robychopper Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 sigur la ei nu se mai pune problema de consum......tu ce crezi eu as zice ca de pe la vreo 10-15 L in sus ....sau pe acolo oricum nu cred ca are importanta consumul este vorba si de show Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 pai cine are bani de asa ceva, prefera sa-i bage intr-un motor adevarat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Luati si de la mine niste poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Nu va uitati la faptul ca este facut pt.camp.Mi-a placut ideea cu motorul care este pe trike.Simson AWO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Alte chestii d'astea se pot vedea aici.Dati un click... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 26, 2003 Share Postat Decembrie 26, 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 27, 2003 Share Postat Decembrie 27, 2003 broscuta sa inteleg ca are motoru in spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2003 Share Postat Decembrie 27, 2003 fain trikul facut din ww broscuta propriuzis a taiat masina in doua si a adaugat in fata cadrul aproape complet de la un motor restul masini a rasmas intacta chiar si schimbatorul e cam in acceiasi pozitie ca la masina dar unde drac e facuta poza de are legat trikul de roata din fata asta mai rar se vede tricul legat pe roata din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Postat Decembrie 27, 2003 Share Postat Decembrie 27, 2003 asa e... eu nu am observat. omu' e preventiv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 nemti produc un nou model de trike cu un motor de peugeot-citroen de 2ooo cc 140 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 http://www.boom-trikes.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 http://www.boom-trikes.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 http://www.boom-trikes.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 http://www.boom-trikes.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 21, 2004 Share Postat Martie 21, 2004 nu ati zis nimic ce parere aveti de trikurile astea???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Martie 21, 2004 Share Postat Martie 21, 2004 nu ati zis nimic ce parere aveti de trikurile astea???? eu personal am avut primul trike inmatriculat in ro si l-am vandut in bucuresti era vorba de rewaco family personal nu sunt icantat de ele sunt greoaie etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 21, 2004 Share Postat Martie 21, 2004 sunt greoaie in sensul ca sunt pe trei roti e normal sa fie grele motorul care il au si cadrul destul de solid in resst sunt practice daca ai familie cu toate ca eu nus casatorit si nam copii cind voi fii mar interesa unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 22, 2004 Share Postat Martie 22, 2004 eu personal am avut primul trike inmatriculat in ro si l-am vandut in bucuresti era vorba de rewaco family personal nu sunt icantat de ele sunt greoaie etc... Salut Trike-ul de care vorbesti este cumva cel care l-a luat Dragos ? Daca nu te deranjeaza vreu sa stiu de unde l-ai luat, eu am fost in Germania la REWACO si am asamblat un HS4 si un HS5 impreuna cu un prieten care a devenit si importator oficial REWACO Poate ai auzit de Rewaco Romania daca nu intra pe www.rewaco.ro Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 TRICICLUL---O ALTA VIZIUNE ASUPRA LIBERTATII. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Iulie 3, 2005 Share Postat Iulie 3, 2005 Sal all! Am si eu o mica nedumerire in privinta comenzilor... Acceleratia si ambreiajul raman pe ghidon - ca la motocicleta, dar schimbatorul de viteze.... ce fac cu el in cazul in care am de gand sa-mi construiesc asa ceva cu o punte de dacie 1100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 3, 2005 Share Postat Iulie 3, 2005 pai daca pui motor de masina,o sa poti pune schimbatorul de viteze intre sha si rezervor( intre cracii tai)......hehehehe daca pui motor de motocicleta,cred ca poti pune schimbatorul in lateralul rezervorului... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Iulie 4, 2005 Share Postat Iulie 4, 2005 Multumesc, Blackrider! Dar, fie vb intre noi, n-o sa dea de banuit daca ma tot scarpin intre craci sa schimb vitezele??! Am inteles c-a mai facut cineva trike din 1100... Stiti cumva cine este si cum iau legatura cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Iulie 8, 2005 Share Postat Iulie 8, 2005 S-a pus, de asemenea, si problema omologarii! Am inteles ca poate fi trecut la artizanale si poate fi inscrisa.... Ce naiba?! Ca si pe vremea cealalta s-au inscris custom-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_diliul Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 (editat) e bine sa am in vedere si opinia majoritatii asa ca contez pe voi!!!!!!!!! care e parerea voastra de thema aleasa? IDEEA este a tovarasului KARNAJ!!!!!! SA TRAIASCA http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?ac...25&t=11087&st=0 Editat Septembrie 26, 2005 de florin_diliul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.