindrului se uzeaza in camera de ardere mai ramane ulei neraclat pe peretii cilindrului care intra in procesul de ardere si astfel incepe sa apara un oarecare consum de ulei....normal pina la un punct. Daca nu e mare si performantele motorului nu scad semnificativ, are niste limite precizate de constructor...care trebuiesc urmarite...dar ca principiu, un motor care consuma ulei peste limite, nu este un motor nou, ci unul uzat, ceea ce iar este normal ca nimeni nu ia motoreta sa o tina sub icoana si doar sa o lustruiasca...

 

Parerea mea este ca, cine are un consum de ulei de peste 0.400-0.500 L/1.000 km ar trebui sa faca un tratament la motor, daca are inca performante bune, sau daca sint degradate, sa se pregateasca de o reparatie...

 

Nu am ajuns sa citesc ce scrie Producatorul despre consumul de ulei la Burgman, si as vrea chiar ca cei documentati sa posteze limitele admisibile aici ca sa ne putem face o idee cum se incadreaza motoretele noastre...iar cei care completeaza sa o faca cu cilindrul gradat sau cu siringa si sa stie cam pe unde se afla in raport cu aceasta chestiune.

 

Ma intereseaza ca atunci cind ating limita maxima, sa-i vand Burgmanul lui Vittore, ca i-am dat "preemptiune"...pe motiv de culoare Rapidista! :ok:

 

Vittore, Burgmanul studentului, daca nu ma insel e din 2007...baiat blanos! :rolleyes:

 

P.S.La curatarea filtrului de aer nu am gasit ulei...totusi pe o latura am gasit un f mic strat fin de mazga gri pe care l-am inlaturat cu buretele si detergent, aceasta fiind clar format din ulei si praf....dar nesemnificativ cantitativ...era sa-l las acolo asa de fin si putin era...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 de randuri ... :scratch:

io am gasit 2 litri de ulei acolo la filtru :bounce:

 

..."mai bine sa prisoseasca decat sa lipseasca"...sint unii care si la profil le este lene sa scrie ceva....

 

Din mult scris poti sa iei putina sau multa informatie....dar din scris putin, e mai dificil...

 

Iar ref. consumul de ulei, sint unii care pun 1 L la fiecare 1000-1500 km, sau mai putin...daca socotesti, acestia nici nu mai trebuie sa schimbe uleiul ca au mereu proaspat!

 

Ma gandesc la o excursie pe TRANSALPINA in aceasta sambata...cine vrea sa participe?

 

Astept detalii de la Lary despre starea drumului....

 

Ma gandesc la o excursie pe TRANSALPINA in aceasta sambata...cine vrea sa participe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Larry ...tu ai dat Busa pe un burgman 400 ...si din 2000 ....ce vroiai ?

 

Si ...mai anunta si tu ...ca poate aveati companie ...asta daca nu alergi cu burgmanu ca pe Busa ;)

 

am fost sambata 13.08 pe transalpina...

de vis fratilor..

 

 

 

apropo..daca auziti ceva cumva..:))

vreau sa-l dau la schimb pe burgi..pe motor de 600..

 

merge super burgmanul..dar parca pt mine e totusi prea putin.. :rolleyes:

 

Sincer ...as fi interesat ...dar Victor ..tu ai 900cc ...mentioneaza ....tu alergi ....stii asta ...si ...daca vrea cineva sa vina la plimbare ? nu se poate ...ca tu trb sa ajungi ...la punctu ala ...cat mai repede ....corect ? Deci pe distante lungi ...nu prea ai cu cine aici ...sincer ..

 

offtopic , daca va intereseaza :

 

Sambata 20 Aug , ora 8 plec pe ruta Buc Brasov Sighisoara Tg Mures Reghin Bistrita 425 km , ma opresc 20 km mai sus , spre Dorna la Prundu Bargaului( am o cazare acolo la o ruda sau varianta 3 pensiuni si un hotel )nu mai tarziu de orele 16 ! palinca si slana se stie !

Duminica 21 Aug , ora 8 ma intorc pe ruta B-ta Cluj Alba Iulia Sibiu Pitesti Bucuresti 560 km ,

 

eu ma deplasez oricum dar mai fain e in 2 sau 3 !

 

ASA ...IN SEARA ASTA ...JOACA STEAUA ....BLA BLA BLA ....CINE VREA SA VINA SA VEDEM MECIUL ...VA INVIT LA MINE :) parca la 20.30 incepe .... BERE RECE :banana:

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ho ho ho ho , lol , ma gandesc serios sa scriu o carte ........despre Burgman si iubitorii lui !

 

:lol:

 

Bogdan : alege si tu o echipa serioasa , lasa ciobanul cu oile sale , daca vezi tvr1 , la 21.00 ai ocazia ! multam de invitatie oricum ! pe maine la IKEA

Editat de Vittore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor ...de mic am fost stelist ...asa ca .....ma uit de placere cand joaca in Europa ..... in rest ...nu ma intreba echipa ...ca habar nu am ...si mai ales ....de cioban ...:))

 

ho ho ho ho , lol , ma gandesc serios sa scriu o carte ........despre Burgman si iubitorii lui !

 

:lol:

 

Bogdan : alege si tu o echipa serioasa , lasa ciobanul cu oile sale , daca vezi tvr1 , la 21.00 ai ocazia ! multam de invitatie oricum ! pe maine la IKEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 litru de ulei la 1000 de km inseamna un motor terminat!

cit despre uleiul din filtru de aer, el trebuie sa fie acolo pentru ca japonezu zice ca filtru trebuie sa fie scufundat in ulei de motor dupa curatare. daca ala care a curata filtrul a facut chiar asa si nu a stors filtru` bine, nu e o surpriza sa gasesti citeva sute de grame de ulei in cutia filtrului. fabicantul chiar a prevazut la modelele dupa 2003 un recipient colector atasat filtrului de aer (se asteptau sa se acumuleze lichide in filtru). pentru lubricarea buretelui se pot folosi sprayuri cu care poti evita suprasaturarea buretelui cu ulei.

din baia de ulei nu prea ar avea cum sa ajunga ulei in filtru. ar tebui sa treaca, in cantitate mare, de segmentii pistonului, de supape, sa urce pe circuitul de aer... daca ar fi asa, motocicleta aia nu cred ca s-ar misca de pe loc!

consumul de ulei: eu am schimbat cilindru, piston, segmenti si nu am observat perderi de la un schimb la altul. probabil ca 100 gr. lipsa nu ar fi o mare problema, dar 500 de grame lipsa din 1.3 litri, la un schimb, poate fi semnul unei uzuri asa ca nivelul uleiului trebuie urmarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahhh...bogdane bogdane ce-mi faci tu mie, pai e frumos asa? unii la munca alti la bere :friends: Next time...

 

1 litru de ulei la 1000 de km inseamna un motor terminat!

cit despre uleiul din filtru de aer, el trebuie sa fie acolo pentru ca japonezu zice ca filtru trebuie sa fie scufundat in ulei de motor dupa curatare. daca ala care a curata filtrul a facut chiar asa si nu a stors filtru` bine, nu e o surpriza sa gasesti citeva sute de grame de ulei in cutia filtrului. fabicantul chiar a prevazut la modelele dupa 2003 un recipient colector atasat filtrului de aer (se asteptau sa se acumuleze lichide in filtru). pentru lubricarea buretelui se pot folosi sprayuri cu care poti evita suprasaturarea buretelui cu ulei.

din baia de ulei nu prea ar avea cum sa ajunga ulei in filtru. ar tebui sa treaca, in cantitate mare, de segmentii pistonului, de supape, sa urce pe circuitul de aer... daca ar fi asa, motocicleta aia nu cred ca s-ar misca de pe loc!

consumul de ulei: eu am schimbat cilindru, piston, segmenti si nu am observat perderi de la un schimb la altul. probabil ca 100 gr. lipsa nu ar fi o mare problema, dar 500 de grame lipsa din 1.3 litri, la un schimb, poate fi semnul unei uzuri asa ca nivelul uleiului trebuie urmarit.

Corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine de mine ca nu sint microbist!!!..nu va mai certati pe fotbal, adica pe ce fac altii...vedeti mai bine ce faceti voi, direct, sportul pe care-l practicati...ma gandeam sa ma apuc de parapanta(cu deltaplanul m-am dat..), chiar discutam recent cu un Burgmanist de pe aici...acum am vazut la PROTV ca un parapantist de 43 ani a murit zdrobindu-se de faleza de la Costinesti...m-am intristat...R.I.P. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.54 euro -- malossi - cel mai bun filtru de aer

multa vorba pe aici ....multi isi dau cu parerea ...scrie in manul ca burgmanul consuma ulei ( depinde si cand a fost curatat ultima data -- daca a fost acum 3 ani e normal sa gasesti ulei mult)

Salut Dan...nu ai mai dat nici un semn de viata in ultimul timp, ami pare bine ca te mai vad si pe tine postand aici, burgmanelul tau ce mai face? l-ai mai scos la vreo tura?....

 

Acum se stie ca pe masura ce segmentii si camasa cilindrului se uzeaza in camera de ardere mai ramane ulei.

 

Nu am ajuns sa citesc ce scrie Producatorul despre consumul de ulei la Burgman.

1) Gresit= nu din cauza segmentilor consuma burgmanurile ulei ci din cauza gazelor de motor care sant trimese in filtrul de aer printr-un furtun si odata cu gazele si o mica parte de ulei.

2)Nu mai da sfaturi daca nu esti documentat.

 

Si da burgmanurile sant vazute ca si mari consumatoare de ulei, bine ar fi ca toti noii detinatori de suzuki burgman sa verifice zilnic nivelul uleiului in motor, cel putin la inceput pana se lamureste cat si daca consuma.

 

Filtrul de ulei nu trebuie sa fie uscat atunci cand al montati dupa spalare tre sa fie umezit in ulei caci numai asa poate opri particulele ft fine de praf.

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dan...nu ai mai dat nici un semn de viata in ultimul timp, ami pare bine ca te mai vad si pe tine postand aici, burgmanelul tau ce mai face? l-ai mai scos la vreo tura?....

 

 

1) Gresit= nu din cauza segmentilor consuma burgmanurile ulei ci din cauza gazelor de motor care sant trimese in filtrul de aer printr-un furtun si odata cu gazele si o mica parte de ulei.

2)Nu mai da sfaturi daca nu esti documentat.

 

Si da burgmanurile sant vazute ca si mari consumatoare de ulei, bine ar fi ca toti noii detinatori de suzuki burgman sa verifice zilnic nivelul uleiului in motor, cel putin la inceput pana se lamureste cat si daca consuma.

 

Filtrul de ulei nu trebuie sa fie uscat atunci cand al montati dupa spalare tre sa fie umezit in ulei caci numai asa poate opri particulele ft fine de praf.

 

bafta.

 

 

salut cu respect

burgmanul face bine.....am montat ambreiaj nou....role noi ....placute fata+spate...cauciucuri noi (azi ma duc la vulcanizare)

merge bine , sunt super-multumit( am si bagat bani in el ....)

tu ce mai zici ?

sebi mai traiesti? sau te-au mancat leii? :))

chiar o sa vb cu tine despre o mica problema la burgman( am fost la service si nu sunt convins 100% ....)

 

onoare si respect domnilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

1. sunteti super fratilor. va multumesc enorm pentru raspunsurile rapide si de mare ajutor. acum merg sa scot filtru si sal curat pt inceput si apoi poate sal scot. motoru are 15000 de km si nu stiu daca sa facut ceva la el. eu lam cumparat la 12000 din italia si avea carte de servis cu toate reviziile la 1000 la 6000 si la 12000( asa imi amintesc).

2. intradevar sunt student si stiu ca am promis ca o sa vin si sincer chiar imi doresc sa vin, doar ca anu asta eu mam studentit doar in octombrie si noiembrie, apoi eu timp de 6 luni sunt plecat in anglia, acolo nu am internet pt ca lucrez pe la ferme. anu acesta din octombrie nu cred ca mai plec si o sa am mai mult timp liber. eu sunt din onesti si nu am nici un prieten care sa aiba macar un scuter mai mic cu care sa mai fac si eu cate o plimbare, mereu sunt singur si va dati seama cat de mult as vrea macar o data in viata sa merg cu un grup. acasa la onesti abia de 2 saptamani am reusit sa fac rost de un modem de internet si deci imi cer scuze pentru ignoranta mea, si inca o data va multumesc din suflet pt ca eram cam speriat de acel ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane am dat busa ca aveam nevoie de bani..dar in acelasi timp nu am vrut sa renunt de tot si am luat burgmanul,in ideea ca e super pt oras si chiar este...dar pretenii nu ma lasa tot ma baraie cu iesirile..am tinut-o langa aproape in fiecare sambata...

si la drum,mai ales la drumurile de le facem noi..spre ex:in sambata cand am facut tranalpina am facut 440 km...

e greu cu burgi...de aia acum vreau sa-l dau pe ceva moto de 600..,burgi saracu e ok si merge de rupe...

 

iar de anuntat e cam greu...ca ne trezim mereu pe ultima suta sa plecam...scuze..:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

1. sunteti super fratilor. va multumesc enorm pentru raspunsurile rapide si de mare ajutor. acum merg sa scot filtru si sal curat pt inceput si apoi poate sal scot. motoru are 15000 de km si nu stiu daca sa facut ceva la el. eu lam cumparat la 12000 din italia si avea carte de servis cu toate reviziile la 1000 la 6000 si la 12000( asa imi amintesc).

2. intradevar sunt student si stiu ca am promis ca o sa vin si sincer chiar imi doresc sa vin, doar ca anu asta eu mam studentit doar in octombrie si noiembrie, apoi eu timp de 6 luni sunt plecat in anglia, acolo nu am internet pt ca lucrez pe la ferme. anu acesta din octombrie nu cred ca mai plec si o sa am mai mult timp liber. eu sunt din onesti si nu am nici un prieten care sa aiba macar un scuter mai mic cu care sa mai fac si eu cate o plimbare, mereu sunt singur si va dati seama cat de mult as vrea macar o data in viata sa merg cu un grup. acasa la onesti abia de 2 saptamani am reusit sa fac rost de un modem de internet si deci imi cer scuze pentru ignoranta mea, si inca o data va multumesc din suflet pt ca eram cam speriat de acel ulei.

 

Burgmanul tau are exact aceiasi km ca si al meu...si e cred acelasi model(2007 cu 2008)...la 18.000 km trebuie sa-i faci iar schimbul de ulei...verifica periodic sa fie nivelul intre cele 2 limite de max si min....am auzit ca si cartile de revizii se pot falsifica acolo asa ca nu te baza pe ele, ci doar pe ce faci tu...aia este sigur!...daca folosesti frecvent turatia de moment motor maxim (5800 rot/min) si ocazional cea de putere maxima (7300 rot/min), vei avea o viata foarte lunga a motorului tau, si fara a observa ca :"Burgmanurile consuma ulei"

 

Stai tare cu burta pe carte, ca asta e viitorul...poate ne spui cindva ca ai facut cu burgmanul Romania-UK-Romania....ar fi tare!!! :eek: Ne-ai rupe gura la toti!(da sa vedem si pozele!)

 

Larry, vezi ca mai sus se vinde ceva superb si albastru...

 

Tu la ce pret dai Burgul?...pune detalii aici...

 

Mai vreau sa stiu daca drumul are si portiuni rele....

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul e 2007 si e destul de mult sa fac ro-uk-ro. poate cu unu de 650. apropo de uk acolo am vazut maxiscuter gilera de 800, frumos insa parca tot burgamnu e mai tare.:)

filtru meu e de hartie, acum sta la uscat. nu stiu cum sa fac apoi, ma gandesc doar sal stropesc putin cu ulei , cu un sprai din acelea ca ajax pt geamuri.o fi bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1) Gresit= nu din cauza segmentilor consuma burgmanurile ulei ci din cauza gazelor de motor care sant trimese in filtrul de aer printr-un furtun si odata cu gazele si o mica parte de ulei.

2)Nu mai da sfaturi daca nu esti documentat.

 

Si da burgmanurile sant vazute ca si mari consumatoare de ulei, bine ar fi ca toti noii detinatori de suzuki burgman sa verifice zilnic nivelul uleiului in motor, cel putin la inceput pana se lamureste cat si daca consuma.

 

Filtrul de ulei nu trebuie sa fie uscat atunci cand al montati dupa spalare tre sa fie umezit in ulei caci numai asa poate opri particulele ft fine de praf.

 

bafta.

 

Motorul de burgman, ca si alte motoare moto, are un sistem de evacuare a gazelor din carcasa arborelui cotit (din spatele pistonului, deci nu gaze arse, cum sunt alea care ies pe espament). aerul din spatele pistonului creeaza o presiune care micsoreaza eficienta motorului si puterea detentei cind amestecul din capul pistonului se aprinde. de aia el trebuie evacuat. la burgman el este evacuat in partea inferioara a carcasei filtrului de aer, dar sub burete, si introdus in motor. gazele astea pot fi sursa de ulei in carcasa filtrului dar nu in cantitate atat de mare. de asemeni pot fi si motiv al consumului de ulei, dar nu in cantitati care sa puna in pericol functionarea motorului, daca schimburile sunt facute la timp. asa ca, in principiu, consumul mare de ulei (peste 400-500 gr. la schimb) inseamna probleme la motor.

 

modelul e 2007 si e destul de mult sa fac ro-uk-ro. poate cu unu de 650. apropo de uk acolo am vazut maxiscuter gilera de 800, frumos insa parca tot burgamnu e mai tare.:)

filtru meu e de hartie, acum sta la uscat. nu stiu cum sa fac apoi, ma gandesc doar sal stropesc putin cu ulei , cu un sprai din acelea ca ajax pt geamuri.o fi bine?

chestia aia cu spalatul e indicata de producator la filtrele DIN BURETE. daca filtrul e din hartie, cel mai probabil se schimba cu un alt filtru nou, ca la masina. CAUTA MANUALUL DE SERVICE! acolo o sa vezi exact ce filtru trebuie sa ai si cum se intretine la modelul tau. daca proprietarul anterior a schimbat filtrul de burete cu altceva, revino la cel original.

cu ulei il poti stropi cum zici tu, numai sa il lasi sa se scurga excesul de ulei pe o hartie inainte sa il montezi.

daca filtrul se schimba, nu se spala si nu se pune ulei pe el, atunci uleiul de acolo vine din carcasa arborelui cotit.

post-52692-0-07573100-1313741563_thumb.jpg

Editat de fgerjlse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soimule am dat busa ca aveam nevoie de bani..

nu am castigat inca la lota ca sa iau ceva frumos albastru...:))

1500e ma tine burgmanul..dar binenteles ca las la el cat o fii,sa reusesc sa-mi iau ceva moto de 600..acum depinde si de ce gasesc..ca mari bani de diferenta nu prea am..:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja e la uscat, si nu arata rau acuma, se vede din nou culoare rosie a filtrului(inainte era negru) o sal schimb mai tarziu cand schimb si uleiu si filtru de ulei, cand o sa am bani sa fac mai multe.pana atunci il folosesc asa acuma e curat si sigur mult mai bun ca inainte.ms de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul e 2007 si e destul de mult sa fac ro-uk-ro. poate cu unu de 650. apropo de uk acolo am vazut maxiscuter gilera de 800, frumos insa parca tot burgamnu e mai tare.:)

filtru meu e de hartie, acum sta la uscat. nu stiu cum sa fac apoi, ma gandesc doar sal stropesc putin cu ulei , cu un sprai din acelea ca ajax pt geamuri.o fi bine?

 

Referitor la filtru, deoarece nu sint bine documentat nu iti pot da sfaturi. Dar pot spune ce as face eu dupa mintea mea.

Am vazut pe net ca se vand kituri de curatat si spray-at filtrele de aer...este alcatuit dintr-o sticluta de detergent cu care curati filtrul si un flacon de spary cu probabil ulei cu care il spray-ezi. Nu am vazut la ce model de Burgmansau filtru se recomanda kitul respectiv.

 

Eu neavand nimic la indemana cind am desfacut filtrul de aer, doar m-am uitat la el, l-am vazut imbacsit (motorul mergea f bine si in parametri)...m-am gandit sa-l pun la loc pina imi comand un filtru nou; dar apoi privindu-l m-am gandit ca nu strica sa pun pe el aspiratorul(sa traga pe partea de intrare si sa sufle pe partea de iesire-vezi sa nu faci invers ca infigi mai tare ptraful in el)...si asa am facut...mai am 3000 km pina la revizia de 18.000 km si ma voi documenta bine sa decid daca-l spal si ce tratament ii aplic dupa sau daca il inlocuiesc.

 

Stiu ca la filtrele de burete se practica la final muierea in ulei si stoarecerea bine sa sa retina acel ulei prin tensiunea sa superficiala particulele de praf; nu stiu daca si la cele de hartie...daca stie cineva sa spuna aici exact....e posibil sa fie la fel ..sau nu...la fostul scuter chinezesc era un burete care duap spalare si uscare se recomanda imbibarea in ulei de motor si apoi stoarcerea energica inainte de montare....la cele de hartie habar nu am...dar nu cred ca daca comanzi unul nou iti vine imbibat de ulei, sau trebuie sa-l dat tu cu ulei...sau cine stie?...poate vine deja sprayat!!!

 

Daca nu ma lamuresc, eu in locul tau as comanda un filtru nou...

 

 

 

P.S.Ce spray AJAX pt geamuri?...exista sa ceva cu ULEI????...poate ala e pt curatat!!!....daca tii neaparat poti sa dai usor cu pensula ulei de motor pe suprafata filtrului dar avand grija sa nu fie in exces....nu ma lua in serios, asta este asa doar un exercitiu intelectual :unsure: ...filtru nou si gata! :hug:

 

...are dreptate dl. cu nume greu de scris(fger.............)

 

Pe subiectul Filtrului de aer:

 

http://burgmanusa.com/forums/search.php

 

puteti intra in fiecare postare dand click pe ea...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Ma gandesc la o excursie pe TRANSALPINA in aceasta sambata...cine vrea sa participe?

 

Joi am propus aceasta excursie pt sambata!...daca vrea cineva sa participe sa spuna aici sau la telefon. Ca sa stiu cate placintela iau la mine....Multumesc anticipat! :rolleyes:

 

filtru nou k&n - 277 ron (am gasit pe net)

filtru original - 155ron ( am primit oferta pe mail de la un service din buc pe care i-am contactat)

 

 

 

...deci spalarea ramane de baza...cred.....am citit pe undeva ca filtrul respectiv se poate spala de aproximativ 3 ori...iar intre spalari se pot face curatari la 2000-3000 km ....in functie de zona in care circuli....

 

Eu zic sa-ti comanzi filtrul original...sa il ai....il pui la 18.000 km...intre timp te documentezi bine cum poti sa-l intretii pe cel vechi si cum sa-l redai folosintei...

 

Cred ca daca mai cauti pe net, poti gasi si mai ieftin filtrul de aer...este de stiu faptul ca servicele vand destul de scump piesele...in cazuri fericite doar cu manopera incorporata....mai cauta...sint firme care doar importa piesele...

 

As propune ca in cazul in care ne intalnim azi la IKEA, desi eu as propune Spring Time Floreasca, sa nu fie la ora 19 ca deja e tarziu, ci pe la ora 17, sau 17:30 sau 18....as vrea sa stiu si cine vine, ca daca nu apare nimeni eu imi fac alt program... [/size

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Larry ...glumesc si eu :) Si eu vreau ceva mai mare ....pentru afara ....o sa vina B650-ul :)

 

Bogdane am dat busa ca aveam nevoie de bani..dar in acelasi timp nu am vrut sa renunt de tot si am luat burgmanul,in ideea ca e super pt oras si chiar este...dar pretenii nu ma lasa tot ma baraie cu iesirile..am tinut-o langa aproape in fiecare sambata...

si la drum,mai ales la drumurile de le facem noi..spre ex:in sambata cand am facut tranalpina am facut 440 km...

e greu cu burgi...de aia acum vreau sa-l dau pe ceva moto de 600..,burgi saracu e ok si merge de rupe...

 

iar de anuntat e cam greu...ca ne trezim mereu pe ultima suta sa plecam...scuze..:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...